Un virus modificat genetic care ucide celulele canceroase și distruge și celulele ce le asigură locurile de ascundere a fost dezvoltat de oamenii de știință britanici. Virusul nu atacă celulele sănătoase.

Virusul ar putea fi testat pe oamenii cu carcinoame începând de anul viitor.

Un Virus modificat genetic vizează celulele canceroase si alte celule care ajută celulele canceroase ascunzându-le și protejând boala - Virusul nu alterează celulele sanatoase cum se întâmplă în prezent în alte tipuri de tratamente imunologice.

19 noiembrie 2018

Virusul vizeaza atât celulele canceroase cat si celulele sanatoase care sunt pacalite pentru a proteja celulele canceroase față de sistemul imunitar.

Oamenii de știință britanici au dezvoltat un virus modificat genetic care ucide celulele canceroase, dar care nu atacă celulele sănătoase

Fibroblastele, cel mai frecvent tip de celulă din țesuturile conjunctive, sunt vitale în procesul de vindecare a organismului, dar pot fi deturnate de fibroblastele sau de CAF-urile asociate cancerului.

Acestea ajuta tumorile să crească, să se răspândească și să evite terapia.

Tratamentul nou, o formă de imunoterapie dezvoltată de oamenii de știință din cadrul Universității Oxford, atacă carcinoamele - cel mai frecvent tip de cancer.

În prezent, orice terapie care ucide celulele fibroblaste "înșelătoare" poate, de asemenea, să distrugă fibroblastele sănătoase din organism - de exemplu cele din măduva osoasă șidin piele. Astfel se provoacă pacientului noi boli în timpul tratamentului pentru cancer.

Omul de știință britanic Robert Rees explică modul în care celulele canceroase pot fi ucise de un virus modificat genetic

Tratamentul ar putea ajuta la prevenirea efectelor secundare nedorite ale altor tratamente - cum ar fi chimioterapia - deoarece noul tratament nu atacă celulele sănătoase. Tratamentul ar putea ajuta la prevenirea efectelor adverse ale altor tratamente - cum ar fi chimioterapia - deoarece nu atacă celulele sănătoase

Folosind un virus numit enadenotucirev, deja folosit in studiile clinice ca un tratament pentru cancer, expertii au fost capabili sa programeze virusul numai pentru a ataca celulele canceroase.

Virusul folosește o proteină pentru a lega celulele canceroase de celulele imune pentru a distruge boala.

Aceste celule imune nu pot găsi în mod normal celule canceroase, nesănătoase, deoarece ele sunt ascunse de CAF-uri.

Autorul principal, dr. Kerry Fisher, de la Departamentul de Oncologie al Universitatii, a spus: Chiar si atunci cand majoritatea celulelor canceroase dintr-un carcinom sunt ucise, fibroblastele pot proteja celulele canceroase reziduale si le pot ajuta sa se recupereze si sa reinfloreasca ulterior.

Virusul a fost testat cu succes asupra tumorilor de cancer de prostată și asupra altor celule canceroase umane

Pana in prezent, nu exista nici o modalitate de a ucide atat celulele canceroase, cat si fibroblastele care le protejeaza in acelasi timp, fara a afecta restul corpului.

Noua tehnica de a viza simultan fibroblastele in același timp cu uciderea celulelor canceroase de către virus, ar putea fi un pas important in reducerea supresiei sistemului imunitar in carcinoame si ar trebui sa declanșeze procesul imunitar normal.

"Aceste virusuri sunt deja supuse unor teste la oameni, așa că sperăm că virusul modificat va trece la studiile clinice încă de anul viitor pentru a afla dacă este sigur și eficient pentru persoanele cu cancer".

Virusul a fost testat cu succes pe celule de țesut uman de la pacienți cu cancer și pe tumori de cancer de prostată, fără a provoca răspunsuri imune anormale care, de obicei, fac oameni bolnavi în timpul tratamentelor de cancer, cum ar fi chimioterapia.

Studiul, care a fost finantat de catre Consiliul de Cercetare Medicala (MRC) si Cancer Research UK, a fost publicat in revista Cancer Research.

Dr. Nathan Richardson, sef de medicina moleculara si celulara la MRC a spus: Acest sistem de livrare virala inovatoare, care vizeaza atat cancerul si tesuturile de protectie din jurul sau, ar putea imbunatati rezultatele pentru pacientii ale caror tipuri de cancer sunt rezistente la tratamentele actuale.

"Studiile clinice suplimentare vor fi cruciale pentru a determina dacă stimularea sistemului imunitar al pacientului în acdest mod nu produce consecințe neintenționate."

Dr. Michelle Lockley, expert in cancerul la Cancer Research din Marea Britanie, a declarat: "Folosirea puterii sistemului imunitar al organismului pentru combaterea cancerului este o zona in crestere a cercetarii.

Aceasta lucrare in probele tumorale umane este incurajatoare, dar rezolvarea finală poate fi complicata - căci una dintre cele mai mari provocari ale imunoterapiei este de a prezice cat de bine vor lucra acdeste mecanisme cu sistemul imunitar al pacientului, precum si de a intelege ce efecte secundare ar putea fi.

Următoarea etapă va fi folosirea testelor clinice pentru a testa dacă aceasta este o modalitate sigură și eficientă de a trata boala la oameni. "

Virusul ar putea fi testat la oamenii cu carcinoame începând de anul viitor.

Original article Modified Virus Kill cancer Cells

Scientists have equipped a virus that kills carcinoma cells with a protein so it can also target and kill adjacent cells that are tricked into shielding the cancer from the immune system.

It is the first time that cancer-associated fibroblasts within solid tumours – healthy cells that are tricked into protecting the cancer from the immune system and supplying it with growth factors and nutrients – have been specifically targeted in this way.

The researchers, who were primarily funded by the MRC and Cancer Research UK, say that if further safety testing is successful, the dual-action virus – which they have tested in human cancer samples and in mice – could be tested in humans with carcinomas as early as next year.

Currently, any therapy that kills the ‘tricked’ fibroblast cells may also kill fibroblasts throughout the body – for example in the bone marrow and skin – causing toxicity.

In this study, published in the journal Cancer Research, the researchers used a virus called enadenotucirev, which is already in clinical trials for treating carcinomas. It has been bred to infect only cancer cells, leaving healthy cells alone.

They added genetic instructions into the virus that caused infected cancer cells to produce a protein called a bispecific T-cell engager.

The protein was designed to bind to two types of cells and stick them together. In this case, one end was targeted to bind to fibroblasts. The other end specifically stuck to T cells – a type of immune cell that is responsible for killing defective cells. This triggered the T cells to kill the attached fibroblasts.

Dr Joshua Freedman, from the Department of Oncology at the University of Oxford, who was first author on the study said: 'We hijacked the virus’s machinery so the T-cell engager would be made only in infected cancer cells and nowhere else in the body. The T-cell engager molecule is so powerful that it can activate immune cells inside the tumour, which are being supressed by the cancer, to attack the fibroblasts.'

Dr Kerry Fisher, from the Department of Oncology at the University of Oxford, who led the research said: 'Even when most of the cancer cells in a carcinoma are killed, fibroblasts can protect the residual cancer cells and help them to recover and flourish. Until now, there has not been any way to kill both cancer cells and the fibroblasts protecting them at the same time, without harming the rest of the body.

'Our new technique to simultaneously target the fibroblasts while killing cancer cells with the virus could be an important step towards reducing immune system suppression within carcinomas and should kick-start the normal immune process.

'These viruses are already undergoing trials in people, so we hope our modified virus will be moving towards clinical trials as early as next year to find out if it is safe and effective in people with cancer.'

The scientists successfully tested the therapy on fresh human cancer samples collected from consenting patients, including solid prostate cancer tumours which reflect the complex make-up of real tumours. They also tested the virus on samples of healthy human bone marrow and found it did not cause toxicity or inappropriate T cell activation.

Dr Nathan Richardson, head of molecular and cellular medicine at the MRC said: 'Immunotherapy is emerging as an exciting new approach to treating cancers. This innovative viral delivery system, which targets both the cancer and surrounding protective tissue, could improve outcomes for patients whose cancers are resistant to current treatments. Further clinical studies will be crucial to determine that the stimulation of the patient’s immune system does not produce unintended consequences.'

Dr Michelle Lockley, Cancer Research UK’s expert on immunotherapy, said: 'Using the power of the body’s own immune system to tackle cancer is a growing area of research. This work in human tumour samples is encouraging, but can be complicated – one of the biggest challenges of immunotherapies is predicting how well they will work with the patient’s immune system, and understanding what the side effects could be. The next stage will be using clinical trials to test whether this is both a safe and effective way to treat the disease in people.'

The virus targets carcinomas, which are the most common type of cancer and start in cells in the skin or in tissues that line or cover internal organs, such as the pancreas, colon, lungs, breasts, ovaries and prostate.

The study was funded by Cancer Research UK, the Medical Research Council, the Kay Kendall Leukaemia Fund and the Oxford NIHR Biomedical Research Centre. Materials were provided by PsiOxus Therapeutics Ltd.

NE VOR LUA ȘI SAREA. Speculanții de peste ocean de la Fondul Proprietatea vor sa ne ia și SAREA. Fondul Proprietatea care are deja 49% din SALROM cere Ministerului Economiei să listeze Salrom pe Bursă ca să ajungă la peste 50%

România, vândută la hectar. Oficial: 40% din terenurile agricole sunt în posesia străinilor

O celebră vedetă de la noi, filmată în timpul unei orgii sexuale VIDEO

De ce s-a prăbușit lanțul de restaurante al lui Jamie Oliver? Un răspuns este Brexit

Încă o crimă în județul Galați, a doua în decurs de 24 de ore

Pe cine votăm duminică. Controversele din jurul candidaților propuși de partide la alegerile europarlamentare 2019

Digi24: Cel mai scump medicament de pe piață costă 2 milioane de dolari. Ce tratează

Accident grav la Constanța: Cinci persoane au fost rănite după ce un taximetru a fost lovit de o altă mașină | FOTO

Fanii Spice Girls, între entuziasm și dezamăgire la debutul noului turneu al trupei

DigiSport: Reacția incredibilă a lui Gică Hagi, când a fost întrebat dacă merge la vot. VIDEO

Astra Giurgiu - Viitorul, finala Cupei României se joacă astăzi. Ora meciului

Emmanuel Macron cere "clarificări rapide" privind Brexit după demisia Theresei May

Roland Garros 2019. Două românce sunt în programul zilei de luni. Când debutează Simona Halep

Formula 1, MP al Principatului Monaco: Minut de reculegere pentru Niki Lauda; Componenții echipei Mercedes vor purta banderole negre

Referendum și europarlamentare 2019. Câte buletine de vot primesc românii la urne

VIDEO Un viceprimar PSD din Giurgiu l-a amenințat cu sabia pe un politician ALDE

FOTO VIDEO Venezuela: Cel puțin 29 de deținuți au murit în urma unei confruntări cu poliția / Rebeliunea a avut ca motiv supraaglomerarea centrelor de detenție

Secție a unui spital gălățean, nefolosită de 5 ani, deși a fost complet modernizată / Manager: Nu se prezintă nimeni la concursul pentru medic anestezist

Iranul poate scufunda nave militare americane utilizând "arme secrete". Avertismentul unui general iranian

Autoritățile franceze iau în calcul ipoteza unui atac terorist în cazul exploziei de la Lyon

Malta, Letonia și Slovacia organizează sâmbătă alegeri europarlamentare

Votul. De ce ne pute? Și de ce ne intoxicăm tinerii - INC-O OPINIE PERSPEKTIVA

Cazul bărbatului înjunghiat mortal în Galați: Cei doi elevi ai Seminarului Teologic și-au recunoscut fapta și au fost arestați preventiv

Pericolul din spatele alegerilor europarlamentare: Un partid care folosește salutul NAZIST și consideră NATO o organizație teroristă ar putea ajunge la Bruxelles

Simona Halep s-a antrenat cu tribuna plină la Roland Garros! Cine i-a fost parteneră și cum s-a mișcat deținătoarea trofeului | VIDEO

Iranul poate scufunda orice navă de război americană folosind 'arme secrete' (oficial militar)

Atenție la postările pe Facebook, dacă vă căutați un job: Mesajele devin criteriu în decizia de recrutare pentru candidați

O ambulanță care trebuia să ajungă la un pacient a rămas blocată în noroi în județul Vaslui / Ministrul Sănătății: Bărbatul murise cu câteva ore înainte

Un nou cutremur în România. Seismul s-a produs în județul Buzău

Atletism: Maria Guadalupe Gonzalez face apel la TAS din cauza suspendării pentru dopaj

Meleșcanu a promovat candidatura României pentru un loc de membru nepermanent în Consiliul de Securitate al ONU

Dinamo se pregătește pentru noul sezon - Mircea Rednic: "Scoțianul Ziggy Gordon va semna astăzi"

Sute de angajați ai Primăriei Bistrița, în proces cu autoritățile, din cauza salariilor

Tenis: Finală Iulia Putințeva - Tamara Zidansek la Nurnberg (WTA)

CUTREMUR major, resimțit la Tokyo, cu doar câteva ore înainte de vizita lui Donald Trump în Japonia

Simona Halep, despre votul la alegerile parlamentare de duminică. Românca plănuiește să se ducă într-o secție de vot la Paris, înainte de meciul de la Roland Garros

Ministrul Mediului anunță că bugetul Programului Rabla 2019 a fost epuizat în 12 ore de la lansare

Rezultatul alegerilor prezidențiale din Indonezia a fost contestat în instanță

Marea Britanie: Cine va fi următorul premier?

Campania electorală - la final

GUVERNUL PROGRESIST CIOLOȘ-SOROS. Grijă deosebită pentru imigranți, bătaie de joc pentru profesori, pensionari și bugetari. S-a lansat harta serviciilor naționale destinate imigranților. Pe baza hărții am aflat și județele unde vor fi trimiși imigranții

"Share Location": Unde poți să te distrezi în timpul liber. Weekendul 25-26 mai

Persoanele publice din detenție care ar putea vota duminică: De la Mazăre, până la Borcea sau Blejnar

Cursa pentru funcția de premier al Marii Britanii a fost declarată deschisă, după ce May și-a anunțat demisia / Ministrul Sănătății Matt Hancock a intrat în competiția dominată în sondaje de Boris Johnson

Salvați Copiii: Peste 5000 de minori au dispărut de acasă în ultimul an. Majoritatea,plecări voluntare

Brăila: Proprietarul unei stâne din orașul Însurăței a fost omorât de un fulger

Cosmin Hermeziu, prima victorie pentru lotul României la Campionatele Europene de box la juniori

Traficul aerian în zona insulei Bali, dat peste cap după erupția vulcanului Agung | VIDEO

CNAIR: Restricții de circulație pe drumul de acces din vamă până la intrarea pe Podul de la Giurgiu, până pe 24 iunie

Fotbal: Președintele UEFA, Aleksandr Ceferin, apără organizarea finalei Europa League la Baku

Meleșcanu a promovat România pentru un loc de membru nepermanent în Consiliul de Securitate al ONU

Fotbal: Neymar, așteptat să se alăture lotului "Selecao" pentru Copa America 2019

Galați: Doi elevi de 18 și 19 ani, reținuți pe bază de ordonanță în cazul bărbatului înjunghiat mortal pe stradă

Financial Times: Demisia Theresei May riscă să conducă la producerea unui Brexit fără niciun acord

Situație paradoxală într-un spital din România: Secție de terapie intensivă, nefolosită de cinci ani, deși a fost complet modernizată

Astra - Viitorul, finala Cupei României, devine un meci special pentru Ianis Hagi. Amănuntul mai puțin cunoscut legat de stadionul din Ploiești

Finala Cupei României: Astra Giurgiu vs FC Viitorul (20:00) / Ultima șansă pentru Astra de a juca în cupele europene

Proiect de lege: Un senator ALDE propune limitarea dobânzii excesive pentru credite

Statele Unite: Un judecător blochează proiectul lui Trump asupra zidului la frontieră

Nr. de articole la aceasta sectiune: 1044, afisate in 18 pagini.

ieri 06:22 Cum vota bunicul