10 la puterea 35, dacă vă puteți imagina așa ceva. Protonii conțin de 10 ori mai multă presiune decât o stea neutronică, în conformitate cu primele măsurători din toate timpurile care s-au reușit a fi făcute

Context

Diagrama-0: "Tabelul Periodic" al Particulelor Elementare:

Diagramă-1: Structura Internă a unui Proton. Modelul Actual

Diagrama-2: Diagramă Ultraschematică a Structurii Interne a unui proton și a unui neutron. Modelul actual. O viziune ultrasimplificată a protonilor, spune că ei sunt făcuți din doi cuarci "în sus" și un quark "în jos", în timp ce neutronii sunt făcuți din doi cuarci "în jos" și un cuarc "în sus" - legați strâns între ei de o forță numită "forța nucleară tare" ce are o putere înspăimântătoare și de "contrabalansați" de o forță contrară egală. Ambele forțe îi țin foarte strâns și în echilibru/

Diagrama-3: Diagramă Ultraschematică a Structurii Interne a unui atom ce are un nucleu format din 2 protoni și 2 neutroni. Modelul actual. Ca să vă puteți imagina ordinele de mărime,
1. PROTON și NEUTRON 10**-15 - dacă protonii și neutronii ar avea 10 cm în diametru, adică 100 mm sau 0,1 m, atunci,
2. CUARCII < 10**-19 - cuarcii (din care se compun) ar fi de 1.000 de ori mai mici ca ei și ar avea 0,1 mm
3. ELECTRON < 10**-18 - la fel ca și electronii ce se află în exteriorul nucleului.
4. ATOM aprox. 10**-10 - în acest caz, un atom ar avea un diametru de 10 km (10.000 m sau 10.000.000 mm)
5. NUCLEU aprox. 10**-14 - tot în acest caz, nucleul unui atom ar avea diametru de 1 m.

Știrea

Protonii conțin de 10 ori mai multă presiune decât o stea neutronică, în conformitate primele măsurători din toate timpurile care s-au reușit a fi făcute

Și sunt atât de mici!

18 MAI 2018

În ceea ce se credea odată ca fiind o sarcină imposibilă, pentru prima dată fizicienii au găsit o cifră asupra presiunii existente în interiorul unui proton - și valoarea ei este mult mai impresionantă decât ne-am fi putut imagina.

Prin împușcarea protonilor cu electroni de înaltă energie, cercetătorii au măsurat împingerea și forțarea trio-ului de quarci ai protonului, oferind informații valoroase despre interiorul unul dintre cele mai stabile blocuri ale Universului.

Fizicianul Latifa Elouadrhiri de la Acceleratorui Național al Facultății Thomas Jefferson, a comparat înțelegerea anterioară a structurii protonului cu cea a unei inimi umane. Ascultarea ritmului inimii nu vă poate spune foarte multe despre cum funcționează.

"Avem tehnologia medicală de imagistică 3D, care permite acum medicilor să învețe mult mai mult într-o manieră neinvazivă despre structura inimii", a declarat Elouadrhiri reporterului revistei Nature , Lizzie Gibney .

"Și asta vrem să facem cu noua generație de experimente".

Am înțeles de ceva timp că protonii sunt făcuți din trei cuarci - doi dintr-un soi "în sus", iar unul descris ca fiind "în jos" - toți trei legați împreună de ceva numit - forță nucleară puternică.

Dincolo de asta, structura internă a protonului a fost mult timp un mister. Quarcii se țin foarte strâns împreună, dar trebuie să existe și un fel de forță de repulsie care să-i împiedice să se prăbușească toți în într-un punct.

Pentru a măsura cât de strâns se regăsesc aceste piese în interiorul protonului, cercetătorii au combinat două cadre teoretice diferite, dintre care unul a fost considerat practic imposibil de implementat în mod direct.

Energia și impulsul părților interne ale protonului sunt codificate în ceea ce se numesc factori de formă gravitațională.

Gravitatea este o forță atât de slabă încât este puțin probabil să se gândească cineva la ea când vine vorba de fizica particulelor, atunci când există forțe mult mai puternice la "locul de muncă". Pentru ca gravitația să se manifeste vizibil e nevoie de corpuri uriașe ca masă cum sunt corpurile cerești.

Dar, adânc în interiorul protonului, un câmp gravitațional poate fi afectat de energia și impulsul particulei.

A fost una din acele "idei frumoase în teorie", din păcate rămase doar în teorie din cauza imposibilității de a putea măsura acele valori infinitezimale ale gravitației la nivelul particulelor cuantice. O lucrare din 1966 a fizicianului american Heinz Pagels descrie însă procesul, în timp ce exclude și aplicarea lui practică, datorită slăbiciunii extreme a gravitației.

Ceea ce Pagels nu a anticipat a fost dezvoltarea unui cadru teoretic care lega comportamentele forței electromagnetice de factorii de formă gravitațională.

Cu alte cuvinte, ceva mai târziu s-a fost descoperit că electronii ar putea înlocui o sondă gravitațională care ar fi putut fi folosită dacă valoarile gravitației extrem de mci ar fi putut fi măsurate.

"Aceasta este frumusețea teoriei. Aveți această hartă pe care credeți că nu o veți putea obține niciodată", spune Elouadrhiri .

"Dar aici suntem, umplând-o cu această sonerie electromagnetică (în locul unei sonde gravitaționale)".

Cheia a fost folosirea împrăștierii Compton, care descrie interacțiunea dintre fotonii luminii și o particulă încărcată, cum ar fi un electron.

În acest caz, ei au amplificat accelerarea unui electron pentru a-și îngusta lungimea de undă suficient de mult, astfel încât acesta să poată penetra un proton.

Apoi au urmărit împrăștierea fotonilor care au fost produși, combinând detaliile lor cu informațiile despre proton și electronul accelerat, pentru a determina cum au reacționat cuarcii la aceste eveniment.

Această împrăștiere a furnizat o hartă a energiei și a impulsului pentru a descrie o presiune exterioară exterioară în centrul protonului, care îl împiedică să se prăbușească.

În întâmpinarea acestei împingeri se exercită o presiune egală ca mărime, care menține împreună cuarcurile.

Se pare că această îmbrățișare strânsă a quarcilor este egală cu 100 de milioane de Pascali. Această valoar înseamnă (1) unu urmat de 35 de zerouri.

Presiunea din interiorul unui proton este de 10 la puterea 35.

Imaginați-vă acum o stea neutronică, unde materia este strâns suficient de strânsă pentru a strânge un munte de pe Terra, într-o bucățică suficient de mică care ar încăpea într-o linguriță.

Echipa de cercetători spune că presiune dintre quarci este de zece ori mai mare decât presiunea unui munte presta într-o linguriță, făcând din nucleul unui proton un spațiu sălbatic intens.

Următorul pas pentru echipa de cercetătări este de a continua să folosească acest proces pentru a construi o model de înțelegere mai aprofundată a mecanicii interne a protonului, pentru a-i calcula forțele interne și a construi în cele din urmă o imagine a modului în care se deplasează quarcii săi în interiorul protonului.

Știind mai multe despre intestinul protonilor, modelul ne-ar putea spune mai multe și despre modul în care protonii se descompun.

Dar acum, ei par destul de stabili pentru a supraviețui întregului Univers, dar determinarea modului în care și când vor ceda, ar oferi indicii valoroase despre unele dintre trăsăturile fundamentale ale cosmosului.

Această cercetare a fost publicată în revista Nature .

• Fantezie imaginata din cosmogonia hindusa  gheorghe   2018-05-19 - 06:44

daca.... daca... daca.... Nu se poae masura.... Aveti o harta pe care nu o veti obtine niciodata... Se pare că această îmbrățișare strânsă a quarcilor ... care AR insemna dupa parerea unora, nicidecum nu inseamna IN REALITATE. ALO! - Desteptarea!!! Nu se observa vreo "stea" IN SPECTRUL VIZIBIL. Cat timp cat nu se vede vreo "stea" inseamna ca aceste "ceva" NU AU CARACTER DE SOLID, adica nu au masa, adica nu exercita forta de atractie/rspingere. Asemanator, nici nu exista vreo stea "neutronica" care sa faca din munte o pietricica... Muntele se vede, are caracter so;id, are masa... ceea ce nici o stea NU ARE. Imaginatie, imaginatie... poarta de intrare a duhurilor minciunii in mintea omului.

• Dovada e aici !  anonimus   2018-05-19 - 21:53

Nu o dată am citit tâmpeniile lui @gheorghe, care predică prostia pe toate siturile, umple cu comentarii toate subsolurile articoleleor cu subiecte care îi "ustură" convingerile idioate. Şi iată, aici ne-a făcut dovada adevărului, chiar cu mintea lui puţină şi odihnită: Ia zi-ne, tu gheorghe, în care parte a spectrului l-ai văzut pe dumnezeu ? Că este exact aşa cum ai zis, "Muntele se vede, are caracter so;id, are masa... ceea ce nici o stea NU ARE." Pe o scară de la 1 la 10, cam cât de prost poţi fi ?

Cioloș: "Stimați lideri PSD, o demisie de onoare nu are nimic de-a face cu drepturile constituționale". Ce onoare ai tu măi, Cioloş, când te-ai băgat la "Friends of Europe" o organizație condusă de Bilderbergi şi finanțată de Soros?

Ce declară "onestul" finanțat de Soros, Plicușor Ban. Nicușor Dan: "Decizia de astăzi a PSD este una disprețuitoare la adresa românilor onești, care respectă legea și care plătesc taxe". Dar să fi finanțat de Soros nu e disprețuitor față de românii onești?

ORGIE în toaleta unui club din România. Totul a fost filmat cu un telefon mobil. VIDEO

O palmă morală dată dată de Donald Trump ipocriților progresiști de tipul Obama, Hillary și Bill Clinton care o dată spuneau una și azi spun alta pe tema migrației ilegală

SEX TAPE made in Romania: 4 vedete autohtone FILMATE făcând perversităţi VIDEO

Vin vremuri grele în imperiul neomarxist federalist al UE. Și Guvernul Cehiei a înaintat legea ce va impune în Cehia căsătoria între persoanele homosexuale

"PE CINE NU LAȘI SĂ MOARĂ NU TE LASĂ SĂ TRĂIEȘTI". Dragnea condamnat la 3 ani și 6 luni închisoare cu executare pentru instigare la abuz; decizia nu e definitivă. Încă un șef al PSD, cade sub secera Dosarelor Penale, după Adrian Năstase și Ponta.

Conservatorul Salvini şi partidul său Lega Nord sunt singurii care se opun Vaccinării cu Forța în Italia: Salvini: "10 vaccinuri obligatorii sunt inutile și uneori nocive și periculoase. "

Directorul, SEX cu profa de matematică în şcoală. Elevii au filmat pe ascuns. VIDEO XXX

Putin nu respectă rezoluțiile ONU de care face atâta caz. Premierul Republicii Moldova: "Rezoluția ONU votată vineri (prin care se cere trupelor ruse să părăsească teritoriul Republiciu Moldova) cea mai importantă decizie de la obținerea independenței"

Utile:Contraceptivele 5 efecte secundare asupra fertilității; Nu stați la soare dacă ați luat aceste medicamente; Care este legătura dintre pepene și anemie?

SĂRBĂTORI RELIGIOASE - 23 iunie

ntoarcerea refugiaților sirieni n țara lor poate avea loc numai n coordonare cu ONU, afirmă Merkel n Liban

Statele Unite suspendă pe termen nelimitat unele programe de pregătire militară comune cu Coreea de Sud

Germanii taxați la sânge de Donald Trump. Donald Trump amenință că va impune o taxă vamală de 20% pe toate autoturismele importate din UE

Subiectele zilei:Reportaj n comuna Catane din Dolj, acolo unde oamenii trăiesc din ajutor social; PSD după Dragnea; Tăriceanu și Dragnea, premiați de Societatea Timișoara pentru excelență n abjecție și impostură

O fostă majoretă a făcut SEX cu un elev de 15 ani! Filmul XXX a ajuns pe INTERNET. VIDEO

O româncă cetățean moldovean, arestată de Rusia pentru spionaj în favoarea României. Ar putea fi o incompetență crasă a SIE, dar rușii de la Sputnik afirmă că românca ar lucra și pentru americani. Comisia Parlamentară ar trebui să se sesize de urgență.

Trei concluzii după prima zi de antrenamente din Franța: Hamilton a fost de neoprit și va ataca locul 1, Sergio Perez riscă o suspendare după ce s-a trezit fără o roată pe circuit, iar traficul din zonă e mai rău ca cel din Berceni

Primăria alocă peste 1,8 milioane de lei pentru proiectele de consolidare a două corpuri ale Teatrului Nottara

Flick, cea mai tare ironie despre "potentul" Borcea! Uite ce poezie a compus!

Au făcut sex în restaurantul plin de oameni. Ce a făcut ospătăriţa când i-a văzut VIDEO XXX

Cine este "Baronul pădurilor" din România. Averea lui este de miliarde de euro | FOTO

Încă o navă cu migranți face obiectul unei controverse între Italia și Malta

Faze tari:Un restaurant din București a făcut reducere la prăjituri după condamnarea lui Liviu Dragnea; S-a lansat apa cu crenvurst n sticlă; Și-a tăiat degetul și i l-a mncat cățelul

EFEMERIDE ASTRONOMICE - 23 iunie

CITATUL ZILEI

În plin scandal al protocoalelor semnate de Statul Paralel Progresist, SRI-ul "a mai prins un terorist": un puști idiot de 15 ani. Un adolescent de 15 ani a fost reținut de DIICOT pentru propagandă teroristă

Semne că ai întâlnit pe cineva din aceeaşi familie spirituală

Furtună în Harghita | Aproape 6.000 de familii, fără energie electrică. Zeci de gospodării, inundate

Au pus tunurile pe Wimbledon! Acuzații fără precedent pentru londonezi, din toate direcțiile. Ce li se reproșează organizatorilor turneului-emblemă din tenis înaintea ediției pe care Simona Halep o va începe din postura de lider mondial

Bancul zilei: Oră fixă

Ministrul german de finanțe dă asigurări privind viitorul euro

Caru' cu vedete: Laurențiu Reghecampf a slăbit 15 kilograme; Bianca Drăgușanu a fugit la mare cu noul iubit! Ce declarație de dragoste i-a făcut Tristan Tate;Victor Slav și găsește liniștea in brațele sexy prezentatoarei?!

HOROSCOP 23 iunie 2018. Baţi la uşa care trebuie, întâlneşti prietenul de care aveai nevoie. PREVIZIUNI pentru SAMBATA

Bilderbergul Macron denunță "lepra" populistă și naționalistă din Europa, Populiștii italieni critică "ipocrizia" Bilderbergului Progresist-Internaționalist

Scandal cu poliţia după ce un tânăr a fost găsit spânzurat. Ce a descoperit familia VIDEO

Horoscop amoros iunie 2015. Zodii şi perioade norocoase în dragoste

Primele imagini cu Beyonce de România, după bătaia primită de la Narcisa Guţă FOTO

"Marile minciuni nevinovate", ULTIMUL EPISOD: Nicole Kidman vorbeşte de un sfârşit "Înfricoşător, emoţionant"

Mihaela Buzărnescu după a doua victorie n fața Elinei Svitolina: Pentru mine e o onoare că am ajuns la acest nivel, să joc mpotriva unor fete din Top 10

Ministerul Educaţiei, obligat să prezinte anual Parlamentului raportul privind starea învăţământului preuniversitar şi superior

Arafat: Intervenția de la Colectiv, singura de care lumea se plânge

Rezultatele finale la Evaluarea Națională vor fi afișate smbătă

Phenianul face concesii: Câte O SUTĂ de persoane despărţite în Războiul Coreei se vor reuni în August, în Coreea de Nord

Cum fac SEX rusoaicele, nemţoaicele sau italiencele. Clipul care a făcut senzaţie pe net VIDEO

Ce nseamnă pentru micii producători romni să-și vndă produsele n marile lanțuri de magazine și cum pot ajunge acolo

MIREASĂ prinsă de CAVALERUL de ONOARE în timp ce îşi înşela SOŢUL: Cine este BĂRBATUL ăsta? VIDEO

Sârbii au avut meciul în mână, dar pot pleca acasă! Festivalul ofensiv, "El Nino" Shaqiri și calculele sârbilor. Cronica meciului

Toată lumea a fost luat prin surprindere, raid aerian urmat de bombardamente intense, sunt mulţi morţi şi răniţi

Prezentatoare TV în sânii goi, după ce a fost trădată de rochie în direct VIDEO

Arafat: Singura intervenţie de care se plânge lumea este cea de la Colectiv. Nimeni nu înţelege că nu a fost o urgenţă obişnuită

Germania: Ultimatum pentru Angela Merkel cu privire la migranți. Partenerul de Coaliție Bavarez al lui Merkel nu mai suportă aducerea a milioane de migranți ilegali în Europa şi o acuză pe Merkel că a deschis Cutia Pandorei

EXCLUSIV | "Problema lor a fost el! Mi s-a părut 'frâna' din joc". Germania, meci crucial pentru viitorul la turneul final. Kroos & Co. au fost făcuți praf după înfrângerea cu Mexic | VIDEO

LIVE BLOG CM 2018, ziua 9 | Nigeria - Islanda 2-0. Dubla lui Musa ține Argentina în viață. Sigurdsson a ratat un penalty! Brazilia - Costa Rica 2-0, Serbia - Elveția, de la 21:00. Echipele de start

Imagini interzise cu ISTERICA DE LA TV. Ce face Adela Lupşe acum FOTO

FOTO | Budescu a reacționat și el după umilința Argentinei! "Nu știu cum să vă spun, dar a zis Messi că...". Ce a postat pe Instagram

Donald Trump amenință cu taxe vamale de 20% pentru mașinile produse n UE

Denisa Manelista, VIRGINĂ la 25 de ani. ADEVĂRATUL MOTIV a fost DEZVĂLUIT

BOMBA-SEXY Florentina Raiciu, păcălită pe internet: Blonda a făcut un show erotic pe Skype fără bani VIDEO

FOTO | Mesajul emoționant transmis de Neymar după victoria chinuită a Braziliei: "Nu toată lumea știe prin ce am trecut...". Starul lui PSG e al treilea marcator all-time al "Selecao"

"Poate că este un avantaj pentru mine faptul că am acest dar". Mărturisire emoționantă a Mihaelei Buzărnescu, după a 2-a victorie lejeră în fața Elinei Svitolina: cum era să piardă un mare atu din cauza cutumelor din România

'Statement win'. Toată lumea vorbește acum despre Mihaela Buzărnescu și modul în care a 'tranșat-o' pe Svitolina: 'noul coșmar al Elinei' și de ce 'aceste două victorii nu sunt deloc întâmplătoare'

Merkel: Condițiile de securitate actuale din Siria nu permit revenirea refugiaților

Dîncu ACEST PENIBIL care zburda şi zburdă PRIN STRUCTURILE DE SECURITATE dându-se "sociolog" MINTE PRIN OMISIUNE. Dîncu, despre acuzațiile lui Ion Cristoiu: "Am fost în  Seychelles, dar nu cu Ghiță și Coldea, ci cu soția". Dar în Toscana ai fost?

LOTO, LOTO 6 DIN 49, REZULTATE LOTO 21 IUNIE 2018: Report uriaş la Joker

DNA: Modificarea Codului de procedură penală va ngreuna anchetele / CSM și instituțiile judiciare au fost ignorate de Parlament

Toparceanu si Dragnea. Extra-ordinarul banalitatii s-au bagat masline la colt

Vârstnic de 85 de ani, surprins cu barca de furtună, pe Dunăre

Ultimul meci mare al României. Partida pe care o revedem la nesfârșit. 18 ani de când tricolorii au arătat ce înseamnă mentalitate de fotbalist adevărat

Italia: În bătaia de joc a italienilor și a partidelor care pot forma o majoritate parlamentară, președintele progresist Mattarella l-a convocat pentru luni pe tehnocratul Carlo Cottareli, un fost director la FMI, în încercarea de a-l impune prim-ministru

Român reţinut în Koln, după ce autorităţile germane au evacuat Domul, de frica unui atentat terorist

Carmen Dan, după reacțiile negative la mesajul de susținere a lui Dragnea: Nu închid pagina de Facebook/ Să ameninți, în cel mai abject mod posibil, făcând referire la moarte sau viol, depășește orice limită a toleranței!

ANDRA, APROAPE GOALĂ! Uite-o CU SÂNII LA VEDERE, înainte să îl cunoască pe Măruță | VIDEO INCENDIAR

VIDEO Tornade n județul Galați

HOROSCOP: 3 zodii de femei fatale, toţi bărbaţii capitulează în faţa lor fără prea multă luptă

HOROSCOP ZILNIC SAMBATA 23 IUNIE 2018: Creativitatea şi optimismul domină ziua

Încă o Dovadă a Creației? După analizarea codurilor genetice ale ADN-ului mitocondrial la peste 100.000 de specii, cercetătorii au găsit un semn care arată că aproape toate animalele au apărut cam în același timp cu oamenii

Cum s-a trăit în România în anii '70- '80? UNII VĂ MINT spunându-vă că s-a trăit permanent prost între anii 1965 - 1989.

Horoscop zilnic SÂMBĂTĂ 23 IUNIE 2018. Începe magia Lunii în Scorpion!

Nicuşor Dan: Decizia de astăzi a PSD este una dispreţuitoare la adresa românilor oneşti, care respectă legea şi care plătesc taxe

Arafat: Am dat termen Ambulanței București să se mute n Centrul integrat pentru situații de urgență pnă n 15 iulie. Dispeceratul este ntr-o clădire cu bulină, iar la primul cutremur rămnem fără dispecerat medical

Cod galben de instabilitate atmosferică pentru județele Prahova, Mehedinți și Dolj, valabil pnă la ora 03:00

Peştii dintr-un râu au "migrat" într-un oraş din Texas şi au intrat în trafic

Miting de amploare pentru susţinerea principalului opozant al preşedintelui Erdogan

Pentru cei care au uitat că mișcarea #RESIST este o făcătură a lui Soros. Donald Trump despre democrații progresiști : "Democrații (n.red. progresiști) nu fac decât să obstrucționeze. Amintiți-vă de motto-ul lor, RESIST! Motto-ul nostru este PRODUCE!"

Tezele din iunie ale lui Liviu Dragnea

Diego Simone a izbucnit în timp ce Argentina era umilită de Croația! A pus mâna pe telefon și nu s-a putut abține: "Ăsta ce caută aici?!"

Carmen Dan, despre comentariile critice la postarea în care îşi exprimă sprijinul faţă de Dragnea: Se aşteptau să îmi închid pagina

Melania Trump a purtat o jachetă cu un mesaj controversat, în vizita la centrul unde sunt ținuți copiii imigranților. Reacțiile dure din online / Mesajul postat de Donald Trump

Fotbal: Alexandru Băluță s-a transferat de la CS Universitatea Craiova la Slavia Praga

LIVE BLOG | Derby-ul lunii iunie: Mihaela Buzărnescu - Elina Svitolina, în jurul orei 18:30. 'Miki-forehand-minune' a nimicit defensiva jucătoarei din Ucraina, la Roland Garros. Birmingham programează, în sferturi, testul ierbii: cine rezistă?

LIVE BLOG CM 2018, ziua 9 | Brazilia - Costa Rica se joacă ACUM! Sud-americanii îl asediază pe Navas. Neymar a semnat două ocazii imense

Aproape jumătate dintre cetățenii Marii Britanii vor un nou referendum privind apartenența la UE

Ediție bilingvă "Eminescu", română-bengali - lansată vineri, la București

LIVE BLOG CM 2018, ziua 9 | Brazilia - Costa Rica, ora 15:00. Neymar e apt de joc! Nigeria - Islanda, ora 18:00. Meciul care poate trimite Argentina acasă. Serbia - Elveția, ora 21:00, trupa lui Krstajic, la un pas de optimi

Patru beneficii ale consumului de miere

IGSU: 22 de localități, 14 județe și Capitala au fost afectate de ploile din ultimele 24 de ore

Top zodii predispuse la anxietate. Află dacă te numeri printre ele

COD GALBEN de FURTUNĂ în Capitală. Mai multe județe, sub cod PORTOCALIU de ploi

Femeile din Arabia Saudită vor putea conduce mașini ncepnd cu ziua de duminică, dar multe lucruri umbresc acest moment istoric

Opera din Budapesta a suspendat reprezentațiile musicalului Billy Elliot, după ce un ziar apropiat guvernului a scris că spectacolul incită la homosexualitate

LIVE BLOG CM 2018, ziua 9 | Brazilia - Costa Rica se joacă ACUM! Coutinho înscrie în finalul partidei. Neymar a căzut prea ușor și nu a primit penalty

Incendiu puternic într-un bloc din Argeş. Locatarii au fost evacuaţi de urgenţă

VIDEO FOTOGALERIE CM 2018: Brazilia - Costa Rica 2-0 / Selecao, salvată n prelungiri de golurile lui Coutinho și Neymar

Au scufundat "Vikingii"! Dubla lui Musa a pecetluit soarta unui meci urmărit de o întreagă națiune. Cronica partidei Nigeria - Islanda 2-0

[P] Interes crescut n comuna Hoceni, județul Vaslui, pentru campania Romnia Reciclează

Un tânăr din Galaţi a furat 10.000 de lei de la o bătrână, după care şi-a cumpărat o maşină şi a făcut accident.Bărbatul a fost reţinut

Ciclism: Federația internațională va interzice din 2019 utilizarea medicamentului Tramadol

Rusia ar putea introduce taxe vamale asupra importurilor de mașini, ca reacție la măsurile SUA

"Câteva conversații despre o fată foarte înaltă", la premiera în cinematografele românești | VIDEO

LIVE BLOG CM 2018, ziua 9 | ACUM se joacă Nigeria - Islanda! FOTO | Cel mai mare fan nigerian, surprins în tribunele arenei de la Volgograd :). Brazilia - Costa Rica 2-0, Serbia - Elveția, de la 21:00

J. K. Rowling va publica un nou roman polițist sub pseudonimul Robert Galbraith

Sediul PSD Mureș, vandalizat cu mai multe borcane cu gem. Nu nțelegem acest mod violent de a ți exprima opinia politică

Cele mai penibile poze de pe Tinder

Dragnea: Îmi cer iertare că s-a lungit atât de mult elaborarea Codului penal

Situație teribilă pentru Messi și Argentina! CALCULE în Grupa D | Croația e ca și calificată, "pumele" mai speră doar la locul al doilea. Cum poate vicecampioana mondială să evite o rușine istorică

Nr. de articole la aceasta sectiune: 1016, afisate in 9 pagini.

ieri 19:27 ȘTIRILE MEDIAFAX