Încă o Dovadă a Creației? După analizarea codurilor genetice ale ADN-ului mitocondrial la peste 100.000 de specii, cercetătorii au găsit un semn care arată că aproape toate animalele au apărut cam în același timp cu oamenii

Nota Redacției

Existența programului genetic (a ADN-ului), este pentru orice om rațional o dovadă suficientă că cineva l-a Creat, adică că există un Creator. Vă puteți imagina programe de computer și computere întregi, care să apară din NIMIC? Nici noi. Dar progresiștii asta CRED, în mod MISTIC, că Programul Genetic s-ar fi scris Singur, din NIMIC. Vă puteți imagina MAGIE MAI MARE decât asta ? Și totuși progresiștii (atei prin definiție) se autoprezintă "ca oameni raționali".

Ceea ce aflăm acum este că acest program genetic senzațional, numit de oameni ADN, sincronizează nu numai indivizii din cadrul aceleași generații (pentru a-și schimba genele, doar între ei și pentru a evita schimbul de gene cu generațiile mai bătrâne), ci sincronizează între ele (în timp, și ca durata de viață) și intrarea în existență a diverselor specii ce compun Viața.

Poate vă veți întreba "la ce folosesc", astfel de lucruri? Ei bine, cum ar fi ca un telefon Nokia 110 să se reproducă cu un Samsung Galaxy S9? Toată tehnologia lui S9 ar fi dată peste cap de primitivismul lui Nokia 110...Cum ar arăta copiii care ar rezulta dintr-un Nokia 110 și un Samsung Galaxy S9? Are vreo logică ca așa o reproducere să fie permisă? Nici una.

Iată că acum aflăm că aceste "sincronizări" stabilite de programul genetic, au loc nu numai în cadrul generațiilor de indivizi din cadrul aceleași specii, ci și în cadrul generațiilor de specii din cadrul tabloului mare al Vieții pe Pământ

Semn că sincronizarea și transferul de informații se face și între specii și că programul Vieții funcționează ca un tot unitar

Cu alte cuvinte, ca să continuăm comparația improprie, cu "speciile tehnologice", "specii" cum ar fi Telefoanele Inteligente, Mașinile care se conduc Singure și Computerele dotate cu Inteligență Artificială, trăiesc în aceeași segment de timp istoric. Căci pentru orice inteligență, ar fi absurd ca "Inteligența Artificială" să fie contemporană cu folosirea Abacului, în loc să fie contemporană cu "Mașinile care se conduc singure"

Deștept program ADN-ul ăsta, nu? Vă dați dați seama atunci, cam cât de deștept e, cel care l-a conceput?

Studiul privind schimbarea genelor dezvăluie noi fațete ale evoluției. După analizarea codurilor genetice ale ADN-ul mitocondrial la peste 100.000 de specii, cercetătorii au găsit un semn care arată că aproape toate animalele au apărut cam în același timp cu oamenii

28 mai 2018

Pentru cei 7,6 miliarde de oameni din lume, 500 de milioane de vrabii de case sau 100 000 de sandpiperi, diversitatea genetică "este cam aceeaşi" în interiorul fiecăreia din aceste specii, a declarat Mark Stoeckle de la Universitatea Rockefeller din New York, pentru AFP.

Cine ar fi bănuit că un test genetic portabil folosit pentru a demasca barurile de sushi care ar pune capăt tilapiei pentru ton, ar putea oferi o perspectivă profundă asupra evoluției, inclusiv modul în care apar speciile noi?

Și cine ar fi crezut că va trage prin cinci milioane din aceste instantanee genetice - numite "coduri de bare ADN" - colectate de la 100.000 de specii de animale de către sute de cercetători din întreaga lume și depuse în baza de date GenBank condusă de guvernul SUA?

Acesta ar fi Mark Stoeckle de la Universitatea Rockefeller din New York și David Thaler de la Universitatea din Basel din Elveția, care împreună au publicat săptămâna trecută concluziile care vor șterge, dacă nu chiar răstoarnă definitiv, mai multe idei despre evoluția Evoluției.

Este vorba, de exemplu, de biologia manualelor, că speciile cu populații mari, care se deplasează prea mult - cum sunt furnicile, șobolani, oameni - vor deveni mai distanțate genetice în timp.

Dar este adevărat?

Raspunsul este nu, a spus Stoeckle, autorul principal al studiului, publicat in revista Human Evolution.

Pentru cei 7,6 miliarde de oameni ai planetei, 500 de milioane de vrabii de case sau 100.000 de nisip, diversitatea genetica "este cam aceeaşi", a declarat el pentru AFP.

Cel mai surprinzător rezultat al studiului, probabil, este că nouă din cele 10 specii de pe Pământ de astăzi, inclusiv oamenii, au apărut în urmă cu doar 100.000-200.000 de ani.

"Această concluzie este foarte surprinzătoare și am luptat împotriva ei cât de greu am putut", a declarat Thaler pentru AFP.

Această reacție este de înțeles: cum explicăm faptul că 90% din viața animalelor, din punct de vedere genetic, este aproape aceeași vârstă?

A existat un eveniment catastrofal acum 200.000 de ani, care aproape a șters viața şi a creat-o din nou?

Mai simplu, mai ieftin

Pentru a înțelege răspunsul, trebuie să înțelegeți codurile de bare ADN. Animalele au două tipuri de ADN.

Cel cu care suntem cel mai familiarizați, ADN-ul nuclear, din nucleul celulei, este transmis la majoritatea animalelor de părinți de sex masculin și feminin și conține planul genetic pentru fiecare individ.

In analizarea codurilor de bare ADN la peste 100.000 de specii, cercetatorii au descoperit un semnal care arata ca aproape toate animalele au aparut simultan aproximativ în acelasi timp ca si oamenii.

Genomul - format din ADN - este construit cu patru tipuri de molecule aranjate în perechi. La om, există trei miliarde din aceste perechi, grupate în aproximativ 20.000 de gene.

Dar toate animalele au, de asemenea, ADN în mitocondriile lor, care sunt structurile mici din fiecare celulă care transformă energia din alimente într-o formă pe care celulele o pot folosi.

Mitochondria conține 37 de gene, iar una dintre ele, cunoscută sub numele de COI, este utilizată pentru a face codificarea de bare ADN.

Spre deosebire de genele din ADN-ul nuclear, care pot diferi foarte mult de la specie la specii, toate animalele au acelasi set de ADN mitocondrial, oferind o baza comuna pentru comparație.

ADN-ul mitocondrial este, de asemenea, mult mai simplu, și prin urmare e mai uşor, pentru a fi izolat.

În jurul anului 2002, biologul canadian Paul Hebert, care a inventat termenul "cod de bare ADN", a stabilit o modalitate de identificare a speciilor prin analizarea genei COI.

Secventa mitocondriala s-au dovedit a fi perfectă pentru aceasta abordare pentru toate animalele, deoarece gena are un echilibrul format de doua proprietăți conflictuale, a spus Thaler.

Mutații "neutre"

Pe de o parte, secvența genei COI este similară pentru toate animalele, ceea ce ușurează selectarea și compararea versiunilor acesteia.

Pe de altă parte, fragmentele ei mitocondriale din specii diferite sunt suficient de diferite pentru a putea distinge între fiecare specie.

Diferențele dintre specii a acestei gene "coincid aproape perfect cu denumirile speciilor făcute de experți specialiști în fiecare domeniu de animale", a spus Thaler.

În analizarea codurilor de bare la peste 100.000 de specii, cercetătorii au găsit un semn care arată că aproape toate animalele au apărut cam în același timp cu oamenii.

Ceea ce au văzut au fost o lipsă de variație în așa-numitele mutații "neutre", care sunt ușoarele modificări ale ADN-ului de-a lungul generațiilor, care nu ajută nici să rănească dar nici să îmbunătățească șansele individului de supraviețuire.

Cu alte cuvinte, aceste modificări erau irelevante în ceea ce privește factorii naturali și sexuali ai evoluției.

Noul studiu ADN a constatat că nouă din cele 10 specii de pe Pământ de astăzi, inclusiv oamenii, au apărut în urmă cu 100.000-200.000 de ani

Mai mult sau mai puțin asemănătoare cu aceste mutații "neutre" sunt cele ale inelelor dîn lemnul arborilor - căci ambele dezvăluie vârsta aproximativă a unei specii, respectiv a acelui arbor

Ceea ce ne aduce înapoi la întrebarea noastră: de ce majoritatea covârșitoare a speciilor existente astăzi au apărut la aproximativ același timp?

Darwin e încurcat

" O catastrofă de mediu reprezintă o posibilitate", a explicat Jesse Ausubel, director al Programului pentru mediul uman de la Universitatea Rockefeller.

"Viruși, epoci glaciare, noi concurenți de succes, pierderi masive datorită prădătorilor - toate acestea pot provoca perioade în care populația unui specii să scade brusc", a declarat el pentru AFP, comentând studiul.

"În aceste perioade, este mai ușor ca o inovație genetică să măture populația și să contribuie la apariția unei noi specii".

Dar ultimul eveniment de dispariție în masă a fost acum 65,5 milioane de ani, când o lovitură probabilă a asteroizilor a distrus dinozaurii și jumătate din toate speciile de pe Pământ. Aceasta înseamnă că o "strangulare" a populației este doar o explicație parțială, în cel mai bun caz, a acestei descoperiri.

"Cea mai simplă interpretare este că viața este mereu în evoluție", a spus Stoeckle.

"Este mult mai probabil ca - în orice moment în evoluție - animalele vii la acel moment au apărut relativ recent".

"Din această perspectivă, o specie durează doar o anumită perioadă de timp înainte ca aceasta să evolueze în ceva nou sau să dispară" (n.red. Ok. Dar aici e vorba de mult mai mult. E vorba şi de o sincronizare nu numai a duratei de viață a unor specii complet diferite, ci şi de o sincronizare a începutului și a sfârșitului acestei durate)

Și totuși - o altă descoperire neașteptată din studiu - arată că speciile au limite genetice foarte clare și că nu există nimic între ele", din ceea ce unii numesc "specii de tranziție".

"Dacă indivizii sunt stele, atunci speciile sunt galaxii", a spus Thaler. "Sunt clustere compacte în vasta spațiului gol al secvențelor."

Absența unor specii "intermediare" este ceva care, de asemenea, l-ar fi încurcat pe Darwin, a mai spus cercetătorul

• Apai-i uda si focul frige !  nic   2018-05-29 - 19:17

Mai e mult pina departe ! Si din ce au aparut , ca cine sau care a stat apoi deasupra stim......?

SIMONA HALEP - LESIA TSURENKO LIVE VIDEO ONLINE STREAMING Digi Sport: Maraton pe terenul de tenis, la ce oră este meciul cu Ţurenko

Directorul, SEX cu profa de matematică în şcoală. Elevii au filmat pe ascuns. VIDEO XXX

SEX TAPE made in Romania: 4 vedete autohtone FILMATE făcând perversităţi VIDEO

Controlul Justiției este unul din obiectivele cheie ale Rețelei Soroşisto-Progresiste. SUA. Soros se implică în cursele pentru alegerea procurorilor districtuali pentru a crea mai apoi o furtună judiciară împotriva conservatorilor

ORGIE în toaleta unui club din România. Totul a fost filmat cu un telefon mobil. VIDEO

Filmul evenimentelor şi agresiunile protestatarilor la adresa jandarmilor de la mitingul din 10 august, prezentat de Jandarmerie

O nouă intervenție oportună a "Maestrului" Darren Cahill, la ultimul joc al Simonei. Halep: "Cred că acolo s-a schimbat totul!"

Prezentatoare TV în sânii goi, după ce a fost trădată de rochie în direct VIDEO

Frumoasa asta fură meserie de la Busu

Cum fac SEX rusoaicele, nemţoaicele sau italiencele. Clipul care a făcut senzaţie pe net VIDEO

Bancul zilei: Bărbații, mereu atenți la nevoile partenerei

Ana Bogdan, în turul al doilea al calificărilor la New Haven (WTA)

Adversara Simonei Halep din semifinala de la Cincinnati a făcut un anunț explicit: "Vino și arată-le oamenilor tot ce poți"

CITATUL ZILEI

Simona Halep pentru a patra oară consecutiv n semifinale la Cincinnati, după 6-4, 6-1 cu Lesia Țurenko

Alergătoare de cursă lungă! Simona Halep a ajuns în semifinale la Cincinnati după o zi cu două victorii obținute în mai puțin de 3 ore

Vlcov atacă SRI după anunțul Serviciului de smbătă: Nu e n stare să descopere cine a venit cu mașina incendiară n Piața Victoriei

Te strâng pantofii? Iată cum să lărgești pantofii care te strâng

Cincinnati | Simona Halep s-a calificat în semifinale, după două victorii obținute la distanță de doar câteva ore | FOTO

SĂRBĂTORI RELIGIOASE - 18 august

Președintele sârb va efectua o vizită oficială în Kosovo la începutul lunii septembrie

Funeraliile Arethei Franklin vor avea loc pe 31 august, la Detroit

EFEMERIDE ASTRONOMICE - 18 august

Consilier american: SUA sunt aproape de a ajunge la un acord comercial cu Mexic

Femeia asta a slăbit 15 kilograme şi a scăpat de acnee după ce a renunţat la câteva alimente

Halep: Am avut noroc cu "on-court coaching". Am schimbat jocul după ce a venit Darren pe teren

Angela Merkel se oferă să ajute Muntenegru în lupta anticorupție

LIVE BLOG | Simona Halep vs Lesia Tsurenko, ACUM, în sferturile de finală la Cincinnati. Petra Kvitova, prima semifinalistă

Halep: Am avut noroc cu on-court coaching. Am schimbat jocul după ce a venit Darren pe teren și mi-a spus ce să fac

Peste 500 de copii imigranți sunt încă deținuți în centre din SUA

Au făcut sex în restaurantul plin de oameni. Ce a făcut ospătăriţa când i-a văzut VIDEO XXX

LIVE BLOG | Simona Halep – Lesia Tsurenko, după ora 00:50, în sferturile de finală la Cincinnati. Românca este la foc continuu, dispută a opta partidă în ultimele 9 zile

SRI: n această vară au avut loc atacuri cibernetice de amploare asupra unor instituții financiare romnești

Sfaturi de la Poliţia Rutieră: ce să faci ca să scapi de amendă când te opreşte un agent. CODUL RUTIER are şi amenzi mai mici

Jucătorul de la FCSB care nu se teme de Gigi Becali! "L-a sunat și i-a spus clar" | Cum a reacționat patronul: "Nu mi s-a întâmplat niciodată așa ceva"

Vladimir Putin vine cu un cadou special la nunta ministrului austriac de externe

Procurorul special Robert Mueller recomandă până la 6 luni de închisoare pentru un fost colaborator al lui Trump

Simona Halep, în semifinale la Cincinnati (WTA)

UTILE: Tot ce trebuie să știi despre extracția măselelor de minte; Tendoanele de canguri ar putea nlocui ligamentele umane rupte. Rezultatele unui studiu australian: Dieta 20/20 face furori. Ai voie doar 20 de alimente

O nouă intervenție a "Maestrului" Darren Cahill, la ultimul joc al Simonei. Halep: "Cred că acolo s-a schimbat totul!"

Cele mai bune filme erotice pe care le-ai ratat - Video

Sute de clujeni s-au călcat în picioare într-un magazin ce anunţase reduceri subsanţiale de preţ VIDEO

Polonia, Bulgaria și România au cele mai mici prețuri la carne din UE

SRI: Atacuri cibernetice de amploare asupra unor instituții financiare din România, în perioada iunie-august 2018

Xi Jinping va face luna viitoare prima sa vizită la Phenian

VIDEO Rusia a nchis o autostradă pentru ca avioanele de luptă să exerseze aterizări de urgență

Mexic:Captură-record de 50 de tone de metamfetamină

​​Gndirea asiatică n practică. Subiecte care ne-au atras atenția. Sud-coreenii se uită pe Youtube la persoane care nvață, De ce sunt obezi calugării budiști din Thailanda, iar o gscă a fost admisa la o universitate chinezească

HOROSCOP 18 AUGUST 2018: Sunt şanse să te distrezi copios la finalul acestei săptămâni

O celebră cântăreaţă A MURIT la doar 43 de ani, se pare că s-a sinucis! Mii de mesaje pe Facebook

Vâlcov publică 4 anexe ale ANRM referitoare la banii pierduți prin neactualizarea prețului la gaze | DOCUMENTE

MANIPULAREA PRIN SEX. OANA ŞI VIOREL LIS, sex tape-ul care face înconjurul internetului. IMAGINI XXX

Globaliştii au prăbușit Lira Turcească. Erdogan promite să sfideze "amenințările" SUA după prăbușirea monedei turceşti

Horoscop. Ce surprize rezervă septembrie pentru fiecare zodie

Unui cuplu musulman i s-a refuzat cetățenia elvețiană pentru că n-au vrut să dea mna cu persoane de sex opus

Băile de nămol și apă sărată de la Valea Stelii, din Băicoi, atrag zilnic sute de turiști/ Nămolul bogat în sulf, folosit în tratamente | FOTO, VIDEO

Un bărbat a fost bătut crunt de primarul şi viceprimarul unei comune din Braşov. Motivul, HALUCINANT FOTO

#100 | 100 de ani în 100 de momente: 1976 - Nadia Comăneci este prima gimnastă care a luat nota 10 la Olimpiadă

Miniștii de Finanțe din Turcia și Franța au discutat prin telefon despre sancțiunile impuse de SUA

China va continua să coopereze cu Iranul, a declarat un diplomat de top de la Beijing

Captură-record de 50 de tone de metamfetamină în Mexic

Biletul zilei Pariuri1x2.ro: Debutul lui Ronaldo în Serie A se regăseşte pe biletul de azi

REŢETA DE WEEKEND: Pizza cu ce vrei

BISTRIŢA NĂSĂUD. O familie cu doi copii a ajuns la spital după ce maşina în care se aflau a intrat într-un stâlp de electricitate FOTO

China anunță că va continua cooperarea cu Iranul

O animație, o comedie și o dramă tulburătoare sunt noutățile penultimului weekend de august | VIDEO

O fostă majoretă a făcut SEX cu un elev de 15 ani! Filmul XXX a ajuns pe INTERNET. VIDEO

Scene incredibile în Mehedinţi: Viceprimarul comunei Malovăţ şi fratele său s-au bătut cu doi localnici

Germania și Grecia au ajuns la o înțelegere privind deportarea imigranților

DEMISIA. Iohannis: "Mi s-a propus să fiu membru" în organizația condusă de un Bilderberg și finanțată de Soros. "Sunt bucuros să spun că-mi doresc acest lucru"

Minifotbal: România s-a calificat în semifinalele EURO 2018

Bilanțul inundațiilor produse în India a ajuns la cel puțin 164 de morți

UPDATE Protestatarii din Piața Victoriei s-au întors cu spatele către sediul Guvernului ținând mâinile în sus

Tirada lui Stoican a avut efect! Decizia luată de conducerea clubului Poli Iași: "Cu siguranță se va întâmpla asta"

Darius Vâlcov: Guvernul așteaptă să primească avizele CSAT pentru a adopta prima rectificare bugetară din acest an/ Decizia finală îi aparține premierului Dăncilă

Filme porno şi orgii sexuale într-o instituţie publică din Timişoara

​WTA Cincinnati: Simona Halep vs Aryna Sabalenka (după ora 23:00) / Meciul pentru calificarea n finală

Horoscop Mihai Voropchievici: Cele 3 zodii care vor avea o toamnă complicată, karma nu ţine deloc cu ei, le joacă mari feste

Explozie urmată de incendiu într-un bloc din Bucureşti. Un bărbat a fost rănit grav VIDEO

Nu e totul perfect la PAOK! Răzvan Lucescu poate primi o lovitură grea într-un moment istoric pentru greci

Scara care urcă spre Vârful Toaca, din masivul Ceahlău, reconstruită. Cea veche era impracticabilă

Simona Halep, în semifinale la Cincinnati! Cu cine va juca și când are loc meciul

SUA impun sancțiuni împotriva unor oficiali din Myanmar pe fondul crizei rohingya

Bistrița: Patru răniți, între care doi copii, după ce mașina în care se aflau a lovit un stâlp

Facebook, acuzat de discriminare de un minister american

Angela Merkel va vizita săptămâna viitoare Georgia, Armenia și Azerbaidjan

LIVE TEXT | Poli Iași - FC Botoșani, ora 21:00. Fierbe Moldova! Roman, nici pe bancă după ce a fost anunțat la FCSB. Echipele de start

Trump îl contestă pe procurorul special Robert Mueller, care anchetează contactele cu Rusia

TOP 10 cele mai bune ACTRIŢE PORNO din istorie. Sau cum sunt manipulați tinerii de mici FOTO

Maraton sexual. Un cuplu a făcut amor pe mai multe plajele, imaginile deochiate fac înconjurul internetului

Filme de Ana Lungu, Alexandru Nanau și Irina Botea, la Festivalul de Film de la Rotterdam

Liga I: Poli Iași - FC Botoșani 2-1

Discursul eroului din Copou: "Trebuie să fie restartul echipei"

Vlcov publică 4 anexe ale ANRM referitoare la banii pierduți prin neactualizarea prețului la gaze

Philip Morris începe producția de HEETS în fabrica din Otopeni

LIVE BLOG | Simona Halep – Lesia Tsurenko, după ora 00:00, în sferturile de finală la Cincinnati. Românca este la foc continuu, dispută a opta partidă în ultimele 9 zile

VIDEO EXCLUSIV / Criss și Vlad s-au despărțit de dragul carierei. Au luat o pauză în viața reală pentru a se inamora pe micul ecran

Test drive Opel Insignia Country Tourer 4x4 - Nemții au dat lovitura! - GALERIE FOTO

PODUL PRĂBUȘIT în apropiere de Genova: Bilanțul prăbușirii unui segment de autostradă în Italia ajuns la 41 de morți

Bătaie între turişti şi ospătari, într-un restaurant de fiţe din staţiunea 2 Mai. 4 combatanţi au ajuns la spital

Doliu naţional: Cel puţin 324 de persoane au murit în urma inundaţiilor, iar alte sute de mii au rămas fără case

IGPR: Aproape 32.000 de metri cubi de lemn, confiscați de polițiști în primele șapte luni

Fanii în delir la sosirea lui Usain Bolt! Marți începe antrenamentele. "Vreau să joc fotbal și știu că o pot face" | VIDEO

Darius Vâlcov, replică ironică pentru SRI: Nu e în stare să descopere cine a venit cu mașina incendiară în Piața Victoriei și cine a adus autobuzele din Republica Moldova cu protestatari

SRI: Atacuri cibernetice de amploare asupra unor instituţii financiare din România, în perioada iunie-august 2018

Foști oficiali din cadrul serviciilor de informații din Statele Unite și-au exprimat sprijinul pentru John Brennan, fostul director CIA

Viața de poveste a actriței Clody Bertola. Căsătorită cu Liviu Ciulei, Lucian Pintilie și Ștefan Constantinescu, a petrecut de zece ori Anul Nou alături de toți cei trei

Cu toții o știm și o iubim pe FETIȚA ZURLI. CUM ARATĂ în realitate, cum o CHEAMĂ de fapt și ce VÂRSTĂ are | VIDEO

Gaza: Doi palestinieni împușcați mortal de soldații israelieni în timpul ciocnirilor de la frontieră

FCSB - HAJDUK SPLIT LIVE VIDEO ONLINE STREAMING PRO TV: meciul sezonului pentru Dică în Europa League

Tamio Vesa Nakajima, olimpic romn la informatică, astăzi student la Oxford: Fac informatica pentru că aș vrea să ajung foarte cunoscut și foarte bun, dar și pentru că mi place să o fac zi de zi

IESITI DE PE SNAPCHAT. Snapchat, rețeaua care își autodistruge mesajele, începe să transmită publicitate

LIVE TEXT | Poli Iași - FC Botoșani 2-1. Andrei Cristea aduce victoria pentru gazde. Golul etapei, marcat în Copou

Progresiştii au întrecut orice limite. Copiii sunt eutanasiați în Belgia. Adică copii minori sub 12 ani sunt ucişi cu zile "la cererea lor"

Italia: Ca să ştiți de ce trebuie votați întotdeauna conservatorii. Conservatorul Matteo Salvini susține familia naturală și reinclude mamă și tată în formularul pentru documentele de identitate

Samsung Galaxy Note 9 costă de la 4.600 lei

Germania vrea să vină cu 8.000 de militari, 100 de tancuri şi încă 2.000 de vehicule la operaţiunea Trident Juncture

Nr. de articole la aceasta sectiune: 670, afisate in 6 pagini.

ieri 19:09 ȘTIRILE MEDIAFAX