Un virus modificat genetic care ucide celulele canceroase și distruge și celulele ce le asigură locurile de ascundere a fost dezvoltat de oamenii de știință britanici. Virusul nu atacă celulele sănătoase.

Virusul ar putea fi testat pe oamenii cu carcinoame începând de anul viitor.

Un Virus modificat genetic vizează celulele canceroase si alte celule care ajută celulele canceroase ascunzându-le și protejând boala - Virusul nu alterează celulele sanatoase cum se întâmplă în prezent în alte tipuri de tratamente imunologice.

19 noiembrie 2018

Virusul vizeaza atât celulele canceroase cat si celulele sanatoase care sunt pacalite pentru a proteja celulele canceroase față de sistemul imunitar.

Oamenii de știință britanici au dezvoltat un virus modificat genetic care ucide celulele canceroase, dar care nu atacă celulele sănătoase

Fibroblastele, cel mai frecvent tip de celulă din țesuturile conjunctive, sunt vitale în procesul de vindecare a organismului, dar pot fi deturnate de fibroblastele sau de CAF-urile asociate cancerului.

Acestea ajuta tumorile să crească, să se răspândească și să evite terapia.

Tratamentul nou, o formă de imunoterapie dezvoltată de oamenii de știință din cadrul Universității Oxford, atacă carcinoamele - cel mai frecvent tip de cancer.

În prezent, orice terapie care ucide celulele fibroblaste "înșelătoare" poate, de asemenea, să distrugă fibroblastele sănătoase din organism - de exemplu cele din măduva osoasă șidin piele. Astfel se provoacă pacientului noi boli în timpul tratamentului pentru cancer.

Omul de știință britanic Robert Rees explică modul în care celulele canceroase pot fi ucise de un virus modificat genetic

Tratamentul ar putea ajuta la prevenirea efectelor secundare nedorite ale altor tratamente - cum ar fi chimioterapia - deoarece noul tratament nu atacă celulele sănătoase. Tratamentul ar putea ajuta la prevenirea efectelor adverse ale altor tratamente - cum ar fi chimioterapia - deoarece nu atacă celulele sănătoase

Folosind un virus numit enadenotucirev, deja folosit in studiile clinice ca un tratament pentru cancer, expertii au fost capabili sa programeze virusul numai pentru a ataca celulele canceroase.

Virusul folosește o proteină pentru a lega celulele canceroase de celulele imune pentru a distruge boala.

Aceste celule imune nu pot găsi în mod normal celule canceroase, nesănătoase, deoarece ele sunt ascunse de CAF-uri.

Autorul principal, dr. Kerry Fisher, de la Departamentul de Oncologie al Universitatii, a spus: Chiar si atunci cand majoritatea celulelor canceroase dintr-un carcinom sunt ucise, fibroblastele pot proteja celulele canceroase reziduale si le pot ajuta sa se recupereze si sa reinfloreasca ulterior.

Virusul a fost testat cu succes asupra tumorilor de cancer de prostată și asupra altor celule canceroase umane

Pana in prezent, nu exista nici o modalitate de a ucide atat celulele canceroase, cat si fibroblastele care le protejeaza in acelasi timp, fara a afecta restul corpului.

Noua tehnica de a viza simultan fibroblastele in același timp cu uciderea celulelor canceroase de către virus, ar putea fi un pas important in reducerea supresiei sistemului imunitar in carcinoame si ar trebui sa declanșeze procesul imunitar normal.

"Aceste virusuri sunt deja supuse unor teste la oameni, așa că sperăm că virusul modificat va trece la studiile clinice încă de anul viitor pentru a afla dacă este sigur și eficient pentru persoanele cu cancer".

Virusul a fost testat cu succes pe celule de țesut uman de la pacienți cu cancer și pe tumori de cancer de prostată, fără a provoca răspunsuri imune anormale care, de obicei, fac oameni bolnavi în timpul tratamentelor de cancer, cum ar fi chimioterapia.

Studiul, care a fost finantat de catre Consiliul de Cercetare Medicala (MRC) si Cancer Research UK, a fost publicat in revista Cancer Research.

Dr. Nathan Richardson, sef de medicina moleculara si celulara la MRC a spus: Acest sistem de livrare virala inovatoare, care vizeaza atat cancerul si tesuturile de protectie din jurul sau, ar putea imbunatati rezultatele pentru pacientii ale caror tipuri de cancer sunt rezistente la tratamentele actuale.

"Studiile clinice suplimentare vor fi cruciale pentru a determina dacă stimularea sistemului imunitar al pacientului în acdest mod nu produce consecințe neintenționate."

Dr. Michelle Lockley, expert in cancerul la Cancer Research din Marea Britanie, a declarat: "Folosirea puterii sistemului imunitar al organismului pentru combaterea cancerului este o zona in crestere a cercetarii.

Aceasta lucrare in probele tumorale umane este incurajatoare, dar rezolvarea finală poate fi complicata - căci una dintre cele mai mari provocari ale imunoterapiei este de a prezice cat de bine vor lucra acdeste mecanisme cu sistemul imunitar al pacientului, precum si de a intelege ce efecte secundare ar putea fi.

Următoarea etapă va fi folosirea testelor clinice pentru a testa dacă aceasta este o modalitate sigură și eficientă de a trata boala la oameni. "

Virusul ar putea fi testat la oamenii cu carcinoame începând de anul viitor.

Original article Modified Virus Kill cancer Cells

Scientists have equipped a virus that kills carcinoma cells with a protein so it can also target and kill adjacent cells that are tricked into shielding the cancer from the immune system.

It is the first time that cancer-associated fibroblasts within solid tumours – healthy cells that are tricked into protecting the cancer from the immune system and supplying it with growth factors and nutrients – have been specifically targeted in this way.

The researchers, who were primarily funded by the MRC and Cancer Research UK, say that if further safety testing is successful, the dual-action virus – which they have tested in human cancer samples and in mice – could be tested in humans with carcinomas as early as next year.

Currently, any therapy that kills the ‘tricked’ fibroblast cells may also kill fibroblasts throughout the body – for example in the bone marrow and skin – causing toxicity.

In this study, published in the journal Cancer Research, the researchers used a virus called enadenotucirev, which is already in clinical trials for treating carcinomas. It has been bred to infect only cancer cells, leaving healthy cells alone.

They added genetic instructions into the virus that caused infected cancer cells to produce a protein called a bispecific T-cell engager.

The protein was designed to bind to two types of cells and stick them together. In this case, one end was targeted to bind to fibroblasts. The other end specifically stuck to T cells – a type of immune cell that is responsible for killing defective cells. This triggered the T cells to kill the attached fibroblasts.

Dr Joshua Freedman, from the Department of Oncology at the University of Oxford, who was first author on the study said: 'We hijacked the virus’s machinery so the T-cell engager would be made only in infected cancer cells and nowhere else in the body. The T-cell engager molecule is so powerful that it can activate immune cells inside the tumour, which are being supressed by the cancer, to attack the fibroblasts.'

Dr Kerry Fisher, from the Department of Oncology at the University of Oxford, who led the research said: 'Even when most of the cancer cells in a carcinoma are killed, fibroblasts can protect the residual cancer cells and help them to recover and flourish. Until now, there has not been any way to kill both cancer cells and the fibroblasts protecting them at the same time, without harming the rest of the body.

'Our new technique to simultaneously target the fibroblasts while killing cancer cells with the virus could be an important step towards reducing immune system suppression within carcinomas and should kick-start the normal immune process.

'These viruses are already undergoing trials in people, so we hope our modified virus will be moving towards clinical trials as early as next year to find out if it is safe and effective in people with cancer.'

The scientists successfully tested the therapy on fresh human cancer samples collected from consenting patients, including solid prostate cancer tumours which reflect the complex make-up of real tumours. They also tested the virus on samples of healthy human bone marrow and found it did not cause toxicity or inappropriate T cell activation.

Dr Nathan Richardson, head of molecular and cellular medicine at the MRC said: 'Immunotherapy is emerging as an exciting new approach to treating cancers. This innovative viral delivery system, which targets both the cancer and surrounding protective tissue, could improve outcomes for patients whose cancers are resistant to current treatments. Further clinical studies will be crucial to determine that the stimulation of the patient’s immune system does not produce unintended consequences.'

Dr Michelle Lockley, Cancer Research UK’s expert on immunotherapy, said: 'Using the power of the body’s own immune system to tackle cancer is a growing area of research. This work in human tumour samples is encouraging, but can be complicated – one of the biggest challenges of immunotherapies is predicting how well they will work with the patient’s immune system, and understanding what the side effects could be. The next stage will be using clinical trials to test whether this is both a safe and effective way to treat the disease in people.'

The virus targets carcinomas, which are the most common type of cancer and start in cells in the skin or in tissues that line or cover internal organs, such as the pancreas, colon, lungs, breasts, ovaries and prostate.

The study was funded by Cancer Research UK, the Medical Research Council, the Kay Kendall Leukaemia Fund and the Oxford NIHR Biomedical Research Centre. Materials were provided by PsiOxus Therapeutics Ltd.

​Europa League: Chelsea, Arsenal, Napoli și Inter, calificate n optimi (Rezultatele complete ale serii)

Europa League, 16-imi | Sevilla, Arsenal, Inter, Napoli, Valencia, Villarreal, Slavia Praga și Chelsea merg în optimi. Chiricheș a jucat 55 de minute, Ivan 64, Băluță a fost rezervă în Genk - Sparta Praga. Toate echipele calificate

Plan Progresist: Separarea părinților de copii de la vârste fragede prin toate mijloacele. SUA. IOWA. Tatăl este surprins să afle că nu poate obține acces la ÎNREGISTRĂRILE MEDICALE ALE FIICEI DE 12 ANI "FĂRĂ PERMISIUNEA EI"

ŞOCANT! Drogurile i-au PERFORAT cerul GURII. Cum arată gura acestei persoane după o doză mare de COCAINĂ

LIVE SCORE Europa League | Arsenal a întors scorul pe Emirates și s-a calificat, Napoli, Sevilla, Valencia și Frankfurt merg la pas în optimi. Chiricheș a jucat 55 de minute, Ivan 64 de minute cu Inter, Băluță, rezervă în Genk - Slavia Praga

Aproximativ 25 de procurori și judecători au protestat la Oradea față de schimbările din justiție

Buzău: Liderul județean al ALDE, deputatul Adrian Mocanu, a accidentat o tânără pe trecerea de pietoni - surse

Ioana Filimon, primele declaraţii despre iubit. Cine o face fericită pe Miss România

A făcut amor în direct, fără să ştie că este filmată. Ce s-a întâmplat după terminarea show-ului

Un bărbat amenință că își va da soția în judecată după ce aceasta a dezvăluit online cel mai mare secret al său

Manchester City a învins Bournemouth, într-un meci în care Gabriel Jesus a ieșit accidentat! Improvizațiile lui Guardiola

Adolescentă violată 10 ani la rând de cel care trebuia să o protejeze

Miss România, Ioana Filimon dezvăluie secretul frumuseții sale izbitoare! "Mama Natură" și tratamente ale pielii venite parcă din Star Trek

Penis mic? 10 pozitii pentru barbatii slab dotati

Ministrul Ioan Deneș anunță schimbarea legea vânătorii pentru a fi vânați cormorani

ALIONA MUNTEANU, câştigator la Vocea Romaniei 2014? Smiley are cei mai mulţi fani pe Facebook!

Un bărbat a scăpat de 3 ori de pedeapsa cu moartea pentru că era călăul prea obosit

Obiect SUSPECT, găsit în Sectorul 4 al Capitalei. A fost chemată Unitatea Specială de Intervenție în Situații de Urgență

Al cincilea oraș din România în care serviciul Uber este accesibil

ȘTIRILE AMIEZII BUCUREȘTI - 21 FEBRUARIE

Margherita de la Clejani, fără sutien la plajă. Cum arată silicoanele artistei

Nicole Cherry, dezvăluiri INTIME după ce a devenit majoră

France Presse:Poliția Franceză, aflată sub comanda regimului Bilderbergului Macron, e acuzată că s-a dedat la violențe EXTREME împotriva "Vestelor Galbene". 15 oameni și-au pierdut OCHII, iar un împușcat în cap se află în comă

Declaraţia unică de venit 2019. Ce amenzi dă ANAF pentru nedepunerea la termen

Caru' cu vedete: EL a dezvirginat-o pe Simona Halep! S-a iubit cu antrenorul; Imagini cu cel mai tanar multimilionar din Romania: are 22 de ani si o avere de 22 milioane euro; Dani Otil isi deschide restaurant de fite in centrul Capitalei

VIDEO Simona Halep, cel mai frumos punct al turneului de la Doha - Romnca a ocupat patru locuri ntr-un top 10 al celor mai spectaculoase lovituri

Dincolo de violuri și sclavagism. De ce sunt femeile atât de importante pentru Statul Islamic

Cu toții o știm și o iubim pe FETIȚA ZURLI. CUM ARATĂ în realitate, cum o CHEAMĂ de fapt și ce VÂRSTĂ are | VIDEO

Mihaela Roșu Moldoveanu, pilot TAROM: "Deasupra norilor oamenii sunt mai întregi la minte"

A așteptat cinci ani ca să spună asta! Simona Halep s-a destăinuit: "Nimeni n-a avut parte de ce am avut eu în România, credeți-mă! Atunci a fost cel mai rău"

ALERTĂ la Paris: O persoană a fost rănită prin înjunghiere/ Agresorul a fost împușcat de forțele de ordine

Laura Bretan, câștigătoarea RGT și semifinalistă în SUA, răspunde celor care o critică: "Dacă un sportiv câștigă o medalie de aur ar trebui să se retragă?"

Pompeo: SUA nu vor împărtăși informații cu țările care folosesc tehnologia Huawei

Vladimir Putin avertizează SUA că Rusia este pregătită militar pentru o criză n stilul Crizei rachetelor cubaneze din 1962

FOTO | Hackerii i-au furat lui Nicole Scherzinger mai multe fotografii nud. Au apărut inclusiv imagini din vacanța ei cu Grigor Dimitrov

Adolescentă de 16 ani, înecată într-o baltă formată în locul unei balastiere

Premierul israelian cere României să urgenteze mutarea Ambasadei la Ierusalim

Filmul porno pentru care o elevă din Iași a plătit 150 de lei. Tânăra a regretat că s-a lăsat filmată în ipostaze indecente

Cea mai nerușinată vedetă! ÎN SÂNII GOI și CU MÂNA LA "PĂSĂRICĂ", în plină stradă! Cum au reacționat trecătorii | FOTO

Profesoară din Bucureşti, VEDETA în filme PORNO FOTO

Mama bebelușilor găsiți morți în podul blocului rămâne în închisoare

Andreea Sasu, viaţă de lux alături de celebrul Philipp Plein

Corina Bud, fotografiată GOALĂ prin gaura cheii FOTO

Hans Klemm: Nicio țară nu e imună la corupție, e foarte important să existe un efort civic larg n lupta anticorupție / Pentru a nvinge corupția, un guvern curat este foarte util

Anca Serea, filmată în timp ce face SEX. Totul a fost făcut public la TV

Care este semnificaţia orelor fixe în dragoste. Fă-l să se uite fix la 23.00! Nu este rău nici la 18.00!

Ce le făcea Maria Tereza bărbaţilor cu care făcea amor. "Trăgea de o manetă şi..."

Nr. de articole la aceasta sectiune: 48, afisate in 1 pagina.