Un virus modificat genetic care ucide celulele canceroase și distruge și celulele ce le asigură locurile de ascundere a fost dezvoltat de oamenii de știință britanici. Virusul nu atacă celulele sănătoase.

Virusul ar putea fi testat pe oamenii cu carcinoame începând de anul viitor.

Un Virus modificat genetic vizează celulele canceroase si alte celule care ajută celulele canceroase ascunzându-le și protejând boala - Virusul nu alterează celulele sanatoase cum se întâmplă în prezent în alte tipuri de tratamente imunologice.

19 noiembrie 2018

Virusul vizeaza atât celulele canceroase cat si celulele sanatoase care sunt pacalite pentru a proteja celulele canceroase față de sistemul imunitar.

Oamenii de știință britanici au dezvoltat un virus modificat genetic care ucide celulele canceroase, dar care nu atacă celulele sănătoase

Fibroblastele, cel mai frecvent tip de celulă din țesuturile conjunctive, sunt vitale în procesul de vindecare a organismului, dar pot fi deturnate de fibroblastele sau de CAF-urile asociate cancerului.

Acestea ajuta tumorile să crească, să se răspândească și să evite terapia.

Tratamentul nou, o formă de imunoterapie dezvoltată de oamenii de știință din cadrul Universității Oxford, atacă carcinoamele - cel mai frecvent tip de cancer.

În prezent, orice terapie care ucide celulele fibroblaste "înșelătoare" poate, de asemenea, să distrugă fibroblastele sănătoase din organism - de exemplu cele din măduva osoasă șidin piele. Astfel se provoacă pacientului noi boli în timpul tratamentului pentru cancer.

Omul de știință britanic Robert Rees explică modul în care celulele canceroase pot fi ucise de un virus modificat genetic

Tratamentul ar putea ajuta la prevenirea efectelor secundare nedorite ale altor tratamente - cum ar fi chimioterapia - deoarece noul tratament nu atacă celulele sănătoase. Tratamentul ar putea ajuta la prevenirea efectelor adverse ale altor tratamente - cum ar fi chimioterapia - deoarece nu atacă celulele sănătoase

Folosind un virus numit enadenotucirev, deja folosit in studiile clinice ca un tratament pentru cancer, expertii au fost capabili sa programeze virusul numai pentru a ataca celulele canceroase.

Virusul folosește o proteină pentru a lega celulele canceroase de celulele imune pentru a distruge boala.

Aceste celule imune nu pot găsi în mod normal celule canceroase, nesănătoase, deoarece ele sunt ascunse de CAF-uri.

Autorul principal, dr. Kerry Fisher, de la Departamentul de Oncologie al Universitatii, a spus: Chiar si atunci cand majoritatea celulelor canceroase dintr-un carcinom sunt ucise, fibroblastele pot proteja celulele canceroase reziduale si le pot ajuta sa se recupereze si sa reinfloreasca ulterior.

Virusul a fost testat cu succes asupra tumorilor de cancer de prostată și asupra altor celule canceroase umane

Pana in prezent, nu exista nici o modalitate de a ucide atat celulele canceroase, cat si fibroblastele care le protejeaza in acelasi timp, fara a afecta restul corpului.

Noua tehnica de a viza simultan fibroblastele in același timp cu uciderea celulelor canceroase de către virus, ar putea fi un pas important in reducerea supresiei sistemului imunitar in carcinoame si ar trebui sa declanșeze procesul imunitar normal.

"Aceste virusuri sunt deja supuse unor teste la oameni, așa că sperăm că virusul modificat va trece la studiile clinice încă de anul viitor pentru a afla dacă este sigur și eficient pentru persoanele cu cancer".

Virusul a fost testat cu succes pe celule de țesut uman de la pacienți cu cancer și pe tumori de cancer de prostată, fără a provoca răspunsuri imune anormale care, de obicei, fac oameni bolnavi în timpul tratamentelor de cancer, cum ar fi chimioterapia.

Studiul, care a fost finantat de catre Consiliul de Cercetare Medicala (MRC) si Cancer Research UK, a fost publicat in revista Cancer Research.

Dr. Nathan Richardson, sef de medicina moleculara si celulara la MRC a spus: Acest sistem de livrare virala inovatoare, care vizeaza atat cancerul si tesuturile de protectie din jurul sau, ar putea imbunatati rezultatele pentru pacientii ale caror tipuri de cancer sunt rezistente la tratamentele actuale.

"Studiile clinice suplimentare vor fi cruciale pentru a determina dacă stimularea sistemului imunitar al pacientului în acdest mod nu produce consecințe neintenționate."

Dr. Michelle Lockley, expert in cancerul la Cancer Research din Marea Britanie, a declarat: "Folosirea puterii sistemului imunitar al organismului pentru combaterea cancerului este o zona in crestere a cercetarii.

Aceasta lucrare in probele tumorale umane este incurajatoare, dar rezolvarea finală poate fi complicata - căci una dintre cele mai mari provocari ale imunoterapiei este de a prezice cat de bine vor lucra acdeste mecanisme cu sistemul imunitar al pacientului, precum si de a intelege ce efecte secundare ar putea fi.

Următoarea etapă va fi folosirea testelor clinice pentru a testa dacă aceasta este o modalitate sigură și eficientă de a trata boala la oameni. "

Virusul ar putea fi testat la oamenii cu carcinoame începând de anul viitor.

Original article Modified Virus Kill cancer Cells

Scientists have equipped a virus that kills carcinoma cells with a protein so it can also target and kill adjacent cells that are tricked into shielding the cancer from the immune system.

It is the first time that cancer-associated fibroblasts within solid tumours – healthy cells that are tricked into protecting the cancer from the immune system and supplying it with growth factors and nutrients – have been specifically targeted in this way.

The researchers, who were primarily funded by the MRC and Cancer Research UK, say that if further safety testing is successful, the dual-action virus – which they have tested in human cancer samples and in mice – could be tested in humans with carcinomas as early as next year.

Currently, any therapy that kills the ‘tricked’ fibroblast cells may also kill fibroblasts throughout the body – for example in the bone marrow and skin – causing toxicity.

In this study, published in the journal Cancer Research, the researchers used a virus called enadenotucirev, which is already in clinical trials for treating carcinomas. It has been bred to infect only cancer cells, leaving healthy cells alone.

They added genetic instructions into the virus that caused infected cancer cells to produce a protein called a bispecific T-cell engager.

The protein was designed to bind to two types of cells and stick them together. In this case, one end was targeted to bind to fibroblasts. The other end specifically stuck to T cells – a type of immune cell that is responsible for killing defective cells. This triggered the T cells to kill the attached fibroblasts.

Dr Joshua Freedman, from the Department of Oncology at the University of Oxford, who was first author on the study said: 'We hijacked the virus’s machinery so the T-cell engager would be made only in infected cancer cells and nowhere else in the body. The T-cell engager molecule is so powerful that it can activate immune cells inside the tumour, which are being supressed by the cancer, to attack the fibroblasts.'

Dr Kerry Fisher, from the Department of Oncology at the University of Oxford, who led the research said: 'Even when most of the cancer cells in a carcinoma are killed, fibroblasts can protect the residual cancer cells and help them to recover and flourish. Until now, there has not been any way to kill both cancer cells and the fibroblasts protecting them at the same time, without harming the rest of the body.

'Our new technique to simultaneously target the fibroblasts while killing cancer cells with the virus could be an important step towards reducing immune system suppression within carcinomas and should kick-start the normal immune process.

'These viruses are already undergoing trials in people, so we hope our modified virus will be moving towards clinical trials as early as next year to find out if it is safe and effective in people with cancer.'

The scientists successfully tested the therapy on fresh human cancer samples collected from consenting patients, including solid prostate cancer tumours which reflect the complex make-up of real tumours. They also tested the virus on samples of healthy human bone marrow and found it did not cause toxicity or inappropriate T cell activation.

Dr Nathan Richardson, head of molecular and cellular medicine at the MRC said: 'Immunotherapy is emerging as an exciting new approach to treating cancers. This innovative viral delivery system, which targets both the cancer and surrounding protective tissue, could improve outcomes for patients whose cancers are resistant to current treatments. Further clinical studies will be crucial to determine that the stimulation of the patient’s immune system does not produce unintended consequences.'

Dr Michelle Lockley, Cancer Research UK’s expert on immunotherapy, said: 'Using the power of the body’s own immune system to tackle cancer is a growing area of research. This work in human tumour samples is encouraging, but can be complicated – one of the biggest challenges of immunotherapies is predicting how well they will work with the patient’s immune system, and understanding what the side effects could be. The next stage will be using clinical trials to test whether this is both a safe and effective way to treat the disease in people.'

The virus targets carcinomas, which are the most common type of cancer and start in cells in the skin or in tissues that line or cover internal organs, such as the pancreas, colon, lungs, breasts, ovaries and prostate.

The study was funded by Cancer Research UK, the Medical Research Council, the Kay Kendall Leukaemia Fund and the Oxford NIHR Biomedical Research Centre. Materials were provided by PsiOxus Therapeutics Ltd.

România trece la Neobolșevism. Zeci de ani de îndoctrinare neobolșevică a creierelor copiilor noștri au făcut ravagii. Soroșismul-Progresist a învins MASIV în marile orașe ale țării și începe să facă ravagii și în orașele mai mici, mai ales în Ardeal

The Intercept: Îl ajută un oligarh ucrainean acuzat de corupție pe Donald Trump să îl denigreze pe Joseph Biden?

Zeci de elefanți au murit de foame într-un parc național din Zimbabwe

Cel puțin 31 de pasageri au murit într-un accident de autobuz în RD Congo

Germania propune crearea unei zone de securitate controlată internațional în nordul Siriei

CITATUL ZILEI

HOROSCOP 22 octombrie 2019: Zodiile care ar trebui să se aștepte la evenimente neprevăzute în plan sentimental, profesional sau financiar

EFEMERIDE ASTRONOMICE - 22 octombrie

Alegeri în Canada: Partidul Liberal al premierului Trudeau va forma următorul guvern (estimări media)

Un incendiu a izbucnit la un centru de conferințe din Noua Zeelandă

METEO #azi 22 octombrie 2019: Vreme frumoasă și deosebit de caldă, dar ceață dimineața

Germania propune înființarea unei zone de securitate în nordul Siriei

IZOLAȚI ÎN ROMÂNIA? Ei sau noi? Maria Zăican - Bătrâna din pădure - VIDEO

Chile: Președintele anunță consultări cu liderii partidelor politice pentru a pune capăt crizei

NU VĂ E RUȘINE OBRAZULUI? Mihai Șora - OMUL CRIMINALEI ANA PAUKER numită "STALIN CU FUSTĂ" ne este prezentat de eMag.ro și de PROGRESIȘTI ca "susținător al libertății și al drepturilor omului".SE RĂSUCESC MILIOANE DE VICTIME ALE BOLȘEVISMULUI ÎN MORMINTE.

CBS: Partidul premierului canadian Justin Trudeau va forma un guvern minoritar

Alegeri în Bolivia: Principalul adversar al președintelui Evo Morales denunță existența ''unei fraude''

Ministrul adjunct chinez de Externe: China și SUA au înregistrat progrese în negocierile comerciale

Ce se va ÎNTÂMPLA cu TARAGOTUL LUI DUMITRU FĂRCAȘ, după ce ACESTA NU VA MAI FI. Ce idee i-a venit artistului?

Ciamba despre Brexit: Ceața devine tot mai densă la Londra; încă sper la mai multă claritate

Justin Trudeau încearcă să obțină un al doilea mandat în alegerile generale din Canada

Regele Thailandei i-a retras concubinei sale toate titlurile regale și militare pentru lipsă de loialitate

Fotbal - Liga I: Politehnica Iași - FC Botoșani 0-3

Mesaj Ro-Alert în Harghita: Trei urși văzuți în stațiunea Băile Tușnad

Clipul zilei: Ce se poate intampla daca atingi exponatele dintr-un muzeu

VIDEO "Gorila" Sorin Palesică și-a încordat mușchii la tribunal. Interlopul care a zdrobit o tânără cu pumnii a cerut să fie pus în libertate, dar fără succes

Fiica lui Octavian Bellu l-a întinerit! Iolanda e responsabilă pentru transformarea-șoc a lui Cotabiță

PROTEST Anti-Iohannis în fața Palatului Cotroceni. Se cere Demisia lui Iohannis și a lui Kovesi: "Demisia, Demisia! Jos Penalul cu 6 șase case din meditații", "DNA e chiar MAFIA", "DNA fără CUCUVEA"

The Guardian : Doi ani de investigatii leaga firma austriaca Holzindustrie Schweighofer de distrugerea ultimelor paduri virgine din Europa - padurile virgine in Romania (engleza)

Regatul Unit își revizuiește regulile privind imunitatea diplomatică

Baschet masculin: SCM Timișoara, la prima victorie în noul campionat

Lista finanțărilor lui Soros în România făcute DOAR prin puşculița numită CEE Trust. Asta ca să realizați cât de VASTĂ E REȚEAUA SOROS. O altă pușculiță e FDSC.RO acolo unde KIVU e director

Constantin COJOCARU spune ca urmeaza o MARE MANIPULARE. Cereţi formarea unui Guvern Provizoriu format numai din români care nu au făcut parte din conducerea statului român, care nu au ocupat funcţii de conducere în partidele politice ce au guvernat România

Ce le făcea Maria Tereza bărbaţilor cu care făcea amor. "Trăgea de o manetă şi..."

George Soros colaborează cu Google, pentru a intensifica campania "Fake News", concepută pentru a micșora votul anti-globalist pentru Marine Le Pen, lider de candidat al partidului conservator Frontul Național (FN), în alegerile prezidențiale franceze

Două vedete de reality show au făcut sex lesbian la TV. "De ce era limba ei în...." VIDEO

ŞtiriPeSurse.ro "Afaceristul cu care se consultă Klaus Iohannis, iubitul unei liberale, anunță: 400.000 de bugetari vor fi CONCEDIAȚI, în 2020, iar Județele vor dispărea..."

Vacanță în Egipt cu teroriști islamişti care vă înjunghie. Doi turiști Germani înjunghiați mortal. Alți 2 turiști înjunghiați grav.

Andreea Mantea a ajuns pe un site PORNO. Reacţia VEDETEI

Constanța: O navă cu migranți clandestini a fost interceptată de Garda de Coastă în largul Portului Mangalia. Migranți au fost aduși în România în loc să fie escortați în Turcia

Răsturnare de situaţie în cazul telenovelei Vârciu-Anda şi sexy-Roxana

Mii de tinere și-au băgat COCA COLA ÎN VAGIN! MOTIVUL e unul UIMITOR! VIDEO

Vedetele din Romania care au ajuns GOALE şi CELEBRE pe site-urile PORNO GALERIE FOTO

Arte marțiale mixte: Zhang Weili, prima sportivă din China campioană UFC din istorie

Atena: Miting si greva de doua zile impotriva acordurilor cu FMI si UE (VIDEO)

">

Oana Lis, sexy pe şezlong. Facebook a somat-o să şteargă poza, pentru că conţine nuditate FOTO

Șapte căi prin care Trump a recuperat cultura Americii

Descoperire ŞOC făcută de egiptologi. Cum arătau revistele porno în antichitate

Brexit: Premierul Boris Johnson nu va permite parlamentului britanic să modifice acordul cu UE

Report de peste 3,71 milioane de euro la Joker, la Tragerile Speciale ale Toamnei

10 vedete care s-au vrut virgine până la căsătorie

Cum unul dintre statele americane duce greul luptei de a renunța la Obamacare

Daniela Crudu, sex la Burlăciţa. Ce decizie au luat şefii show-ului după apariţia IMAGINILOR XXX

Dăncilă, despre deblocarea examenului de rezidențiat: Dacă este posibil, dăm hotărâre de guvern

Popeye de Rusia, care şi-a injectat ulei sintetic în braţe, are o iubită trăznet FOTO

DOUĂ ROMÂNCE învaţă să facă VIDEOCHAT: Arată-i, fă, o tâță! VIDEO EXPLICIT

Ludovic Orban face cunoscute primele posibile nume de miniștri din noul Guvern

Donald Trump se teme că va fi suspendat de Camera Reprezentanților

„Vrem turism, nu bombe” Miting de protest împotriva venirii refugiaţilor, duminică 3 aprilie, la Vama Veche

Nr. de articole la aceasta sectiune: 148, afisate in 3 pagini.