POSTUL LĂSAT DE LA DUMNEZEU, NE REGENEREAZĂ CELULELE ȘI NE VINDECĂ TUMORILE. Studiu Științific "Care este efectul Postului asupra regenerării celulelor stem din intestin. Descoperirea științifică făcută recent."

Cercetătorii americani de la MIT au descoperit că postul îmbunătățește substanțial capacitatea celulelor stem din intestin de a se regenera. "Tratamentul" ar produce beneficii în cazul bolilor gastro-intestinale și ar avea efecte pozitive la pacienții care fac chimioterapie.

Pe măsură ce oamenii îmbătrânesc, celulele lor intestinale încep să-și piardă capacitatea de regenerare. Aceste celule stem sunt sursa tuturor celulelor intestinale noi, astfel că acest declin poate face mai dificilă recuperarea din infecțiile gastro-intestinale sau alte afecțiuni care afectează intestinul.

Această funcție de regenerare a celulelor stem care se pierde odată cu înaintarea în vârstă poate fi inversată de un post de 24 de ore, potrivit unui nou studiu realizat de biologi de la MIT (Institutul de Tehnologie din Massachusetts). Cercetătorii au descoperit că postul îmbunătățește dramatic capacitatea celulelor stem de a se regenera, atât la șoarecii în vârstă cât și la cei tineri.

La șoarecii care au postit, celulele încep să descompună acizi grași în loc de glucoză, o schimbare care stimulează celulele stem să se regenereze. Cercetătorii au descoperit că ar putea impulsiona, de asemenea, acest proces de regenerare cu o molecula care activează același mecanism metabolic. O astfel de intervenție ar putea ajuta persoanele în vârstă să se recupereze mai repede în urma infecțiilor gastro-intestinale și ar avea efecte pozitive la pacienții cu cancer supuși la chimioterapie, spun cercetătorii.

Efectele postului asupra intestinului

"Postul are multe efecte asupra intestinului, care includ stimularea regenerării și care au efecte pozitive în cazul problemelor precum infecțiile intestinale sau în cazul cancerului", spune Omer Yilmaz, profesor asistent de biologie la MIT, membru al Institutul Koch pentru Cercetare Integrativă a Cancerului și unul dintre principalii autori ai studiului.

David Sabatini, profesor de biologie la MIT și membru al Institutului de Cercetare Biomedicală al Whitehead, de asemenea, unul dintre autorii principali ai lucrării, care apare a apărut în publicația "Cell Stem Cell" susține: "acest studiu a furnizat dovezi că postul activează un comutator metabolic în celulele stem intestinale, care trec de la utilizarea carbohidraților la arderea grăsimilor. Interesant este că odată ce aceste celule au început să oxideze acizii grași și-au îmbunătățit funcția în mod semnificativ. Acționând farmaceutic în acest sens poate să reprezintă o cale terapeutică de a îmbunătăți homeostaza țesutului în patologiile asociate cu vârsta."

Postul a dublat capacitatea de regenerare

De mai multe decenii, oamenii de știință au știut că aportul caloric scăzut este legat de longevitatea crescută la oameni și la alte organisme. Yilmaz și colegii săi au fost interesați să exploreze în ce mod postul are efecte la nivel molecular, în special în intestin.

Celulele stem intestinale sunt responsabile de menținerea mucoasei intestinului, care de obicei se reînnoiește la fiecare cinci zile. Când apar leziuni sau infecții, celulele stem sunt cheia pentru repararea oricăror daune. Pe măsură ce oamenii îmbătrânesc, abilitățile regenerative ale acestor celule stem intestinale se diminuează, așa că durează mai mult timp pentru a se reface intestinul.

"Celulele stem intestinale sunt 'caii de lucru' din intestin care dau naștere la mai multe celule stem și la toate diferitele tipuri de celule ale intestinului. Pe măsură ce îmbătrânim, funcțiile de regenerare ale celulelor stem din intestin scad, ceea ce afectează capacitatea intestinului de a se repara după daunele suferite", spune Yilmaz. "Mergând pe această linie, ne-am concentrat pe înțelegerea modului în care un post de 24 de ore îmbunătățește funcția celulelor stem intestinale tinere și îmbătrânite", detaliază cercetătorul.

După ce șoarecii au postit timp de 24 de ore, cercetătorii au îndepărtat celulele stem intestinale și le-au lăsat să se dezvolte într-un vas de cultură, lucru care le-a permis să determine dacă celulele pot da naștere la "mini-intestine" cunoscute sub numele de organoizi.

Cercetatorii au descoperit că celulele stem de la șoarecii care au postit și-au dublat capacitatea de regenerare.
"Era foarte evident că postul a avut acest efect imens asupra capacității celulelor intestinale de a forma mai mulți organoizi", spune Maria Mihaylova, cercetător post-doctoral și co-autor al studiului. "Acest fenomen s-a întâmplat atât la șoarecii tineri cât și la șoarecii în vârstă și am vrut să înțelegem mecanismele moleculare care au condus la această evoluție", detaliază cercetătoarea.

Comutator metabolic

Studii ulterioare au arătat ca postul induce celulele să treacă de la metabolismul lor obișnuit, care arde carbohidrați, cum ar fi zaharurile, la metabolizarea acizilor grași. Această comutare are loc prin activarea factorilor de transcripție numiți PPAR, care activează mai multe gene implicate în metabolizarea acizilor grași.

Cercetătorii au descoperit că, în cazul în care au oprit aceasta cale, postul nu mai poate impulsiona regenerarea. Ei plănuiesc acum să studieze modul în care acest comutator metabolic impulsionează celulele stem să-și îmbunătățească abilitățile regenerative.

Medicament care ia locul postului

De asemenea, au descoperit că pot reproduce efectele benefice ale postului prin tratarea șoarecilor cu o moleculă care imită efectele factorilor PPAR. "A fost, de asemenea, foarte surprinzător. Doar activarea unei căi metabolice este suficientă pentru a inversa anumite fenotipuri de vârstă", spune Cheng.
Constatările sugerează că tratamentul medicamentos ar putea stimula regenerarea fără a cere pacienților să țină post, ceea ce este dificil pentru majoritatea oamenilor.

Un grup care ar putea beneficia de un astfel de tratament sunt pacienții cu cancer care fac chimioterapie, care dăunează adesea celulelor intestinale. De asemenea, ar putea beneficia persoanele în vârstă care suferă de infecții intestinale sau alte tulburări gastrointestinale care pot deteriora mucoasa intestinului. Cercetătorii intenționează să exploreze potențialul de eficacitate al unor astfel de tratamente la oameni.

Citește și

Continuați să citiți...

(Adevarul)

• No kidding!  gheorghe   2018-05-22 - 09:11

Infometarea nu e post.

• Dragoste  Camila Rodela   2018-06-10 - 17:32

Buna ziua, prietenii mei sunt Camila Rodela si sunt din Michigan, United State. Sunt aici pentru a depune mărturie despre lucrările bune ale lui DR.OGAGA ​​KUNTA în viața mea. Soțul meu și cu mine am fost căsătoriți timp de 27 de ani cu doi copii. acum doi ani totul a ajuns la capăt. Am vrut soțul meu înapoi și l-am rugat, dar nu a ascultat niciodată, așa că am dat peste câteva mărturii despre această vrăjitoare particulară. Unii oameni au mărturisit că le-a adus înapoi pe iubitul lor Ex, unii au mărturisit că restaurează uterul și vindecând cancerul și alte boli, unii mărturisind că poate vrăji pentru a opri divorțul și vraja pentru a obține o slujbă bine plătită. Este uimitor, am dat peste o mărturie specială, era despre o femeie numită Vera, ea a mărturisit despre modul în care a adus înapoi iubitul ei Ex și, la sfârșitul mărturiei sale, și-a abandonat e-mailul. După ce am citit toate acestea, am decis să-i încerce. L-am contactat prin e-mail și mi-a explicat problema mea. Și mi-a spus ce trebuie să fac, am făcut-o și soțul meu sa întors la mine. Ne-am rezolvat problemele și am fost și mai fericiți decât oricând. Ești un om talentat și nu voi opri publicarea lui pentru că e un om minunat. Dacă aveți vreo problemă și sunteți în căutarea unei vrăji adevărate și autentice, Încearcă-l oricând, este răspunsul la problemele tale. Puteți să-l contactați prin e-mail: ogagakunta@gmail.com și să vă rezolvați problemele ca mine. El poate rezolva următoarele probleme și multe altele. (1) DACĂ VREAȚI EX-BACK (2) VREAȚI SĂ CONVENȚI SOSIUNEA DUMNEAVOASTRĂ PENTRU ÎNCĂLCAREA DIVORȚIEI (3) VĂ RUGĂM SĂ VĂ PROMOVAȚI ÎN OFICIUL DVS. (4) VREI BĂRBAȚI BĂRBAȚI ȘI FEMEILE CARE VOR VĂ CĂUTĂ ATRACTIVĂ (5) DACĂ DORIȚI SĂ CONCEPTĂ UN COPIL (6) VREI DUMNEAVOASTRĂ (7) VEI DUMNEAVOASTRUL DUMNEAVOASTRĂ PENTRU AI IUBI DOAR PENTRU VESTUL VIEȚII LUI (8) Aveți nevoie de SPELL buna LUCK (9) Aveți nevoie de un SPOT LOTTERY (10) Aveți nevoie de un loc de muncă ogagakunta@gmail.com

Directorul, SEX cu profa de matematică în şcoală. Elevii au filmat pe ascuns. VIDEO XXX

A murit Ilie Balaci, cel mai mare fotbalist român din toate timpurile după Hagi şi Dobrin. Minunea Blondă avea doar 62 de ani. Dumnezeu să-l odihnească în pace!

Jerusalem Post: Finanțările lui SOROS vizează crearea unui Haos Global care să distrugă autoritatea Statelor Naționale.

SEX TAPE made in Romania: 4 vedete autohtone FILMATE făcând perversităţi VIDEO

Prezentatoare TV în sânii goi, după ce a fost trădată de rochie în direct VIDEO

TOP 10 cele mai bune ACTRIŢE PORNO din istorie. Sau cum sunt manipulați tinerii de mici FOTO

ORGIE în toaleta unui club din România. Totul a fost filmat cu un telefon mobil. VIDEO

ONG-ul Progresist "Federația Asociațiilor de Părinți": Avem nevoie de educație sexuală in școli. Opționalul Educație pentru Sănătate trebuie revizuit

Cum fac SEX rusoaicele, nemţoaicele sau italiencele. Clipul care a făcut senzaţie pe net VIDEO

Cu toții o știm și o iubim pe FETIȚA ZURLI. CUM ARATĂ în realitate, cum o CHEAMĂ de fapt și ce VÂRSTĂ are | VIDEO

Mircea Lucescu știe de ce a murit Ilie Balaci: "Acesta e un avertistment pentru cei trecuți de 50 de ani". Un viciu mai vechi i-a periclitat starea de sănătate

Cele mai bune filme erotice pe care le-ai ratat - Video

Progresiştii Soroşişti îşi bat joc de legile României. Primul DOCUMENT OFICIAL ILEGAL legat de "egalitatea SOROŞISTĂ de GEN" din România. "Părinte 1" şi "Părinte 2" înlocuiesc MAMA şi TATA

Ilie Şerbănescu - "Iliberalismul“ – o dezgustătoare diversiune colonialistă

Iranul califică drept "halucinații" acuzațiile SUA privind intenția Teheranului de a influența viitoarele alegeri americane

Ana Maria Barnoschi, topless la piscină. Bărbații vor avea vise erotice după ce văd această fotografie

BILANȚUL LUI UEDZI DUPĂ 1 LUNA DE JOC +1.52. Cel mai tare program AI de Pariuri din Lume! Meciurile de AZI si ISTORICUL MECIURILOR din 15 septembrie 2018 alese și pariate de UEDZULA alintat UEDZI, programul de inteligență artificială al Fluierul.ro

BREAKING NEWS: E oficial, Messi ratează El Clasico! Barcelona a anunțat cât de gravă e accidentarea lui Leo și cât va lipsi de pe teren

Patru persoane, între care doi copii, au murit pe DN 56, în Calafat, după impactul dintre o mașină și un TIR

ACCIDENT grav în Bihor: Trei tineri morți după ce mașina în care se aflau s-a lovit de un TIR. Vehiculele au luat foc

BREAKING | Donald Trump anunță retragerea SUA din Tratatul Forțelor Nucleare Intermediare, denunțând încălcarea acordului de către Rusia

Cum s-a trăit în România în anii '70- '80? UNII VĂ MINT spunându-vă că s-a trăit permanent prost între anii 1965 - 1989.

Ultimele poze cu Ilie Balaci în viață au fost făcute cu 6 ore înaintea decesului. Cum a fost surprins. FOTO

ANDRA, APROAPE GOALĂ! Uite-o CU SÂNII LA VEDERE, înainte să îl cunoască pe Măruță | VIDEO INCENDIAR

Ionuț Radu, pus la zid de presa italiană după remiza cu Juventus, trupa lui Cristiano Ronaldo: "Românul are prostul obicei de a..."

De ce este bine să faci o mică tăietură în buretele de spălat vase. Este mai folositor decât crezi VIDEO

ŞOC în SHOWBIZ! Cunoscută cântăreaţă, PE MOARTE! Medicii au dat VERDICTUL CRUNT

Cauza morții lui Ilie Balaci, anunțată de ISU Dolj

Donald Trump anunță retragerea SUA din Tratatul nuclear INF cu Rusia, denunțnd ncălcarea acordului de către Moscova

Horoscop SĂPTĂMÂNAL 22-28 octombrie 2018. O săptămâna şocantă, puternică, transformatoare! Află de ce!

O fostă majoretă a făcut SEX cu un elev de 15 ani! Filmul XXX a ajuns pe INTERNET. VIDEO

Analiza Gramaticala - Clasele V - VIII

Cinci răniți, între care doi copii, în urma unui accident rutier petrecut între Bistrița și Năsăud

Lidia Buble, GOALĂ în baie! Admiratorii vedetei au încins internetul! FOTO

Senator PNL: Se întrevede o nouă criză a lemnului de foc. O parte din populație va face frigul

Tesla a lansat o nouă versiune a Model 3, cu un termen de livrare RAPID. La ce preț ajunge bolidul de lux | VIDEO

Lia Olguţa Vasilescu, anunţ de ultimă oră. Este scandalul momentului!

Au făcut sex în restaurantul plin de oameni. Ce a făcut ospătăriţa când i-a văzut VIDEO XXX

BOMBA-SEXY Florentina Raiciu, păcălită pe internet: Blonda a făcut un show erotic pe Skype fără bani VIDEO

MANIPULAREA PRIN SEX. OANA ŞI VIOREL LIS, sex tape-ul care face înconjurul internetului. IMAGINI XXX

Ilie Balaci și viciile din timpul carierei de fotbalist: Cu viața mea fac ce vreau

Eşti născut înainte de 1989? Trebuie să citeşti asta

Moment îngrijorător la Singapore. VIDEO | Elinei Svitolina i s-a făcut rău în timpul conferinței de presă

De astăzi, tramvaiele liniilor 16 și 21 întorc, din nou, la Piața Sf. Gheorghe din București

Selma Blair a anunțat că suferă de o boală cumplită: "Am avut simptome ani de zile, dar nu le-am luat niciodată luată în serios"

Patru persoane, printre care şi doi copii, au murit într-un accident rutier în Dolj

Deplasările externe la Senat, scăpate de sub control/ Tăriceanu: Suntem într-o situație de criză financiară. Mi se pare că e puțin cam lărgită gura pungii

Tesla a lansat o nouă versiune a Model 3, cu un termen de livrare RAPID. La ce preț poate ajunge bolidul de lux | VIDEO

Un medic cardiolog de la Spitalul Judeţean Arad a murit de infarct în timpul gărzii

Restricții de trafic în Capitală pentru procesiunea religioasă cu relicva Papei Ioan Paul al II-lea. Care sunt străzile

Lider USR: Este inevitabilă FUZIUNEA între MRÎ și USR. Să mergem pe liste comune la PE

FOTO & VIDEO | Alarmă la Barcelona! Messi s-a accidentat și e suspect de fractură, în cel mai nepotrivit moment pentru catalani. Urmează meciuri cu Inter și Real Madrid

Fotbal - Liga I: FC Viitorul - Sepsi OSK Sfântu Gheorghe 2-3

Casa bărbatului mort în accidentul rutier din Dolj, în care şi-au mai pierdut viaţa alte trei persoane, a fost jefuită

Bărbat care ar fi șantajat o familie din orașul Murfatlar, cerând 200.000 de euro, arestat

PROVERBE CU OI, LUPI, CIOBANI SI MIEI. "Din orișice lemn îți place, Fluier nu se poate face"

VIDEO Sute de persoane au participat la un marș contra violenței mpotriva femeilor. Numeroși ambasadori, prezenți la eveniment. Sperăm să crească gradul de sensibilizare cu privire la această problemă

Ce spun cei în braţele cărora a murit Balaci

Orban, despre cererea lui Iohannis: E mult prea puțin demisia lui Tudorel Toader/ Comisia de la Veneția a spus că Guvernul sau conducerea Parlamentului pot cere asistență

Ilie Balaci, interviu emoţionant: M-aşez pe o bordură şi-ncep să plâng

Caz dramatic în județul Vaslui: O fată de 14 ani, orfană, violată după ce a mers pe jos 15 Km

CAUCIUCURI DE IARNA 2018: Când trebuie echipată maşina de iarnă. Ce rişti dacă nu ai ANVELOPE DE IARNĂ

Preşedintele Donald Trump anunţă retragerea SUA din tratatul privind forţele nucleare intermediare cu Rusia

Alex Băluță face furori cu un bolid de 80.000 de euro: "Ce rachetă ți-ai luat" | FOTO

​Liga 1: Meci spectaculos la Ovidiu, Viitorul nvinsă cu 3-2 de Sepsi Sfntu Gheorghe

BREAKING NEWS | Ilie Balaci a murit! Minunea Blondă avea doar 62 de ani

Fotbal: Lionel Messi (FC Barcelona), indisponibil trei săptămâni după o fractură la braț

RADET începe probele la caldă. Asociațiile de proprietari pot solicita amânarea în scris

CSM București a fost resusciată! Andrea Lekic a adus o victorie mare în Liga Campionilor, într-un final cu emoții în Norvegia

Victor Ponta, dezvăluiri-bombă! "Liviu Dragnea a încercat să ne cumpere!"

METEO. Vremea se schimbă în acest sfârșit de săptămână. Care sunt regiunile vizate de PLOI

FOTO & VIDEO | Alarmă la Barcelona! Messi s-a accidentat și e suspect de fractură! UPDATE | Primul verdict îi dă dureri de cap lui Valverde

Planul lui Trump de a retrage unilateral SUA din INF, o greșeală, consideră Mihail Gorbaciov

Ce avere lasă în urma sa Ilie Balaci. Sumele COLOSALE care i-au intrat în CONTURI

CAMERA ASCUNSĂ: Turişti filmaţi pe ascuns în momente de intimitate

Marea Britanie, după ce SUA s-au retras din tratatul nuclear: Suntem alături de aliatul nostru / Rusia a transformat INF ntr-o bătaie de joc

Cornel Dinu plânge după bunul său prieten Balaci: "Ne amintim de oamenii de excepție doar atunci când mor! Asta-i barbaria noastră"

Anul morţii tale este scris pe tălpi. Vezi cât mai ai de trăit

Patru beneficii ale consumului de miere

Şoferul care s-a filmat drogându-se la volan, prins şi amendat VIDEO

TRĂDĂTORII. Gazele NOASTRE din Marea Neagră exploatate şi vândute de americani şi de alții în toată Europa ca şi cum ar fi ale lor. Redevențele nu cresc pentru gazele NOASTRE din Marea Neagră. Românii primesc un bacşiş de 3,5%

Lidia Buble, GOALĂ pe internet? Imaginea care i-a înnebunit pe fani | FOTO ÎN ARTICOL

Germania califică drept dezastruoasă decizia lui Trump de a se retrage din tratatul INF

Caz suspect: Locuința familiei care a murit în accidentul de la Calafat, spartă de hoți

Fotbal: Dinamo regretă dispariția lui Ilie Balaci

Se amână partida Craiova - FCSB? Anunțul conducerii oltene și reacția vicecampioanei

"Merita mult mai mult de la români. Dar acum nu mai contează". Decesul lui Ilie Balaci l-a marcat pe Marcel Pușcaș

Mirel Rădoi și-a anunțat următoare destinație din cariera de antrenor: "Nu am fost acolo ca jucător, aș putea să merg că antrenor". Trădează FCSB-ul?

Cum recunoașteți modelele străvechi de pe IE față de cele inventate recent. Cum recunoști o IE cu modele străvechi românești, de UN KITSCH.

INSULA IUBIRII 2015. SCENE PORNO în noul show de la ANTENA 1. Imaginile nu vor ajunge niciodată la TV VIDEO

Fotbal: Fostul internațional Ilie Balaci a decedat la vârsta de 62 de ani

Tudorel Toader: OUG pe legile justiției nu se aplică retroactiv

Afacerea care îi învață pe copii PROGRAMARE în mod amuzant. Sunt deja șase centre în România și se extinde în franciză

MotoGP: Spaniolul Marc Marquez (Honda), pentru a cincea oară campion mondial

Baschet - NBA: O nouă înfrângere pentru echipa starului LeBron James, Los Angeles Lakers

PREMIERĂ: Bazin de înot didactic, asemenea unuia olimpic, construit într-o comună cu bani de la Compania Națională de Investiții

​Formula 1: Lewis Hamilton, pole-position n Statele Unite ale Americii / Tot mai aproape de al cincilea titlu mondial

​A murit Ilie Balaci

BREAKING NEWS: ILIE BALACI A MURIT

Ce să NU mănânci când eşti bolnav

Turiste din București, rătăcite în Munții Godeanu, salvate după o misiune de șase ore

O ADOLESCENTĂ de 16 ani a murit în timp ce vizita o CASĂ BÂNTUITĂ. Ce s-a întâmplat FOTO

Viorica Dăncilă, anunţ important despre vizita în Emirate şi Kuweit. Ce va urma la revenirea în România

EFEMERIDE ASTRONOMICE - 21 octombrie

Horoscop zilnic DUMINICĂ 21 OCTOMBRIE 2018. Luna în Peşti - tu la ce visezi?

Doi dușmani politici reînvie CONFLICTUL. "Băsescu, a venit vremea să pleci în Costa Rica". Acesta îi răspunde: N-am să explic motivele de neliniște ale omului care își ține ouăle la Cornu

CITATUL ZILEI

Transilvania, pe un site în limba engleză, lansat de UDMR, în care se vorbește de tensiuni între minorități și români

Ce a ajuns să facă Bianca Drăguşanu pentru BANI! Fanii au rămas mască: ESTE INCREDIBIL!

MIREASĂ prinsă de CAVALERUL de ONOARE în timp ce îşi înşela SOŢUL: Cine este BĂRBATUL ăsta? VIDEO

Prostituate românce în Elveţia. Paula: "Nu ştiam să fac sex oral şi mi-am rănit clientul cu dinţii.." FOTO

7 curiozităţi surprinzătoare despre unt

Filme porno şi orgii sexuale într-o instituţie publică din Timişoara

Protest anunțat n Piața Victoriei, duminică seara, ncepnd cu ora 18.00

Când au loc funeraliile lui Ilie Balaci. Fanii își vor putea lua rămas bun de la "Minunea Blondă"

CSM București a învins Potaissa Turda la scor în derby-ul etapei a 7-a. Dunărea Călărași s-a despărțit de Adrian Petrea după ce a învins la 14 goluri diferență la Cluj și îl aduce pe fostul antrenor de la Meshkov Brest

Mitriță, elogii la adresa lui Balaci: "Cel mai mare fotbalist al României". Ce i-a spus "Minunea Blondă" la ultima discuție și promisiunea mijlocașului: "Voi înrăma aceste cuvinte"

Nr. de articole la aceasta sectiune: 7886, afisate in 66 pagini.