Apa și materialele organice esențiale pentru viața de pe Pământ se găsesc pe suprafața unui ASTEROID, descoperire care „ar putea rescrie istoria vieții pe planeta noastră”

Materialele esențiale pentru viața pe Pământ, inclusiv materia organică și apa, au fost descoperite pentru prima dată pe suprafața unui asteroid, arată un studiu.

Oamenii de stiinta de la Royal Holloway Universitatea din Londra , au examinat un singur fir de praf care a revenit pe Pământ din asteroid Itokawa obținut de Agenția de Explorare Aerospace din Japonia (JAXA) , ca parte a primei sale misiuni Hayabusa din 2010.

Apa și materia organică au apărut pe asteroidul în sine, mai degrabă decât să ajungă ca parte a unei coliziuni, sugerând că a evoluat chimic de-a lungul a miliarde de ani.

Este pentru prima dată când un astfel de material a fost găsit pe suprafața unui asteroid, potrivit echipei britanice din spatele noului studiu.

Aceasta este o descoperire majoră care ar putea „rescrie istoria vieții de pe planeta noastră”, susțin oamenii de știință, deoarece este atât de similară cu calea evoluției de pe Pământul timpuriu.

„Deși materia organică nu sugerează în mod direct viața pe asteroid, ea ne spune că asteroidul transportă aceleași materii prime care au furnizat materiile prime inițiale pentru originea vieții pe Pământ”, a declarat pentru MailOnline autorul principal, Dr. Queenie Chan.

ITOKAWA: UN ASTEROID DE PĂMÂNT VISITAT DE JAXA

Asteroidul care este „aproape de Pământ” Itokawa are aproximativ 330 de metri în diametru și are o formă asemănătoare unei arahide.

Orbitează între 0,9 UA și 1,7 UA - 1 UA fiind distanța dintre Pământ și soare.

A fost primul asteroid care a fost ținta unei probe de misiune de întoarcere - adică un zbor spațial pentru a lua bucăți de piatră și a le aduce înapoi pe Pământ.

În 2005, sonda japoneză Hayabusa a colectat particule de praf de pe asteroid și le-a readus pe Pământ.

A fost studiat pe larg și descoperirile au arătat dovezi ale apei și materialului organic „originar” din asteroidul însuși.

Potrivit cercetătorilor, asteroidul încorporează încet materialele lichide și organice la fel ca Pământul.

Itokawa evoluează în mod constant de-a lungul a miliarde de ani, încorporând apă și materiale organice din materiale extraterestre străine, la fel ca Pământul.

În trecut, asteroidul a trecut printr-o încălzire extremă, deshidratare și spargere din cauza impactului catastrofal, au explicat autorii studiului.

Cu toate acestea, în ciuda acestui fapt, asteroidul s-a srrând din nou împreună din fragmentele sparte și s-a rehidratat cu apă care a fost livrată prin căderea prafului sau a meteoriților cu conținut ridicat de carbon.

Acest studiu arată că asteroizii de tip S, de unde provin majoritatea meteoriților Pământului, cum ar fi Itokawa, conțin ingredientele brute ale vieții.

„Asteroizii de tip S - asteroizii de tip „ pietroși”- ar putea să nu conțină o abundență atât de mare de material bogat în carbon precum asteroizii carbonici, cu toate acestea, chimia și conținutul de apă au evoluat într-un mod similar cu Pământul nostru prebiotic”, a declarat Chan pentru MailOnline.

„Dacă alte sisteme din alte părți ale universului mai larg ar avea aceleași condiții favorabile ca Pământul timpuriu, aceste ingrediente brute purtate de acești asteroizi ar fi putut începe viața și în altă parte.

” Analiza acestui asteroid schimbă punctele de vedere tradiționale cu privire la originea vieții pe Pământ, care anterior s-au concentrat puternic asupra asteroizilor cu conținut de carbon de tip C.

Dr. Chan a spus că acest lucru arată valoarea aducerii probelor de roci spațiale înapoi pe Pământ.

„După ce a fost studiată în detaliu de o echipă internațională de cercetători, analiza noastră a unui singur bob de praf, poreclit „ Amazon ”, a păstrat atât materia organică primitivă (neîncălzită), cât și cea prelucrată (încălzită), a spus ea.

„Materia organică care a fost încălzită indică faptul că asteroidul a fost încălzit la peste 600 ° C în trecut.

„Prezența materiei organice neîncălzite foarte aproape de aceasta înseamnă că forma organelor primitive a ajuns pe suprafața Itokawa după ce asteroidul s-a răcit.

” Dr. Chan, a declarat că studierea eșantionului „Amazon” le-a permis să înțeleagă mai bine modul în care asteroidul a evoluat în mod constant prin adăugarea de apă nouă și compuși organici.

„Aceste descoperiri sunt cu adevărat incitante, deoarece dezvăluie detalii complexe ale istoriei unui asteroid și modul în care calea sa de evoluție este atât de similară cu cea a Pământului prebiotic.

” Este pentru prima dată când un astfel de material a fost găsit pe suprafața unui asteroid, potrivit echipei britanice din spatele noului studiu

Aceasta este o descoperire majoră care ar putea „rescrie istoria vieții de pe planeta noastră”, susțin oamenii de știință, deoarece este atât de similară cu calea evoluției pe Pământul timpuriu

DIFERITE TIPURI DE ASTEROIZI DIN SISTEMUL SOLAR

Clasificarea asteroizilor s-a dovedit controversată, cu o serie de sisteme bazate pe litere dezvoltate.

Potrivit NASA, cele trei tipuri principale de asteroizi sunt etichetate C, S și M.

Asteroizii de tip C (condrite) sunt cei mai frecvenți în sistemul solar și constau probabil din roci de argilă și silicat.

Sunt mai întunecați decât alți asteroizi și sunt cele mai vechi obiecte din sistemul solar - datând încă de la nașterea sa.

Asteroizii de tip S (pietroși) sunt fabricați din materiale silicatate, precum și din nichel-fier și sunt cei mai frecvenți vizitatori pe Pământ de tipurile de asteroizi.

Asteroizii de tip M (nichel-fier) variază în funcție de cât de departe s-au format.

Unii sunt parțial topiți cu fierul scufundat în centru și forțând lava vulcanică la suprafață.

Chan a spus că descoperirile au fost atât surprinzătoare - în parte datorită observațiilor din 2005 ale lui Itokawa.

Surprinzătoare, deoarece asteroizii de tip S conțin în general foarte puțină apă și substanțe chimice organice, a explicat ea pentru MailOnline.

„Într-o misiune precum Hayabusa, care a prelevat probe de pe suprafața asteroidului prin atingeri rapide, ar fi dificil să se probeze material carbonic.

„Cercetătorii au încercat în trecut să caute materie organică din probele Hayabusa și a fost foarte dificil să se demonstreze că materialul organic prelevat este indigen al asteroidului și nu provine din depuneri ulterioare”, a declarat ea pentru MailOnline.

„Numai un singur grup de oameni de știință a reușit să găsească apă în eșantionul adus de Hayabusa în 2019, dar acel grup nu s-au uitat la conținutul organic”.

A fost deosebit de surprinzător pentru ei că au găsit materialul în timp ce misiunea a observat un „bolovan negru imens” pe suprafața stâncii spațiale în 2005.

Oamenii de știință cred că acest bolovan mare este un uriaș meteorit carbonos, dar niciodată nu au reușit să demonstreze acest lucru.

Deci, ne-am așteptat ca pe suprafața asteroidului Itokawa să existe material carbonic ”, a spus ea.

Succesul acestei misiuni și analiza eșantionului care s-a întors pe Pământ a pregătit de atunci calea către o analiză mai detaliată a materialului returnat de misiuni precum Hayabusa2 de la JAXA și misiunile OSIRIS-Rex ale NASA.

Alte misiuni de returnare a eșantioanelor sunt în desfășurare, cum e Hayabusa2 care va returna cantități mai mari de probe de rocă de la asteroidul Ryugu în 2020 și OSIRIS-Rex care se așteapta să returneze eșantioane ale asteroidului Bennu în 2023.

„Ambele misiuni au identificat materiale exogene pe asteroizii țintă Ryugu și, respectiv, Bennu”, a spus Chan.

„Descoperirile noastre sugerează că amestecarea materialelor este un proces obișnuit în sistemul nostru solar”, adăugând studierea mai multor probe va confirma, sperăm, aceste descoperiri.

Constatările au fost publicate în revista Scientific Reports .

STUDIAREA ASTEROIDULUI RYUGU VA AJUTĂ CERCERĂTORII SA ÎNȚELEGĂ ISTORIA SISTEMULUI SOLAR

Sonda Hayabusa Two a lui Jaxa se află într-o misiune de a studia asteroidul antic Ryugu, în încercarea de a ajuta oamenii de știință să înțeleagă mai bine originile sistemului solar.

Sonda a fost lansată în decembrie 2014 și a ajuns la stânca spațială în formă de zaruri pe 27 iunie 2018.

Hayabusa Two studiază probe de sol și rocă folosind mai multe echipamente.

Hayabusa Two realizează o serie de experimente, inclusiv patru cu roverul său de suprafață și cu un dispozitiv exploziv conceput pentru a scoate probe de rocă „proaspete”

Sonda este încărcată cu patru landere de suprafață, o serie de camere și chiar cu un dispozitiv exploziv care va săpa probe de rocă subterane.

Ryugu, un asteroid de tip C, conține urme de apă și material organic și se speră că analizarea acestui material va dezvălui cum erau condițiile timpurii la momentul formării sistemului solar în urmă cu aproximativ 4,6 miliarde de ani.

Se așteaptă ca Hayabusa Two să se întoarcă pe Pământ la sfârșitul anului 2020, transportând probe pentru analize ulterioare.

Cotidianul - Adevărul despre schimbarea demografică dorită de progresiști. Dezvăluirile lui Tucker Carlson de la FoxNews

COMENTARIU Adrian Onciu: Fie-i țărâna ușoară! Vaccinată sau nu, oricum ar fi murit

Aproximativ 15.000 de militari români și aliați, participă la exerciții DACIA 21 LIVEX

PREZENTUL FĂRĂ PERDEA Marius Oprea | "Proclamația de la Timișoara" împotriva pandemiei

HOROSCOP 18 aprilie. Ceva le șochează astăzi pe aceste zodii. O veste neplăcută le pune la încercare nervii

Pagube de 150.000 de euro în urma unui protest violent. Oamenii sunt nemulțumiți de brutalitatea poliției

Noile vaccinuri vor altera în mod permanent ADN-ul uman. Nimeni nu va mai şti exact decât producătorii lor ce anume vor modifica vaccinurile în ADN-ul fiecărei persoane.

RO Vaccinare: numai vaccin cu vaccin se face primăvară. Pardon, imunizare!

Ion Cristoiu: Prin ce diferă Parlamentul actual de Parlamentul comunist?!

Marea Britanie va trimite nave de război în Marea Neagră pe fondul tensiunilor Rusia-Ucraina

Trei persoane au primit îngrijiri medicale după ce locuința lor a luat foc, în Sibiu

Naștere super-gemeni. O femeie a rămas însărcinată în timp ce era însărcinată

Proiectil exploziv de calibrul 76 mm, găsit de un bărbat din Giurgiu, care ara un teren agricol

Clotilde Armand: Conducerea RAAPPS distruge voit monumentul Hotel Triumf

Elicopter SMURD, solicitat pentru a prelua un turist accidentat pe pârtia Vârtop

România primește o nouă tranșă de vaccin AstraZeneca. Țara noastră a primit în total aproape 1,4 milioane de doze, dar a folosit doar 450.000

Avertismentul medicilor: Alexei Navalnîi ar putea muri în orice moment/ Criticul lui Putin ar avea nevoie de terapie intensivă

Coronavirus în România 18 aprilie LIVE UPDATE. Noi date COVID-19 din ultimul bilanț actualizat

Tânăr fără permis, urmărit de polițiști, s-a aruncat în râul Bega

"SOLUȚIA" LUI SOROS LA CRIZA COVID. Soros vrea ca țările UE să elibereze Titluri de Stat Perpetue pentru ca popoarele UE să plătească VEȘNIC, 5 miliarde de euro dobândă în FIECARE an. Asta l-a dus mintea de speculant pe SOROS.

Spectatori în tribune la primul meci a lui Ronnie O'Sullivan la Campionatul Mondial de Snooker 2021

HALUCINANT. Kellemen Attila explica de ce au dat legea împotriva oilor, a ciobanilor și a cainilor ciobanesti: "Vanatorul este un principal factor de protejare a vanatului...Legea a Reglementat anumite probleme a tagmei vanatorilor cu ne-vanatorii"

China și SUA vor colabora în combaterea schimbărilor climatice: "Criza trebuie tratată cu seriozitatea și urgența"

Elicopterul Ingenuity este pregătit de zborul de pe Marte. Este primul zbor monitorizat și controlat pe o altă planetă

NEWS ALERT Medicul legist al cazului de la Pitești: Moartea fost violentă, bărbatul a murit asfixiat

VIDEO Vulturii știu să înoate. Doi caiaciști au suprins doi vulturi codalb pe Dunăre

"Începutul unei noi ere" pentru FC Barcelona, după câștigarea Cupei Spaniei

Să fie oare adevărat? Au trăit 2,5 miliarde de dinozauri T-Rex? Paleontologi au ajuns la o Concluzie uimitoare: Acum zeci de milioane de ani au trăit 2,5 miliarde de T. Rex au cutreierat America de Nord în perioada Cretacicului

Nicușor Dan, despre programul "Vacanță activă în București": Am rămas impresionat

Incident în Tulcea: O mașină a fost incendiată într-o parcare

1990 - Englezii prin Margaret Thatcher spuneau că Marian Munteanu reprezintă "adevărata forță democratică a țării". Azi, ONG-urile lui SOROS ne spun ca e FASCIST. Credeți că serviciile de informații britanice erau cretine sau că ONG-urile lui SOROS MINT?

TRĂDARE DE ȚARĂ. Furt de Miliarde al Resurselor Noastre Naturale. Sorin Roşca Stănescu: O mega-hoție greu de măsurat. Acest editorial descrie cea mai mare hoție din întreaga istorie a României

Proiectul lui Elon Musk : internet din cer. Ce părere au primii utilizatori ai internetului prin satelit StarX de la SpaceX despre serviciu, viteză și multe altele

Dezastru ecologic în Sectorul 2. Sute de tone de deșeuri au fost scoase de pe malul lacului Fundeni

Prăjitura "sex la tavă", reţeta obraznică adorată şi de bărbaţi, şi de femei

Delia, imagini necenzurate din vacanţă. S-a pozat în poziţii provocatoare FOTO

Deşi e acuzat de Crime împotriva Umanității Petre Roman îi dă lecții de morală chiar victimei sale: "Munteanu a scris în 1994 că I.G. Duca a fost ”asasin”"

Românii sunt ținuți ÎN MOD INTENȚIONAT cu Salarii de Mizerie pentru a fi o forță de muncă ieftină pentru MULTINAȚIONALELE STRĂINE. Salarii de MIZERIE de 300-450 de euro în toate regiunile țării.

Cristian Preda, aliatul de nădejde a lui Soros cf. documentelor Fundației lui Soros scurse pe DCLEAKS, a susţinut, în plenul PE, suspendarea dreptului de vot al reprezentanţilor Guvernului român în Consiliu

Grasu XXL a uitat de Laura Andreşan şi a "atentat" la Mihaela Rădulescu

DIN CICLUL - ATENȚIE, MASON AJUNS MINISTRU AL CULTURII. Ziaristul Mihai Pâlșu a publicat în 2015 Documente Masonice din care reiese că Noul Ministru la Culturii: GEORGE IVAȘCU AR FI MASON GRADUL 33 "Mare Colector și Ospitalier"

Barna: În două – trei luni vom epuiza doritorii de vaccin și apoi va începe o altă luptă

Strigător la cer. Mizeria progresistă cu "protecția animalelor" nu cunoaște limite. Un om a fost Ucis de urs în Azuga. Salvamontiștii din Prahova au găsit cadavrul unui bărbat. Victima a fost sfâșiată și ucisă de un urs

Daniela Crudu, sex la Burlăciţa. Ce decizie au luat şefii show-ului după apariţia IMAGINILOR XXX

Un satelit european a detectat o pată de petrol ce ar putea proveni de la avionul EgyptAir prăbușit (ESA)

Veste tristă pentru manipulatorii neomarxiști care pregătesc Pașapoartele de Vaccinare. Datele israeliene arată că varianta sud-africană a coronavirusului este capabilă să „spargă” vaccinul Pfizer

MUZEELE LUMII: Muzeul Biodiversității din Panama

"Profa de sex" Laura Andreşan despre Mutu: "Am început să facem dragoste peste cei doi..."

Ce înseamnă dacă te uiţi la ceas la 10.00 pe 10.10?

BOMBA-SEXY Florentina Raiciu, păcălită pe internet: Blonda a făcut un show erotic pe Skype fără bani VIDEO

Mama Natură Roxana Ionescu a fost părăsită

Roxana Nemeş, protagonista unui film XXX: "Eu sunt acolo. Toată lumea face asta"

O nouă palmă dată mincinoșilor progresiști ce propagă minciuna nerușinată a încălzirii globale. În ultimii 800.000 de ani temperaturi oceanelor a variat cu doar 3 grade Celsius fie ca au fost epoci glaciare sau epoci calde

Declaraţiile unei studente care a făcut videochat, despre fanteziile sexuale masculine. "Bărbaţii au ceva cu sexul...."

BATAIE DE JOC! INCREDIBIL! Membru PNL despre Avram Iancu | “Un criminal, descreierat!”. Despre românii care-l apără pe Iancu: “Mari dobitoci!”. Despre revoluționarii lui Avram Iancu: “Proștii ăia de țărani români!”

PENTRU UNII MUMA, PENTRU ALTII CIUMA. Dupa ce a taiat ajutorul pentru Republica Moldova, Klaus Iohannis a promulgat legea ce instituie Ziua Limbii Maghiare

Valeriu Stoica, la Interviurile lui Cristoiu: Actuala guvernare are o șansă pe care puține guvernări au avut-o

Nationalizarea Resurselor Naturale - Expunere de Motive. Cum ne-au furat si ne fura Resursele Naturale, pe baza prevederilor din actuala Constitutie a Romaniei. Ce prevede Constitutia de Azi legat de Proprietatea Publica? Ce prevedea Constitutia din 1991?

Nr. de articole la aceasta sectiune: 291, afisate in 5 pagini.