Un virus modificat genetic care ucide celulele canceroase și distruge și celulele ce le asigură locurile de ascundere a fost dezvoltat de oamenii de știință britanici. Virusul nu atacă celulele sănătoase.

Virusul ar putea fi testat pe oamenii cu carcinoame începând de anul viitor.

Un Virus modificat genetic vizează celulele canceroase si alte celule care ajută celulele canceroase ascunzându-le și protejând boala - Virusul nu alterează celulele sanatoase cum se întâmplă în prezent în alte tipuri de tratamente imunologice.

19 noiembrie 2018

Virusul vizeaza atât celulele canceroase cat si celulele sanatoase care sunt pacalite pentru a proteja celulele canceroase față de sistemul imunitar.

Oamenii de știință britanici au dezvoltat un virus modificat genetic care ucide celulele canceroase, dar care nu atacă celulele sănătoase

Fibroblastele, cel mai frecvent tip de celulă din țesuturile conjunctive, sunt vitale în procesul de vindecare a organismului, dar pot fi deturnate de fibroblastele sau de CAF-urile asociate cancerului.

Acestea ajuta tumorile să crească, să se răspândească și să evite terapia.

Tratamentul nou, o formă de imunoterapie dezvoltată de oamenii de știință din cadrul Universității Oxford, atacă carcinoamele - cel mai frecvent tip de cancer.

În prezent, orice terapie care ucide celulele fibroblaste "înșelătoare" poate, de asemenea, să distrugă fibroblastele sănătoase din organism - de exemplu cele din măduva osoasă șidin piele. Astfel se provoacă pacientului noi boli în timpul tratamentului pentru cancer.

Omul de știință britanic Robert Rees explică modul în care celulele canceroase pot fi ucise de un virus modificat genetic

Tratamentul ar putea ajuta la prevenirea efectelor secundare nedorite ale altor tratamente - cum ar fi chimioterapia - deoarece noul tratament nu atacă celulele sănătoase. Tratamentul ar putea ajuta la prevenirea efectelor adverse ale altor tratamente - cum ar fi chimioterapia - deoarece nu atacă celulele sănătoase

Folosind un virus numit enadenotucirev, deja folosit in studiile clinice ca un tratament pentru cancer, expertii au fost capabili sa programeze virusul numai pentru a ataca celulele canceroase.

Virusul folosește o proteină pentru a lega celulele canceroase de celulele imune pentru a distruge boala.

Aceste celule imune nu pot găsi în mod normal celule canceroase, nesănătoase, deoarece ele sunt ascunse de CAF-uri.

Autorul principal, dr. Kerry Fisher, de la Departamentul de Oncologie al Universitatii, a spus: Chiar si atunci cand majoritatea celulelor canceroase dintr-un carcinom sunt ucise, fibroblastele pot proteja celulele canceroase reziduale si le pot ajuta sa se recupereze si sa reinfloreasca ulterior.

Virusul a fost testat cu succes asupra tumorilor de cancer de prostată și asupra altor celule canceroase umane

Pana in prezent, nu exista nici o modalitate de a ucide atat celulele canceroase, cat si fibroblastele care le protejeaza in acelasi timp, fara a afecta restul corpului.

Noua tehnica de a viza simultan fibroblastele in același timp cu uciderea celulelor canceroase de către virus, ar putea fi un pas important in reducerea supresiei sistemului imunitar in carcinoame si ar trebui sa declanșeze procesul imunitar normal.

"Aceste virusuri sunt deja supuse unor teste la oameni, așa că sperăm că virusul modificat va trece la studiile clinice încă de anul viitor pentru a afla dacă este sigur și eficient pentru persoanele cu cancer".

Virusul a fost testat cu succes pe celule de țesut uman de la pacienți cu cancer și pe tumori de cancer de prostată, fără a provoca răspunsuri imune anormale care, de obicei, fac oameni bolnavi în timpul tratamentelor de cancer, cum ar fi chimioterapia.

Studiul, care a fost finantat de catre Consiliul de Cercetare Medicala (MRC) si Cancer Research UK, a fost publicat in revista Cancer Research.

Dr. Nathan Richardson, sef de medicina moleculara si celulara la MRC a spus: Acest sistem de livrare virala inovatoare, care vizeaza atat cancerul si tesuturile de protectie din jurul sau, ar putea imbunatati rezultatele pentru pacientii ale caror tipuri de cancer sunt rezistente la tratamentele actuale.

"Studiile clinice suplimentare vor fi cruciale pentru a determina dacă stimularea sistemului imunitar al pacientului în acdest mod nu produce consecințe neintenționate."

Dr. Michelle Lockley, expert in cancerul la Cancer Research din Marea Britanie, a declarat: "Folosirea puterii sistemului imunitar al organismului pentru combaterea cancerului este o zona in crestere a cercetarii.

Aceasta lucrare in probele tumorale umane este incurajatoare, dar rezolvarea finală poate fi complicata - căci una dintre cele mai mari provocari ale imunoterapiei este de a prezice cat de bine vor lucra acdeste mecanisme cu sistemul imunitar al pacientului, precum si de a intelege ce efecte secundare ar putea fi.

Următoarea etapă va fi folosirea testelor clinice pentru a testa dacă aceasta este o modalitate sigură și eficientă de a trata boala la oameni. "

Virusul ar putea fi testat la oamenii cu carcinoame începând de anul viitor.

Original article Modified Virus Kill cancer Cells

Scientists have equipped a virus that kills carcinoma cells with a protein so it can also target and kill adjacent cells that are tricked into shielding the cancer from the immune system.

It is the first time that cancer-associated fibroblasts within solid tumours – healthy cells that are tricked into protecting the cancer from the immune system and supplying it with growth factors and nutrients – have been specifically targeted in this way.

The researchers, who were primarily funded by the MRC and Cancer Research UK, say that if further safety testing is successful, the dual-action virus – which they have tested in human cancer samples and in mice – could be tested in humans with carcinomas as early as next year.

Currently, any therapy that kills the ‘tricked’ fibroblast cells may also kill fibroblasts throughout the body – for example in the bone marrow and skin – causing toxicity.

In this study, published in the journal Cancer Research, the researchers used a virus called enadenotucirev, which is already in clinical trials for treating carcinomas. It has been bred to infect only cancer cells, leaving healthy cells alone.

They added genetic instructions into the virus that caused infected cancer cells to produce a protein called a bispecific T-cell engager.

The protein was designed to bind to two types of cells and stick them together. In this case, one end was targeted to bind to fibroblasts. The other end specifically stuck to T cells – a type of immune cell that is responsible for killing defective cells. This triggered the T cells to kill the attached fibroblasts.

Dr Joshua Freedman, from the Department of Oncology at the University of Oxford, who was first author on the study said: 'We hijacked the virus’s machinery so the T-cell engager would be made only in infected cancer cells and nowhere else in the body. The T-cell engager molecule is so powerful that it can activate immune cells inside the tumour, which are being supressed by the cancer, to attack the fibroblasts.'

Dr Kerry Fisher, from the Department of Oncology at the University of Oxford, who led the research said: 'Even when most of the cancer cells in a carcinoma are killed, fibroblasts can protect the residual cancer cells and help them to recover and flourish. Until now, there has not been any way to kill both cancer cells and the fibroblasts protecting them at the same time, without harming the rest of the body.

'Our new technique to simultaneously target the fibroblasts while killing cancer cells with the virus could be an important step towards reducing immune system suppression within carcinomas and should kick-start the normal immune process.

'These viruses are already undergoing trials in people, so we hope our modified virus will be moving towards clinical trials as early as next year to find out if it is safe and effective in people with cancer.'

The scientists successfully tested the therapy on fresh human cancer samples collected from consenting patients, including solid prostate cancer tumours which reflect the complex make-up of real tumours. They also tested the virus on samples of healthy human bone marrow and found it did not cause toxicity or inappropriate T cell activation.

Dr Nathan Richardson, head of molecular and cellular medicine at the MRC said: 'Immunotherapy is emerging as an exciting new approach to treating cancers. This innovative viral delivery system, which targets both the cancer and surrounding protective tissue, could improve outcomes for patients whose cancers are resistant to current treatments. Further clinical studies will be crucial to determine that the stimulation of the patient’s immune system does not produce unintended consequences.'

Dr Michelle Lockley, Cancer Research UK’s expert on immunotherapy, said: 'Using the power of the body’s own immune system to tackle cancer is a growing area of research. This work in human tumour samples is encouraging, but can be complicated – one of the biggest challenges of immunotherapies is predicting how well they will work with the patient’s immune system, and understanding what the side effects could be. The next stage will be using clinical trials to test whether this is both a safe and effective way to treat the disease in people.'

The virus targets carcinomas, which are the most common type of cancer and start in cells in the skin or in tissues that line or cover internal organs, such as the pancreas, colon, lungs, breasts, ovaries and prostate.

The study was funded by Cancer Research UK, the Medical Research Council, the Kay Kendall Leukaemia Fund and the Oxford NIHR Biomedical Research Centre. Materials were provided by PsiOxus Therapeutics Ltd.

• Nationalizare tuturor resurselor naturale  Hristoaie Marin   2018-11-21 - 11:34

Este o grija a noastra fata de urmasii nostri.

SEX TAPE made in Romania: 4 vedete autohtone FILMATE făcând perversităţi VIDEO

Directorul, SEX cu profa de matematică în şcoală. Elevii au filmat pe ascuns. VIDEO XXX

Prezentatoare TV în sânii goi, după ce a fost trădată de rochie în direct VIDEO

TOP 10 cele mai bune ACTRIŢE PORNO din istorie. Sau cum sunt manipulați tinerii de mici FOTO

ORGIE în toaleta unui club din România. Totul a fost filmat cu un telefon mobil. VIDEO

George Soros: The money and mastermind behind the progressive madness (deocamdată în engleză)

Progresismul bezmetic face ravagii in Germania. Germania: Parlamentul a aprobat opțiunea alegerii "unui al treilea gen" în documente oficiale ("gen" care de fapt nu există) pentru persoanele ''intersex''.

Cum fac SEX rusoaicele, nemţoaicele sau italiencele. Clipul care a făcut senzaţie pe net VIDEO

Una dintre cele mai faimoase actriţe porno şi-a lansat calendar. Imagini de infarct cu Mia Khalifa VIDEO

Le Monde: Emmanuel Macron, dușmanul ngenuncheat al Ungariei

O fostă majoretă a făcut SEX cu un elev de 15 ani! Filmul XXX a ajuns pe INTERNET. VIDEO

Hunedoara: Accident rutier mortal pe DN7, în zona localității Gothatea

ROMANIA - RUSIA LIVE VIDEO ONLINE STREAMING TVR. Handbalistele tricolore luptă pentru finala Euro 2018

O palmă pentru miliardarii de la Red Bull. Salzburg a învins Celtic, "sora" Leipzig era ca și calificată, dar totul s-a năruit pe final. Rosenborg a terminat pe ultimul loc, dar a murit cu dreptatea în mână

Au făcut sex în restaurantul plin de oameni. Ce a făcut ospătăriţa când i-a văzut VIDEO XXX

Bancul zilei: Un caz clasic de legitimă apărare intelectuală

Barna, după ntlnirea la Guvern: Premierul și ministrul Justiției au fost foarte fermi că nu intenționează să dea OUG pentru amnistie și grațiere, pentru moment

​Europa League: AC Milan pierde cu Olympiakos (3-1) și ratează calificarea n primăvara europeană/ Echipele calificate n 16-imi

HOROSCOP CASSANDRA 17-23 DECEMBRIE 2018: Accentul se pune pe bani, dragostea trece pe plan secund. Previziuni complete

ANALIZĂ Cine este Rusia și cum ar putea fetele noastre să se califice n finala CE de handbal feminin - Marea problemă, asumarea liderului n lipsa Cristina Neagu

​VIDEO Ciotul A3 București - Șoseaua de Centură, gata de deschiderea oficială / Autostrada urbană cu giratoriu la Gherghiței și semafor la Petricani

Cum a fost descoperit, de fapt, Titanicul? Detaliile unei misiuni militare strict secrete a armatei SUA

HOROSCOP 15 DECEMBRIE 2018: Petrecere după "pomana porcului". Previziunile zilei de sâmbătă

HOROSCOP WEEKEND 15-16 DECEMBRIE 2018: lucrurile o iau razna, se anunţă două zile de coşmar

Cele mai bune filme erotice pe care le-ai ratat - Video

Horoscop ianuarie 2019. Ce anunţă prima lună din an pentru fiecare zodie

Cu toții o știm și o iubim pe FETIȚA ZURLI. CUM ARATĂ în realitate, cum o CHEAMĂ de fapt și ce VÂRSTĂ are | VIDEO

"România intră în război". Previziunea care îi face pe români să tremure

CASTIGATOR EXATLON ROMANIA 2018. Anunţul-surpriză al lui Cosmin Cernat înainte de finala Exatlon Kanal D

Stirile ProTV: Documente declasificate. Ce s-a ținut secret pnă acum despre Titanic

AVERTIZARE ANM: Cod portocaliu de ninsori de sâmbătă dimineață. Până atunci, ploi și lapoviță/ Care sunt județele afectate

TIR răsturnat în Hunedoara. Şoferul a murit pe loc

Statul Islamic, scos din ultimul oraș pe care l mai controlau n Siria de luptători locali sprijiniți de SUA

Doliu la Hollywood, a murit o actriţă de Oscar. A fost timp de 10 ani iubita lui Clint Eastwood

Autorul atacului de la Strasbourg era un 'soldat' al Statului Islamic (agenție de propagandă)

Mugur Isărescu: Ochiul şi interesul americanilor sunt acolo unde se găsesc petrol şi gaze

Vaccinul pentru albine, creat de cercetătorii din Finlanda pentru a opri ''apocalipsa insectelor''

Orban, după ce K. Hunor i-a cerut "alternativa" la Guvernul Dăncilă: A pus căruța înaintea boilor/ Ce l-a îndemnat să facă

HOROSCOP MARIANA COJOCARU 16-24 DECEMBRIE 2018. Este vremea bilanţului şi a planurilor. Ce zodii ies pe minus

HOROSCOP 14 DECEMBRIE 2018: Un refuz vă da peste cap planurile de weekend

Subiectele zilei: Cine sunt judecătorii care i-au picat lui Dragnea; Europa și riscul dezintegrării; Propunerile UDMR pentru o nouă lege a Educației

Schimbări pentru ONG-uri n 2019. Vor trebui să se nscrie ntr-un registru la ANAF

Vulnerabilitățile din ncărcătoarele pentru mașini electrice conectate ar putea afecta rețelele casnice - studiu

Accident grav în Brăila. Două învăţătoare au ajuns la spital după ce maşina în care au fost luate la ocazie s-a răsturnat pe câmp

COD RUTIER: Se schimbă regulile, ce riscă şoferii prinşi băuţi la volan

EXCLUSIV | Așa au reușit adversarele să o blocheze pe Crina Pintea: "A fost o tactică special aleasă. Am constatat atunci, live"

Statul Islamic recunoaște că atacatorul de la Strasbourg a fost unul dintre soldații săi

Politic show: Alianța Vestului. Ponta: Atenuează efectele nocive ale Puterii centrale (analfabetă); Cum impune Viktor Orban autocrația n Ungaria; Calculele moțiunii de cenzură

Procurorii federali anchetează modul n care a cheltuit banii comitetul de nvestitură al lui Donald Trump

VIDEO Protestele continuă la Budapesta, mii de oameni din nou n stradă

Doi comandanți ai navelor ucrainene capturate de Rusia refuză să depună mărturie

"Cireşica" s-a copt frumos. Cele mai sexy fotografii cu Nicole Cherry FOTO

Iordache: ​Și dacă am dezincrimina abuzul n serviciu prin OUG ce-ar fi? Ar fi chiar o soluție

Președintele Iohannis spune că acordul privind Brexit este dorit de Uniunea Europeană

Ungaria: 51 de arestări în timpul protestelor de la Budapesta, conform poliției

ȘTIRILE OREI 12.00

FINALĂ VOCEA ROMANIEI 2018 ONLINE PRO TV: Ce momente ULUITOARE au pregătit concurenţii care se bat pentru trofeu

Plângere la Secţia pentru magistraţi faţă de constituirea completurilor de 3 judecători

Veşti proaste pentru bugetari, guvernul a anunţat oficial. Când se recuperează zilele libere de 24 și 31 decembrie

Pastorala de Crăciun 2018 are mesaj pentru politicieni. Ce le-a adresat românilor IPS Andrei Andreicuț

Stirile ProTV: Accident spectaculos surprins pe autostradă. Cum a reușit o mamă să-și salveze fiul

Plângere la Secția pentru anchetă față de constituirea completurilor de trei judecători de la ÎCCJ

Dică a dezvăluit cum a învins FCSB în derby-ul cu Viitorul: "Am aflat niște lucruri în ziua aia și le-am spus chiar înainte să plecăm la stadion"

Inteligenţa artificială ajută oamenii să distingă obiectele în întuneric. Primii paşi au fost deja făcuţi

Senatorii SUA cer învinuirea prințului Mohammed pentru moartea jurnalistului Jamal Khashoggi

Zodiac CHINEZESC săptămânal 17-23 DECEMBRIE 2018. Un nou MESAJ ÎNŢELEPT chinezesc!

Ambasadorul SUA, despre o donație făcută pentru o biserică săsească: Este o modalitate de a respecta cultura României

Ciobotariu, "câine" până la moarte! A amintit de trecutul dinamovist înainte de meciul cu FCSB: "Este un lucru normal"

Cântăreața de jazz Nancy Wilson a murit la vârsta de 81 de ani

Semnificaţii numerologice 2019. Cum va fi 2019 pentru tine în funcţie de anul personal. Cum se calculează

Tony Blair: Marea Britanie și Uniunea Europeană ar trebui să se pregătească pentru alt referendum

O carte pe zi: "Orice om îi este teamă. Un partid, doi ani și trei premieri", de Radu Paraschivescu

Bulgaria, monitorizată n sistemul Carte Verde pentru că asiguratorii ei nu plătesc daunele produse de mașinile cu numere bulgărești n străinătate

Protestele continuă la Budapesta, mii de oameni din nou în stradă

Utile: Cum ți poate oferi centrala de apartament confortul termic dorit; 7 lucruri excelente la Android Pie; Alimente anticelulită care te scapă de pielea cu aspect de coajă de portocală

Atentatul de la Strasbourg: Zeci de imagini cu pisici au protejat ancheta politiștilor care l-au căutat pe atacator

Codrin Ștefănescu: La CEx, Dragnea va transmite un mesaj care va crea foarte multe ecouri. i sfătuiesc pe toți să fie foarte atenți

Oseminte găsite de muncitori care săpau în curtea unui liceu din Brașov

CE Handbal (f): Norvegia, locul cinci după 38-29 cu Suedia

Moțiunea de cenzură va fi votată joi. Planul PSD, dezvăluit de Iordache: Cred că majoritatea colegilor vor pleca n vacanță de miercuri

VIDEO Cum a fost imobilizat un romn de trupele antitero, pe aeroportul din Amsterdam

Tenis de masă: România - Belgia 1-3, la masculin, în preliminariile Campionatelor Europene din 2019

Zeci de militari și sportivi din Galați și Brăila au alergat pentru un pompier bolnav de cancer | GALERIE FOTO, VIDEO

Accident cu şase victime pe A1. Un şofer a ajuns pe contrasens după ce s-a încadrat greşit

Cum arată acum piciorul Cristinei Neagu, după accidentarea groaznică suferită la Campionatul European | FOTO

USR: Întâlnirea solicitată premierului Dăncilă are ca temă OUG referitoare la Codurile penale

Rednic, Călărețul Apocalipsei la Dinamo. A stricat Puriul echipa meșterită de predecesorii lui? Nu mai vor fotbaliștii să joace din cauza antrenorului? CIFRELE

MONITORUL APĂRĂRII | NATO denunță decizia de înființare a unei armate în Kosovo: Momentul este greșit/ Toate părțile trebuie să aibă grijă să nu amplifice tensiunile

SPECIAL | "Mi-am luat inima-n dinți, am făcut cunoștință și o poză care mi-a schimbat viața, fără dubii". Românul pe care îl invidiază întreaga 'Planetă Tenis' a avut o întâlnire de vis cu un Federer "relaxat" și fără gărzi de corp

Digi 24: Omenirea a intrat ntr-o nouă eră. Știrea a făcut ncojurul lumii noaptea trecuta: este o reușită remarcabilă

Avocatul Poporului consideră discriminatorii indemnizațiile acordate copiilor cu boli grave, în funcție de vârstă, și sesizează CCR

Cherif Chekatt a tras asupra polițiștilor, care au ripostat și l-au împușcat mortal (ministru de interne)

Rugăciuni pentru sporul casei. Ce rugăciuni să spui ca să-ţi meargă bine

Primarul unei comune din județul Vrancea a murit în urma unui accident

APADOR-CH cere dezbaterea publică a ordonanţei de modificare a codurilor penale

ANALIZĂ | Cine poate deveni liderul României la semifinala cu Rusia, în absența Cristinei Neagu? Cel puțin trei jucătoare pot prelua ștafeta de la căpitanul echipei. În astfel de meciuri cruciale se nasc vedete adevărate

Accident grav în Brăila. Primarul unei comune din Vrancea şi seful Serviciului Voluntar pentru Situaţii de Urgenţă au murit

Kosovo îşi face armată. Sârbii au primit vestea cu îngrijorare şi furie

Liftiera de la spitalul din Craiova, care a cerut din cadourilor copiilor bolnavi de cancer, și-a dat demisia

Digi 24: Reacția lui CTP la pensia de 56.000 de lei pe lună: Cum ajungi la suma asta n statul romn? E o crimă

ȘTIRILE OREI 09.00

Opoziția depune astăzi moțiunea de cenzură: "Ajunge, Guvernul Dragnea-Dăncilă este rușinea României"

Manifestările dedicate Revoluţiei Române încep, vineri, la Timişoara

Preşedintele Klaus Iohannis participă astăzi la Summitul Euro în format extins

​​Corporate Report Guvernul din Ontario concediază trei directori pentru un proiect cu Google; Cadourile de sărbători la Trump Store oferă puține produse Made in USA; Orașul New York stabilește n premieră plata minimă pentru șoferii Uber și Lyft;

CITATUL ZILEI

Comunicat de presă - Administrația Prezidențială

SOROȘIȘTII DE LA UNIȚI SALVĂM SE TOARNĂ ÎNTRE EI. DUPĂ Dezvăluirile soțului lui Clotilde Armand despre REȚEAUA SOROS care comandă în interiorul USR, Finanțatul lui SOROS, Nicușor Dan apără REȚEAUA SOROS.

EXCLUSIV | El e românul care atacă nivelul de popularitate al Simonei Halep pe plan mondial. "E singurul care o amenință din punct de vedere al imaginii"

Mădălina Coca, finalistă Vocea României, despre cel mai dificil moment din show: "M-am controlat să nu ratez totul izbucnind în plâns"

Tensiunile regionale escaladează/ Kosovo și dorește o armată proprie

TOP Cele mai nesigure parole folosite n 2018

Prognoză ANM specială București: Ninsori, lapoviță, polei și vânt, până duminică dimineață

Roger Federer și Rafael Nadal vor juca din nou împreună la Laver Cup 2019

Halle Berry a explicat cum își lucrează abdomenul pentru următorul film | FOTO

ActiveWatch, după ce Poliția Teleorman a cerut RISE Project să-și divulge sursele: Cine trebuie urmărit, suspectul sau cel care ajută la investigarea suspectului?

Tensiuni în Balcani. Serbia evocă posibilitatea unei intervenții militare în Kosovo/ NATO face apel la calm

Nr. de articole la aceasta sectiune: 2919, afisate in 25 pagini.

ieri 10:02 Saculetii Mosului