Spațiul și timpul ar putea fi un cod cuantic de corectare a erorilor

Aceleași coduri necesare pentru a contracara erorile din computerele cuantice pot conferi, de asemenea, țesăturii spațiu-timp robustețea sa intrinsecă.

Artă pentru „Cum spațiul și timpul ar putea fi un cod cuantic de corectare a erorilor” În universurile „holografice” de jucărie (dacă nu universul real), țesătura spațiului și a timpului iese dintr-o rețea de particule cuantice. Fizicienii au descoperit că acest lucru funcționează conform unui principiu numit corecție cuantică a erorilor.

În 1994, un matematician la AT&T Research numit Peter Shor a adus faimă instantanee „calculatoarelor cuantice” atunci când a descoperit că aceste dispozitive ipotetice ar putea să factorizeze rapid un număr mare - și astfel să rupă o mare parte din criptografia modernă. Dar o problemă fundamentală stătea în calea construirii de fapt a computerelor cuantice: fragilitatea înnăscută a componentelor lor fizice.

Spre deosebire de biții binari de informații din computerele obișnuite, „qubiturile” constau din particule cuantice care au o anumită probabilitate de a fi în fiecare dintre cele două stări, desemnate | 0⟩ și | 1⟩, în același timp. Când qubitii interacționează, stările lor posibile devin interdependente, șansele fiecăruia de a | 0⟩ și | 1⟩ se bazează pe cele ale celuilalt. Posibilitățile contingente proliferează pe măsură ce qubitii devin din ce în ce mai „încurcați” cu fiecare operație. Susținerea și manipularea acestui număr exponențial în creștere de posibilități simultane sunt ceea ce face computerele cuantice atât de puternice din punct de vedere teoretic.

Dar qubiții sunt înnebunit de predispuși la erori. Cea mai firava câmp magnetic sau puls cu microunde fără stăpân le face să se supună „bit-basculează“ care comuta șansele lor de a fi | 0 ⟩ și | 1⟩ în raport cu celelalte qubiti, sau „faza-basculează“ , care invertit relația matematică între două lor stări. Pentru ca computerele cuantice să funcționeze, oamenii de știință trebuie să găsească scheme pentru protejarea informațiilor chiar și atunci când qubiturile individuale sunt corupte. Mai mult, aceste scheme trebuie să detecteze și să corecteze erorile fără a măsura direct qubitii, deoarece măsurătorile prăbușesc posibilitățile coexistente ale qubitilor în realități definite: 0 sau 1 vechi simple care nu pot susține calcule cuantice.

În 1995, Shor și-a urmat algoritmul de factoring cu un alt uimitor: dovada că există „coduri cuantice de corectare a erorilor”. Informaticienii Dorit Aharonov și Michael Ben-Or (și alți cercetători care lucrează independent) au demonstrat un an mai târziu că aceste coduri ar putea teoretic să împingă ratele de eroare aproape de zero. „Aceasta a fost descoperirea centrală din anii '90, care a convins oamenii că ar trebui să fie posibilă o calculare cuantică scalabilă”, a spus Scott Aaronson , un om de știință cuantică de la Universitatea din Texas - „că este doar o problemă uimitoare de inginerie. ”

Peter Shor, Dorit Aharonov și Michael Ben-Or au pus bazele pentru corectarea cuantică a erorilor și calculul cuantic cu toleranță la erori în urmă cu mai bine de 20 de ani.

Acum, chiar dacă computerele cuantice mici se materializează în laboratoare din întreaga lume, cele utile care vor depăși computerele obișnuite rămân la ani sau decenii distanță . Sunt necesare coduri cuantice de corectare a erorilor mult mai eficiente pentru a face față ratelor descurajante de erori ale qubitilor reali. Efortul de a proiecta coduri mai bune este „unul dintre principalele aspecte ale domeniului”, a spus Aaronson, alături de îmbunătățirea hardware-ului.

Dar în căutarea perseverentă a acestor coduri în ultimul sfert de secol, un lucru amuzant s-a întâmplat în 2014, când fizicienii au găsit dovezi ale unei conexiuni profunde între corecția cuantică a erorilor și natura spațiului, timpului și gravitației. În teoria generală a relativității a lui Albert Einstein, gravitația este definită ca țesătura spațiului și a timpului - sau „spațiu-timp” - care se îndoaie în jurul obiectelor masive. (O minge aruncată în aer călătorește de-a lungul unei linii drepte prin spațiu-timp, care în sine se îndoaie spre Pământ.) Dar, pe cât de puternică este teoria lui Einstein, fizicienii cred că gravitația trebuie să aibă o origine cuantică mai profundă din care aparența unui spațiu - țesătura timpului apare cumva.

În acel an - 2014 - trei tineri cercetători în gravitație cuantică au ajuns la o realizare uimitoare. Lucrau în locul de joacă teoretic al fizicienilor: un univers de jucărie numit „spațiu anti-de Sitter” care funcționează ca o hologramă. Țesătura flexibilă a spațiului-timp din interiorul universului este o proiecție care apare din particulele cuantice încurcate care trăiesc la limita sa exterioară. Ahmed Almheiri , Xi Dong și Daniel Harlow au făcut calcule sugerând că această „apariție” holografică a spațiului-timp funcționează la fel ca un cod cuantic de corectare a erorilor. Ei au conjecturat în Journal of High Energy Physicscă spațiul-timp în sine este un cod - cel puțin în universurile anti-de Sitter (AdS). Lucrarea a declanșat un val de activitate în comunitatea cuantică a gravitației și au fost descoperite noi coduri cuantice de corectare a erorilor care captează mai multe proprietăți ale spațiului-timp.

John Preskill , fizician teoretic la Institutul de Tehnologie din California, spune că corectarea cuantică a erorilor explică modul în care spațiul-timp își atinge „robustețea intrinsecă”, în ciuda faptului că a fost țesut din lucruri cuantice fragile . "Nu mergem pe coji de ouă pentru a ne asigura că nu facem ca geometria să se destrame", a spus Preskill. „Cred că această legătură cu corectarea cuantică a erorilor este cea mai profundă explicație pe care o avem pentru motivul pentru care acesta este cazul.”

Limbajul corecției erorilor cuantice începe, de asemenea, să le permită cercetătorilor să cerceteze misterele găurilor negre: regiuni sferice în care spațiul-timp se curbează atât de abrupt spre interior, încât nici măcar lumina nu poate scăpa. „Totul se întoarce în găurile negre”, a spus Almheiri, care se află acum la Institutul pentru Studii Avansate din Princeton, New Jersey. Aceste locuri paradoxale sunt locul în care gravitația atinge zenitul și teoria relativității generale a lui Einstein eșuează. „Există câteva indicații că, dacă înțelegeți ce cod spațiu-timp implementează”, a spus el, „ne-ar putea ajuta să înțelegem interiorul găurii negre”.

Ca bonus, cercetătorii speră că spațiul-timp holografic ar putea indica, de asemenea, calea către calculul cuantic scalabil, îndeplinind viziunea de mult timp a lui Shor și a altora. „Spațiul-timp este mult mai inteligent decât noi”, a spus Almheiri. „Tipul de cod cuantic de corectare a erorilor care este implementat în aceste construcții este un cod foarte eficient.”

Ahmed Almheiri, Xi Dong și Daniel Harlow au creat o nouă idee puternică conform căreia țesătura spațiu-timp este un cod cuantic de corectare a erorilor.

Deci, cum funcționează codurile cuantice de corectare a erorilor? Trucul pentru protejarea informațiilor în qubituri nervoase este să le stochezi nu în qubituri individuale, ci în tipare de încurcări între mulți.

Ca un exemplu simplu, luați în considerare codul cu trei qubituri: folosește trei qubits „fizici” pentru a proteja un singur qubit „logic” de informații împotriva bit-flip-urilor. (Codul nu este foarte util pentru corectarea cuantică a erorilor, deoarece nu poate proteja împotriva inversărilor de fază, dar este totuși instructiv.) Starea | 0⟩ a qubitului logic corespunde tuturor celor trei qubituri fizice aflate în | 0⟩ stări, iar starea | 1⟩ corespunde tuturor celor trei fiind | 1⟩. Sistemul se află într-o „suprapunere” a acestor stări, desemnată | 000⟩ + | 111⟩. Dar spuneți unul dintre qubits bit-flips. Cum detectăm și corectăm eroarea fără a măsura direct niciunul dintre qubituri?

Qubitele pot fi alimentate prin două porți într-un circuit cuantic. O poartă verifică „paritatea” primului și celui de-al doilea qubit fizic - indiferent dacă sunt aceiași sau diferiți - și cealaltă poartă verifică paritatea primului și celui de-al treilea. Când nu există nicio eroare (adică qubitii sunt în starea | 000⟩ + | 111⟩), porțile de măsurare a parității determină că atât primul cât și al doilea și primul și al treilea qubit sunt întotdeauna la fel. Cu toate acestea, dacă primul qubit se învârte în mod accidental, producând starea | 100⟩ + | 011⟩, porțile detectează o diferență în ambele perechi. Pentru un bit-flip al celui de-al doilea qubit, care dă | 010⟩ + | 101⟩, porțile de măsurare a parității detectează că primul și al doilea qubit sunt diferite și primul și al treilea sunt aceleași, iar dacă al treilea qubit se răstoarnă, porțile indicați: același, diferit. Aceste rezultate unice relevă ce intervenție chirurgicală corectivă, dacă există, trebuie efectuată - o operație care întoarce primul, al doilea sau al treilea qubit fizic fără a prăbuși qubitul logic. „Corecția cuantică a erorilor, pentru mine, este ca magia”, a spus Almheiri.

Cele mai bune coduri de corectare a erorilor pot recupera de obicei toate informațiile codificate de la puțin mai mult de jumătate din qubiturile fizice, chiar dacă restul sunt corupte. Acest fapt este ceea ce a sugerat lui Almheiri, Dong și Harlow în 2014 că corectarea cuantică a erorilor ar putea fi legată de modul în care spațiul-timp anti-de Sitter apare din încurcarea cuantică.

Este important să rețineți că spațiul AdS este diferit de geometria spațiu-timp a universului nostru „de Sitter”. Universul nostru este infuzat cu energie de vid pozitivă care îl determină să se extindă fără legătură, în timp ce spațiul anti-de Sitter are energie de vid negativă, ceea ce îi conferă geometria hiperbolică a unuia dintre proiectele de MC Escher Circle Limit . Creaturile teselate ale lui Escher devin din ce în ce mai mici deplasându-se spre exterior din centrul cercului, dispărând în cele din urmă la perimetru; în mod similar, dimensiunea spațială care radiază departe de centrul spațiului AdS se micșorează treptat și în cele din urmă dispare, stabilind limita exterioară a universului. Spațiul publicitar a câștigat popularitate printre teoreticienii gravitației cuantice în 1997, după ce renumitul fizician Juan Maldacena a descoperit că țesătura flexibilă spațiu-timp din interiorul său este „dublă olografic” față de o teorie cuantică a particulelor care trăiesc pe limita dimensională inferioară, fără gravitație.

Geometria hiperbolică din xilografia lui MC Escher din 1959, Circle Limit III, este, de asemenea, o caracteristică a spațiului anti-de Sitter.

În explorarea modului în care funcționează dualitatea, așa cum au făcut sute de fizicieni în ultimele două decenii, Almheiri și colegii săi au observat că orice punct din interiorul spațiului AdS ar putea fi construit din puțin mai mult de jumătate din graniță - la fel ca într-o eroare cuantică optimă -codul de corectare.

În lucrarea lor, presupunând că spațiul-timp olografic și corecția cuantică a erorilor sunt una și aceeași, au descris cum chiar și un cod simplu ar putea fi înțeles ca o hologramă 2D.

Un punct din Hologramă, se compune din trei „qutrits” - particule care există în oricare dintre cele trei stări - așezate în puncte echidistante în jurul unui cerc. Trio-ul încâlcit de qutrits codifică un qutrit logic, corespunzător unui singur punct spațiu-timp din centrul cercului. Codul protejează punctul împotriva ștergerii oricăruia dintre cele trei qutrituri.

Desigur, un punct nu este mult un univers. În 2015, Harlow, Preskill, Fernando Pastawski și Beni Yoshida au găsit un alt cod holografic , supranumit codul HaPPY, care surprinde mai multe proprietăți ale spațiului AdS. Codul spațiu de gresie în blocuri de construcție pe cinci fețe - „Tinkertoys mici”, a declarat Patrick Hayden de la Universitatea Stanford, un lider în zona de cercetare. Fiecare Tinkertoy reprezintă un singur punct spațiu-timp. „Aceste plăci ar juca rolul peștilor într-o placă Escher”, a spus Hayden.

Dacă am înțelege ce cod spațiu-timp implementează holo, ne-ar putea ajuta să înțelegem interiorul găurii negre.

În codul HaPPY și în alte scheme de corectare a erorilor holografice care au fost descoperite, tot ceea ce se află în interiorul unei regiuni a spațiului-timp interior numit „pană de încurcare” poate fi reconstruit din qubits pe o regiune adiacentă a graniței. Regiunile suprapuse de la graniță vor avea pene de încurcare suprapuse, a spus Hayden, la fel cum un qubit logic într-un computer cuantic este reproductibil din multe subseturi diferite de qubits fizici. „Aici intervine proprietatea de corectare a erorilor.”

„Corecția cuantică a erorilor ne oferă un mod mai general de a gândi geometria în acest limbaj de cod”, a spus Preskill, fizicianul Caltech. El a spus că același limbaj „ar trebui să fie aplicabil, în opinia mea, la situații mai generale” - în special, la un univers de Sitter ca al nostru. Dar spațiul de Sitter, lipsit de o graniță spațială, s-a dovedit până acum mult mai greu de înțeles ca hologramă.

Deocamdată, cercetători precum Almheiri, Harlow și Hayden respectă spațiul AdS, care împărtășește multe proprietăți cheie cu o lume de Sitter, dar este mai simplu de studiat. Ambele geometrii spațiu-timp respectă teoria lui Einstein; pur și simplu se curbează în direcții diferite. Poate cel mai important, ambele tipuri de universuri conțin găuri negre. „Cea mai fundamentală proprietate a gravitației este că există găuri negre”, a spus Harlow, care este acum profesor asistent de fizică la Massachusetts Institute of Technology. „Asta face ca gravitația să fie diferită de toate celelalte forțe. De aceea gravitația cuantică este grea. ”

Limbajul corecției cuantice a erorilor a oferit un nou mod de a descrie găurile negre. Prezența unei găuri negre este definită de „ defalcarea corectabilității”, a spus Hayden: „Când există atât de multe erori încât nu mai poți ține evidența a ceea ce se întâmplă în vracul [spațiu-timp], vei primi un gaură neagră. Este ca o chiuvetă pentru ignoranța ta. ”

Ignoranța abundă invariabil atunci când vine vorba de interiorul găurilor negre. Epifania lui Stephen Hawking din 1974, conform căreia găurile negre radiază căldură și astfel se evaporă în cele din urmă, a declanșat infamul „paradox al informațiilor despre gaura neagră”, care întreabă ce se întâmplă cu toate informațiile pe care găurile negre le înghit. Fizicienii au nevoie de o teorie cuantică a gravitației pentru a înțelege cum ies și lucrurile care cad în găurile negre. Problema se poate referi la cosmologie și la nașterea universului, deoarece expansiunea dintr-o singularitate Big Bang seamănă cu colapsul gravitațional într-o gaură neagră în sens invers.

Video : Cum funcționează gravitația în regimul cuantic? O dualitate holografică din teoria șirurilor oferă un instrument puternic pentru dezvăluirea misterului.

Regizat de Emily Driscoll și animat de Jonathan Trueblood pentru revista Quanta Spațiul publicitar simplifică întrebarea privind informațiile. Întrucât granița unui univers AdS este holografic dual cu tot ceea ce conține - găuri negre și toate - informațiile care cad într-o gaură neagră este garantată că nu se vor pierde niciodată; este întotdeauna codificat olografic la granița universului. Calculele sugerează că pentru a reconstrui informațiile despre interiorul unei găuri negre din qubituri de la limită, aveți nevoie de acces la qubite încurcate în aproximativ trei sferturi din limită. "Puțin mai mult de jumătate nu mai este suficient", a spus Almheiri. El a adăugat că nevoia de trei sferturi pare să spună ceva important despre gravitația cuantică, dar de ce apare acea fracțiune „este încă o întrebare deschisă”.

În prima pretenție de faimă a lui Almheiri în 2012, fizicianul înalt și slab emirat și trei colaboratori au aprofundat paradoxul informațional. Raționamentul lor a sugerat că informațiile ar putea fi împiedicate să cadă vreodată într-o gaură neagră, în primul rând, printr-un „firewall” la orizontul evenimentelor găurii negre.

La fel ca majoritatea fizicienilor, Almheiri nu crede cu adevărat că există firewall-uri cu găuri negre, dar găsirea drumului în jurul lor s-a dovedit dificilă. Acum, el crede că corectarea cuantică a erorilor este cea care împiedică formarea de firewall-uri, protejând informațiile chiar și atunci când traversează orizonturile găurilor negre. În ultima sa lucrare solo , care a apărut în octombrie, el a raportat că corectarea cuantică a erorilor este „esențială pentru menținerea netezii spațiului-timp la orizont” a unei găuri negre cu două guri, numită gaură de vierme. El speculează că corectarea cuantică a erorilor, precum și prevenirea paravanelor de protecție, este, de asemenea, modul în care qubitii scapă de o gaură neagră după ce au căzut, prin șuvițe de încurcături între interior și exterior care sunt ele însele ca niște găuri de vierme miniaturale. Acest lucru ar rezolva paradoxul lui Hawking.

Anul acesta, Departamentul Apărării finanțează cercetarea spațiului-timp holografic , cel puțin parțial în cazul în care progresele ar putea genera coduri mai eficiente de corectare a erorilor pentru computerele cuantice.

Cum ar putea Holografia să rezolve gravitatea cuantică

Cum se împerechează perechile cuantice spațiu-timp

Problema timpului gravitației cuantice

Fizicienii găsesc o modalitate de a vedea „rânjetul” gravitației cuantice

În ceea ce privește fizica, rămâne de văzut dacă universurile de Sitter precum ale noastre pot fi descrise olografic, în termeni de qubits și coduri. „Întreaga conexiune este cunoscută pentru o lume care în mod evident nu este lumea noastră”, a spus Aaronson. Într- o lucrare vara trecută, Dong, care se află acum la Universitatea din California, Santa Barbara, și co-autorii săi Eva Silverstein și Gonzalo Torroba au făcut un pas în direcția de Sitter, încercând o descriere olografică primitivă. Cercetătorii încă studiază această propunere, dar Preskill consideră că limbajul corecției cuantice a erorilor va fi transferat în cele din urmă la spațiul-timp real.

"Este într-adevăr încurcarea care ține spațiul împreună", a spus el. „Dacă doriți să țeseți spațiu-timp împreună din bucăți mici, trebuie să le încurcați în modul corect. Și modul corect este să construiești un cod cuantic de corectare a erorilor. ”

Acest articol a fost preluat de pe Wired.com .

The Hill - "Va realiza cineva din stânga (progresistă) de ce a câștigat deja, Trump - din nou, alegerile din 2020?"

Roxana Nemeş, protagonista unui film XXX: "Eu sunt acolo. Toată lumea face asta"

Roxana Nemeş, protagonista unui sex tape: "Eu sunt acolo"

Franța cere oprirea boicotului în statele arabe. Kuweit, Arabia Saudită, Iordania și Qatar s-au aliat în semn de protest față de imaginile satirice aduse la adresa profetului Mohammad

Elevii din clasele primare și preșcolarii intră în vacanță din 26 septembrie pentru o săptămână

Ion Cristoiu: Nimic nou sub soare. "Avem, categoric, o mentalitate de slugi; nu de robi liberați, ci de slugi"

Crimă cu premeditare. Elveția pe cale să refuze reanimarea bătrânilor care au COVID

Coronavirus în lume LIVE UPDATE 26 octombrie. Italia introduce noi restricții sanitare începând de luni și Franța înregistrează 52.000 de noi cazuri COVID-19, în 24 ore

Anisia Gafton, ipostaze de infarct, cu chiloții la vedere. Dezmăț total | VIDEO

Primul cuib de viespi ucigașe din SUA a fost stârpit de biologi cu ajutorul unui aspirator cu captare în vid. Entomologii au atașat dispozitive de urmărire pe insecte

COMENTARIU Marius Oprea | Andrej Babis (Cehia) – Klaus Iohannis (România) : 1 – 0

Alimentarea cu energie electrică va fi întreruptă temporar, luni, în zone din județele Ilfov și Giurgiu

Explozie într-un bloc din București. O persoană a murit, zeci de locatari, evacuați

Opiniile unui medic despre Haosul și Infecțiile create în Sistemul Medical de Protocolul de Testare Tătaru-Orban. Uitați-vă la acești Imbecili Cinici care au creat acest haos de nedescris în Sistemul Medical Românesc...

Seară grea pentru granzi. Kulusevski a salvat Juve

Poliția din Berlin a spart o petrecere cu peste 500 de persoane. Riscul infectării cu Covid-19 crește alarmant în capitala Germaniei

Coronavirus în România LIVE UPDATE 26 octombrie. Raed Arafat: 3.000 - 4.000 de cazuri zilnice de COVID-19 înseamnă un impact major asupra sistemului medical

COMENTARIU Valeriu Șuhan: Dan Bittman

EFEMERIDE ASTRONOMICE - 26 octombrie

Premierul Orban, în vizită în Franța

Chile: Votul favorabil unei noi Constituții conduce detașat (rezultate parțiale)

O alternativă la endoscopie a fost dezvoltată de cercetătorii de la Cambridge

CITATUL ZILEI

Consiliul Național al IMM-urilor lansează luni ''Programul de guvernare al mediului de afaceri 2021 - 2024''

ISU București-Ilfov: O persoană a decedat și alte 18 au fost evacuate după o explozie într-un apartament din Sectorul 5

Vizibilitate redusă sub 20 de metri pe Autostrada București-Constanța, din cauza ploii torențiale

Mai mulți lideri mondiali s-au îmbolnăvit de COVID-19. Cum se protejează politicienii României de noul virus

HOROSCOP 26 octombrie. Intuiția acestor zodii este înșelătoare. Care sunt ele și de ce trebuie să se ferească

Aeroportul Doha din Qatar a început o anchetă internă după ce a fost descoperit un nou născut în toaleta terminalului. Compania este acuzată de control abuziv față de pasageri

O companie aeriană a interzis accesul unui număr de 730 de pasageri pentru că au refuzat să poarte mască de protecție în timpul zborului

Israelul trece în a doua fază de testări a vaccinului anti-Covid. În proces vor fi implicați 80 de voluntari

Italia și Spania impun noi restricții din cauza noului val de îmbolnăviri cu coronavirus

Cristoiu publică un articol al lui Nae Ionescu : "Avem, categoric, (la adresa străinătății), o mentalitate de slugi; nu de robi liberaţi, ci de slugi."

Medicul infecționist Adrian Marinescu: Soluția pentru reducerea răspândirii bolii COVID-19 ar fi testarea masivă, chiar și prin metode rapide

Iași: Soț și soție, găsiți decedați în locuința lor din comuna Neculce, în urma unui incendiu

(P) Daibau.ro vă ajută să găsiți doar în câteva ore un executant verificat pentru lucrări de construcții sau renovări

Cum să fii manager în FIFA 21. Sfaturile lui Ian Holloway

Columbia: Un important lider al gherilei ELN a fost ucis într-o operațiune militară

Lituania: Opoziția de centru-dreapta învinge în turul al doilea al legislativelor

Dezvoltatorii pregătesc birouri pentru peste 21.000 de corporatiști în anul 2021

Cod portocaliu de ploi și vijelii în județele Tulcea și Constanța. Cod galben de ceață, în 9 județe

Cod galben de inundații pe râuri din Tulcea și Constanța

Eugen Tomac despre PSD-iștii fotografiați la restaurant, în Buzău: Au sărbătorit alegerea lui Iordache

Vicepreședintele camerei inferioare a parlamentului german a decedat după ce i s-a făcut rău în timpul unei filmări

Comitetul Național pentru Situații de Urgență a actualizat lista țărilor pentru care se impune carantina la intrarea în România

Dezinformările și Minciunile Rețelei Progresiste continuă... Progresiștii Soroșiști de la Digi24 preiau și propaga minciunile și dezinformărilor sorosiștilor progresiști de la The Guardian. Cică "Partidul Republican din SUA nu e democrat"

Manifestații contra interdicției avortului au avut loc duminică în numeroase orașe poloneze

Fotbal: Brazilianul Ronaldinho, testat pozitiv la COVID-19

Alegeri prezidențiale în SUA. Hillary Clinton: "Doar gândul că Donald Trump va fi reales îmi provoacă greață. Mulți republicani îl vor dat jos dar nu au curaj să o spună public"

Auto: Neozeelandezul Scott Dixon (Chip Ganassi), la al șaselea titlu de campion în IndyCar

Coronavirus: Președintele Maduro susține că Venezuela a descoperit un tratament 100% eficient împotriva COVID-19

Volei masculin: Turneul de Liga Campionilor de la Galați, anulat după cinci cazuri de COVID-19 la Arcada

Feerie în dormitor: Statul în casă i-a motivat pe mulți să redecoreze, iar tapetul personalizat e din ce în ce mai căutat

Gândurile lui Cristoiu: Marcel Ciolacu a făcut listele de candidați ca să nu-l dea nimeni jos după alegeri

Polițiștii din Capitală au aplicat mii de sancțiuni persoanelor care nu respectă măsurile anti-Covid

Constanța: Gospodării inundate, copaci căzuți pe carosabil, întreruperi de electricitate în județ, în urma ploii și vântului puternic

Bursa de la București a deschis în scădere ședința de tranzacționare de luni

Claudiu Nasui, USR: Peste trei miliarde de lei s-au dus în plină pandemie în pensiile speciale

Patru din zece americani sunt de părere că Donald Trump nu va putea accepta o înfrângere. Care sunt concluziile sondajului Reuters/ Ipsos

Nr. de articole la aceasta sectiune: 465, afisate in 8 pagini.