POSTUL LĂSAT DE LA DUMNEZEU, NE REGENEREAZĂ CELULELE ȘI NE VINDECĂ TUMORILE. Studiu Științific "Care este efectul Postului asupra regenerării celulelor stem din intestin. Descoperirea științifică făcută recent."

Cercetătorii americani de la MIT au descoperit că postul îmbunătățește substanțial capacitatea celulelor stem din intestin de a se regenera. "Tratamentul" ar produce beneficii în cazul bolilor gastro-intestinale și ar avea efecte pozitive la pacienții care fac chimioterapie.

Pe măsură ce oamenii îmbătrânesc, celulele lor intestinale încep să-și piardă capacitatea de regenerare. Aceste celule stem sunt sursa tuturor celulelor intestinale noi, astfel că acest declin poate face mai dificilă recuperarea din infecțiile gastro-intestinale sau alte afecțiuni care afectează intestinul.

Această funcție de regenerare a celulelor stem care se pierde odată cu înaintarea în vârstă poate fi inversată de un post de 24 de ore, potrivit unui nou studiu realizat de biologi de la MIT (Institutul de Tehnologie din Massachusetts). Cercetătorii au descoperit că postul îmbunătățește dramatic capacitatea celulelor stem de a se regenera, atât la șoarecii în vârstă cât și la cei tineri.

La șoarecii care au postit, celulele încep să descompună acizi grași în loc de glucoză, o schimbare care stimulează celulele stem să se regenereze. Cercetătorii au descoperit că ar putea impulsiona, de asemenea, acest proces de regenerare cu o molecula care activează același mecanism metabolic. O astfel de intervenție ar putea ajuta persoanele în vârstă să se recupereze mai repede în urma infecțiilor gastro-intestinale și ar avea efecte pozitive la pacienții cu cancer supuși la chimioterapie, spun cercetătorii.

Efectele postului asupra intestinului

"Postul are multe efecte asupra intestinului, care includ stimularea regenerării și care au efecte pozitive în cazul problemelor precum infecțiile intestinale sau în cazul cancerului", spune Omer Yilmaz, profesor asistent de biologie la MIT, membru al Institutul Koch pentru Cercetare Integrativă a Cancerului și unul dintre principalii autori ai studiului.

David Sabatini, profesor de biologie la MIT și membru al Institutului de Cercetare Biomedicală al Whitehead, de asemenea, unul dintre autorii principali ai lucrării, care apare a apărut în publicația "Cell Stem Cell" susține: "acest studiu a furnizat dovezi că postul activează un comutator metabolic în celulele stem intestinale, care trec de la utilizarea carbohidraților la arderea grăsimilor. Interesant este că odată ce aceste celule au început să oxideze acizii grași și-au îmbunătățit funcția în mod semnificativ. Acționând farmaceutic în acest sens poate să reprezintă o cale terapeutică de a îmbunătăți homeostaza țesutului în patologiile asociate cu vârsta."

Postul a dublat capacitatea de regenerare

De mai multe decenii, oamenii de știință au știut că aportul caloric scăzut este legat de longevitatea crescută la oameni și la alte organisme. Yilmaz și colegii săi au fost interesați să exploreze în ce mod postul are efecte la nivel molecular, în special în intestin.

Celulele stem intestinale sunt responsabile de menținerea mucoasei intestinului, care de obicei se reînnoiește la fiecare cinci zile. Când apar leziuni sau infecții, celulele stem sunt cheia pentru repararea oricăror daune. Pe măsură ce oamenii îmbătrânesc, abilitățile regenerative ale acestor celule stem intestinale se diminuează, așa că durează mai mult timp pentru a se reface intestinul.

"Celulele stem intestinale sunt 'caii de lucru' din intestin care dau naștere la mai multe celule stem și la toate diferitele tipuri de celule ale intestinului. Pe măsură ce îmbătrânim, funcțiile de regenerare ale celulelor stem din intestin scad, ceea ce afectează capacitatea intestinului de a se repara după daunele suferite", spune Yilmaz. "Mergând pe această linie, ne-am concentrat pe înțelegerea modului în care un post de 24 de ore îmbunătățește funcția celulelor stem intestinale tinere și îmbătrânite", detaliază cercetătorul.

După ce șoarecii au postit timp de 24 de ore, cercetătorii au îndepărtat celulele stem intestinale și le-au lăsat să se dezvolte într-un vas de cultură, lucru care le-a permis să determine dacă celulele pot da naștere la "mini-intestine" cunoscute sub numele de organoizi.

Cercetatorii au descoperit că celulele stem de la șoarecii care au postit și-au dublat capacitatea de regenerare.
"Era foarte evident că postul a avut acest efect imens asupra capacității celulelor intestinale de a forma mai mulți organoizi", spune Maria Mihaylova, cercetător post-doctoral și co-autor al studiului. "Acest fenomen s-a întâmplat atât la șoarecii tineri cât și la șoarecii în vârstă și am vrut să înțelegem mecanismele moleculare care au condus la această evoluție", detaliază cercetătoarea.

Comutator metabolic

Studii ulterioare au arătat ca postul induce celulele să treacă de la metabolismul lor obișnuit, care arde carbohidrați, cum ar fi zaharurile, la metabolizarea acizilor grași. Această comutare are loc prin activarea factorilor de transcripție numiți PPAR, care activează mai multe gene implicate în metabolizarea acizilor grași.

Cercetătorii au descoperit că, în cazul în care au oprit aceasta cale, postul nu mai poate impulsiona regenerarea. Ei plănuiesc acum să studieze modul în care acest comutator metabolic impulsionează celulele stem să-și îmbunătățească abilitățile regenerative.

Medicament care ia locul postului

De asemenea, au descoperit că pot reproduce efectele benefice ale postului prin tratarea șoarecilor cu o moleculă care imită efectele factorilor PPAR. "A fost, de asemenea, foarte surprinzător. Doar activarea unei căi metabolice este suficientă pentru a inversa anumite fenotipuri de vârstă", spune Cheng.
Constatările sugerează că tratamentul medicamentos ar putea stimula regenerarea fără a cere pacienților să țină post, ceea ce este dificil pentru majoritatea oamenilor.

Un grup care ar putea beneficia de un astfel de tratament sunt pacienții cu cancer care fac chimioterapie, care dăunează adesea celulelor intestinale. De asemenea, ar putea beneficia persoanele în vârstă care suferă de infecții intestinale sau alte tulburări gastrointestinale care pot deteriora mucoasa intestinului. Cercetătorii intenționează să exploreze potențialul de eficacitate al unor astfel de tratamente la oameni.

Citește și

Continuați să citiți...

(Adevarul)

• No kidding!  gheorghe   2018-05-22 - 09:11

Infometarea nu e post.

• Dragoste  Camila Rodela   2018-06-10 - 17:32

Buna ziua, prietenii mei sunt Camila Rodela si sunt din Michigan, United State. Sunt aici pentru a depune mărturie despre lucrările bune ale lui DR.OGAGA ​​KUNTA în viața mea. Soțul meu și cu mine am fost căsătoriți timp de 27 de ani cu doi copii. acum doi ani totul a ajuns la capăt. Am vrut soțul meu înapoi și l-am rugat, dar nu a ascultat niciodată, așa că am dat peste câteva mărturii despre această vrăjitoare particulară. Unii oameni au mărturisit că le-a adus înapoi pe iubitul lor Ex, unii au mărturisit că restaurează uterul și vindecând cancerul și alte boli, unii mărturisind că poate vrăji pentru a opri divorțul și vraja pentru a obține o slujbă bine plătită. Este uimitor, am dat peste o mărturie specială, era despre o femeie numită Vera, ea a mărturisit despre modul în care a adus înapoi iubitul ei Ex și, la sfârșitul mărturiei sale, și-a abandonat e-mailul. După ce am citit toate acestea, am decis să-i încerce. L-am contactat prin e-mail și mi-a explicat problema mea. Și mi-a spus ce trebuie să fac, am făcut-o și soțul meu sa întors la mine. Ne-am rezolvat problemele și am fost și mai fericiți decât oricând. Ești un om talentat și nu voi opri publicarea lui pentru că e un om minunat. Dacă aveți vreo problemă și sunteți în căutarea unei vrăji adevărate și autentice, Încearcă-l oricând, este răspunsul la problemele tale. Puteți să-l contactați prin e-mail: ogagakunta@gmail.com și să vă rezolvați problemele ca mine. El poate rezolva următoarele probleme și multe altele. (1) DACĂ VREAȚI EX-BACK (2) VREAȚI SĂ CONVENȚI SOSIUNEA DUMNEAVOASTRĂ PENTRU ÎNCĂLCAREA DIVORȚIEI (3) VĂ RUGĂM SĂ VĂ PROMOVAȚI ÎN OFICIUL DVS. (4) VREI BĂRBAȚI BĂRBAȚI ȘI FEMEILE CARE VOR VĂ CĂUTĂ ATRACTIVĂ (5) DACĂ DORIȚI SĂ CONCEPTĂ UN COPIL (6) VREI DUMNEAVOASTRĂ (7) VEI DUMNEAVOASTRUL DUMNEAVOASTRĂ PENTRU AI IUBI DOAR PENTRU VESTUL VIEȚII LUI (8) Aveți nevoie de SPELL buna LUCK (9) Aveți nevoie de un SPOT LOTTERY (10) Aveți nevoie de un loc de muncă ogagakunta@gmail.com

Cioloș: "Stimați lideri PSD, o demisie de onoare nu are nimic de-a face cu drepturile constituționale". Ce onoare ai tu măi, Cioloş, când te-ai băgat la "Friends of Europe" o organizație condusă de Bilderbergi şi finanțată de Soros?

Ce declară "onestul" finanțat de Soros, Plicușor Ban. Nicușor Dan: "Decizia de astăzi a PSD este una disprețuitoare la adresa românilor onești, care respectă legea și care plătesc taxe". Dar să fi finanțat de Soros nu e disprețuitor față de românii onești?

ORGIE în toaleta unui club din România. Totul a fost filmat cu un telefon mobil. VIDEO

O palmă morală dată dată de Donald Trump ipocriților progresiști de tipul Obama, Hillary și Bill Clinton care o dată spuneau una și azi spun alta pe tema migrației ilegală

SEX TAPE made in Romania: 4 vedete autohtone FILMATE făcând perversităţi VIDEO

Vin vremuri grele în imperiul neomarxist federalist al UE. Și Guvernul Cehiei a înaintat legea ce va impune în Cehia căsătoria între persoanele homosexuale

"PE CINE NU LAȘI SĂ MOARĂ NU TE LASĂ SĂ TRĂIEȘTI". Dragnea condamnat la 3 ani și 6 luni închisoare cu executare pentru instigare la abuz; decizia nu e definitivă. Încă un șef al PSD, cade sub secera Dosarelor Penale, după Adrian Năstase și Ponta.

Conservatorul Salvini şi partidul său Lega Nord sunt singurii care se opun Vaccinării cu Forța în Italia: Salvini: "10 vaccinuri obligatorii sunt inutile și uneori nocive și periculoase. "

Directorul, SEX cu profa de matematică în şcoală. Elevii au filmat pe ascuns. VIDEO XXX

Putin nu respectă rezoluțiile ONU de care face atâta caz. Premierul Republicii Moldova: "Rezoluția ONU votată vineri (prin care se cere trupelor ruse să părăsească teritoriul Republiciu Moldova) cea mai importantă decizie de la obținerea independenței"

Utile:Contraceptivele 5 efecte secundare asupra fertilității; Nu stați la soare dacă ați luat aceste medicamente; Care este legătura dintre pepene și anemie?

SĂRBĂTORI RELIGIOASE - 23 iunie

ntoarcerea refugiaților sirieni n țara lor poate avea loc numai n coordonare cu ONU, afirmă Merkel n Liban

Statele Unite suspendă pe termen nelimitat unele programe de pregătire militară comune cu Coreea de Sud

Germanii taxați la sânge de Donald Trump. Donald Trump amenință că va impune o taxă vamală de 20% pe toate autoturismele importate din UE

Subiectele zilei:Reportaj n comuna Catane din Dolj, acolo unde oamenii trăiesc din ajutor social; PSD după Dragnea; Tăriceanu și Dragnea, premiați de Societatea Timișoara pentru excelență n abjecție și impostură

O fostă majoretă a făcut SEX cu un elev de 15 ani! Filmul XXX a ajuns pe INTERNET. VIDEO

O româncă cetățean moldovean, arestată de Rusia pentru spionaj în favoarea României. Ar putea fi o incompetență crasă a SIE, dar rușii de la Sputnik afirmă că românca ar lucra și pentru americani. Comisia Parlamentară ar trebui să se sesize de urgență.

Trei concluzii după prima zi de antrenamente din Franța: Hamilton a fost de neoprit și va ataca locul 1, Sergio Perez riscă o suspendare după ce s-a trezit fără o roată pe circuit, iar traficul din zonă e mai rău ca cel din Berceni

Primăria alocă peste 1,8 milioane de lei pentru proiectele de consolidare a două corpuri ale Teatrului Nottara

Flick, cea mai tare ironie despre "potentul" Borcea! Uite ce poezie a compus!

Au făcut sex în restaurantul plin de oameni. Ce a făcut ospătăriţa când i-a văzut VIDEO XXX

Cine este "Baronul pădurilor" din România. Averea lui este de miliarde de euro | FOTO

Încă o navă cu migranți face obiectul unei controverse între Italia și Malta

Faze tari:Un restaurant din București a făcut reducere la prăjituri după condamnarea lui Liviu Dragnea; S-a lansat apa cu crenvurst n sticlă; Și-a tăiat degetul și i l-a mncat cățelul

EFEMERIDE ASTRONOMICE - 23 iunie

CITATUL ZILEI

În plin scandal al protocoalelor semnate de Statul Paralel Progresist, SRI-ul "a mai prins un terorist": un puști idiot de 15 ani. Un adolescent de 15 ani a fost reținut de DIICOT pentru propagandă teroristă

Semne că ai întâlnit pe cineva din aceeaşi familie spirituală

Furtună în Harghita | Aproape 6.000 de familii, fără energie electrică. Zeci de gospodării, inundate

Au pus tunurile pe Wimbledon! Acuzații fără precedent pentru londonezi, din toate direcțiile. Ce li se reproșează organizatorilor turneului-emblemă din tenis înaintea ediției pe care Simona Halep o va începe din postura de lider mondial

Ministrul german de finanțe dă asigurări privind viitorul euro

Caru' cu vedete: Laurențiu Reghecampf a slăbit 15 kilograme; Bianca Drăgușanu a fugit la mare cu noul iubit! Ce declarație de dragoste i-a făcut Tristan Tate;Victor Slav și găsește liniștea in brațele sexy prezentatoarei?!

HOROSCOP 23 iunie 2018. Baţi la uşa care trebuie, întâlneşti prietenul de care aveai nevoie. PREVIZIUNI pentru SAMBATA

Bilderbergul Macron denunță "lepra" populistă și naționalistă din Europa, Populiștii italieni critică "ipocrizia" Bilderbergului Progresist-Internaționalist

Scandal cu poliţia după ce un tânăr a fost găsit spânzurat. Ce a descoperit familia VIDEO

Horoscop amoros iunie 2015. Zodii şi perioade norocoase în dragoste

Primele imagini cu Beyonce de România, după bătaia primită de la Narcisa Guţă FOTO

"Marile minciuni nevinovate", ULTIMUL EPISOD: Nicole Kidman vorbeşte de un sfârşit "Înfricoşător, emoţionant"

Mihaela Buzărnescu după a doua victorie n fața Elinei Svitolina: Pentru mine e o onoare că am ajuns la acest nivel, să joc mpotriva unor fete din Top 10

Ministerul Educaţiei, obligat să prezinte anual Parlamentului raportul privind starea învăţământului preuniversitar şi superior

Arafat: Intervenția de la Colectiv, singura de care lumea se plânge

Bancul zilei: Oră fixă

Rezultatele finale la Evaluarea Națională vor fi afișate smbătă

Phenianul face concesii: Câte O SUTĂ de persoane despărţite în Războiul Coreei se vor reuni în August, în Coreea de Nord

Cum fac SEX rusoaicele, nemţoaicele sau italiencele. Clipul care a făcut senzaţie pe net VIDEO

Ce nseamnă pentru micii producători romni să-și vndă produsele n marile lanțuri de magazine și cum pot ajunge acolo

MIREASĂ prinsă de CAVALERUL de ONOARE în timp ce îşi înşela SOŢUL: Cine este BĂRBATUL ăsta? VIDEO

Sârbii au avut meciul în mână, dar pot pleca acasă! Festivalul ofensiv, "El Nino" Shaqiri și calculele sârbilor. Cronica meciului

Toată lumea a fost luat prin surprindere, raid aerian urmat de bombardamente intense, sunt mulţi morţi şi răniţi

Prezentatoare TV în sânii goi, după ce a fost trădată de rochie în direct VIDEO

Arafat: Singura intervenţie de care se plânge lumea este cea de la Colectiv. Nimeni nu înţelege că nu a fost o urgenţă obişnuită

Germania: Ultimatum pentru Angela Merkel cu privire la migranți. Partenerul de Coaliție Bavarez al lui Merkel nu mai suportă aducerea a milioane de migranți ilegali în Europa şi o acuză pe Merkel că a deschis Cutia Pandorei

EXCLUSIV | "Problema lor a fost el! Mi s-a părut 'frâna' din joc". Germania, meci crucial pentru viitorul la turneul final. Kroos & Co. au fost făcuți praf după înfrângerea cu Mexic | VIDEO

LIVE BLOG CM 2018, ziua 9 | Nigeria - Islanda 2-0. Dubla lui Musa ține Argentina în viață. Sigurdsson a ratat un penalty! Brazilia - Costa Rica 2-0, Serbia - Elveția, de la 21:00. Echipele de start

Imagini interzise cu ISTERICA DE LA TV. Ce face Adela Lupşe acum FOTO

FOTO | Budescu a reacționat și el după umilința Argentinei! "Nu știu cum să vă spun, dar a zis Messi că...". Ce a postat pe Instagram

Donald Trump amenință cu taxe vamale de 20% pentru mașinile produse n UE

Denisa Manelista, VIRGINĂ la 25 de ani. ADEVĂRATUL MOTIV a fost DEZVĂLUIT

BOMBA-SEXY Florentina Raiciu, păcălită pe internet: Blonda a făcut un show erotic pe Skype fără bani VIDEO

FOTO | Mesajul emoționant transmis de Neymar după victoria chinuită a Braziliei: "Nu toată lumea știe prin ce am trecut...". Starul lui PSG e al treilea marcator all-time al "Selecao"

"Poate că este un avantaj pentru mine faptul că am acest dar". Mărturisire emoționantă a Mihaelei Buzărnescu, după a 2-a victorie lejeră în fața Elinei Svitolina: cum era să piardă un mare atu din cauza cutumelor din România

'Statement win'. Toată lumea vorbește acum despre Mihaela Buzărnescu și modul în care a 'tranșat-o' pe Svitolina: 'noul coșmar al Elinei' și de ce 'aceste două victorii nu sunt deloc întâmplătoare'

Merkel: Condițiile de securitate actuale din Siria nu permit revenirea refugiaților

Dîncu ACEST PENIBIL care zburda şi zburdă PRIN STRUCTURILE DE SECURITATE dându-se "sociolog" MINTE PRIN OMISIUNE. Dîncu, despre acuzațiile lui Ion Cristoiu: "Am fost în  Seychelles, dar nu cu Ghiță și Coldea, ci cu soția". Dar în Toscana ai fost?

DNA: Modificarea Codului de procedură penală va ngreuna anchetele / CSM și instituțiile judiciare au fost ignorate de Parlament

Toparceanu si Dragnea. Extra-ordinarul banalitatii s-au bagat masline la colt

Vârstnic de 85 de ani, surprins cu barca de furtună, pe Dunăre

Ultimul meci mare al României. Partida pe care o revedem la nesfârșit. 18 ani de când tricolorii au arătat ce înseamnă mentalitate de fotbalist adevărat

Italia: În bătaia de joc a italienilor și a partidelor care pot forma o majoritate parlamentară, președintele progresist Mattarella l-a convocat pentru luni pe tehnocratul Carlo Cottareli, un fost director la FMI, în încercarea de a-l impune prim-ministru

Român reţinut în Koln, după ce autorităţile germane au evacuat Domul, de frica unui atentat terorist

Carmen Dan, după reacțiile negative la mesajul de susținere a lui Dragnea: Nu închid pagina de Facebook/ Să ameninți, în cel mai abject mod posibil, făcând referire la moarte sau viol, depășește orice limită a toleranței!

ANDRA, APROAPE GOALĂ! Uite-o CU SÂNII LA VEDERE, înainte să îl cunoască pe Măruță | VIDEO INCENDIAR

VIDEO Tornade n județul Galați

HOROSCOP: 3 zodii de femei fatale, toţi bărbaţii capitulează în faţa lor fără prea multă luptă

HOROSCOP ZILNIC SAMBATA 23 IUNIE 2018: Creativitatea şi optimismul domină ziua

Încă o Dovadă a Creației? După analizarea codurilor genetice ale ADN-ului mitocondrial la peste 100.000 de specii, cercetătorii au găsit un semn care arată că aproape toate animalele au apărut cam în același timp cu oamenii

Cum s-a trăit în România în anii '70- '80? UNII VĂ MINT spunându-vă că s-a trăit permanent prost între anii 1965 - 1989.

Horoscop zilnic SÂMBĂTĂ 23 IUNIE 2018. Începe magia Lunii în Scorpion!

Nicuşor Dan: Decizia de astăzi a PSD este una dispreţuitoare la adresa românilor oneşti, care respectă legea şi care plătesc taxe

Arafat: Am dat termen Ambulanței București să se mute n Centrul integrat pentru situații de urgență pnă n 15 iulie. Dispeceratul este ntr-o clădire cu bulină, iar la primul cutremur rămnem fără dispecerat medical

Cod galben de instabilitate atmosferică pentru județele Prahova, Mehedinți și Dolj, valabil pnă la ora 03:00

Peştii dintr-un râu au "migrat" într-un oraş din Texas şi au intrat în trafic

Miting de amploare pentru susţinerea principalului opozant al preşedintelui Erdogan

Pentru cei care au uitat că mișcarea #RESIST este o făcătură a lui Soros. Donald Trump despre democrații progresiști : "Democrații (n.red. progresiști) nu fac decât să obstrucționeze. Amintiți-vă de motto-ul lor, RESIST! Motto-ul nostru este PRODUCE!"

Tezele din iunie ale lui Liviu Dragnea

Diego Simone a izbucnit în timp ce Argentina era umilită de Croația! A pus mâna pe telefon și nu s-a putut abține: "Ăsta ce caută aici?!"

Carmen Dan, despre comentariile critice la postarea în care îşi exprimă sprijinul faţă de Dragnea: Se aşteptau să îmi închid pagina

Melania Trump a purtat o jachetă cu un mesaj controversat, în vizita la centrul unde sunt ținuți copiii imigranților. Reacțiile dure din online / Mesajul postat de Donald Trump

Fotbal: Alexandru Băluță s-a transferat de la CS Universitatea Craiova la Slavia Praga

LIVE BLOG | Derby-ul lunii iunie: Mihaela Buzărnescu - Elina Svitolina, în jurul orei 18:30. 'Miki-forehand-minune' a nimicit defensiva jucătoarei din Ucraina, la Roland Garros. Birmingham programează, în sferturi, testul ierbii: cine rezistă?

LIVE BLOG CM 2018, ziua 9 | Brazilia - Costa Rica se joacă ACUM! Sud-americanii îl asediază pe Navas. Neymar a semnat două ocazii imense

Aproape jumătate dintre cetățenii Marii Britanii vor un nou referendum privind apartenența la UE

Ediție bilingvă "Eminescu", română-bengali - lansată vineri, la București

LIVE BLOG CM 2018, ziua 9 | Brazilia - Costa Rica, ora 15:00. Neymar e apt de joc! Nigeria - Islanda, ora 18:00. Meciul care poate trimite Argentina acasă. Serbia - Elveția, ora 21:00, trupa lui Krstajic, la un pas de optimi

Patru beneficii ale consumului de miere

IGSU: 22 de localități, 14 județe și Capitala au fost afectate de ploile din ultimele 24 de ore

Top zodii predispuse la anxietate. Află dacă te numeri printre ele

COD GALBEN de FURTUNĂ în Capitală. Mai multe județe, sub cod PORTOCALIU de ploi

Femeile din Arabia Saudită vor putea conduce mașini ncepnd cu ziua de duminică, dar multe lucruri umbresc acest moment istoric

Opera din Budapesta a suspendat reprezentațiile musicalului Billy Elliot, după ce un ziar apropiat guvernului a scris că spectacolul incită la homosexualitate

LIVE BLOG CM 2018, ziua 9 | Brazilia - Costa Rica se joacă ACUM! Coutinho înscrie în finalul partidei. Neymar a căzut prea ușor și nu a primit penalty

Incendiu puternic într-un bloc din Argeş. Locatarii au fost evacuaţi de urgenţă

VIDEO FOTOGALERIE CM 2018: Brazilia - Costa Rica 2-0 / Selecao, salvată n prelungiri de golurile lui Coutinho și Neymar

Au scufundat "Vikingii"! Dubla lui Musa a pecetluit soarta unui meci urmărit de o întreagă națiune. Cronica partidei Nigeria - Islanda 2-0

[P] Interes crescut n comuna Hoceni, județul Vaslui, pentru campania Romnia Reciclează

Un tânăr din Galaţi a furat 10.000 de lei de la o bătrână, după care şi-a cumpărat o maşină şi a făcut accident.Bărbatul a fost reţinut

Ciclism: Federația internațională va interzice din 2019 utilizarea medicamentului Tramadol

Rusia ar putea introduce taxe vamale asupra importurilor de mașini, ca reacție la măsurile SUA

"Câteva conversații despre o fată foarte înaltă", la premiera în cinematografele românești | VIDEO

LIVE BLOG CM 2018, ziua 9 | ACUM se joacă Nigeria - Islanda! FOTO | Cel mai mare fan nigerian, surprins în tribunele arenei de la Volgograd :). Brazilia - Costa Rica 2-0, Serbia - Elveția, de la 21:00

J. K. Rowling va publica un nou roman polițist sub pseudonimul Robert Galbraith

Sediul PSD Mureș, vandalizat cu mai multe borcane cu gem. Nu nțelegem acest mod violent de a ți exprima opinia politică

Cele mai penibile poze de pe Tinder

Dragnea: Îmi cer iertare că s-a lungit atât de mult elaborarea Codului penal

Situație teribilă pentru Messi și Argentina! CALCULE în Grupa D | Croația e ca și calificată, "pumele" mai speră doar la locul al doilea. Cum poate vicecampioana mondială să evite o rușine istorică

PRIMA reacție a lui Tudorel Toader legată de condamnarea lui Liviu Dragnea

Nr. de articole la aceasta sectiune: 1009, afisate in 9 pagini.

ieri 19:27 ȘTIRILE MEDIAFAX