Un virus modificat genetic care ucide celulele canceroase și distruge și celulele ce le asigură locurile de ascundere a fost dezvoltat de oamenii de știință britanici. Virusul nu atacă celulele sănătoase.

Virusul ar putea fi testat pe oamenii cu carcinoame începând de anul viitor.

Un Virus modificat genetic vizează celulele canceroase si alte celule care ajută celulele canceroase ascunzându-le și protejând boala - Virusul nu alterează celulele sanatoase cum se întâmplă în prezent în alte tipuri de tratamente imunologice.

19 noiembrie 2018

Virusul vizeaza atât celulele canceroase cat si celulele sanatoase care sunt pacalite pentru a proteja celulele canceroase față de sistemul imunitar.

Oamenii de știință britanici au dezvoltat un virus modificat genetic care ucide celulele canceroase, dar care nu atacă celulele sănătoase

Fibroblastele, cel mai frecvent tip de celulă din țesuturile conjunctive, sunt vitale în procesul de vindecare a organismului, dar pot fi deturnate de fibroblastele sau de CAF-urile asociate cancerului.

Acestea ajuta tumorile să crească, să se răspândească și să evite terapia.

Tratamentul nou, o formă de imunoterapie dezvoltată de oamenii de știință din cadrul Universității Oxford, atacă carcinoamele - cel mai frecvent tip de cancer.

În prezent, orice terapie care ucide celulele fibroblaste "înșelătoare" poate, de asemenea, să distrugă fibroblastele sănătoase din organism - de exemplu cele din măduva osoasă șidin piele. Astfel se provoacă pacientului noi boli în timpul tratamentului pentru cancer.

Omul de știință britanic Robert Rees explică modul în care celulele canceroase pot fi ucise de un virus modificat genetic

Tratamentul ar putea ajuta la prevenirea efectelor secundare nedorite ale altor tratamente - cum ar fi chimioterapia - deoarece noul tratament nu atacă celulele sănătoase. Tratamentul ar putea ajuta la prevenirea efectelor adverse ale altor tratamente - cum ar fi chimioterapia - deoarece nu atacă celulele sănătoase

Folosind un virus numit enadenotucirev, deja folosit in studiile clinice ca un tratament pentru cancer, expertii au fost capabili sa programeze virusul numai pentru a ataca celulele canceroase.

Virusul folosește o proteină pentru a lega celulele canceroase de celulele imune pentru a distruge boala.

Aceste celule imune nu pot găsi în mod normal celule canceroase, nesănătoase, deoarece ele sunt ascunse de CAF-uri.

Autorul principal, dr. Kerry Fisher, de la Departamentul de Oncologie al Universitatii, a spus: Chiar si atunci cand majoritatea celulelor canceroase dintr-un carcinom sunt ucise, fibroblastele pot proteja celulele canceroase reziduale si le pot ajuta sa se recupereze si sa reinfloreasca ulterior.

Virusul a fost testat cu succes asupra tumorilor de cancer de prostată și asupra altor celule canceroase umane

Pana in prezent, nu exista nici o modalitate de a ucide atat celulele canceroase, cat si fibroblastele care le protejeaza in acelasi timp, fara a afecta restul corpului.

Noua tehnica de a viza simultan fibroblastele in același timp cu uciderea celulelor canceroase de către virus, ar putea fi un pas important in reducerea supresiei sistemului imunitar in carcinoame si ar trebui sa declanșeze procesul imunitar normal.

"Aceste virusuri sunt deja supuse unor teste la oameni, așa că sperăm că virusul modificat va trece la studiile clinice încă de anul viitor pentru a afla dacă este sigur și eficient pentru persoanele cu cancer".

Virusul a fost testat cu succes pe celule de țesut uman de la pacienți cu cancer și pe tumori de cancer de prostată, fără a provoca răspunsuri imune anormale care, de obicei, fac oameni bolnavi în timpul tratamentelor de cancer, cum ar fi chimioterapia.

Studiul, care a fost finantat de catre Consiliul de Cercetare Medicala (MRC) si Cancer Research UK, a fost publicat in revista Cancer Research.

Dr. Nathan Richardson, sef de medicina moleculara si celulara la MRC a spus: Acest sistem de livrare virala inovatoare, care vizeaza atat cancerul si tesuturile de protectie din jurul sau, ar putea imbunatati rezultatele pentru pacientii ale caror tipuri de cancer sunt rezistente la tratamentele actuale.

"Studiile clinice suplimentare vor fi cruciale pentru a determina dacă stimularea sistemului imunitar al pacientului în acdest mod nu produce consecințe neintenționate."

Dr. Michelle Lockley, expert in cancerul la Cancer Research din Marea Britanie, a declarat: "Folosirea puterii sistemului imunitar al organismului pentru combaterea cancerului este o zona in crestere a cercetarii.

Aceasta lucrare in probele tumorale umane este incurajatoare, dar rezolvarea finală poate fi complicata - căci una dintre cele mai mari provocari ale imunoterapiei este de a prezice cat de bine vor lucra acdeste mecanisme cu sistemul imunitar al pacientului, precum si de a intelege ce efecte secundare ar putea fi.

Următoarea etapă va fi folosirea testelor clinice pentru a testa dacă aceasta este o modalitate sigură și eficientă de a trata boala la oameni. "

Virusul ar putea fi testat la oamenii cu carcinoame începând de anul viitor.

Original article Modified Virus Kill cancer Cells

Scientists have equipped a virus that kills carcinoma cells with a protein so it can also target and kill adjacent cells that are tricked into shielding the cancer from the immune system.

It is the first time that cancer-associated fibroblasts within solid tumours – healthy cells that are tricked into protecting the cancer from the immune system and supplying it with growth factors and nutrients – have been specifically targeted in this way.

The researchers, who were primarily funded by the MRC and Cancer Research UK, say that if further safety testing is successful, the dual-action virus – which they have tested in human cancer samples and in mice – could be tested in humans with carcinomas as early as next year.

Currently, any therapy that kills the ‘tricked’ fibroblast cells may also kill fibroblasts throughout the body – for example in the bone marrow and skin – causing toxicity.

In this study, published in the journal Cancer Research, the researchers used a virus called enadenotucirev, which is already in clinical trials for treating carcinomas. It has been bred to infect only cancer cells, leaving healthy cells alone.

They added genetic instructions into the virus that caused infected cancer cells to produce a protein called a bispecific T-cell engager.

The protein was designed to bind to two types of cells and stick them together. In this case, one end was targeted to bind to fibroblasts. The other end specifically stuck to T cells – a type of immune cell that is responsible for killing defective cells. This triggered the T cells to kill the attached fibroblasts.

Dr Joshua Freedman, from the Department of Oncology at the University of Oxford, who was first author on the study said: 'We hijacked the virus’s machinery so the T-cell engager would be made only in infected cancer cells and nowhere else in the body. The T-cell engager molecule is so powerful that it can activate immune cells inside the tumour, which are being supressed by the cancer, to attack the fibroblasts.'

Dr Kerry Fisher, from the Department of Oncology at the University of Oxford, who led the research said: 'Even when most of the cancer cells in a carcinoma are killed, fibroblasts can protect the residual cancer cells and help them to recover and flourish. Until now, there has not been any way to kill both cancer cells and the fibroblasts protecting them at the same time, without harming the rest of the body.

'Our new technique to simultaneously target the fibroblasts while killing cancer cells with the virus could be an important step towards reducing immune system suppression within carcinomas and should kick-start the normal immune process.

'These viruses are already undergoing trials in people, so we hope our modified virus will be moving towards clinical trials as early as next year to find out if it is safe and effective in people with cancer.'

The scientists successfully tested the therapy on fresh human cancer samples collected from consenting patients, including solid prostate cancer tumours which reflect the complex make-up of real tumours. They also tested the virus on samples of healthy human bone marrow and found it did not cause toxicity or inappropriate T cell activation.

Dr Nathan Richardson, head of molecular and cellular medicine at the MRC said: 'Immunotherapy is emerging as an exciting new approach to treating cancers. This innovative viral delivery system, which targets both the cancer and surrounding protective tissue, could improve outcomes for patients whose cancers are resistant to current treatments. Further clinical studies will be crucial to determine that the stimulation of the patient’s immune system does not produce unintended consequences.'

Dr Michelle Lockley, Cancer Research UK’s expert on immunotherapy, said: 'Using the power of the body’s own immune system to tackle cancer is a growing area of research. This work in human tumour samples is encouraging, but can be complicated – one of the biggest challenges of immunotherapies is predicting how well they will work with the patient’s immune system, and understanding what the side effects could be. The next stage will be using clinical trials to test whether this is both a safe and effective way to treat the disease in people.'

The virus targets carcinomas, which are the most common type of cancer and start in cells in the skin or in tissues that line or cover internal organs, such as the pancreas, colon, lungs, breasts, ovaries and prostate.

The study was funded by Cancer Research UK, the Medical Research Council, the Kay Kendall Leukaemia Fund and the Oxford NIHR Biomedical Research Centre. Materials were provided by PsiOxus Therapeutics Ltd.

FLUIERUL A AVUT DREPTATE. BEBELUȘII S-AU ÎMBOLNĂVIT DE LA VACCINURI. Corpul de control al Guvernului a sesizat Parchetul în cazul copiilor cu SHU. "La 17 bebelușilor îmbolnăviți le fuseseră administrate anterior vaccinul hexavalent şi alte vaccinuri"

Carantina selectivă provoacă proteste violente la Madrid. Cetățenii din cartierele periferice se simt discriminați de noile reguli

ULTIMUL CAP DIN ROMÂNIA. Nu şi-au vândut pământul la străini, nu şi-au distrus sistemele de irigații. Ultimul CAP din România plăteşte tractoriştii cu 2000 de euro şi are in fiecare an profit de cel puțin un milion de euro

O fostă majoretă a făcut SEX cu un elev de 15 ani! Filmul XXX a ajuns pe INTERNET. VIDEO

BOMBĂ ActiveNews: "Președintele Klaus Iohannis este membru al Organizației Progresiste 'European Council of Foreign Relations' un Think-Tank fondat de GEORGE SOROS". Fluierul.ro a descoperit că ECFR e condusă de Carl Bildt MEMBRU AL GRUPULUI BILDERBERG

Dupa 26 de ani de capitalism. Datoria tarii a crescut de la ZERO la 96 de miliarde, nou-nascutii au scazut de la 314.000 la 185.000, consumul de carne a scazut cu 4%, locurile de munca s-au injumatatit de la 8.2 la 4.6 mil., pensionarii au crescut cu 40%

Vor reuși midiile românești să le înlocuiască pe cele bulgărești din restaurante? "În plin sezon vindem 800-1000 kg de scoici"

Fata unui primar din Timiş, care a provocat un accident rutier, atacă dur ziariştii

DEZVĂLUIRI / Securiștii tranziției – Azi, generalul Dan Gheorghe, fost colonel USLA, "unchiul lui Coldea"

Ion Cristoiu: Duminică seara, Nicușor Dan nu va fi primarul bucureștenilor, ci al lui Klaus Iohannis!

Un Studiu Medical din 2014 publicat în celebra revistă BioMed Central, studiu care arată legătura între Autism şi Vaccinul anti-rujeolă-oreion-rubeolă, a fost retras

Alegeri locale 2020. Cine candidează pentru funcția de primar în Craiova. Află care este ordinea pe buletinul de vot

Navalnîi postează pe Instagram mesaje de mulțumire. Opozantul lui Putin pozează alături de soție

Din dansatoare de balet a devenit as în gaming. Mari Takahashi și-a făcut o carieră pe YouTube și a participat în reality show-ul Survivor

Propunerea indecentă a unei vedete autohtone pentru o tânără sexy: "Vreau să fac sex în trei cu tine şi cu..."

Două tinere din Botoșani care au plecat spre regiunea Sardinia, din Italia, de negăsit

Analiza Gramaticala - Clasele V - VIII

Alegeri locale 2020. Iași. Primarul Mihai Chirica(PNL) vs. senatoarea Cosette Chichirău (USR PLUS). PSD are a treia șansă. Lista completă

Atac la Paris: 'În mod clar a fost un act de terorism islamist' (ministru de interne)

SUA: Președintele Donald Trump intenționează să o numească la Curtea Supremă pe Amy Coney Barrett (CNN)

Studenții la Drept dau jumătate de salariu pe cărți. Costurile depășesc 1000 de lei anual

Campionatul Național de Drift are loc azi pe Transalpina care se închide temporar

HOROSCOP 26 SEPTEMBRIE: Patru zodii nu sunt văzute bine de astre azi. Doar una reintră în grațiile lor

NASA nu-și poate da seama de ce stația spațială internațională pierde aer

DEZVĂLUIRE / Încălcînd Constituția și mai multe legi în vigoare, IICCMER a trecut la secretizarea crimelor comunismului (II) | DOCUMENT - Acordul de confidențialitate

Un șobolan uriaș african, antrenat să detecteze mine terestre, a fost decorat cu medalia de aur pentru vitejie. Fă cunoștiință cu Magawa

Un studiu al Universității din București contrazice parțial OMS. Ce spune ANPC despre transmiterea SARS-CoV-2 prin alimente

Voucherele de vacanță oferite de agenții pentru vacanțele anulate: Guvernul vrea să garanteze 100% din valoarea lor

COMENTARIU Lelia Munteanu: "Următorul Dragnea de la PNL vine"

CFR Călători suplimentează trenurile de dormit și cu cușetă pentru pelerinajul de Sf. Parascheva

Tenis: Serena Williams nu se gândește la retragere

VEDETE de la noi, în SCENE EROTICE de mult UITATE! CELE mai TARI NUDURI din filmele românești | FOTO & VIDEO

Anisia Gafton, ipostaze de infarct, cu chiloții la vedere. Dezmăț total | VIDEO

Fotbal/Coronavirus: Meciul Unirea Slobozia - Farul, amânat din cauza unor teste pozitive la constănțeni

Vâlcea: Trafic rutier blocat pe DN7, la Călinești, în urma unui accident

Tânăr împușcat cu un pistol cu bile după un conflict spontan în Capitală

Vot în COVID. Cum pot vota alegătorii care se afă în carantină

CITATUL ZILEI

Adio 5G, trăiască 6G. Noua tehnologie va fi disponibilă din 2030

O fetiță de 12 ani, din Cehia, a reușit să prindă hackerii care au furat până la 500.000 de dolari

CAMPANIA ALEGE SMART Ce-i lipsește orașului Târgu Jiu ca să aibă calitatea unui oraș nemțesc

Cod portocaliu de ploi abundente și vijelii în 30 de județe

Conor McGregor revine în ringul de box. Pe cine va avea ca oponent

Alegeri locale 2020. Cine sunt candidații la Primăria Capitalei și primăriile de Sectoare. LISTA COMPLETĂ

Organizația Mondială a Sănătății avertizează: Decesele la nivel mondial ar putea atinge două milioane înainte de utilizarea pe scară largă a vaccinului

COVID 19 a crescut numărul tinerilor și al cadrelor medicale cu depresie

Alegeri locale 2020. Cine candidează pentru funcția de primar la Cluj Napoca. Prezența la ultimul scrutin

Cine este Anamaria Gudu, noua prezentatoare de la Observator

Fotbal - Liga I: FC Argeș - Universitatea Craiova 1-2

Vali Vijelie, prins de soţie la amantă. Femeia înşelată a spart geamurile casei unde se aflau amorezii FOTO

Peru: Autoritățile redeschid frontierele aeriene din 5 octombrie

Sprâncenele naturale sunt tot mai căutate. Noul trend evidențiază mai bine trăsăturile feței

FOTO-VIDEO Inundații în județul Hunedoara. Drumul s-a surpat, rețeaua electrică este avariată

SĂ VADĂ TOATE LUMEA CUM ADUC ONG-urile MIGRANȚI ILEGALI. Matteo Salvini, ministrul de interne italian și șeful partidului conservator Lega Nord publica poziția exactă a navelor ONG-urilor care cară în Europa mii de migranți ilegali aduși din Africa

Cioloș din guvernul Soroș cere demisia Ministrului Daea pentru că "a comparat incinerarea porcilor cu Holocaustul". Dar când Ciolannis a spus "Cine știe ce lucruri pune la cale Dragnea cu EVREII" Cioloș, de la Friends of Europe finanțată de Soros, a TĂCUT

CEARTĂ pe Facebook între fosta şi actuala soţie unui deputat PSD. IMAGINEA de la care a pornit scandalul

Polonia: Partidele din coaliția guvernamentală au semnat un acord de cooperare

Declarație de presă susținută de ministrul Afacerilor Interne, Marcel Vela, ora 18,00

Alegeri locale 2020. La vot, pe timp de coronavirus. Tot ce trebuie să știi când mergi la secția de votare

Nr. de articole la aceasta sectiune: 485, afisate in 9 pagini.