Un virus modificat genetic care ucide celulele canceroase și distruge și celulele ce le asigură locurile de ascundere a fost dezvoltat de oamenii de știință britanici. Virusul nu atacă celulele sănătoase.

Virusul ar putea fi testat pe oamenii cu carcinoame începând de anul viitor.

Un Virus modificat genetic vizează celulele canceroase si alte celule care ajută celulele canceroase ascunzându-le și protejând boala - Virusul nu alterează celulele sanatoase cum se întâmplă în prezent în alte tipuri de tratamente imunologice.

19 noiembrie 2018

Virusul vizeaza atât celulele canceroase cat si celulele sanatoase care sunt pacalite pentru a proteja celulele canceroase față de sistemul imunitar.

Oamenii de știință britanici au dezvoltat un virus modificat genetic care ucide celulele canceroase, dar care nu atacă celulele sănătoase

Fibroblastele, cel mai frecvent tip de celulă din țesuturile conjunctive, sunt vitale în procesul de vindecare a organismului, dar pot fi deturnate de fibroblastele sau de CAF-urile asociate cancerului.

Acestea ajuta tumorile să crească, să se răspândească și să evite terapia.

Tratamentul nou, o formă de imunoterapie dezvoltată de oamenii de știință din cadrul Universității Oxford, atacă carcinoamele - cel mai frecvent tip de cancer.

În prezent, orice terapie care ucide celulele fibroblaste "înșelătoare" poate, de asemenea, să distrugă fibroblastele sănătoase din organism - de exemplu cele din măduva osoasă șidin piele. Astfel se provoacă pacientului noi boli în timpul tratamentului pentru cancer.

Omul de știință britanic Robert Rees explică modul în care celulele canceroase pot fi ucise de un virus modificat genetic

Tratamentul ar putea ajuta la prevenirea efectelor secundare nedorite ale altor tratamente - cum ar fi chimioterapia - deoarece noul tratament nu atacă celulele sănătoase. Tratamentul ar putea ajuta la prevenirea efectelor adverse ale altor tratamente - cum ar fi chimioterapia - deoarece nu atacă celulele sănătoase

Folosind un virus numit enadenotucirev, deja folosit in studiile clinice ca un tratament pentru cancer, expertii au fost capabili sa programeze virusul numai pentru a ataca celulele canceroase.

Virusul folosește o proteină pentru a lega celulele canceroase de celulele imune pentru a distruge boala.

Aceste celule imune nu pot găsi în mod normal celule canceroase, nesănătoase, deoarece ele sunt ascunse de CAF-uri.

Autorul principal, dr. Kerry Fisher, de la Departamentul de Oncologie al Universitatii, a spus: Chiar si atunci cand majoritatea celulelor canceroase dintr-un carcinom sunt ucise, fibroblastele pot proteja celulele canceroase reziduale si le pot ajuta sa se recupereze si sa reinfloreasca ulterior.

Virusul a fost testat cu succes asupra tumorilor de cancer de prostată și asupra altor celule canceroase umane

Pana in prezent, nu exista nici o modalitate de a ucide atat celulele canceroase, cat si fibroblastele care le protejeaza in acelasi timp, fara a afecta restul corpului.

Noua tehnica de a viza simultan fibroblastele in același timp cu uciderea celulelor canceroase de către virus, ar putea fi un pas important in reducerea supresiei sistemului imunitar in carcinoame si ar trebui sa declanșeze procesul imunitar normal.

"Aceste virusuri sunt deja supuse unor teste la oameni, așa că sperăm că virusul modificat va trece la studiile clinice încă de anul viitor pentru a afla dacă este sigur și eficient pentru persoanele cu cancer".

Virusul a fost testat cu succes pe celule de țesut uman de la pacienți cu cancer și pe tumori de cancer de prostată, fără a provoca răspunsuri imune anormale care, de obicei, fac oameni bolnavi în timpul tratamentelor de cancer, cum ar fi chimioterapia.

Studiul, care a fost finantat de catre Consiliul de Cercetare Medicala (MRC) si Cancer Research UK, a fost publicat in revista Cancer Research.

Dr. Nathan Richardson, sef de medicina moleculara si celulara la MRC a spus: Acest sistem de livrare virala inovatoare, care vizeaza atat cancerul si tesuturile de protectie din jurul sau, ar putea imbunatati rezultatele pentru pacientii ale caror tipuri de cancer sunt rezistente la tratamentele actuale.

"Studiile clinice suplimentare vor fi cruciale pentru a determina dacă stimularea sistemului imunitar al pacientului în acdest mod nu produce consecințe neintenționate."

Dr. Michelle Lockley, expert in cancerul la Cancer Research din Marea Britanie, a declarat: "Folosirea puterii sistemului imunitar al organismului pentru combaterea cancerului este o zona in crestere a cercetarii.

Aceasta lucrare in probele tumorale umane este incurajatoare, dar rezolvarea finală poate fi complicata - căci una dintre cele mai mari provocari ale imunoterapiei este de a prezice cat de bine vor lucra acdeste mecanisme cu sistemul imunitar al pacientului, precum si de a intelege ce efecte secundare ar putea fi.

Următoarea etapă va fi folosirea testelor clinice pentru a testa dacă aceasta este o modalitate sigură și eficientă de a trata boala la oameni. "

Virusul ar putea fi testat la oamenii cu carcinoame începând de anul viitor.

Original article Modified Virus Kill cancer Cells

Scientists have equipped a virus that kills carcinoma cells with a protein so it can also target and kill adjacent cells that are tricked into shielding the cancer from the immune system.

It is the first time that cancer-associated fibroblasts within solid tumours – healthy cells that are tricked into protecting the cancer from the immune system and supplying it with growth factors and nutrients – have been specifically targeted in this way.

The researchers, who were primarily funded by the MRC and Cancer Research UK, say that if further safety testing is successful, the dual-action virus – which they have tested in human cancer samples and in mice – could be tested in humans with carcinomas as early as next year.

Currently, any therapy that kills the ‘tricked’ fibroblast cells may also kill fibroblasts throughout the body – for example in the bone marrow and skin – causing toxicity.

In this study, published in the journal Cancer Research, the researchers used a virus called enadenotucirev, which is already in clinical trials for treating carcinomas. It has been bred to infect only cancer cells, leaving healthy cells alone.

They added genetic instructions into the virus that caused infected cancer cells to produce a protein called a bispecific T-cell engager.

The protein was designed to bind to two types of cells and stick them together. In this case, one end was targeted to bind to fibroblasts. The other end specifically stuck to T cells – a type of immune cell that is responsible for killing defective cells. This triggered the T cells to kill the attached fibroblasts.

Dr Joshua Freedman, from the Department of Oncology at the University of Oxford, who was first author on the study said: 'We hijacked the virus’s machinery so the T-cell engager would be made only in infected cancer cells and nowhere else in the body. The T-cell engager molecule is so powerful that it can activate immune cells inside the tumour, which are being supressed by the cancer, to attack the fibroblasts.'

Dr Kerry Fisher, from the Department of Oncology at the University of Oxford, who led the research said: 'Even when most of the cancer cells in a carcinoma are killed, fibroblasts can protect the residual cancer cells and help them to recover and flourish. Until now, there has not been any way to kill both cancer cells and the fibroblasts protecting them at the same time, without harming the rest of the body.

'Our new technique to simultaneously target the fibroblasts while killing cancer cells with the virus could be an important step towards reducing immune system suppression within carcinomas and should kick-start the normal immune process.

'These viruses are already undergoing trials in people, so we hope our modified virus will be moving towards clinical trials as early as next year to find out if it is safe and effective in people with cancer.'

The scientists successfully tested the therapy on fresh human cancer samples collected from consenting patients, including solid prostate cancer tumours which reflect the complex make-up of real tumours. They also tested the virus on samples of healthy human bone marrow and found it did not cause toxicity or inappropriate T cell activation.

Dr Nathan Richardson, head of molecular and cellular medicine at the MRC said: 'Immunotherapy is emerging as an exciting new approach to treating cancers. This innovative viral delivery system, which targets both the cancer and surrounding protective tissue, could improve outcomes for patients whose cancers are resistant to current treatments. Further clinical studies will be crucial to determine that the stimulation of the patient’s immune system does not produce unintended consequences.'

Dr Michelle Lockley, Cancer Research UK’s expert on immunotherapy, said: 'Using the power of the body’s own immune system to tackle cancer is a growing area of research. This work in human tumour samples is encouraging, but can be complicated – one of the biggest challenges of immunotherapies is predicting how well they will work with the patient’s immune system, and understanding what the side effects could be. The next stage will be using clinical trials to test whether this is both a safe and effective way to treat the disease in people.'

The virus targets carcinomas, which are the most common type of cancer and start in cells in the skin or in tissues that line or cover internal organs, such as the pancreas, colon, lungs, breasts, ovaries and prostate.

The study was funded by Cancer Research UK, the Medical Research Council, the Kay Kendall Leukaemia Fund and the Oxford NIHR Biomedical Research Centre. Materials were provided by PsiOxus Therapeutics Ltd.

Corey Feldman povestește în direct la CBS News despre Rețeaua De Pedofilie de la Hollywood care abuzează copii. El însuși a fost abuzat de mai multe ori la Holywwod, când era copil.

SUA. Sistemul de Sănătate. De ce unii medici diagnostichează în mod intenționat greșit pacienții

Progresiştii marxişti şi neomarxişti sunt marii ideologi pro-pedofilie. Azi, Simone de Beauvoir, țiitoarea lui Sartre: susținătoarea pedofiliei care a pus bazele ideologiei de gen

Bloomberg: De ce a eșuat superarma cu propulsie nucleară a lui Vladimir Putin

Conservatorii din Europa. Succesul lui Matteo Salvini. Poate cineva să-l oprească să devină următorul lider al Italiei? Vor urma alegeri anticipate la toamna...

Bloomberg: Activele celor mai bogate familii din lume generează critici la adresa capitalismului

Boris Johnson le va transmite lui Macron și Merkel că Brexit nu poate fi oprit de Parlament -presă

INML nu mai vrea să participe la mușamalizarea cazului Caracal. DIICOT: Specialiștii INML nu au putut identifica niciun profil ADN de pe oasele găsite în pădure INML: "Fragmentele erau calcinate excesiv"

Știrile ProTV: Scandal internațional. Copii trimiși într-o "tabără" din care nu s-au mai întors niciodată

Un rugbist de 20 de ani, găsit mort în camera de hotel

Germania: Ministrul de interne ar dori ca solicitanții de azil sirieni care își vizitează țara să fie deportați

Sibiu: Trupul alpinistului Zsolt Torok, decedat în Munții Făgăraș, a fost recuperat de salvamontiști

Boris Johnson le va spune lui Macron și Merkel că parlamentul britanic nu poate opri Brexitul (presă)

Cel puțin 20 de persoane au fost rănite în urma unei explozii produse la Kabul

CITATUL ZILEI

Donald Trump și Justin Trudeau au discutat despre cei doi canadieni arestați în China

UPDATE Peste 2.000 de persoane evacuate în insula Gran Canaria din cauza unui incendiu de pădure

SĂRBĂTORI RELIGIOASE - 18 august

Marea Britanie riscă să intre într-o criză de combustibil, alimente și medicamente în cazul unui Brexit fără acord

Masacru la Spitalul de Psihiatrie Săpoca: Unul din bolnavi a ucis alți trei pacienți și a rănit alți nouă/ Arma crimei, luată din spital

VIDEO Daniil Medvedev, victoria carierei: L-a învins pe Novak Djokovic și s-a calificat în finala de la Cincinnati

Germania: Zeci de mii de vizitatori ai instituțiilor politice în weekendul porților deschise

Nou incendiu de vegetație într-o zonă turistică preferată de români: Sute de persoane, evacuate/ Oficialii spanioli avertizează că focul se poate extinde rapid

Italia permite debarcarea minorilor de la bordul navei pentru imigranți Open Arms

Mort din cauza unui sandviș: Un client nemulțumit a împușcat mortal un ospătar, într-o suburbie a Parisului

Libia: Forțele fidele lui Khalifa Haftar din estul țării au avariat un aeroport civil (ONU)

EFEMERIDE ASTRONOMICE - 18 august

Ianis Hagi, încă o evoluție entuziasmantă pentru Genk: "A pasat perfect, iar Samatta și-a completat hat-trickul"/ Genk - Waasland-Beveren 4-0

VIDEO 63 de oameni au murit și alți 180 au fost răniți în urma unei explozii la o nuntă din Kabul

Digi24: Gheorghe Dincă, un profil atipic de criminal. Ce spun specialiștii

Codurile penale, legile privind cartele prepay doar cu buletinul și Alertă Copil, prioritățile Parlamentului în toamnă

Clip publicitar interzis în UK, pentru că în el o mamă îşi îngrijeşte bebeluşul "Îngrijirea copiilor a fost un rol care a fost asociat stereotip cu femeile”, a adăugat progresista ASA în hotărârea sa de a interzice clipul.

Un nou incendiu și evacuări pe insula Gran Canaria

27 de migranți minori au fost debarcați de pe nava Open Arms, după ce Matteo Salvini a dat undă verde, călcându-și pe inimă

Sanitas Săpoca: E inadmisibil ca o asistentă,un instructor, o infirmieră să supravegheze 70 pacienți

Dan Petrescu, antrenor CFR Cluj: Jucăm cu adversari foarte puternici meci de meci

Incidente violente între suporterii unor echipe de fotbal din Honduras: Trei persoane au murit

Un pacient de la Spitalul de Neuropsihiatrie din Buzău a omorât patru pacienți și a rănit alți nouă cu un stativ de perfuzie

Ioan Mircea Pașcu, mesaj cu subînțeles pentru Rovana Plumb și Dan Nica: Aviz amatorilor - funcția de comisar european nu beneficiază de imunitate

​VIDEO Manchester City - Tottenham 2-2

Handbal feminin: CSM București a pierdut primul meci de la turneul Challenge Christophe Caraty

Cel puțin șase persoane au fost rănite în protestele izbucnite în Kashmir

​VIDEO Honduras: Morți și răniți, între care jucători, la un meci de fotbal, la Tegucigalpa

RD Congo: Rujeola a provocat peste 2.700 de decese în ultimele șapte luni (MSF)

Tânăr din Dolj arestat după ce a încercat să violeze o femeie, pe drum, în fața casei

NASA vrea să trimită prima femeie pe Lună în următorii cinci ani să ducă

Caz dramatic în Sydney: O femeie a murit la după ce a căzut de pe o stâncă celebră ca loc de selfie

Un europarlamentar cere adoptarea unui proiect de urgență pentru înăsprirea pedepselor, după atacul de la spitalul din Buzău

Trupul alpinistului Torok Zsolt, coborât de pe munte, pe jos, de salvamontiști

Galezii dintr-un mic orășel vor să introducă toaletele antisex

O tânără a murit, încercând să-și facă selfie pe o stâncă din Golful Diamond, în Australia

Buzău: Bărbatul care a ucis patru pacienți la Spitalul Săpoca nu poate fi încă audiat

Sorina Pintea, despre Cazul Buzău: Am cerut o verificare amănunțită și rapidă Corpului de Control. Dacă este neglijență, vom acționa în consecință

Știrile ProTV: Mamaia, atât de aglomerată încât oamenii nu mai au loc pe nisip. Cât a ajuns să coste o masă

Fotbal - Liga I: Sepsi OSK Sfântu Gheorghe - CFR Cluj 1-1

Pașcu îi avertizează pe Rovana Plumb și Dan Nica: Funcția de comisar european nu beneficiază de imunitate

La un pas de o tragedie: Portarul Mamadou Samassa a leșinat în timpul meciului dintre Sivasspor și Beșiktaș

Nicolas Dujovne a demisionat din funcția de ministru argentinian al Trezoreriei

Procuror, despre atacul de la Spitalul Săpoca: Bărbatul nu a fost audiat, e în sevraj, sedat și păzit

Nr. de articole la aceasta sectiune: 464, afisate in 8 pagini.