Încă o Dovadă a Creației? După analizarea codurilor genetice ale ADN-ului mitocondrial la peste 100.000 de specii, cercetătorii au găsit un semn care arată că aproape toate animalele au apărut cam în același timp cu oamenii

Nota Redacției

Existența programului genetic (a ADN-ului), este pentru orice om rațional o dovadă suficientă că cineva l-a Creat, adică că există un Creator. Vă puteți imagina programe de computer și computere întregi, care să apară din NIMIC? Nici noi. Dar progresiștii asta CRED, în mod MISTIC, că Programul Genetic s-ar fi scris Singur, din NIMIC. Vă puteți imagina MAGIE MAI MARE decât asta ? Și totuși progresiștii (atei prin definiție) se autoprezintă "ca oameni raționali".

Ceea ce aflăm acum este că acest program genetic senzațional, numit de oameni ADN, sincronizează nu numai indivizii din cadrul aceleași generații (pentru a-și schimba genele, doar între ei și pentru a evita schimbul de gene cu generațiile mai bătrâne), ci sincronizează între ele (în timp, și ca durata de viață) și intrarea în existență a diverselor specii ce compun Viața.

Poate vă veți întreba "la ce folosesc", astfel de lucruri? Ei bine, cum ar fi ca un telefon Nokia 110 să se reproducă cu un Samsung Galaxy S9? Toată tehnologia lui S9 ar fi dată peste cap de primitivismul lui Nokia 110...Cum ar arăta copiii care ar rezulta dintr-un Nokia 110 și un Samsung Galaxy S9? Are vreo logică ca așa o reproducere să fie permisă? Nici una.

Iată că acum aflăm că aceste "sincronizări" stabilite de programul genetic, au loc nu numai în cadrul generațiilor de indivizi din cadrul aceleași specii, ci și în cadrul generațiilor de specii din cadrul tabloului mare al Vieții pe Pământ

Semn că sincronizarea și transferul de informații se face și între specii și că programul Vieții funcționează ca un tot unitar

Cu alte cuvinte, ca să continuăm comparația improprie, cu "speciile tehnologice", "specii" cum ar fi Telefoanele Inteligente, Mașinile care se conduc Singure și Computerele dotate cu Inteligență Artificială, trăiesc în aceeași segment de timp istoric. Căci pentru orice inteligență, ar fi absurd ca "Inteligența Artificială" să fie contemporană cu folosirea Abacului, în loc să fie contemporană cu "Mașinile care se conduc singure"

Deștept program ADN-ul ăsta, nu? Vă dați dați seama atunci, cam cât de deștept e, cel care l-a conceput?

Studiul privind schimbarea genelor dezvăluie noi fațete ale evoluției. După analizarea codurilor genetice ale ADN-ul mitocondrial la peste 100.000 de specii, cercetătorii au găsit un semn care arată că aproape toate animalele au apărut cam în același timp cu oamenii

28 mai 2018

Pentru cei 7,6 miliarde de oameni din lume, 500 de milioane de vrabii de case sau 100 000 de sandpiperi, diversitatea genetică "este cam aceeaşi" în interiorul fiecăreia din aceste specii, a declarat Mark Stoeckle de la Universitatea Rockefeller din New York, pentru AFP.

Cine ar fi bănuit că un test genetic portabil folosit pentru a demasca barurile de sushi care ar pune capăt tilapiei pentru ton, ar putea oferi o perspectivă profundă asupra evoluției, inclusiv modul în care apar speciile noi?

Și cine ar fi crezut că va trage prin cinci milioane din aceste instantanee genetice - numite "coduri de bare ADN" - colectate de la 100.000 de specii de animale de către sute de cercetători din întreaga lume și depuse în baza de date GenBank condusă de guvernul SUA?

Acesta ar fi Mark Stoeckle de la Universitatea Rockefeller din New York și David Thaler de la Universitatea din Basel din Elveția, care împreună au publicat săptămâna trecută concluziile care vor șterge, dacă nu chiar răstoarnă definitiv, mai multe idei despre evoluția Evoluției.

Este vorba, de exemplu, de biologia manualelor, că speciile cu populații mari, care se deplasează prea mult - cum sunt furnicile, șobolani, oameni - vor deveni mai distanțate genetice în timp.

Dar este adevărat?

Raspunsul este nu, a spus Stoeckle, autorul principal al studiului, publicat in revista Human Evolution.

Pentru cei 7,6 miliarde de oameni ai planetei, 500 de milioane de vrabii de case sau 100.000 de nisip, diversitatea genetica "este cam aceeaşi", a declarat el pentru AFP.

Cel mai surprinzător rezultat al studiului, probabil, este că nouă din cele 10 specii de pe Pământ de astăzi, inclusiv oamenii, au apărut în urmă cu doar 100.000-200.000 de ani.

"Această concluzie este foarte surprinzătoare și am luptat împotriva ei cât de greu am putut", a declarat Thaler pentru AFP.

Această reacție este de înțeles: cum explicăm faptul că 90% din viața animalelor, din punct de vedere genetic, este aproape aceeași vârstă?

A existat un eveniment catastrofal acum 200.000 de ani, care aproape a șters viața şi a creat-o din nou?

Mai simplu, mai ieftin

Pentru a înțelege răspunsul, trebuie să înțelegeți codurile de bare ADN. Animalele au două tipuri de ADN.

Cel cu care suntem cel mai familiarizați, ADN-ul nuclear, din nucleul celulei, este transmis la majoritatea animalelor de părinți de sex masculin și feminin și conține planul genetic pentru fiecare individ.

In analizarea codurilor de bare ADN la peste 100.000 de specii, cercetatorii au descoperit un semnal care arata ca aproape toate animalele au aparut simultan aproximativ în acelasi timp ca si oamenii.

Genomul - format din ADN - este construit cu patru tipuri de molecule aranjate în perechi. La om, există trei miliarde din aceste perechi, grupate în aproximativ 20.000 de gene.

Dar toate animalele au, de asemenea, ADN în mitocondriile lor, care sunt structurile mici din fiecare celulă care transformă energia din alimente într-o formă pe care celulele o pot folosi.

Mitochondria conține 37 de gene, iar una dintre ele, cunoscută sub numele de COI, este utilizată pentru a face codificarea de bare ADN.

Spre deosebire de genele din ADN-ul nuclear, care pot diferi foarte mult de la specie la specii, toate animalele au acelasi set de ADN mitocondrial, oferind o baza comuna pentru comparație.

ADN-ul mitocondrial este, de asemenea, mult mai simplu, și prin urmare e mai uşor, pentru a fi izolat.

În jurul anului 2002, biologul canadian Paul Hebert, care a inventat termenul "cod de bare ADN", a stabilit o modalitate de identificare a speciilor prin analizarea genei COI.

Secventa mitocondriala s-au dovedit a fi perfectă pentru aceasta abordare pentru toate animalele, deoarece gena are un echilibrul format de doua proprietăți conflictuale, a spus Thaler.

Mutații "neutre"

Pe de o parte, secvența genei COI este similară pentru toate animalele, ceea ce ușurează selectarea și compararea versiunilor acesteia.

Pe de altă parte, fragmentele ei mitocondriale din specii diferite sunt suficient de diferite pentru a putea distinge între fiecare specie.

Diferențele dintre specii a acestei gene "coincid aproape perfect cu denumirile speciilor făcute de experți specialiști în fiecare domeniu de animale", a spus Thaler.

În analizarea codurilor de bare la peste 100.000 de specii, cercetătorii au găsit un semn care arată că aproape toate animalele au apărut cam în același timp cu oamenii.

Ceea ce au văzut au fost o lipsă de variație în așa-numitele mutații "neutre", care sunt ușoarele modificări ale ADN-ului de-a lungul generațiilor, care nu ajută nici să rănească dar nici să îmbunătățească șansele individului de supraviețuire.

Cu alte cuvinte, aceste modificări erau irelevante în ceea ce privește factorii naturali și sexuali ai evoluției.

Noul studiu ADN a constatat că nouă din cele 10 specii de pe Pământ de astăzi, inclusiv oamenii, au apărut în urmă cu 100.000-200.000 de ani

Mai mult sau mai puțin asemănătoare cu aceste mutații "neutre" sunt cele ale inelelor dîn lemnul arborilor - căci ambele dezvăluie vârsta aproximativă a unei specii, respectiv a acelui arbor

Ceea ce ne aduce înapoi la întrebarea noastră: de ce majoritatea covârșitoare a speciilor existente astăzi au apărut la aproximativ același timp?

Darwin e încurcat

" O catastrofă de mediu reprezintă o posibilitate", a explicat Jesse Ausubel, director al Programului pentru mediul uman de la Universitatea Rockefeller.

"Viruși, epoci glaciare, noi concurenți de succes, pierderi masive datorită prădătorilor - toate acestea pot provoca perioade în care populația unui specii să scade brusc", a declarat el pentru AFP, comentând studiul.

"În aceste perioade, este mai ușor ca o inovație genetică să măture populația și să contribuie la apariția unei noi specii".

Dar ultimul eveniment de dispariție în masă a fost acum 65,5 milioane de ani, când o lovitură probabilă a asteroizilor a distrus dinozaurii și jumătate din toate speciile de pe Pământ. Aceasta înseamnă că o "strangulare" a populației este doar o explicație parțială, în cel mai bun caz, a acestei descoperiri.

"Cea mai simplă interpretare este că viața este mereu în evoluție", a spus Stoeckle.

"Este mult mai probabil ca - în orice moment în evoluție - animalele vii la acel moment au apărut relativ recent".

"Din această perspectivă, o specie durează doar o anumită perioadă de timp înainte ca aceasta să evolueze în ceva nou sau să dispară" (n.red. Ok. Dar aici e vorba de mult mai mult. E vorba şi de o sincronizare nu numai a duratei de viață a unor specii complet diferite, ci şi de o sincronizare a începutului și a sfârșitului acestei durate)

Și totuși - o altă descoperire neașteptată din studiu - arată că speciile au limite genetice foarte clare și că nu există nimic între ele", din ceea ce unii numesc "specii de tranziție".

"Dacă indivizii sunt stele, atunci speciile sunt galaxii", a spus Thaler. "Sunt clustere compacte în vasta spațiului gol al secvențelor."

Absența unor specii "intermediare" este ceva care, de asemenea, l-ar fi încurcat pe Darwin, a mai spus cercetătorul

• Apai-i uda si focul frige !  nic   2018-05-29 - 19:17

Mai e mult pina departe ! Si din ce au aparut , ca cine sau care a stat apoi deasupra stim......?

Papahagi declară cu fanatism că dorește cu ARDOARE Dispariția României. Papahagi: "Îmi doresc cu ardoare Statele Unite ale Europei." Ți-ai dat arama pe față IUDĂ a neamului românesc. Cum să vrei dispariția propriei tale țări?

Progresiştii Soroşişti îşi bat joc de legile României. Primul DOCUMENT OFICIAL ILEGAL legat de "egalitatea SOROŞISTĂ de GEN" din România. "Părinte 1" şi "Părinte 2" înlocuiesc MAMA şi TATA

SEX TAPE made in Romania: 4 vedete autohtone FILMATE făcând perversităţi VIDEO

Directorul, SEX cu profa de matematică în şcoală. Elevii au filmat pe ascuns. VIDEO XXX

Theresa May cere UE ca problema graniței cu Irlanda să nu afecteze discuțiile legate de Brexit

O pădure protejată a fost pusă la pămnt pentru a construi un cartier de lux. Cine locuiește aici

Cofondatorul Microsoft Paul Allen a decedat la vârsta de 65 de ani

Merkel şi-a îngropat aliații prin aducerea a milioane de migranți. Alegeri Bavaria: CSU a obținut unul dintre cele mai slabe rezultate electorale din ultimii ani

Cofondatorul Microsoft Paul Allen a decedat la vrsta de 65 de ani

Israelul a atacat aerian mișcarea Hamas în Fâșia Gaza

ORGIE în toaleta unui club din România. Totul a fost filmat cu un telefon mobil. VIDEO

Arabia Saudită ar putea admite că jurnalistul dispărut a murit în timpul unui interogatoriu - surse

Utile: Reversul unei diete foarte la modă! Femeile se ngrașă și sunt nefericite; Dispozitive implantabile și biodegradabile au grăbit regenerarea nervilor periferici: Nu amesteca fructele cu legumele!

EFEMERIDE ASTRONOMICE - 16 octombrie

​VIDEO Mihai Chirica, după ce jocul de artificii pentru Sărbătorile Iașului a fost anulat: Vom fi aici și după ce moare Dragnea și toate lichelele. La nmormntarea oricăruia dintre ei, din banii mei voi face un mic foc de artificii

Un judecător federal respinge procesul de defăimare intentat de actrița Stormy Daniels împotriva lui Donald Trump

Poliția turcă a părăsit consulatul Arabiei Saudite la Istanbul după percheziție

TOP 10 cele mai bune ACTRIŢE PORNO din istorie. Sau cum sunt manipulați tinerii de mici FOTO

Liga Națiunilor | Tot ce trebuie să știi despre noua competiție UEFA: grupe, rezultate, clasamente și program. Spania - Anglia s-a terminat cu cinci goluri, Estonia - Ungaria a fost și mai spectaculos. Toate rezultatele de luni

Fiul lui Leonard Doroftei, aproape de tragedie în Ploiești. Prima reacție a fostului mare sportiv: "Un șoc pentru familia noastră!"

RUNE SĂPTĂMÂNA 15-21 octombrie 2018. Etalarea RUNELOR pentru fiecare ZODIE. SFATUL runelor pentru tine

INCREDIBIL. Prof. univ. dr. Corvin Lupu: Dezvaluie planul prin care Ceausescu a fost tradat: "In 1989 depozitele alimentare ale României erau arhipline dar magazinele erau goale și românii nu aveau ce mânca"

Trimisul SUA pentru Coreea de Nord va purta discuții în Rusia, Franța, Belgia

Cipru: Antonio Guterres, încrezător în rezolvarea conflictului

Bancul zilei: Romnii la muncă n Italia

Alegeri n Brazilia: Jair Bolsonaro conduce detașat n sondaje

CCR dezbate astăzi sesizările pe Codul Penal și legea pentru prevenirea faptelor de corupție

Alegeri prezidențiale în Brazilia: Jair Bolsonaro confirmă avantajul său net (sondaj)

Donald Trump sugerează că "ucigași fără scrupule" ar putea fi responsabili de moartea jurnalistului saudit

​VIDEO Premierul Viorica Dăncilă a avut o ntrevedere cu președintele Turciei, Recep Tayyip Erdoğan

Tudorel Toader: Am găsit la Ministerul Justiţiei o judecătoare care avea 17 ani de detaşare

Toader, despre Kovesi: Dacă are gradul de procuror la Parchetul de pe lângă tribunal, nu poate rămâne la Parchetul General

"Am stat 4 ore, apoi a plecat imediat! E un adevărat…". Mădălin Ghenea a intervenit în scandalul în care Ronaldo e acuzat de viol

Horoscop zilnic MARŢI 16 OCTOMBRIE 2018. Luna în Capricorn, ce semn e?

România lagărul migranților. La cererea progresistei, România îi ține pe migranți cu forța în România. IGPF: 47 de cetățeni străini, depistați în timp ce intenționau să iasă ilegal din România ascunși într-un TIR

Curtea Constituțională dezbate astăzi sesizările referitoare la Codul administrativ, făcute de Iohannis și de Opoziție

Coreea de Nord, Coreea de Sud și comandamentul ONU condus de SUA discută despre dezarmarea unei zone comune de frontieră

MANTRA săptămânii 15-21 OCTOMBRIE 2018 pentru fiecare ZODIE. Mantra necesară ţie acum !

Care este povestea uneia dintre cele mai mici republici din lume

Tudorel Toader, despre emiterea OUG pe legile justiţiei: Nu a fost presiune externă; au fost necesare anumite corelări

Uniunea Europeană, dispusă să acorde ajutoare de stat pentru bateriile vehiculelor electrice

Cazul emoționant a-l unei femei care s-a trezit din comă după ce i-a fost pus pe piept bebelușul ei

Venezuela: Zeci de mii de femei au manifestat în stradă; McMaster și Borges, liderul Adunării Naționale, s-au întâlnit

Darren Cahill: "E important ca Simona să se descurce singură, fără on court coaching". "Replica" Simonei a venit după o lună: "Așa aș prefera să ne rezolvăm problemele!"

Căutători de vestigii de război au descoperit patru bombe și 30 de proiectile vechi, în Vrancea

Toader, ironic la adresa lui Lazăr: Nu am știut că procurorul general mi-a dat sfaturi azi-noapte în legătură cu ce să fac de dimineață

Copilul e cuminte la şcoală, dar când vine acasă ... începe apocalipsa!

CITATUL ZILEI

Antonio Guterres, ncrezător n rezolvarea conflictului cipriot

Numărul de utilizatori confruntaţi cu atacuri ransomware a crescut cu 11,4%, în perioada aprilie 2016-martie 2017

Avril Lavigne, desemnată de McAfee drept celebritatea cea mai periculoasă pentru căutările pe internet

Nu căutaţi această vedetă pe internet, riscurile sunt enorme!

Marina Almășan s-a trezit cu numele pocit pe o diplomă. „Nu mă vor suspecta că am șutit-o”

Ministerul Muncii: În România sunt aproape 96.000 de persoane nevăzătoare, din care 2.770 sunt copii

Full house. TOP 10 meciuri ale tricolorilor pe Național Arena. "Hitul" care a atras cei mai mulți fani și pe ce loc se clasează România - Serbia 0-0

Klaus Iohannis a discutat la Roma cu preşedintele Consiliului de Miniştri al Italiei

Australia: O moțiune care deplnge creșterea deplorabilă a rasismului mpotriva albilor a fost respinsă / E ok să fii alb

Toader, despre șefia DNA: Nu scrie nicăieri că a doua propunere trebuie să fie altcineva

Viorica Dăncilă, declaraţii comune cu Erdogan: Cooperarea dintre România şi Turcia se situează la un nivel foarte ridicat

Tinctura de propolis. 17 utilizări şi beneficii. Contraindicaţii

Alertă pe Facebook Messenger. Specialiştii avertizează utilizatorii reţelei SĂ NU FACĂ ASTA

Profesoara de 31 de ani a făcut amor cu doi elevi adolescenţi, dar nu s-a oprit aici. Cazul ei face înconjurul lumii

Stop OUG! Pnă aici! Proteste anunțate luni seară n Piața Victoriei din București și n Piața Unirii din Cluj față de ordonanța de modificare a legilor justiției

Ilie Şerbănescu - "Iliberalismul“ – o dezgustătoare diversiune colonialistă

Poliţia turcă percheziţionează consulatul Arabiei Saudite la Istanbul, în cazul Khashoggi

Accident GRAV în Gorj. Un bărbat care a vrut să curețe un teren dându-i foc a ajuns la spital cu arsuri grave

Dacian Cioloş: Vom anula toate modificările făcute de actuala coaliţie legilor justiţiei

Femeia luată ostatică în gara din Koln a fost eliberată, iar agresorul, grav rănit

Niciun romn din cei circa 50 de candidați nu a fost ales consilier la alegerile locale din Belgia

Hillary Clinton, despre scandalul Lewinsky, la 20 de ani după ce s-a întâmplat: Bill a procedat corect

Toader, despre Kovesi: Dacă are grad de tribunal, nu poate să mai rămână la Parchetul General

Tudorel Toader: Nu spune nimeni că a doua propunere la șefia DNA trebuie să fie neapărat altcineva

Interzis la mitinguri spontane. Magistrații instanței supreme au decis că adunările publice trebuie declarate în prealabil

Avocatul Poporului va beneficia de pensie specială. Senatul a adoptat proiectul legislativ

Sloganul pe care i l-a propus PNL ministrului Culturii, George Ivașcu, la moțiunea simplă împotriva lui: "Luați micul cu muștar, să uitați de Centenar"

Liderul opoziției din Noua Zeelandă, acuzat de ascunderea unor donații politice n valoare de 100 000$

Un judecător federal respinge procesul de defăimare intentat de Stormy Daniels mpotriva lui Trump

România, lovită de cutremure adevărate în timpul exerciţiilor Seism 2018

MIREASĂ prinsă de CAVALERUL de ONOARE în timp ce îşi înşela SOŢUL: Cine este BĂRBATUL ăsta? VIDEO

MANIPULAREA PRIN SEX. IMAGINI EXPLICITE! Mădălina GHENEA, GOALĂ PUȘCĂ în SCENE de SEX SĂLBATIC in serialul "Familia Borgia - Adevar si Frica" | VIDEO 18+

Prezentatoare TV în sânii goi, după ce a fost trădată de rochie în direct VIDEO

LUCESCU 70 | "Andrea, continuă să joci așa cum o făceai la echipa de juniori". Cum l-a descoperit Lucescu pe Pirlo și de ce îl consideră superstarul italian decisiv pe tehnicianul român

Kit de jefuire a ATM-urilor, la vânzare pe DarkNet, pentru 5.000 de dolari/ Postarea include INSTRUCȚIUNI și tutoriale video

Rednic i-a batjocorit pe Dică, Luțu și MM, conducerea FCSB-ului a reacționat. Prima replică pentru noul antrenor al lui Dinamo

Buzău: Al patrulea focar de pestă porcină africană, în satul Amara, comuna Balta Albă

Arabia Saudită se pregătește să recunoască moartea lui Jamal Khashoggi (CNN)

Universitatea Petru Maior din Trgu Mureș fuzionează cu Universitatea de Medicină: Principiul o universitate ntr-un oraș este internațional, ne poziționează ntr-o categorie de universități cu relevanță

Carmen Dan: Procedura de extradare a lui Ghita se va realiza prin Ministerul Justitiei, dureaza circa 40 de zile. Ea va fi demarata dupa ce Sebia termina ancheta privind folosirea de acte false

WSJ: Spionajul rus ar fi folosit antivirusul Kaspersky pentru a accesa calculatoare în SUA și alte țări

Kaspersky Lab, despre atacurile cibernetice: Este un ransomware care nu a mai fost întâlnit

Nou ATAC CIBERNETIC. Dragonfly 2.0, un nou program malware, amenință sectorul energetic din SUA și Europa

Hackerii ruşi au piratat computerul unui angajat al NSA folosind Antivirusul Kaspersky

Kaspersky Lab, despre noul val de atacuri informatice: Este vorba de un ransomware care nu a mai fost intalnit pana acum

Consulatul saudit din Istanbul va fi percheziționat ca parte a anchetei în cazul dispariției jurnalistului Jamal Khashoggi

Turcia deţine înregistrări cu momentele în care jurnalistul Jamal Khashoggi este torturat şi ucis. Acesta îşi activase iPhone-ul

Administrația Donald Trump va folosi baze militare pentru exporturi energetice spre Asia

Tăriceanu: Comisia specială pentru Justiţie să vină cu propuneri în acord cu deciziile CCR referitoare la Codurile penale

Poza care îl poate salva pe Cristiano Ronaldo. Cum a fost surprinsă Kathryn Mayorga în club FOTO

Asociaţia Evoluţie în Instituţie vrea să dea în judecată statul la CEDO, după decizia ICCJ privind declararea adunărilor publice

"Caracatița" Hagi a pus stăpânire pe naționalele României. Proiectul "Regelui", principala bază de selecție a reprezentativelor de seniori și tineret. Cifrele academiei

În 2017 Germania a primit mai mulţi migranţi români decât sirieni

Ucraina: Sediul unui partid prorus, luat cu asalt de demonstranți

Toader, despre Kovesi: Dacă are grad de tribunal, nu poate să mai rămnă la Parchetul General

Fotbal: Usain Bolt are ofertă de la un club din Europa (presă)

EXCLUSIV | "Rednic va scoate Dinamo din mlaștină". Omul important care nu s-a ferit de cuvinte "Calcă greu în vestiar, e în primii cinci antrenori din toate timpurile"

Fiul lui Leonard Doroftei, aproape de tragedie în Ploiești. Prima reacție a fostului mare sportiv: "A fost un șoc pentru familia noastră!"

Tudorel Toader spune că a finalizat "în cea mai mare parte" evaluarea procurorului general

Dinel Staicu va fi eliberat din închisoare, după ce a ispășit aproape opt ani din pedeapsă

Cazul Khashoggi: Poliția turcă are o înregistrare audio care arată că jurnalistul a fost ucis în consulat (surse)

Kremlin Cup: Irina Begu, nvinsă n primul tur, după ce a pierdut 11 game-uri consecutive (Rezultatele zilei)

Tenis: Irina Begu, învinsă fără drept de apel în primul tur la Moscova (WTA)

SUA: Deficitul bugetar 2018 atinge 779 miliarde dolari, 3,9% din PIB

Biserica Ortodoxă Rusă anunţă ruperea legăturilor cu Patriarhatul Constantinopolului

Deputatul Bacalbașa, după ce a apărut accidentat destul de grav în Parlament: Nasul, chit că s-a rupt, m-a protejat

Ochi umflaţi dimineaţa. 4 cauze pentru care ai pungi sub ochi. Află ce remedii poţi utiliza

Prevenire Alzheimer. 5 sfaturi de la Dr. Oz

Nr. de articole la aceasta sectiune: 639, afisate in 6 pagini.

ieri 20:00 ȘTIRILE MEDIAFAX