Câinele cel mai clonat din lume "Miracle Milly" a fost copiat de 49 de ori de către oamenii de știință, în încercarea de a găsi motivul care stă la baza dimensiunilor sale foarte mici

Câinele, numit "Miracle Milly", a cântărit mai puțin de o uncie la naștere A devenit o senzație globală, cu peste 300.000 de adepți online Din cauza dimensiunilor ei reduse, ea a fost clonată de câte 49 de ori

Milly are acum o înălțime mai mică de 10cm (3.8in) și cântărește la fel ca un măr mare Câinele cel mai mic de pe planetă a fost clonat de 49 de ori record - ceea ce a făcut-o un deținător record de două ori pe plan mondial.

Oamenii de stiinta au creat 49 de caini identici genetic bazati pe gene de la Chihuahua, numita "Miracle Milly".

Puiul în vârstă de șase ani a fost replicat de oamenii de știință care speră să distrugă codul genetic în spatele statutului său mic.

"Miracle Milly" a cântărit mai puțin de o uncie la naștere și ar putea să se încurce în capul unei lingurițe, cercetătorii să speculeze că nu va supraviețui.

Derulați în jos pentru videoclip

Câinele cel mai mic din lume a fost clonat de 49 de ori de către oamenii de știință care speră să descopere codul genetic în spatele statutului său mic. Versiunile identice genetic ale "Miracle Milly" i-au dat un al doilea record mondial Câinele cel mai mic din lume a fost clonat de 49 de ori de către oamenii de știință care speră să descopere codul genetic în spatele statutului său mic. Versiunile identice genetic ale "Miracle Milly" i-au dat un al doilea record mondial Câinele de șase ani a fost reprodus de 49 de ori de către oamenii de știință care speră să descopere gene care explică de ce este atât de mică

Câinele de șase ani a fost reprodus de 49 de ori de către oamenii de știință care speră să descopere gene care explică de ce este atât de mică Cu toate acestea, câinele mic a continuat să prospere, mulțumită iubitei mame Vanesa Semler, de 38 de ani, din Kissimmee, Florida, care a hrănit catelul la fiecare două ore cu ajutorul unui pipetă.

Începând cu 2012, Miracle Milly a fost premiat cu înregistrarea mondială Guinness pentru cel mai mic câine viu, înălțându-se la o înălțime mai mică de 10cm (3.8in) și cântărind puțin peste o lire - același ca un măr mare.

Cercetătorii de la Fundația de Cercetare Biotech Sooam din Seul, Coreea, au apelat la doamna Semler să cloneze câinele pentru a încerca să determine codul genetic în spatele ei.

Pentru a realiza acest lucru, oamenii de stiinta au extras celulele de la Milly si au folosit nucleul care isi pastreaza informatia genetica, care a fost apoi transplantata la o celula de oua donatoare.

De acolo, embrionul în curs de dezvoltare a fost plasat într-o mamă surogat care ar da naștere puiilor - într-un proces similar experimentului din 1996 Dolly the ow.

Anterior, Dolly a fost singurul miel supraviețuitor din 277 de tentative de clonare și a fost creat dintr-o celulă mamară luată de la o oaie Finn Dorset de șase ani.

Ea a fost creată în 1996 la un laborator din Edinburgh folosind o tehnică numită transfer nuclear nuclear (SCNT).

Tehnica de pionierat presupunea transferarea nucleului unei celule adulte într-o celulă de ou nefertilizată a cărei nucleu a fost îndepărtat.

Un șoc electric a stimulat celulele hibride să înceapă divizarea și să genereze un embrion, care a fost apoi implantat în uterul unei mame surogat.

Dolly a fost prima clonă produsă cu succes dintr-o celulă preluată de la un mamifer adult.

Crearea lui Dolly a arătat că genele din nucleul unei celule mature sunt încă capabile să se întoarcă înapoi la o stare etapică embrionară - ceea ce înseamnă că celula se poate diviza pentru a produce toate celulele diferenței într-un animal.

Din 2012, Miracle Milly a deținut recordul mondial Guinness pentru cel mai mic câine viu, înălțându-se la o înălțime mai mică de 10cm (3.8in) și cântărind puțin peste 150 g lire - aceeaşi greutate ca un mar mare

Se pretinde că la naștere ea cântărea mai puțin de o uncie și se poate încadra într-o linguriță. Luna trecută, familia a primit premiul pentru "Cel mai clonat câine" de Academia Recordurilor Mondiale Măsurătorile ei minusculă au condus la adorație la nivel mondial, iar doamna Semler să fie abordată de Fundația Sooam Biotech Research Foundation din Seul, Coreea, care dorea să cloneze câinele. Procesul este similar cu experimentul din 1996 cu oaia Dolly

Măsurile ei minuscule au condus la adorație la nivel mondial, iar doamna Semler să fie abordată de Fundația Sooam Biotech Research Foundation din Seul, Coreea, care dorea să cloneze câinele.

Pentru a duce procesul, oamenii de știință au extras celulele de la Milly și au folosit nucleul care-și păstrează informațiile genetice, apoi a fost transplantat la o celulă de ou donator. De acolo, embrionul în curs de dezvoltare a fost plasat într-o mamă surogat care ar da naștere puilor Pentru a duce procesul, oamenii de știință au extras celulele de la Milly și au folosit nucleul care-și păstrează informațiile genetice, apoi a fost transplantat la o celulă de ou donator. De acolo, embrionul în curs de dezvoltare a fost plasat într-o mamă surogat care ar da naștere puilor În luna august a anului trecut, s-au născut primele litri de clone ale lui Milly.

Toți cei 12 cățeluși din câini se află acum în familia Semler, care au numit clonele Milly: Molly, Mally, Melly, Molly, Mumu, Mila, Mary, Mimi, Moni, Mini, Mela și Mulan.

Potrivit proprietarilor lor, puii au exact aceleași personalități și arată, cu toate acestea, unele sunt puțin mai mari decât Miracle Milly.

Luna trecută, familia a primit premiul pentru "Cel mai clonat câine" de Academia Recordurilor Mondiale.

Dl. Semler, care lucreaza ca crescator Chihuahua, a declarat: "Miracle Milly este actualul detinator de inregistrari mondiale pentru cel mai mic caine viu din 2012-2018 si acum este cel mai clonat caine cu mai mult de 49 de clone.

"Ideea inițială a fost aceea de a face zece clone în total, nouă pentru cercetare și una pentru noi, dar au decis să o cloneze de mai multe ori

Progresiștii își continuă planul AMESTECULUI ETNIC FORȚAT. Bilderbergul Emmanuel Macron spune că țările UE care refuză migranții ar trebui date afară din Schengen

Protestatarii #rezist l-au urmărit și apostrofat pe Valer Dorneanu, președintele CCR, până acasă - VIDEO

Directorul, SEX cu profa de matematică în şcoală. Elevii au filmat pe ascuns. VIDEO XXX

Liviu Pleşoianu, demască fățătnicia și minciunile individului numit Victor Ponta care MINTE așa cum RESPIRĂ! Victor Ponta pe rit vechi înainte de alegeri făcea pe naționalistul și conservatorul, "același" Ponta face azi pe soroșistul-progresist

Trădătorii nu se lasă până nu ne dau resursele naturale care sunt ale noastre 100%, ȘI MAI PE NIMIC.Klaus Iohannis și secretarul pentru Energie al SUA au discutat despre resursele de gaz din Marea Neagră. Oficialul american s-a întâlnit și cu Liviu Dragnea

PE 7 NOIEMBRIE MERGETI LA REFERENDUMUL PENTRU FAMILIE. E O DATORIE DE ONOARE FAȚĂ DE STRĂMOȘII NOȘTRI ȘI O DATORIE SFÂNTĂ FAȚĂ DE NEPOȚII ȘI STRĂNEPOȚII NOȘTRI NENĂSCUȚI

ORGIE în toaleta unui club din România. Totul a fost filmat cu un telefon mobil. VIDEO

Prezentatoare TV în sânii goi, după ce a fost trădată de rochie în direct VIDEO

SEX TAPE made in Romania: 4 vedete autohtone FILMATE făcând perversităţi VIDEO

UPDATE. UEDZI REVINE SI VREA SA TREACA PE PLUS. Pariuri sportive. Meciurile de AZI si ISTORICUL MECIURILOR din 15 septembrie 2018 alese și pariate de UEDZULA alintat UEDZI, programul de inteligență artificială al Fluierul.ro

Țara arde şi Iohannis se cațără. VIAȚĂ DE PREŞEDINTE FĂRĂ GRIJI. NESFÂRŞITELE VACANȚE ALE LUI KLAUS IOHANNIS. Klaus Iohannis a urcat pe Vârful Negoiu după vacanța de pe litoral la Neptun şi înainte să plece pe litoralul spaniol la Palma de Mallorca

Analiza Gramaticala - Clasele V - VIII

Cum fac SEX rusoaicele, nemţoaicele sau italiencele. Clipul care a făcut senzaţie pe net VIDEO

O fostă majoretă a făcut SEX cu un elev de 15 ani! Filmul XXX a ajuns pe INTERNET. VIDEO

TOP 10 cele mai bune ACTRIŢE PORNO din istorie. Sau cum sunt manipulați tinerii de mici FOTO

Simona Popescu - Cotidianul - România este condusă de Multinaționalele Străine prin două francize : "Președintele Prostănac" şi "Premierul Tehnocrat"

Au făcut sex în restaurantul plin de oameni. Ce a făcut ospătăriţa când i-a văzut VIDEO XXX

Panama anunță că va retrage pavilionul acordat navei umanitare Aquarius 2

Cea mai nouă modalitate de a scăpa de amendă este propusă chiar de poliție

Horoscop SĂPTĂMÂNAL 24-30 septembrie 2018. Zile IMPREVIZIBILE cu Luna plină şi Pluto ieşind din retrograd! Ai CURAJ?

Jos pălăria! Declarația prin care Hagi i-a făcut pe olteni să se simtă mari

ECHINOCŢIUL DE TOAMNĂ. Tradiţii şi superstiţii. Ce trebuie să faci pe 23 septembrie

Cu toții o știm și o iubim pe FETIȚA ZURLI. CUM ARATĂ în realitate, cum o CHEAMĂ de fapt și ce VÂRSTĂ are | VIDEO

PROGNOZA METEO: Apare bruma, temperaturile scad, iar precipitaţiile sunt şi sub formă de lapoviţă şi ninsoare

Profit.ro: O firmă controlată de Gabriela Firea și fiul ei cel mare va primi 200.000 lei pentru un teren din Voluntari expropriat pentru autostradă

Accident rutier grav pe DN 67 Motru - Târgu Jiu

#Rezist a trolat festivalul iMapp, cu mesajul Jos PSD. Primăria Capitalei anunță plngere penală

HOROSCOP 24 SEPTEMBRIE 2018: O zodie stă bosumflată toată ziua. ce se întâmplă luni cu celelalte semne astrale

Atacul de la parada militară iraniană: AmbasadoriiOlandei, Danemarcei și Marii Britanii, convocați de autoritățile de la Teheran

Român arestat în Italia cu o zi înaintea nunţii. Mirele le-a mulţumit carabinierilor că l-au scăpat de altar

Iranul acuză SUA și Israelul, promițând o ripostă dură după atentatul soldat cu zeci de morți

TEHNOCRAȚII SOROȘIȘTI MAI DAU O LOVITURĂ ȚĂRII. CEC-ul va fi condus de străini printr-o selecție făcută de străini. Ministerul Finanțelor a semnat cu firma Transearch International contractul pentru selecția noii conduceri a CEC Bank

Fanii Craiovei lui Mititelu, deplasare tristă la Turnu Măgurele. Ce li s-a întâmplat la meciul contra echipei fiului lui Dragnea

Accident grav în Vrancea, o persoană a murit pe loc

Accident tragic: Două femei au murit într-un accident în care șoferul a adormit la volan

"Trebuie să facem în așa fel încât să nu mai spuneți asta". Ce a dorit să transmită Mangia după victoria cu Viitorul

Klaus Iohannis, vizită de o săptămână în Statele Unite ale Americii

Cele mai dese 10 minciuni ale femeilor, în cuplu

O navă comercială elvețiană a fost victima unui atac în largul apelor nigeriene, anunță Berna

[P] In IKEA Group, credem ca egalitatea de gen este responsibilitatea fiecaruia dintre noi

LOTO, LOTO 6 DIN 49. REZULTATE LOTO 23 SEPTEMBRIE 2018, numere loto 23.09.2018. Report uriaş la Categoria I

CAMERA ASCUNSĂ: Turişti filmaţi pe ascuns în momente de intimitate

#Rezist a trolat festivalul iMapp, cu mesajul "Jos PSD". Primăria Capitalei anunță plângere penală | FOTO

Ce impact au avut serviciile de CAR SHARING în România, de succes în occident. Ce spun cei care folosesc deja Uber, BlaBlaCar, Taxify sau Black Cab

Două săptămâni până la referendum. Opinie separată la CCR pe redefinirea familiei

Fotbal: Nicolae Stanciu a reușit o 'dublă' pentru Sparta Praga, în campionatul Cehiei

6 reguli de viaţă după care toţi oamenii ar trebui să trăiască

Corina Creţu, avertisment pentru Guvernul României. Ce decizie s-a luat la Bruxelles

SONDAJ ALEGERI PREZIDENŢIALE 2019: Tăriceanu, mai bine clasat ca Dragnea, dar fără şanse în faţa lui Iohannis

Fotbalist celebru, prins cu amanta la piscină. Soţia a filmat imaginile intime şi le-a făcut publice VIDEO

Ora la care te-ai născut: Ai noroc sau ghinion? Ce spune Mihai Voropchievici

Marea Britanie: Laburiștii vor alegeri dacă prim-ministrul Theresa May nu obține sprijinul pentru acordul asupra Brexit

Ion Ţiriac dă lovitura, afacere de 6 milioane de euro cu premierul Ungariei, Viktor Orban

Prima reuniune după CExN-ul tensionat din PSD. Ședință, luni, în care vor participa și contestatarii lui Dragnea - surse

Emoții pentru evoluția Simonei Halep la turneul de la Wuhan din China. Românca a acuzat dureri de spate

Ion Țiriac, afacere pe bani foarte mulți cu premierul Ungariei. Lovitura pe care Viktor Orban vrea s-o dea în sportul mondial

A treia încercare a Statului Paralel Progresist de a prelua controlul în PSD. Balanța forțelor înainte de votul din CExN: 20 de filiale îl susțin pe Dragnea, iar 13 organizații îi cer demisia. Multe formațiuni județene sunt indecise

Fotbal - Liga I: Universitatea Craiova - FC Viitorul 2-0

Situație tensionată în Marea Britanie. Theresa May ar putea convoca alegeri anticipate din cauza Brexit /Opoziția ar vrea un nou referendum

Box: Anthony Joshua, învingător prin KO tehnic în meciul cu Aleksandr Povetkin

Accident cu victime în Vrancea. Un mort și trei răniți după impactul dintre o mașină și un camion, pe DN2

LOVITURA PENTRU TRIPLETA SOROS-OBAMA-HILLARY Statul Texas se retrage din programul SUA de primire a refugiaților

​VIDEO La Liga: Real Madrid, victorie la limită n fața lui Espanyol, scor 1-0 (Rezultatele etapei)

ANALIZA Ungaria și proiectul democrației iliberale

Seria fabuloasă a lui lui Naomi Osaka, la final! Japoneza nu a avut nicio șansă în finala de la Tokyo

Horoscop: 3 zodii cu mare noroc la sfârşit de septembrie. Vor avea câştiguri uriaşe

Horoscop zilnic DUMINICĂ 23 SEPTEMBRIE 2018. Intrăm în zodia Balanţei!

Când este bebeluşul pregătit pentru autodiversificare?

Atac devastator la adresa lui Bratu: "Când Nistor te-a făcut antrenor, era jucător?"

Simona Halep a făcut SENZAŢIE la WUHAN. Ţinuta FABULOASĂ cu care i-a uimit pem chinezi FOTO

Directorul Asociației Editorilor, despre manualele editurii Didactice:S-ar potrivi Romniei din 1987 - 1989, cel mult /Vom vedea la testele PISA, n maximum 5 ani, ce nseamnă manualul unic

ULTIMA ORĂ: Acum e oficial: Bratu, OUT de la Dinamo! Prima reacție a tânărului antrenor: "Asta regret"

Patriarhul Daniel, înainte de referendum: "Îndemnăm clerul şi credincioşii noştri să apere familia tradiţională"

PROGNOZĂ METEO specială pentru Bucureşti: ANM anunţă temperaturi scăzute şi ploi slabe

LIVE BLOG | Derby-urile care contează. Maratonul începe la 16:00, cu AIK Stockholm - Hammarby. Seara intră în scenă Răzvan Marin, Băluță, Gabi Enache și Lucescu Jr. Tragem cortina după Boca Juniors - River Plate

HOROSCOP 24-30 SEPTEMBRIE: Cum stai cu dragostea în ultima săptămână din septembrie

Locuri de VIS pe care puțină lume le știe. Unde poți pleca în vacanța

Cutremur cu magnitudine 6.4. Epicentrul seismului a fost la o adâncime de doar 10 kilometri

Aproape 30 de romni candidează la alegerile locale din Belgia pentru posturi de consilieri locali

Neymar primește o critică greu de dus. Antrenorul lui Fleetwood Town îl compară cu Kim Kardashian

Gardul liniei de tramvai din fața Spitalului pentru Copii, tăiatpentru a permite accesul ambulanțelor

MFP: Au fost depuse cereri de ajutoare de stat n valoare de 1,38 mld. lei, bugetul este de 614 mil. lei

HOROSCOP Mihai Voropchievici 24-30 septembrie 2018: o săptămână de alergătură, plină de nebuloase şi întorsături. Previziunile runelor

ANM: Atenționări de răcire a vremii și vânt puternic: Vor fi cu până la 10 grade mai puțin decât normalul - HARTA coduri galbene

Tenis: Kiki Bertens, învingătoare în turneul WTA de la Seul

Echinocţiu de toamnă 2018. Ce trebuie să ştii şi care este semnificaţia spirituală. Ce ritual să faci în ziua echinocţiului

Momentul fabulos al unui român la Europeanul de tenis de masă VIDEO | "Asta a fost arma mea!". Ovidiu Ionescu i-a învins la C.E. din Alicante pe campionul en-titre și pe titanul Samsonov, azi joacă pentru intrarea în finală

Patru beneficii ale consumului de miere

Echinocțiu de toamnă 2018. ncepe toamna astronomică. Ziua este egală cu noaptea

CALENDAR ŞCOLAR modificat. Şcoala se termină mai repede în Bucureşti din cauza CE 2020

Ace de cusut în căpşunele de la supermarket. Scandalul ia amploare internaţională

Momente dramatice pentru Laura Lavric. Casa părintească din Suceava a fost mistuită de flăcări

VIDEO Laver Cup: Europa vs Restul Lumii 7-5, după a doua zi de competiție

O actriţă celebră din filmele pentru adulţi vrea să se mute în România. Mesajul, viral pe reţelele de socializare

LIVE BLOG | Double shot. Urmărim împreună două partide de foc la Europeanul de la Alicante. Bernie Szocs se ciocnește cu poloneza Li Qin, Ovidiu Ionescu dă piept cu legendarul Vladimir Samsonov. Pătrunderea în semifinale înseamnă bronz

Tenis de masă: Ovidiu Ionescu și-a asigurat o medalie la Europenele de la Alicante

Șapte soldați, uciși în nord-vestul Pakistanului

Circulație restricționată, duminică, în Capitală pentru "Turul României 2018"

Simona și-a mărit echipa, iar cel mai nou membru are doar 21 de ani. Cum o va ajuta pe Halep

Accident grav pe DN2, două fetei au murit în urma impactului

Zodiile la echinocţiul de toamnă. Ceva dulce şi ceva amăruri pentru fiecare

Filme porno şi orgii sexuale într-o instituţie publică din Timişoara

MIREASĂ prinsă de CAVALERUL de ONOARE în timp ce îşi înşela SOŢUL: Cine este BĂRBATUL ăsta? VIDEO

Dezvăluiri din şedinţa PSD: Dragnea, dezlănţuit la adresa lui Tăriceanu! Ce îi reproşează liderului ALDE

Eurovision 2019. Consiliul de Administraţie al TVR a aprobat participarea la concurs

9 mituri despre căderea părului la bărbaţi

Nigeria: Pirații au răpit 12 persoane de la bordul unei nave elvețiene

Bratu, anunțat târziu în noapte că nu mai e antrenorul lui Dinamo. Favoritul să-l înlocuiască + cine va conduce antrenamentele

Asensio, decisiv în lipsa lui Bale. Real, victorie la limită cu Espanyol și revenire pe primul loc

Ovidiu Ionescu, după ce și-a asigurat o medalie la Europenele de tenis de masă: Îmi impun jocul mereu/ Victoria de senzație a românului la Alicante

HOROSCOP 2019. Configuraţia cosmică strică planurile de dragoste mai multor zodii

Tupeu de Slugă la Bilderbergi. "Pot să ți găsesc un job doar trecând strada", i-a spus președintele Franței Emmanuel Macron unui tânăr disperat aflat în căutarea unui job. Credeți că i-a găsit sau doar a dat din gură?

Zodiile care îţi otrăvesc viaţa. Care sunt cei mai TOXICI oameni din horoscop

IESITI DE PE SNAPCHAT. Snapchat, rețeaua care își autodistruge mesajele, începe să transmită publicitate

Horoscop ACVARIA 24 - 30 septembrie 2018. Trei zodii au o săptămână memorabilă. Previziuni complete

Vicepreședinte PNL: O consiliez pe Dăncilă, campioana gafelor. Propun cinci miniștri pentru remaniere

Două cărți de istorie, pentru Centenar, finanțate cu suma de 2,5 mil.lei de către Primăria Capitalei. Una dintre ele, SEMNATĂ de Ioan Aurel Pop, președintele Academiei Române

Jandarmii, huiduiți la meciul Iași - Dinamo după ce au cerut nlăturarea bannerelor Moldova vrea autostradă

Nr. de articole la aceasta sectiune: 3000, afisate in 25 pagini.