POSTUL LĂSAT DE LA DUMNEZEU, NE REGENEREAZĂ CELULELE ȘI NE VINDECĂ TUMORILE. Studiu Științific "Care este efectul Postului asupra regenerării celulelor stem din intestin. Descoperirea științifică făcută recent."

Cercetătorii americani de la MIT au descoperit că postul îmbunătățește substanțial capacitatea celulelor stem din intestin de a se regenera. "Tratamentul" ar produce beneficii în cazul bolilor gastro-intestinale și ar avea efecte pozitive la pacienții care fac chimioterapie.

Pe măsură ce oamenii îmbătrânesc, celulele lor intestinale încep să-și piardă capacitatea de regenerare. Aceste celule stem sunt sursa tuturor celulelor intestinale noi, astfel că acest declin poate face mai dificilă recuperarea din infecțiile gastro-intestinale sau alte afecțiuni care afectează intestinul.

Această funcție de regenerare a celulelor stem care se pierde odată cu înaintarea în vârstă poate fi inversată de un post de 24 de ore, potrivit unui nou studiu realizat de biologi de la MIT (Institutul de Tehnologie din Massachusetts). Cercetătorii au descoperit că postul îmbunătățește dramatic capacitatea celulelor stem de a se regenera, atât la șoarecii în vârstă cât și la cei tineri.

La șoarecii care au postit, celulele încep să descompună acizi grași în loc de glucoză, o schimbare care stimulează celulele stem să se regenereze. Cercetătorii au descoperit că ar putea impulsiona, de asemenea, acest proces de regenerare cu o molecula care activează același mecanism metabolic. O astfel de intervenție ar putea ajuta persoanele în vârstă să se recupereze mai repede în urma infecțiilor gastro-intestinale și ar avea efecte pozitive la pacienții cu cancer supuși la chimioterapie, spun cercetătorii.

Efectele postului asupra intestinului

"Postul are multe efecte asupra intestinului, care includ stimularea regenerării și care au efecte pozitive în cazul problemelor precum infecțiile intestinale sau în cazul cancerului", spune Omer Yilmaz, profesor asistent de biologie la MIT, membru al Institutul Koch pentru Cercetare Integrativă a Cancerului și unul dintre principalii autori ai studiului.

David Sabatini, profesor de biologie la MIT și membru al Institutului de Cercetare Biomedicală al Whitehead, de asemenea, unul dintre autorii principali ai lucrării, care apare a apărut în publicația "Cell Stem Cell" susține: "acest studiu a furnizat dovezi că postul activează un comutator metabolic în celulele stem intestinale, care trec de la utilizarea carbohidraților la arderea grăsimilor. Interesant este că odată ce aceste celule au început să oxideze acizii grași și-au îmbunătățit funcția în mod semnificativ. Acționând farmaceutic în acest sens poate să reprezintă o cale terapeutică de a îmbunătăți homeostaza țesutului în patologiile asociate cu vârsta."

Postul a dublat capacitatea de regenerare

De mai multe decenii, oamenii de știință au știut că aportul caloric scăzut este legat de longevitatea crescută la oameni și la alte organisme. Yilmaz și colegii săi au fost interesați să exploreze în ce mod postul are efecte la nivel molecular, în special în intestin.

Celulele stem intestinale sunt responsabile de menținerea mucoasei intestinului, care de obicei se reînnoiește la fiecare cinci zile. Când apar leziuni sau infecții, celulele stem sunt cheia pentru repararea oricăror daune. Pe măsură ce oamenii îmbătrânesc, abilitățile regenerative ale acestor celule stem intestinale se diminuează, așa că durează mai mult timp pentru a se reface intestinul.

"Celulele stem intestinale sunt 'caii de lucru' din intestin care dau naștere la mai multe celule stem și la toate diferitele tipuri de celule ale intestinului. Pe măsură ce îmbătrânim, funcțiile de regenerare ale celulelor stem din intestin scad, ceea ce afectează capacitatea intestinului de a se repara după daunele suferite", spune Yilmaz. "Mergând pe această linie, ne-am concentrat pe înțelegerea modului în care un post de 24 de ore îmbunătățește funcția celulelor stem intestinale tinere și îmbătrânite", detaliază cercetătorul.

După ce șoarecii au postit timp de 24 de ore, cercetătorii au îndepărtat celulele stem intestinale și le-au lăsat să se dezvolte într-un vas de cultură, lucru care le-a permis să determine dacă celulele pot da naștere la "mini-intestine" cunoscute sub numele de organoizi.

Cercetatorii au descoperit că celulele stem de la șoarecii care au postit și-au dublat capacitatea de regenerare.
"Era foarte evident că postul a avut acest efect imens asupra capacității celulelor intestinale de a forma mai mulți organoizi", spune Maria Mihaylova, cercetător post-doctoral și co-autor al studiului. "Acest fenomen s-a întâmplat atât la șoarecii tineri cât și la șoarecii în vârstă și am vrut să înțelegem mecanismele moleculare care au condus la această evoluție", detaliază cercetătoarea.

Comutator metabolic

Studii ulterioare au arătat ca postul induce celulele să treacă de la metabolismul lor obișnuit, care arde carbohidrați, cum ar fi zaharurile, la metabolizarea acizilor grași. Această comutare are loc prin activarea factorilor de transcripție numiți PPAR, care activează mai multe gene implicate în metabolizarea acizilor grași.

Cercetătorii au descoperit că, în cazul în care au oprit aceasta cale, postul nu mai poate impulsiona regenerarea. Ei plănuiesc acum să studieze modul în care acest comutator metabolic impulsionează celulele stem să-și îmbunătățească abilitățile regenerative.

Medicament care ia locul postului

De asemenea, au descoperit că pot reproduce efectele benefice ale postului prin tratarea șoarecilor cu o moleculă care imită efectele factorilor PPAR. "A fost, de asemenea, foarte surprinzător. Doar activarea unei căi metabolice este suficientă pentru a inversa anumite fenotipuri de vârstă", spune Cheng.
Constatările sugerează că tratamentul medicamentos ar putea stimula regenerarea fără a cere pacienților să țină post, ceea ce este dificil pentru majoritatea oamenilor.

Un grup care ar putea beneficia de un astfel de tratament sunt pacienții cu cancer care fac chimioterapie, care dăunează adesea celulelor intestinale. De asemenea, ar putea beneficia persoanele în vârstă care suferă de infecții intestinale sau alte tulburări gastrointestinale care pot deteriora mucoasa intestinului. Cercetătorii intenționează să exploreze potențialul de eficacitate al unor astfel de tratamente la oameni.

Citește și

Continuați să citiți...

(Adevarul)

• No kidding!  gheorghe   2018-05-22 - 09:11

Infometarea nu e post.

• Dragoste  Camila Rodela   2018-06-10 - 17:32

Buna ziua, prietenii mei sunt Camila Rodela si sunt din Michigan, United State. Sunt aici pentru a depune mărturie despre lucrările bune ale lui DR.OGAGA ​​KUNTA în viața mea. Soțul meu și cu mine am fost căsătoriți timp de 27 de ani cu doi copii. acum doi ani totul a ajuns la capăt. Am vrut soțul meu înapoi și l-am rugat, dar nu a ascultat niciodată, așa că am dat peste câteva mărturii despre această vrăjitoare particulară. Unii oameni au mărturisit că le-a adus înapoi pe iubitul lor Ex, unii au mărturisit că restaurează uterul și vindecând cancerul și alte boli, unii mărturisind că poate vrăji pentru a opri divorțul și vraja pentru a obține o slujbă bine plătită. Este uimitor, am dat peste o mărturie specială, era despre o femeie numită Vera, ea a mărturisit despre modul în care a adus înapoi iubitul ei Ex și, la sfârșitul mărturiei sale, și-a abandonat e-mailul. După ce am citit toate acestea, am decis să-i încerce. L-am contactat prin e-mail și mi-a explicat problema mea. Și mi-a spus ce trebuie să fac, am făcut-o și soțul meu sa întors la mine. Ne-am rezolvat problemele și am fost și mai fericiți decât oricând. Ești un om talentat și nu voi opri publicarea lui pentru că e un om minunat. Dacă aveți vreo problemă și sunteți în căutarea unei vrăji adevărate și autentice, Încearcă-l oricând, este răspunsul la problemele tale. Puteți să-l contactați prin e-mail: ogagakunta@gmail.com și să vă rezolvați problemele ca mine. El poate rezolva următoarele probleme și multe altele. (1) DACĂ VREAȚI EX-BACK (2) VREAȚI SĂ CONVENȚI SOSIUNEA DUMNEAVOASTRĂ PENTRU ÎNCĂLCAREA DIVORȚIEI (3) VĂ RUGĂM SĂ VĂ PROMOVAȚI ÎN OFICIUL DVS. (4) VREI BĂRBAȚI BĂRBAȚI ȘI FEMEILE CARE VOR VĂ CĂUTĂ ATRACTIVĂ (5) DACĂ DORIȚI SĂ CONCEPTĂ UN COPIL (6) VREI DUMNEAVOASTRĂ (7) VEI DUMNEAVOASTRUL DUMNEAVOASTRĂ PENTRU AI IUBI DOAR PENTRU VESTUL VIEȚII LUI (8) Aveți nevoie de SPELL buna LUCK (9) Aveți nevoie de un SPOT LOTTERY (10) Aveți nevoie de un loc de muncă ogagakunta@gmail.com

Termenul n care se poate achita jumătate din minimul amenzii va crește la 15 zile, plățile urmnd să se facă ntr-un cont unic

Directorul, SEX cu profa de matematică în şcoală. Elevii au filmat pe ascuns. VIDEO XXX

Controlul Justiției este unul din obiectivele cheie ale Rețelei Soroşisto-Progresiste. SUA. Soros se implică în cursele pentru alegerea procurorilor districtuali pentru a crea mai apoi o furtună judiciară împotriva conservatorilor

ORGIE în toaleta unui club din România. Totul a fost filmat cu un telefon mobil. VIDEO

Filmul evenimentelor şi agresiunile protestatarilor la adresa jandarmilor de la mitingul din 10 august, prezentat de Jandarmerie

Cum fac SEX rusoaicele, nemţoaicele sau italiencele. Clipul care a făcut senzaţie pe net VIDEO

SEX TAPE made in Romania: 4 vedete autohtone FILMATE făcând perversităţi VIDEO

Prezentatoare TV în sânii goi, după ce a fost trădată de rochie în direct VIDEO

Au făcut sex în restaurantul plin de oameni. Ce a făcut ospătăriţa când i-a văzut VIDEO XXX

De ce iese Darius Vlcov, n plin scandal legat de proteste, cu un atac asupra sectorului gazelor

Cioloș i cere demisia premierului Dăncilă, după reprimarea violentă a protestului de pe 10 august

Polonia, Bulgaria și România au cele mai mici prețuri la carne din UE

The Guardian: Uniunea Europeană, chemată să intervină după protestele violente din Romnia

Cenzură Progresistă în SUA. Fără nici o decizie judecătorească, progresiştii de la Apple, Facebook și alte companii de tehnologie au cenzurat şi șters paginile social-media ale celebrului site Conservator Infowars şi ale proprietarului său Alex Jones

RĂSCOALĂ. Localnicii dintr-o comună au alungat autoritățile venite să eutanasieze porcii cu pestă

O ospătăriţă serveşte clienţii la mese în pielea goală FOTO

Victorie în 5 minute! Simona Halep a făcut cele 6 puncte cu Tomljanovic de care mai avea nevoie pentru a trece în turul 3 la Cincinnati

Horoscop weekend 18-19 august. Se anunță aventuri, flirturi, iar eclipsa de Soare are încă efecte asupra zodiilor

O fostă majoretă a făcut SEX cu un elev de 15 ani! Filmul XXX a ajuns pe INTERNET. VIDEO

EFEMERIDE ASTRONOMICE - 17 august

SĂRBĂTORI RELIGIOASE - 17 august

SIMONA HALEP - ASHLEIGH BARTY LIVE VIDEO ONLINE STREAMING DIGI SPORT. Când se joacă meciul

Viorica Dăncilă, scrisoare către Comisia Europeană în care în care acuză încercări violente de înlăturare a Guvernului

Utile:Medicamentul ce va putea vindeca mai multe tipuri de cancer a trecut cu succes testele de laborator; Beneficiile ananasului in dieta; Cum identificam alunitele cu potential canceros? Atentie mare la nevii care apar dupa 30 de ani!

Partida Simona Halep - Ashleigh Barty, în turul 3 la Cincinnati, a fost reprogramată. Cum ar putea arăta programul zilei pentru liderul mondial, în cel mai fericit caz

Bancul zilei: Jocuri n familie

Faze tari: Duce berea la mese n pielea goală; Tehnologia japoneză detectează angajații somnoroși și le pulverizează un jet de aer n cameră; Firma M**e PSD, ideea unui romn: Fac ce vreau cu banii mei

SUA vor investi milioane de dolari n Romnia, potrivit noului buget al Apărării. Reacția Kremlinului

Un alt abuz făcut de forțe de ordine. O femeie de 87 de ani a fost imobilizată într-un mod BRUTAL de 3 politiști, la doar o săptămână după ce o fetiță de 11 ani a trecut prin același coșmar

VIDEO WTA Cincinnati: Sloane Stephens, Angelique Kerber și Caroline Garcia au părăsit competiția n optimi

Elon Musk spune că anul a fost cumplit și că uneori nu a ieșit trei - patru zile din fabrică

Doctor înjunghiat mortal în cabinetul său

Brigitte Sfăt, îndrăgostită lulea. S-a pozat în timp ce îşi sărută cu foc noul iubit FOTO

SCENE DE SEX la "Mireasă pentru fiul meu"? Ce au văzut telespectatorii, la TV, a creat isterie | VIDEO

Cât de frumoasă este fiica mijlocie a lui Gigi Becali. Alexandra, apariţie devastatoare în Bucureşti FOTO

Accident grav în nordul Capitalei. Două maşini s-au izbit frontal, după ce un şofer a încercat să se sinucidă

CALENDAR ORTODOX 2018: Sărbătoare mare, ce trebuie să facă toţi creştinii pentru sporul şi binecuvântarea casei

O şoferiţă a făcut accident cu o maşină pe care voia să o cumpere. Femeia a distrus un showroom

TOP 10 cele mai bune ACTRIŢE PORNO din istorie. Sau cum sunt manipulați tinerii de mici FOTO

Clarvăzătoarea Maria Gheorghiu, o nouă profeţie cutremurătoare: "ULTIMATUM! Nu va fi deloc bine pentru omenire!"

Mai multe sedii PSD, vandalizate

Legea pensiilor nu trebuie să devină terenul de joacă al populismului ieftin

HOROSCOP 17 august 2018. Situaţie tensionată în relaţie după multe zile libere. Previziuni pentru vineri

Sedii PSD vopsite și inscripționate cu mesajul Libertate, egalitate, m..e PSD

Globaliştii au prăbușit Lira Turcească. Erdogan promite să sfideze "amenințările" SUA după prăbușirea monedei turceşti

Cele mai norocoase zodii ale toamnei, toate vin servite pe platou. Sunt protejatele astrelor din septembrie

Financial review. ngrijorările marilor ziare străine de vineri: moartea Arethei Franklin, Elon Musk, evoluția lirei turcești, eliminarea taxelor pentru mediciniștii de la NYU, noua lege a imigrației

Presa rusă: Putin provoacă: Austria mă iubește

Patru întâmplări ciudate și-o minune! Calificarea FCSB, însoțită de un număr de evenimente curioase

Drama celor peste 300 de familii din blocurile de lngă podul Morandi din Genova

Ecaterina Andronescu insistă ca Liviu Dragnea să demisioneze: "Poate fi o soluţie de maturitate politică"

A fost identificat proprietarul mașinii pline cu cocktailuri molotov/ Laurențiu Cazan, cel care a coordonat acțiunea jandarmilor la protestul din 10 august: Se fac cercetări

Test drive Opel Insignia Country Tourer 4x4 - Nemții au dat lovitura! - GALERIE FOTO

Temperaturi de vară la început de toamnă. Cum va fi vremea la sfârşit de august şi în prima jumătate din septembrie

Oana Lis i-a aprins lumânarea lui Viorel Lis! Declaraţii cutremuratoare făcute de soţia fostului primar al Capitalei

Sora lui Leo de la Strehaia şi-a făcut vilă cu turnuleţe şi şi-a luat maşină pe bani din fonduri europene

Norica Nicolai, despre scrisoarea Vioricăi Dăncilă: E un lucru bun. Din păcate Guvernul nu a informat mereu CE

Protestatară luată cu ambulanța de la Parchet, după ce i s-a făcut rău

Progresiştii internaționalişti de azi au preluat de la Karl Marx lupta pentru desființarea familiei tradiționale, lupta pentru creșterea şi educația instituționalizată a copiilor şi lupta pentru desființarea statelor naționale

Israel: Premierul Benjamin Netanyahu este audiat de poliție ntr-un dosar de corupție

Nou atac al fostul director CIA la adresa lui Trump: Negarea colabărării cu Rusia n alegeri este o aberație / ntrebare este dacă intră sub incidența legii penale

Scrisoarea Vioricăi Dăncilă, n care acuză ncercări de nlăturare pe cale violentă a guvernului, a ajuns la Comisia Europeană (surse)

Grupul Verzilor din PE solicită Comisiei Europene să intervină după protestele din România

L.Cazan, despre protest: Persoanele turbulente se aprovizionau dintr-o mașină cu cocktailuri molotov

SUA amenință că vor impune mai multe sancțiuni Turciei dacă pastorul american nu va fi eliberat

Omul cu "dantelăriile" de la FCSB l-a impresionat pe Cosmin Contra. Mesajul selecționerului după FCSB - Hajduk Split

Pentagon: China și-a intensificat antrenamentele privind atacuri aeriene, probabil pentru a ataca SUA și aliații săi

​WTA Cincinnati: Ploaia a dat peste cap programul meciurilor - Halep vs Barty se va juca vineri, de la ora 18:00

Departamentul de Stat afirmă că SUA și Rusia mențin dialogul privind Siria și Ucraina

Tenis: Alexandra Dulgheru, calificată în sferturi la Vancouver (ITF)

Infotrafic: Traficul - pe o singură bandă pe breteaua de acces din Centura Capitalei către Autostrada București - Constanța

CITATUL ZILEI

Un alt avion a fost forțat să aterizeze de urgență după o alertă cu bombă: incidentul s-a petrecut în Peru

Amenințări cu bombă: Patru avioane nevoite să aterizeze de urgență în Chile, Peru și Argentina

Tesla Motors. Primul mort în timp ce mergea cu o mașină care se conducea singură

PENIBIL. Cioloş - şoarecele lui Merkel şi al lui Soros a ajuns să se creadă dulău. Cioloş vrea să joace dur cu Marea Britanie şi s-o pună să plătească un preț mare pentru Brexit pentru ca nu cumva alții de frică să mai îndrăznească să iasă din UE

Scara care urcă spre Vârful Toaca, din masivul Ceahlău, reconstruită. Cea veche era impracticabilă

SIMONA HALEP - ASHLEIGH BARTY LIVE VIDEO ONLINE STREAMING DIGI SPORT: Meci pentru finala Rogers Cup

Mircea Geoană, vacanţă exclusivistă de peste 100.000 de dolari, în Sardinia, alături de familie şi de un celebru avocat american

Constanța: Se extinde virusul pestei porcine africane în localitățile de la malul Dunării

Dacian Cioloş: Doamna Dăncilă nu are un mesaj pentru români, dar trimite un mesaj pe ascuns la Comisia Europeană

Furtuna a făcut prăpad la Timişoara

Doi părinţi din China şi-au scos fiica la vânzare pentru a plăti tratamentul băiatului de 4 ani

Zodii care o duc foarte bine până la sfârşitul anului. Sunt doar 3 la număr. Poate şi tu eşti printre ele

Alina Gorghiu: Dăncilă abuzează de funcția de premier pentru a dezinforma CE. Comisia știe cine e Iohannis

ALERTĂ de la Institutului Național de Hidrologie: Râuri din nouă județe sunt sub cod galben de inundații până la miezul nopții

Europarlamentar PNL: Scrisoarea trimisă de premier către CE este o palmă dată României

Două noi fonduri de investiții n startupuri de criptomonede și blockchain

Ioan Mircea Pașcu vrea amendarea protestatarilor agresivi cu 15.000 de euro: Cine nu-și permite să plătească amenda stă acasă sau se abține de la violențe

Klaus Iohannis s-a întâlnit cu primarul din Negru Vodă, în timp ce se plimba cu bicicleta/ Petre Urziceanu: Ne-am întâlnit întâmplător. Eram cu mașina

Aproximativ 20 de angajați ai unei fabrici textile din Sibiu, evacuați din cauza mirosului de gaz

Despre două mesaje. Unul cu #hashtag, altul fără

Ce idei de afaceri fintech mai au romnii: Blockchain și multibanking

Norica Nicolai, avocatul Jandarmeriei: Cred că imaginile cu jandarmii care lovesc oameni cu minile ridicate au fost trucate. Pot să fiu de acord cu orice, dar nu cu violența și injuriile la adresa oamenilor legii

Fotbal: Manchester City l-a împrumutat pe Daniel Arzani la Celtic Glasgow

Rihanna și Donald Glover, în vizită în Cuba pentru a realiza împreună un nou proiect

O protestatară ce a venit la Parchetul Militar pentru a depune plângere, preluată de SMURD. Acuza dureri de cap

Benjamin Netanyahu, audiat într-un caz de corupție. Ce acuzații i se aduc premierului Israelului

Bloomberg: Donald Trump și Vladimir Putin au convenit că trupele iraniene trebuie retrase din Siria

Guvernele de la Berlin și Atena au ajuns la un acord prin care Grecia va prelua migranții înregistrați pe teritoriul ei

Protest de "comemorare" a "represiunii împotriva manifestanţilor" din 10 august, anunţat pentru vineri în Piaţa Victoriei

INHGA: Fluviul Dunărea va înregistra debite scăzute, în următoarea săptămână

TAROM continuă campania ''Dor de lume'' și pune în vânzare bilete cu prețuri de la 119 euro

Un bărbat s-a aruncat n fața metroului, la stația C.Brncoveanu. Trenul s-a oprit nainte de impact/ Bărbatul nu este grav rănit

Trafic rutier intens pe Valea Prahovei și pe Autostrada Soarelui, spre stațiuni

Scarlett Johansson, pe primul loc în topul celor mai bine plătite actrițe din lume în 2018

Fata de 13 ani care şi-a înjunghiat bunica pentru că nu era lăsată să aibă o relaţie amoroasă cu propriul tată a fost găsită

Facebook a obținut drepturile de difuzare a meciurilor din Champions League n America Latină

România a înregistrat în 2017 al treilea cel mai scăzut nivel al preţurilor cărnii din UE (Eurostat)

Parchetul Militar, program prelungit: Protestatarii vor putea depune plângeri și în weekend/ Au fost înregistrate 211 de plângeri și au fost audiate 92 de persoane

ANM: Informarea de vreme instabilă la nivelul întregii țări, prelungită până duminică seara

Performanța stabilită de Raul Rusescu la meciul FCSB - Hajduk 2-1

Premierul Viorica Dăncilă a trimis o scrisoare președintelui și prim-vicepreședintelui Comisiei Europene (purtător de cuvânt al CE)

Loteria Română: Report de peste 2,76 milioane lei la categoria I a jocului Loto 6/49

Doctor înjunghiat mortal în cabinetul său, în orașul german Offenburg

TRĂDAREA DE ȚARĂ A ÎNTREGII CLASE POLITICE ROMÂNEȘTI. Ilie Șerbănescu - Gazul românesc – emblema trădării naționale

MANIPULAREA PRIN SEX. IMAGINI EXPLICITE! Mădălina GHENEA, GOALĂ PUȘCĂ în SCENE de SEX SĂLBATIC in serialul "Familia Borgia - Adevar si Frica" | VIDEO 18+

Progresiştii au întrecut orice limite. Copiii sunt eutanasiați în Belgia. Adică copii minori sub 12 ani sunt ucişi cu zile "la cererea lor"

Nr. de articole la aceasta sectiune: 7134, afisate in 60 pagini.

ieri 18:57 ȘTIRILE MEDIAFAX