Bioinginerie selectivă? Asiaticii cad mai ușor victime Noului Coronavirus decât Europenii sau Africanii. Bărbații cad mai ușor victime Noului Coronavirus decât femeile.

Noul Coronavirus pătrunde în Celulele Plămânilor prin Receptorii ACE2 ai celulelor umane, folosind ca "cheiță", proteina Spike(S) pe care o posedă la exterior.

Fiecare virus trebuie să aibă "o cheiță" -- o proteină prin care se leagă de și prin care "descuie" celulele umane, deoarece orice virus poate trăi doar în interiorul celulelor umane și trebuie să se bazeze pe celulele umane pentru a se reproduce.

Fără aceste capacități, virușii găsiți care circulă în sânge sau în fluidele țesuturilor sunt ușor curățați de sistemul imunitar uman.

Virusurile intră în celulele umane prin proteine ​​de suprafață, pe care le posedă pe învelișul lor exterior.

Interacțiunea proteinelor de suprafață virală care se leagă la celulele umane este similară cu modul în care cheile sunt utilizate pentru a deschide încuietori.

Studiile anterioare au arătat că există mai mulți receptori ai celulelor umane de care se leagă diferite coronavirusuri, cum ar fi enzima 2 de conversie a angiotensinei (ACE2) de care se leagă virusul SARS-CoV (cel responsabil cu epidemia SARS din 2002-2003).

Receptorii ACE2 ai celulelor sunt prezenți din abundență în țesutul uman, în special de-a lungul garniturilor epiteliale ale plămânului și intestinelor subțiri, și "asigură" căi de intrare în celule pentru virusul SARS-CoV.

Conform lucrării lui Lu et al publicată în Lancet, există o similaritate structurală între domeniile de legare a receptorilor din SARS-CoV și 2019-nCoV.

Proteina S-spike 2019 (proteina S) a virusului, este responsabilă de legarea la receptorii celulari și este crucială pentru țintirea virală a țesutului gazdă.

Datele de modelare moleculară de Lu et. Al. sugerează că, în ciuda prezenței mutațiilor de aminoacizi din domeniul de legare a receptorilor în virusul nCoV-2019, nCoV-2019 ar putea utiliza receptorul ACE2 pentru a intra în celulele gazdă, la fel cum face virusul SARS.

La 21 ianuarie 2020, Xintian Xu și colab. de la Laboratorul Chinez de Virologie Moleculară și Imunologie, Institutul Pasteur din Shanghai, Centrul pentru Mega-Științe pentru Biosiguranță, și Academia Chineză de Științe, Shanghai, China, au publicat o lucrare intitulată „Evoluția coronavirusului nou din focarul continuu Wuhan și modelarea vârfului său proteine ​​pentru riscul de transmitere la om”, în revista "SCIENCE CHINA Științele vieții".

Această lucrare a furnizat o analiză mai precisă a proteinei S a virusului Wuhan 2019-nCoV.

Proteina S e cunoscută de obicei că are cele mai variabile secvențe de aminoacizi în comparație cu alte domenii de gene de la coronavirus.

Cu toate acestea, în ciuda distanței genetice considerabile între Wuhan CoV și SARS-CoV, a diferențelor de infecții produse la om și a omologiei în general scăzută a proteinei S a virusului Wuhan CoV față de cea a SARS-CoV, proteina S Wuhan CoV are în continuare mai multe bucăți în domeniul de legare a receptorului (RBD) ce au o omologie ridicată față de cele a SARS-CoV.

Reziduurile de la pozițiile 442, 472, 479, 487 și 491 din proteina S SARS-CoV au fost raportate ca fiind folositoare la interfața complexă a receptorilor și considerate critice pentru speciile încrucișate și pentru transmisia de la om la om a SARS-CoV.

Spre surprinderea noastră, în ciuda înlocuirii a patru din cele cinci resturi importante de aminoacizi de interfață, s-a descoperit că proteina S Wuhan CoV are o afinitate semnificativă de legare la receptorii celulari ACE2 umani.

Înlocuirea reziduurilor la pozițiile 442, 472, 479 și 487 în proteina S Wuhan CoV nu a modificat conformarea structurală Proteina S Wuhan CoV și proteina S SARS-CoV au împărtășit o structură 3-D aproape identică în domeniul RBD, menținând astfel proprietăți similare van der Waals și electrostatice în interfața de interacțiune.

Astfel, în ciuda diferențelor din proteina S, CoV Wuhan este încă capabil să prezinte un risc semnificativ pentru sănătatea publică pentru transmiterea umană prin calea de legare virus-proteină-S - receptor-ACE2-al-celulelor-umane.

Bărbații asiatici au mult mai multe celule cu receptori ACE2 în plămâni, decât femeile asiatice

Un alt studiu face la rândul lui dezvăluiri cutremurătoare:

"De remarcat, cei doi donatori bărbați au un raport celular mai mare care exprimă ACE2 decât celelalte 6 donatoare de sex feminin (1,66% față de 0,41% din toate celulele, valoarea P = 0,07, Testul Mann Whitney)".

"În plus, distribuția ACE2 este de asemenea mai răspândită la donatorii de sex masculin decât la femei: cel puțin 5 tipuri diferite de celule din plămânul mascul exprimă acest receptor, în timp ce doar 2 ~ 4 tipuri de celule din plămânul feminin exprimă receptorul".

"Acest rezultat este în concordanță mare cu ancheta epidemică care arată că majoritatea pacienților infectați cu nCov confirmată din 2019 au fost bărbați (30 vs. 11, până la 2 ianuarie 2020)".

Bărbații asiatici au mult mai multe celule cu receptori ACE2 în plămâni, decât bărbații albi sau cei afro-americani

"Am observat, de asemenea, că singurul donator asiatic (masculin) are un raport celular care exprimă ACE2 mult mai mare decât donatorii albi și afro-americani (2,50% față de 0,47% din toate celulele). Acest lucru ar putea explica observația că noua pandemie Coronavirus și pandemia anterioară SARS-Cov sunt concentrate în zona asiatică."

În concluzie, bărbații asiatici sunt mult mai ușor infectați de către Virusul din Wuhan decât sunt europenii, africanii sau femeile asiatice.

Dacă virusului e creat în laborator, asistăm la o Bioinginerie Selectivă...demnă de cele mai incredibile scenarii...

"Cheița" Spike-S a virusului, cu care virusul descuie receptorii ACE2 ai celulelor umane are 4 inserții "primite" de la virusul HIV - un virus cu care coronavirusurile nu au nici o legătură.

Un alt studiu vine cu informații și mai năucitoare despre noul virus:

"În primul rând am identificat 4 porțiuni genetice care nu se mai regăsesc la nici un alt coronavirus (din lume), dintre cei cunoscuți până la această oră.

Toate cele 4 porțiune genetice se mapeaza cu 4 portiuni scurte de aminoacizi din codul genetic al virusului HIV

Această surprinzătoare asemănare nu poate fi întâmplătoare"

De ce cred autorii că virusul poate fi creat de om? Deoarece atunci când analizăm inserțiile care nu sunt prezente în niciuna dintre cele mai apropiate familii de coronavirus, „este foarte puțin probabil ca un virus să fi dobândit astfel de inserții unice în mod natural într-o durată scurtă de timp”. În schimb, ele pot fi găsite în identificarea celulelor și proteine ​​de legare la membrană localizate în genomul HIV.

Print screen:

"Inserțiile inedite fac parte din locația de legare a receptorilor din 2019-nCoV.

Pentru a obține informații structurale și pentru a înțelege rolul acestor inserții în glicoproteina 2019-nCoV, am modelat structura sa bazată pe structura disponibilă a glicoproteinei spike SARS (PDB: 6ACD.1.A).

Comparația structurii modelate relevă faptul că, deși inserțiile 1,2 și 3 sunt în locații neconjugate din secvența primară de proteine, acestea se pliază pentru a constitui partea din site de legare a glicoproteinei care recunoaște receptorul gazdă (Kirchdoerfer și colab., 2016) (Figura 4).

Insertul 1 corespunde NTD (domeniul N-terminal) și inserțiile 2 și 3 corespund CTD (domeniul C-terminal) al subunității S1 din glicoproteina spike 2019-nCoV.

Insertul 4 se află la joncțiunea SD1 (subdomeniul 1) și SD2 (subdomeniul 2) al subunității S1 (Ou et al., 2017).

Speculăm că aceste inserții oferă o flexibilitate suplimentară glicoproteinei (Spike S) la locul de legare prin formarea unei bucle hidrofile în structura proteinelor care poate facilita sau îmbunătăți interacțiunea virus-gazdă.

LIVE Noul Coronavirus face ravagii în lume. 1873 morți 73335 de îmbolnăviri. Virusul ucigaș a intrat în Germania, Franța, Italia. În UE nu se fac scanări de temperatură în Aeroporturi. Deducem ca UE-ul a cerut sa nu se facă scanări de temperatura. DE CE?

DEMISIA. Iohannis: "Mi s-a propus să fiu membru" în organizația condusă de un Bilderberg și finanțată de Soros. "Sunt bucuros să spun că-mi doresc acest lucru"

Șeful OMS: Se înregistrează o scădere a numărului de cazuri noi de infecție cu noul coronavirus

LIVE. Japonia - viitorul centru al Epidemiei. 68 infectați, 1 mort. Japonezii au cel mai mare procent de receptori ACE2 din lume. Japonia privește cu anxietate focarele de coronavirusuri. Lipsa de paturi și capacitatea de testare limitată.

Audierile miniștrilor din Guvernul Orban 2 / Ziua a doua. Un singur ministru a primit aviz pozitiv după prima zi

Un banal sirop de tuse ar putea fi medicamentul minune pentru Parkinson. Se găsește și pe piața din România

Actrița Kellye Nakahara, cunoscută din serialul "M.A.S.H.", a murit la 72 de ani

Virgil Popescu: Exxon tatonează piața. Americanii nu sunt hotărâți să iasă de pe piața românească

Dosar DGASPC Teleorman/ Tribunalul București - termen în cazul contestației depuse de Liviu Dragnea

Coronavirus: Peste 1.800 de morți în China, potrivit unui nou bilanț

HOROSCOP 18 FEBRUARIE 2020: Zodiile care au parte azi de noroc și surprize în plan financiar și profesional

Directorul unui spital din Wuhan a murit din cauza coronavirusului

Încă 98 de persoane au murit din cauza coronavirusului. Bilanțul deceselor a ajuns la 1.873

Jeff Bezos donează 10 miliarde de dolari pentru finanțarea luptei împotriva schimbărilor climatice

Ambasadorul Rusiei în Turcia susține că a primit amenințări: "Zgârie nori din craniile militarilor ruși" / Se teme să nu aibă soarta precedesorului său

SĂRBĂTORI RELIGIOASE - 18 februarie

EFEMERIDE ASTRONOMICE - 18 februarie

Brexit: Londra va refuza ca UE să-i impună anumite reguli (Frost)

VIDEO: Localnicii dintr-un oraș sunt mâniați după ce un clip pentru adulți, filmat într-o bibliotecă în care merg copii, a apărut pe un site porno

Ministrul slovac al Afacerilor Externe - în vizită la București

Lionel Messi și Lewis Hamilton împart premiul de "sportivul anului" la Laureus Awards

Bogdan Chirițoiu participă, marți, la cea de-a 10-a ediție a PRIA Competition

CITATUL ZILEI

O carte pe zi: "Creierul vindecător. Miracolul neuroplasticității", de dr. Norman Doidge

VIDEO. Apariție inedită pe pârtie. Schiorii în sutană au demonstrat ce au în comun sportul și religia

VIDEO: Caz nou de sex în public. Un clip realizat de amatori, filmat în bibliotecă, a apărut pe un mare site pentru adulți

Cea mai mare captură din istoria țării. Câte tone de cocaină au descoperit autoritățile din Costa Rica asupra unui bărbat

Liga Campionilor revine marți, cu faza optimilor de finală. Meciurile zilei

Din sala de clasă, în grija medicilor. Dosar penal deschis după ce un elev a fost bătut la școală

Un deținut care își înjunghiase colegul de celulă a fost bătut cu bestialitate în Penitenciarul Galați

Eroul care "bântuie" străzile din Wuhan pe bicicletă: "Mă simțeam de parcă se filma un film despre apocalipsă". Un tânăr încearcă să salveze animalele lăsate în voia sorții | VIDEO

Ministrul rus al apărării a sosit la Belgrad, escortat de avioane sârbe MiG

Hochei: Corona Brașov încheie cu o victorie faza a doua din Erste Liga

Cu toții o știm și o iubim pe FETIȚA ZURLI. CUM ARATĂ în realitate, cum o CHEAMĂ de fapt și ce VÂRSTĂ are | VIDEO

Primăria care nu a majorat taxele și impozitele locale de 22 de ani

Noua Miss Germania este mamă, antreprenoare și are 35 de ani. Record în istoria de 93 de ani a concursului: e cea mai "vârstnică" femeie care câștigă

CORONAVIRUS. Primul MORT de Coronavirus în Europa, a murit la Paris.

Londra sfidează avertismentele Bruxellesului / David Frost: Marea Britanie este "independentă"

O femeie a fost rănită după ce și-a salvat cei 4 copii dintr-o hală mistuită de flăcări | VIDEO, FOTO

Moment jenant pentru Familia Regală a Marii Britanii. Au promovat, din greșeală, un site chinezesc de filme pentru adulți

Leaga care permite Jandarmeriei să percheziționeze fără mandat a ajuns în Senat. Ce au de gând palamentarii

George Soros: The money and mastermind behind the progressive madness (deocamdată în engleză)

INCIDENT într-un tren cu destinaţia Braşov. O femeie, ATACATĂ cu briceagul de romi. Nimeni nu a intervenit

Vești bune pentru Albania: Conferința donatorilor de la Bruxelles a permis colectarea a 1,15 miliarde euro

Florin Cîțu afirmă că ar susține varianta înlocuirii alocației pentru copii cu vouchere

Turcan acuză PSD că a promis majorarea pensiilor doar în scop electoral

Virgil Popescu asigură că România va deveni un exportator net de energie

Ilie Şerbănescu "Cioclii străini sunt pregătiţi (să ne fure Hidroelectrica) Este de ajuns a fi pusă în bursă! ". Cerem PSD-ului și lui DRAGNEA să oprească DE URGENȚĂ VÂNZAREA PE BURSĂ A HIDROELECTRICA și a celorlalte companii de stat

Meci dur între Chelsea și Manchester United. Michy Batshuayi a încasat una dintre cele mai periculoase lovituri pentru un bărbat

Femeia care a rămas virgină până la 41 de ani: Am avut întâlniri cu peste 100 de bărbați

Institutul 'Elie Wiesel' consideră că desemnarea doamnei Oana Stănciulescu drept reprezentant în Consiliul de Administrație al TVR, instituție publică, este incompatibilă cu asumarea și promovarea memoriei victimelor Holocaustului din România.

Scandalul "ANTENA 3 - ANAF" a fost facut INTENȚIONAT ca sa se acopere MOARTEA BEBELUȘILOR. MOR BEBELUȘI NEVINOVAȚI DIN CAUZA LOR, și voi nu vă dați seama că vor să ACOPERE ACEST LUCRU? Până când ne vom mai lăsa manipulați?

TERAPIE DE ȘOC PENTRU POPULAȚIE CU GAZELE ROMÂNEȘTI. Guvernul Cioloș-Soros ne-a NENOROCIT. A liberalizat PREȚUL LA GAZE în avantajul companiilor străine înainte să plece. Preţul la gaze, mai mare cu 10% din aprilie. OMV RÂDE ȘI-ȘI FREACĂ MÂINILE

Gigi Becali, nemulțumit de un jucător: Ne-a terminat. Să vedem dacă găsesc pe undeva să-l vând

BULGARIA. Cetățeni bulgari și-au făcut patrule voluntare cetățenești care păzesc granița să nu intre imigranții ilegali și care îi prind pe imigranții care trec ilegal frontiera. Cel mai celebru dintre ei e Dinko.

Șapte bărbați, reținuți la Caracal pentru braconaj. Polițiștii au confiscat 18 ogari

Angela Merkel se opune căsătoriilor gay. Cancelarul german a spus clar că, pentru ea, căsătoriile se realizează între un bărbat şi o femeie.

Judecarea cererii de arestare preventivă a lui Mario Iorgulescu a fost amânată

Nr. de articole la aceasta sectiune: 308, afisate in 6 pagini.