Încă o Dovadă a Creației? După analizarea codurilor genetice ale ADN-ului mitocondrial la peste 100.000 de specii, cercetătorii au găsit un semn care arată că aproape toate animalele au apărut cam în același timp cu oamenii

Nota Redacției

Existența programului genetic (a ADN-ului), este pentru orice om rațional o dovadă suficientă că cineva l-a Creat, adică că există un Creator. Vă puteți imagina programe de computer și computere întregi, care să apară din NIMIC? Nici noi. Dar progresiștii asta CRED, în mod MISTIC, că Programul Genetic s-ar fi scris Singur, din NIMIC. Vă puteți imagina MAGIE MAI MARE decât asta ? Și totuși progresiștii (atei prin definiție) se autoprezintă "ca oameni raționali".

Ceea ce aflăm acum este că acest program genetic senzațional, numit de oameni ADN, sincronizează nu numai indivizii din cadrul aceleași generații (pentru a-și schimba genele, doar între ei și pentru a evita schimbul de gene cu generațiile mai bătrâne), ci sincronizează între ele (în timp, și ca durata de viață) și intrarea în existență a diverselor specii ce compun Viața.

Poate vă veți întreba "la ce folosesc", astfel de lucruri? Ei bine, cum ar fi ca un telefon Nokia 110 să se reproducă cu un Samsung Galaxy S9? Toată tehnologia lui S9 ar fi dată peste cap de primitivismul lui Nokia 110...Cum ar arăta copiii care ar rezulta dintr-un Nokia 110 și un Samsung Galaxy S9? Are vreo logică ca așa o reproducere să fie permisă? Nici una.

Iată că acum aflăm că aceste "sincronizări" stabilite de programul genetic, au loc nu numai în cadrul generațiilor de indivizi din cadrul aceleași specii, ci și în cadrul generațiilor de specii din cadrul tabloului mare al Vieții pe Pământ

Semn că sincronizarea și transferul de informații se face și între specii și că programul Vieții funcționează ca un tot unitar

Cu alte cuvinte, ca să continuăm comparația improprie, cu "speciile tehnologice", "specii" cum ar fi Telefoanele Inteligente, Mașinile care se conduc Singure și Computerele dotate cu Inteligență Artificială, trăiesc în aceeași segment de timp istoric. Căci pentru orice inteligență, ar fi absurd ca "Inteligența Artificială" să fie contemporană cu folosirea Abacului, în loc să fie contemporană cu "Mașinile care se conduc singure"

Deștept program ADN-ul ăsta, nu? Vă dați dați seama atunci, cam cât de deștept e, cel care l-a conceput?

Studiul privind schimbarea genelor dezvăluie noi fațete ale evoluției. După analizarea codurilor genetice ale ADN-ul mitocondrial la peste 100.000 de specii, cercetătorii au găsit un semn care arată că aproape toate animalele au apărut cam în același timp cu oamenii

28 mai 2018

Pentru cei 7,6 miliarde de oameni din lume, 500 de milioane de vrabii de case sau 100 000 de sandpiperi, diversitatea genetică "este cam aceeaşi" în interiorul fiecăreia din aceste specii, a declarat Mark Stoeckle de la Universitatea Rockefeller din New York, pentru AFP.

Cine ar fi bănuit că un test genetic portabil folosit pentru a demasca barurile de sushi care ar pune capăt tilapiei pentru ton, ar putea oferi o perspectivă profundă asupra evoluției, inclusiv modul în care apar speciile noi?

Și cine ar fi crezut că va trage prin cinci milioane din aceste instantanee genetice - numite "coduri de bare ADN" - colectate de la 100.000 de specii de animale de către sute de cercetători din întreaga lume și depuse în baza de date GenBank condusă de guvernul SUA?

Acesta ar fi Mark Stoeckle de la Universitatea Rockefeller din New York și David Thaler de la Universitatea din Basel din Elveția, care împreună au publicat săptămâna trecută concluziile care vor șterge, dacă nu chiar răstoarnă definitiv, mai multe idei despre evoluția Evoluției.

Este vorba, de exemplu, de biologia manualelor, că speciile cu populații mari, care se deplasează prea mult - cum sunt furnicile, șobolani, oameni - vor deveni mai distanțate genetice în timp.

Dar este adevărat?

Raspunsul este nu, a spus Stoeckle, autorul principal al studiului, publicat in revista Human Evolution.

Pentru cei 7,6 miliarde de oameni ai planetei, 500 de milioane de vrabii de case sau 100.000 de nisip, diversitatea genetica "este cam aceeaşi", a declarat el pentru AFP.

Cel mai surprinzător rezultat al studiului, probabil, este că nouă din cele 10 specii de pe Pământ de astăzi, inclusiv oamenii, au apărut în urmă cu doar 100.000-200.000 de ani.

"Această concluzie este foarte surprinzătoare și am luptat împotriva ei cât de greu am putut", a declarat Thaler pentru AFP.

Această reacție este de înțeles: cum explicăm faptul că 90% din viața animalelor, din punct de vedere genetic, este aproape aceeași vârstă?

A existat un eveniment catastrofal acum 200.000 de ani, care aproape a șters viața şi a creat-o din nou?

Mai simplu, mai ieftin

Pentru a înțelege răspunsul, trebuie să înțelegeți codurile de bare ADN. Animalele au două tipuri de ADN.

Cel cu care suntem cel mai familiarizați, ADN-ul nuclear, din nucleul celulei, este transmis la majoritatea animalelor de părinți de sex masculin și feminin și conține planul genetic pentru fiecare individ.

In analizarea codurilor de bare ADN la peste 100.000 de specii, cercetatorii au descoperit un semnal care arata ca aproape toate animalele au aparut simultan aproximativ în acelasi timp ca si oamenii.

Genomul - format din ADN - este construit cu patru tipuri de molecule aranjate în perechi. La om, există trei miliarde din aceste perechi, grupate în aproximativ 20.000 de gene.

Dar toate animalele au, de asemenea, ADN în mitocondriile lor, care sunt structurile mici din fiecare celulă care transformă energia din alimente într-o formă pe care celulele o pot folosi.

Mitochondria conține 37 de gene, iar una dintre ele, cunoscută sub numele de COI, este utilizată pentru a face codificarea de bare ADN.

Spre deosebire de genele din ADN-ul nuclear, care pot diferi foarte mult de la specie la specii, toate animalele au acelasi set de ADN mitocondrial, oferind o baza comuna pentru comparație.

ADN-ul mitocondrial este, de asemenea, mult mai simplu, și prin urmare e mai uşor, pentru a fi izolat.

În jurul anului 2002, biologul canadian Paul Hebert, care a inventat termenul "cod de bare ADN", a stabilit o modalitate de identificare a speciilor prin analizarea genei COI.

Secventa mitocondriala s-au dovedit a fi perfectă pentru aceasta abordare pentru toate animalele, deoarece gena are un echilibrul format de doua proprietăți conflictuale, a spus Thaler.

Mutații "neutre"

Pe de o parte, secvența genei COI este similară pentru toate animalele, ceea ce ușurează selectarea și compararea versiunilor acesteia.

Pe de altă parte, fragmentele ei mitocondriale din specii diferite sunt suficient de diferite pentru a putea distinge între fiecare specie.

Diferențele dintre specii a acestei gene "coincid aproape perfect cu denumirile speciilor făcute de experți specialiști în fiecare domeniu de animale", a spus Thaler.

În analizarea codurilor de bare la peste 100.000 de specii, cercetătorii au găsit un semn care arată că aproape toate animalele au apărut cam în același timp cu oamenii.

Ceea ce au văzut au fost o lipsă de variație în așa-numitele mutații "neutre", care sunt ușoarele modificări ale ADN-ului de-a lungul generațiilor, care nu ajută nici să rănească dar nici să îmbunătățească șansele individului de supraviețuire.

Cu alte cuvinte, aceste modificări erau irelevante în ceea ce privește factorii naturali și sexuali ai evoluției.

Noul studiu ADN a constatat că nouă din cele 10 specii de pe Pământ de astăzi, inclusiv oamenii, au apărut în urmă cu 100.000-200.000 de ani

Mai mult sau mai puțin asemănătoare cu aceste mutații "neutre" sunt cele ale inelelor dîn lemnul arborilor - căci ambele dezvăluie vârsta aproximativă a unei specii, respectiv a acelui arbor

Ceea ce ne aduce înapoi la întrebarea noastră: de ce majoritatea covârșitoare a speciilor existente astăzi au apărut la aproximativ același timp?

Darwin e încurcat

" O catastrofă de mediu reprezintă o posibilitate", a explicat Jesse Ausubel, director al Programului pentru mediul uman de la Universitatea Rockefeller.

"Viruși, epoci glaciare, noi concurenți de succes, pierderi masive datorită prădătorilor - toate acestea pot provoca perioade în care populația unui specii să scade brusc", a declarat el pentru AFP, comentând studiul.

"În aceste perioade, este mai ușor ca o inovație genetică să măture populația și să contribuie la apariția unei noi specii".

Dar ultimul eveniment de dispariție în masă a fost acum 65,5 milioane de ani, când o lovitură probabilă a asteroizilor a distrus dinozaurii și jumătate din toate speciile de pe Pământ. Aceasta înseamnă că o "strangulare" a populației este doar o explicație parțială, în cel mai bun caz, a acestei descoperiri.

"Cea mai simplă interpretare este că viața este mereu în evoluție", a spus Stoeckle.

"Este mult mai probabil ca - în orice moment în evoluție - animalele vii la acel moment au apărut relativ recent".

"Din această perspectivă, o specie durează doar o anumită perioadă de timp înainte ca aceasta să evolueze în ceva nou sau să dispară" (n.red. Ok. Dar aici e vorba de mult mai mult. E vorba şi de o sincronizare nu numai a duratei de viață a unor specii complet diferite, ci şi de o sincronizare a începutului și a sfârșitului acestei durate)

Și totuși - o altă descoperire neașteptată din studiu - arată că speciile au limite genetice foarte clare și că nu există nimic între ele", din ceea ce unii numesc "specii de tranziție".

"Dacă indivizii sunt stele, atunci speciile sunt galaxii", a spus Thaler. "Sunt clustere compacte în vasta spațiului gol al secvențelor."

Absența unor specii "intermediare" este ceva care, de asemenea, l-ar fi încurcat pe Darwin, a mai spus cercetătorul

Franța. Regimul Bilderbergului Macron reprimă în sânge protestele "Vestelor Galbene". PROTESTAR al "Vestelor Galbene", tată a trei copii și pompier voluntar, ÎMPUȘCAT DE POLIȚIE ÎN CAP.

EMINESCU 169 DE ANI DE LA NAŞTERE. Mihai Eminescu despre Biserica Ortodoxă Română: „Despreţuind Biserica noastră naţională şi înjosind-o, atei şi francmasoni cum sunt toţi, ei ne-au lipsit de arma cea mai puternică în lupta naţională"

UE. Vaccinul împotriva hepatitei B: Curtea de Justiție a Uniunii Europene recunoaște legătura între vaccinul Hepatitei B și îmbolnăvirile cu scleroză multiplă

LIVE BLOG | Începem dimineața de 17 ianuarie cu emoții puternice! Simona Halep și Marius Copil intră în arene la Australian Open, nu înainte de ora 5:00

Horoscop zilnic: Horoscopul zilei pentru JOI 17 IANUARIE 2019. Venus aliniat cu Marte, iubire şi acţiune

DOCUMENTAR: George Călinescu despre Mihai Eminescu, Ion Creangă și Ion Luca Caragiale

Băncile străine îi jupoaie pe români DUBLU față de cum o fac cu cetățenii din celelalte state europene

Jeremy Corbyn, liderul opoziției britanice, îi cere Theresei May să excludă posibilitatea unui Brexit fără un acord

Cele mai bune filme erotice pe care le-ai ratat - Video

PLANUL LUI SOROS: "Trebuie să câștigăm apoi votul semnificativ (din parlament) pe care May l-a promis în legătură cu BREXIT-ul. Acest lucru ar putea declanșa un nou referendum sau noi alegeri. Europa să fie liniștită, că întoarcerea va fi permanentă"

DJ Gino Manzotti, suspectat că plătea pentru sex cu minore: «Eu nu dau bani pentru fete»

Senatul SUA nu susține continuarea sancțiunilor mpotriva unor firme rusești

Presa internațională după ce Theresa May a supraviețuit moțiunii de cenzură

HOROSCOP 17 ianuarie 2019. Veşti excelente pentru o zodie, va da lovitura la LOTO 6 din 49

Mii de persoane au participat la un miting antiguvernamental la Belgrad în legatură cu asasinarea unui lider sârb din Kosovo

Marius Budăi: Clar vom aproba bugetul pentru 2019 în luna februarie

Tăriceanu se vrea președinte cu un partid de sub 10% din voturi. Dacă nu dădea PE NIMIC resursele din Platforma Continentală și nu dădea pe nimic companiile României prin Fondul Proprietatea...ne mai gândeam

Cristian Pomohaci, cercetat pentru evaziune fiscală, fuge de instanţă

50% dintre români nu mai au încredere în UE la doar 11 ani de la băgarea cu forța fără referendum în noua URSS. Media europeană e de 57% dintre europeni care au o părere proastă despăre federalista UIE. Europenii nu mai vor să audă de xUIE....

Cutremur în regiunea Vrancea

Regatul Unit: Premierul Theresa May negociază cu opoziția după insuccesul moțiunii de cenzură

Criză n energie după greva minerilor: Guvernul bjbie după soluții și fuge de responsabilitate/ n cteva ore ar putea fi oprită prima termocentrală din lipsă de cărbune

Bilderbergul Macron scoate ARMATA pe străzi. Bilderbergul Macron scoate în acest weekend 80.000, ATENȚIE, 80.000 de polițiști și militari pentru A OPRI cu orice preț protestele "Vestelor Galbene"

Anda Adam, GOALĂ! Imaginea demnă de filmele XXX cu care i-a înnebunit pe bărbaţi FOTO

Theresa May îndeamnă parlamentarii britanici să "conlucreze în mod constructiv" pentru a finaliza procedura Brexit

Radu Herjeu, membru CNA: Președintele Iohannis pare să ignore cu bună știință ncălcarea legii

Spania a venit ca un taifun peste Macedonia! Suedia - Qatar a avut un final dramatic. Rămâneți pe recepție, urmează alte două super-meciuri la Campionatul Mondial, Spania - Croația și Danemarca - Norvegia

Valoarea coșumului minim: 2.100 lei/lună pentru cei de la sat și la 2.600 lei/lună pentru locuitorii din mediul urban

BREAKING NEWS: Florin Andone, dorit de Barcelona! FOTO | Nu e glumă: atacantul român, pe "radarul" catalanilor

Theresa May rămâne premier, moţiunea de cenzură a picat

Corina Dănilă, goală pe internet. Chiar ea a făcut publică fotografia FOTO

Un individ a fost arestat de FBI pentru că ar fi plănuit să atace Casa Albă și Statuia Libertății cu o rachetă antitanc

Maria Marinescu este în doliu. Tatăl ei a murit

Grecia: Premierul Alexis Tsipras a obținut votul de încredere al Parlamentului

DigiSport Decizia luată de Nike, la Australian Open! Halep nu contează n fața uriașelor Sharapova și Williams

Toader, despre revocarea lui Augustin Lazăr: Argumentele sunt şi mai numeroase, mai evidente şi mai convingătoare

Venezueleanul Emilio Gonzalez, artist tatuator și cel mai tatuat om din lume, a revenit la convenția de la Sibiu

Marea Britanie: Guvernul britanic a supraviețuit moțiunii de cenzură depuse de opoziția laburistă

ULTIMA ORĂ: Transferul lui Fortes, în impas! Anunțul care dă peste cap planurile lui Becali: "Nu le face cinste!"

Victor Becali a dezvăluit cum a mituit-o pe judecătoarea Geanina Terceanu: "I-am dat bani la început şi mi-a cerut iar!"

Senatul SUA nu susține continuarea sancțiunilor împotriva unor firme rusești

Șefa CSM, Lia Savonea, dezaprobă declarațile lui Ludovic Orban: Au potențial de afectare a credibilității justiției

Juventus a câştigat Supercupa Italiei, Ronaldo a marcat unicul gol al meciului

Parlamentul britanic a RESPINS la limită moțiunea de cenzură depusă împotriva Guvernului Theresa May | VIDEO

Fenomen rar la Ierusalim: NINGE pentru prima dată după mulți ani | VIDEO

Timiș: Ministerul Sănătății va da 15 milioane de lei pentru terminarea, în acest an, a noului corp al Spitalului de Copii

O fostă majoretă a făcut SEX cu un elev de 15 ani! Filmul XXX a ajuns pe INTERNET. VIDEO

Geanina din "Las Fierbinţi", surprinsă fără lenjerie intimă FOTO

ISTORIA ASA CUM NU V-O POVESTESTE NIMENI. Influente Masonice in Unirea Principatelor de 1859... VA URMA "Ce s-a urmarit prin "Secularizarea Averilor Manastiresti" "

Dacian Cioloș: Legea recursului compensatoriu a fost inițiată la propunerea lui Florin Iordache

Bursa a terminat sedința de miercuri cu un plus ușor

Mihai Eminescu: „Ce caută aceste elemente nesănatoase în viaţa publică a statului? Uzurpatori, demagogi, capete deşarte, leneşi care trăiesc din sudoarea poporului fără a o compensa prin nimic, ciocoi boieroşi şi fuduli. Alungaţi turma acestor netrebnici!

ORGIE în toaleta unui club din România. Totul a fost filmat cu un telefon mobil. VIDEO

Foarte Mulți dintre liderii europeni progresisto-globaliști nu au copii. Să fie oare o pură întâmplare? Teoria probabilităților ne spune că nu.

Fosta crainică Cristiana Bota își aniversează ziua de naștere. Mesajul fiului ei, care a fost cununat de Andra și Măruță

Curtea de Conturi va descinde la Parchetul General, DNA şi DIICOT

Primarul Londrei îi cere premierului britanic să "revoce imediat" Articolul 50 şi să organizeze un nou referendum

Scandalul de la DNA Ploieşti ia amploare: vile, bani negri, acţiuni ilegale VIDEO

COD GALBEN de viscol

Nr. de articole la aceasta sectiune: 460, afisate in 8 pagini.