Existența Ipoteticei Planete X indicată de calculele matematice

Planeta ipotetică X

Aceasta este o vedere îndepărtată dinspre Planeta Nouă către soare. Obiectul este considerat a fi gazos, similar cu Uranus și Neptun. Lumina fulgerului se aprinde în partea de noapte.

Prezentare generală

Cercetătorii de la Caltech au descoperit dovezi matematice care sugerează că ar putea exista o "planetă X" adânc în sistemul solar. Această planetă ipotetică de dimensiuni Neptun orbitează soarele nostru într-o orbită foarte alungită cu mult peste Pluto. Obiectul, pe care cercetătorii l-au poreclit "Planeta Nouă", ar putea avea o masă de aproximativ 10 ori mai mare decât cea a Pământului și o orbită aproximativ 20 de ori mai departe de soare, în medie, decât de Neptun. Ar putea dura între 10.000 și 20.000 de ani Pământ pentru a face o orbită plină în jurul soarelui.

Anunțul nu înseamnă că există o nouă planetă în sistemul nostru solar. Existența acestei lumi îndepărtate este doar teoretică în acest moment și nu s-au făcut observații directe ale obiectului poreclit. Predicția matematică a unei planete ar putea explica orbitele unice ale unor obiecte mai mici din Beltul Kuiper, o regiune îndepărtată de resturi înghețate care se întinde mult dincolo de orbita lui Neptun. Astronomii caută acum planeta prevăzută.

În profunzime

În ianuarie 2015, astronomii de la Caltech, Konstantin Batygin și Mike Brown, au anunțat noi cercetări care oferă dovezi ale unei planete uriașe care trasează o orbită neobișnuită, alungită în sistemul solar exterior. Predicția se bazează pe modelarea matematică detaliată și pe simulările pe calculator, nu pe observarea directă.

Acest obiect mare ar putea explica orbitele unice ale cel puțin cinci obiecte mai mici descoperite în centura Kuiper îndepărtată.

"Posibilitatea unei noi planete este cu siguranță una interesantă pentru mine ca om de știință planetar și pentru noi toți", a declarat Jim Green, directorul diviziei de științe planetare a NASA. "Aceasta nu este totuși detectarea sau descoperirea unei noi planete. E prea devreme să spunem cu certitudine că există așa-numita Planetă X. Ceea ce vedem este o predicție timpurie bazată pe modelarea din observații limitate. a unui proces care ar putea duce la un rezultat interesant. "

Oamenii de știință de la Caltech consideră că Planeta X poate avea o masă de aproximativ 10 ori mai mare decât cea a Pământului și să aibă o dimensiune similară cu Uranus sau Neptun. Orbita prognozată este de aproximativ 20 de ori mai departe de soarele nostru în medie decât Neptun (care orbitează soarele la o distanță medie de 2,8 miliarde de mile). Ar fi nevoie de această nouă planetă între 10.000 și 20.000 de ani pentru a face o singură orbită în jurul Soarelui (unde Neptun completează o orbită la aproximativ 165 de ani).

Când a fost Descoperită?

Planeta X nu a fost încă descoperită și există o dezbatere în comunitatea științifică despre existența ei. Predicția din 20 ianuarie a revistei astronomice se bazează pe modelarea matematică.

Care îi este numele?

Batygin și Brown și-au poreclit obiectul prezis "Planeta Nouă", dar drepturile de numire actuale ale unui obiect merg la persoana care o descoperă. Numele folosit în timpul vânătorilor anteriori pentru obiectele uriașe, uriașe, nedescoperite dincolo de Neptun, este "Planeta X."

Dacă se găsește lumea prezisă, numele trebuie să fie aprobat de Uniunea Astronomică Internațională. Planeta este numită în mod tradițional pentru zeii romani mitologici.

De ce crede că este acolo?

Astronomii care studiază centura Kuiper au observat că unele dintre planetele pitic și alte obiecte mici, ghețate tind să urmeze orbitele care se strâng împreună. Analizând aceste orbite, echipa de la Caltech a prezis posibilitatea unei planete mari, nedescoperite anterior, să se ascundă mult mai departe de Pluto.

Ei estimează că gravitatea acestei planete potențiale ar putea explica orbitele neobișnuite ale acestor obiecte Kuiper.

Ce urmeaza?

Astronomii, inclusiv Batygin și Brown, vor începe să utilizeze cele mai puternice telescoape din lume pentru a căuta obiectul în orbita sa predicată. Orice obiect care este departe de soare va fi foarte slab și greu de detectat, dar astronomii calculează că ar trebui să fie posibil să îl vedeți folosind telescoapele existente.

"Mi-ar plăcea să o găsesc", spune Brown. "Dar aș fi, de asemenea, foarte fericit dacă cineva a găsit-o. De aceea publicăm această lucrare, sperăm că alți oameni se vor inspira și vor începe să caute".

"Oricând avem o idee interesantă ca aceasta, aplicăm întotdeauna regulile lui Carl Sagan pentru gândirea critică, care includ confirmarea independentă a faptelor, căutarea unor explicații alternative și încurajarea dezbaterilor științifice", a spus Green. "Dacă Planeta X este acolo, o vom găsi împreună, ori vom determina o explicație alternativă a datelor pe care le-am primit până acum.

"Hai să mergem să explorăm."

surse:

Fesenmaier, Kimm, "Cercetătorii de la Caltech găsesc dovezi ale unei adevărate planetă nouă", comunicat de presă, modificat ultima dată la 20 ianuarie 2015

Konstantin Batygin și Michael E. Brown, "Dovezi pentru o planetă gigantică îndepărtată în sistemul solar", Jurnalul astronomic

Green, James, "O nouă planetă în sistemul nostru solar, NASA aruncă o privire ", declarație video, modificată ultima dată 20 ianuarie 2015

Hypothetical Planet X

This is a distant view from Planet Nine back towards the sun. The object is thought to be gaseous, similar to Uranus and Neptune. Hypothetical lightning lights up the night side.

Overview

Caltech researchers have found mathematical evidence suggesting there may be a "Planet X" deep in the solar system. This hypothetical Neptune-sized planet orbits our sun in a highly elongated orbit far beyond Pluto. The object, which the researchers have nicknamed "Planet Nine," could have a mass about 10 times that of Earth and orbit about 20 times farther from the sun on average than Neptune. It may take between 10,000 and 20,000 Earth years to make one full orbit around the sun.

The announcement does not mean there is a new planet in our solar system. The existence of this distant world is only theoretical at this point and no direct observation of the object nicknamed have been made. The mathematical prediction of a planet could explain the unique orbits of some smaller objects in the Kuiper Belt, a distant region of icy debris that extends far beyond the orbit of Neptune. Astronomers are now searching for the predicted planet.

In Depth

In January 2015, Caltech astronomers Konstantin Batygin and Mike Brown announced new research that provides evidence of a giant planet tracing an unusual, elongated orbit in the outer solar system. The prediction is based on detailed mathematical modeling and computer simulations, not direct observation.

This large object could explain the unique orbits of at least five smaller objects discovered in the distant Kuiper Belt.

"The possibility of a new planet is certainly an exciting one for me as a planetary scientist and for all of us," said Jim Green, director of NASA's Planetary Science Division. "This is not, however, the detection or discovery of a new planet. It's too early to say with certainty there's a so-called Planet X. What we're seeing is an early prediction based on modeling from limited observations. It's the start of a process that could lead to an exciting result."

The Caltech scientists believe Planet X may have has a mass about 10 times that of Earth and be similar in size to Uranus or Neptune. The predicted orbit is about 20 times farther from our sun on average than Neptune (which orbits the sun at an average distance of 2.8 billion miles). It would take this new planet between 10,000 and 20,000 years to make just one full orbit around the sun (where Neptune completes an orbit roughly every 165 years).

When was it Discovered?

Planet X has not yet been discovered, and there is debate in the scientific community about whether it exists. The prediction in the Jan. 20 issue of the Astronomical Journal is based on mathematical modeling.

What is its Name?

Batygin and Brown nicknamed their predicted object "Planet Nine," but the actual naming rights of an object go to the person who actually discovers it. The name used during previous hunts for the long suspected giant, undiscovered object beyond Neptune is "Planet X."

If the predicted world is found, the name must be approved by the International Astronomical Union. Planets are traditionally named for mythological Roman gods.

Why Do They Think It's There?

Astronomers studying the Kuiper Belt have noticed some of the dwarf planets and other small, icy objects tend to follow orbits that cluster together. By analyzing these orbits, the Caltech team predicted the possibility that a large, previously undiscovered planet may be hiding far beyond Pluto.

They estimate the gravity of this potential planet might explain the unusual orbits of those Kuiper objects.

What’s Next?

Astronomers, including Batygin and Brown, will begin using the world's most powerful telescopes to search for the object in its predicted orbit. Any object that far away from the sun will be very faint and hard to detect, but astronomers calculate that it should be possible to see it using existing telescopes.

"I would love to find it," says Brown. "But I'd also be perfectly happy if someone else found it. That is why we're publishing this paper. We hope that other people are going to get inspired and start searching."

"Anytime we have an interesting idea like this, we always apply Carl Sagan's rules for critical thinking, which include independent confirmation of the facts, looking for alternate explanations, and encouraging scientific debate," said Green. "If Planet X is out there, we'll find it together. Or we'll determine an alternate explanation for the data that we've received so far.

"Now let's go explore."

Sources:

Fesenmaier, Kimm, "Caltech Researchers Find Evidence of a Real Ninth Planet," press release, last modified January 20, 2015

Konstantin Batygin and Michael E. Brown, "Evidence for a Distant Giant Planet in the Solar System," The Astronomical Journal

Green, James, "A New Planet in our Solar System? NASA Takes a Look," video statement, last modified January 20, 2015

O femeie din Cluj care îşi plimba bebeluşul, tâlhărită în centrul oraşului de 3 țigani infractori. Unul dintre țigani o lovește cu capul, îi fură telefonul după care îi rânjește în nas. Imaginile sunt revoltătoare

Acuzată de otrăvirea agentului dublu Skripal, Rusia enumără crimele făcute de Marea Britanie acuzată că a decimat 95% dintre aborigenii australieni, că l-a otrăvit pe Rasputin, pe împăratul Pavel I şi pe prim-ministru Congo-ului Patrice Lumumba

Directorul, SEX cu profa de matematică în şcoală. Elevii au filmat pe ascuns. VIDEO XXX

REMEMBER 22 Decembrie 1989. DEZVALUIRI CUTREMURATOARE. Victorul Atanasie Stanculescu : Cum am complotat cu Iliescu, cu KGB-ul, cu ungurii si cu americanii ca sa-l dam jos si sa-l ucidem pe Ceausescu

ORGIE în toaleta unui club din România. Totul a fost filmat cu un telefon mobil. VIDEO

Leninism. Progresiștii din California lansează un nou atac împotriva libertății credinței și a libertății de exprimare. Progresiștii din California INTERZIC vânzarea de cărți care exprimă credințele creștine ortodoxe despre moralitatea sexuală.

O pisică a mers 20 de km ca să se întoarcă înapoi la stăpânii ei - după care stăpânii au dus-o la un adăpost cerând să fie Eutanasiată

Benjamin Netanyahu anunță cu mândrie că România își va muta capitala la Jerusalim. Toată presa mondială publică știrea. JERUSALEM POST - ROMANIA TO MOVE ITS EMBASSY TO JERUSALEM, PRIME MINISTER Benjamin Netanyahu SAYS

Militanți "ai extremei drepte" încearcă să blocheze o trecătoare din Alpi, loc de trecere al migranților

Vai de mama noastră! Bilderbergul Macron cu Nemțoaica Progresistă care a adus 1,5 milioane de migranți în doar 2 ani, trec la acțiune pentru Federalizarea Rapidă a Europei. Axa Merkel-Macron: Până în iunie vom lua măsuri importante pentru viitorul Europei

VIDEO - Revoluția SOROȘISTA a rezistenților a început de mai multe zile în Armenia. Zilnic progresiștii soroșiști iau cu asalt străzile Erevanului pentru a dărâma guvernul votat de Parlament

SEX TAPE made in Romania: 4 vedete autohtone FILMATE făcând perversităţi VIDEO

Care e Statutul Internațional al Ierusalimului conform rezoluțiilor ONU din 1948 și până astăzi?

Prezentatoare TV în sânii goi, după ce a fost trădată de rochie în direct VIDEO

Coreea de Nord anunță suspendarea testelor nucleare și a testelor cu rachete. Donald Trump salută decizia Coreei de Nord de a suspenda testele nucleare și cu rachete

Discursul Bilderbegului Macron în Parlamentul European o sinteză despre Planul pus la Cale de Rețeaua Progresisto-Globalistă de a Desființa Rapid Statele Naționale din Europa

Cum fac SEX rusoaicele, nemţoaicele sau italiencele. Clipul care a făcut senzaţie pe net VIDEO

Nxivm (Nexium) Cultul întunecat cu miliardari, stele de cinema și showbiz și acuzații de sclavie sexuală. Actrița din serialul "Smallville", Allison Mack, a fost arestată pentru presupusa sa implicare în cultul sexual Nxivm (Nexium)

Au făcut sex în restaurantul plin de oameni. Ce a făcut ospătăriţa când i-a văzut VIDEO XXX

A treia lege a întâmplării: evenimentele întâmplătoare se comportă Previzibil în Ansamblu, chiar dacă nu sunt previzibile individual. Cum e făcut Universul de se comportă Previzibil în Ansamblu?

O fostă majoretă a făcut SEX cu un elev de 15 ani! Filmul XXX a ajuns pe INTERNET. VIDEO

BREXIT PUNISHMENT: Germanii sunt răzbunători. Majoritatea germanilor vor ca UE să-i pedepsească pe britanici pentru BREXIT și să dea un exemplu în UE ca nimeni să nu mai îndrăznească să facă ce-au făcut britanicii. Fluierul.ro ține cu BRITANICII

TOP 10 cele mai bune ACTRIŢE PORNO din istorie. Sau cum sunt manipulați tinerii de mici FOTO

Iohannis, după declarația de joi seară a lui Dragnea: Relocarea ambasadei României în Ierusalim ar reprezenta o încălcare a dreptului internațional. Dar bombardarea Siriei pe care ai aplaudat-o, ce reprezintă, Iohannis?

Oamenii vor fi modificați genetic pentru prima dată în Europa, după ce autorităților de reglementare și-au dat acordul pentru a testa terapia de tăiere-a-ADN-ului, numită "ADN-splicing".

Dragnea, despre referendumul pentru FAMILIE: "Am avut presiuni mari din partea socialiștilor europeni să nu-l facem'. Așadar pe GUNOAIELE DE SOCIALIȘTI EUROPENI îi doare-n cur, de dreptul suveran al oricărui popor de a hotârî DEMOCRATIC prin Referendum

DIGI SPORT LIVE VIDEO Simona Halep - Viktorija Golubic ONLINE STREAMING. Primul meci ROMANIA-ELVETIA în Fed Cup 2018

Cele mai bune filme erotice pe care le-ai ratat - Video

EXATLON ROMANIA 21 APRILIE 2018 KANAL D LIVE VIDEO ONLINE: Se încing spiritele, miza mare anunţată de Cosmin Cernat

Paranoia progresistă nu are limite. Zi de zi rămâi crucit de ce le-a mai trecut prin cap peste noapte. SUA. Primarul din New York a decis: Femeile vor fi obligate să trăiască în închisori împreună cu bărbații care se declară femei "transgender"

UE e condusă de un PENAL. Preşedintele Consiliului European, penalul Donald Tusk a fost audiat de procurori la Varşovia. Preşedintele UE, Penalul Tusk, nu respectă "independența justiției" termen des folosit. Penalul Tusk spune că "dosarul e politic"

CAMERA ASCUNSĂ: Turişti filmaţi pe ascuns în momente de intimitate

MIREASĂ prinsă de CAVALERUL de ONOARE în timp ce îşi înşela SOŢUL: Cine este BĂRBATUL ăsta? VIDEO

Acest lucru ar trebui introdus și în România. India introduce pedeapsa cu moartea pentru violatorii de copii

VIDEO Clujul la înălțime! Atmosferă și coregrafie impresionantă în deschiderea meciului dintre România și Elveția

ROMANII AU TALENT LIVE VIDEO ONLINE PRO TV 20 aprilie 2018: Ultima preselecţie, cine se apropie de premiul de 120.000 de euro

Moft de miliardar! Pe ce a cheltuit Ion Țiriac peste opt miliarde de euro

Paranoia progresistă depășește orice limite. Marea Britanie vrea să eutanasieze încă 1 copil împotriva voinței părinților lui, iar Franța 1 adult. Papa Francis lansează un apel vivrant pentru ca cele 2 persoane să nu fie ucise

Cu toții o știm și o iubim pe FETIȚA ZURLI. CUM ARATĂ în realitate, cum o CHEAMĂ de fapt și ce VÂRSTĂ are | VIDEO

Drama superbei Vivien Leigh, actrița care a făcut istorie cu replica "Și mâine e o zi". De ce a fost tratată cu șocuri electrice eroina filmului "Pe aripile vântului"

Bătaie monstru între români, în apropiere de Londra. Britanicii n-au mai văzut niciodată aşa ceva VIDEO

Irina Begu - Timea Bacsinszky ONLINE STREAM VIDEO FED CUP 2018

Is(c)ara-oțchi ține din nou cu băncile străine ca să-i jecmănească în continuare pe români. Mugur Isărescu răspunde propuneriiprivind plafonarea dobânzilor. BNR nu susține proiectul și vine cu altă soluție

JAPONIA. LIBER la CREȘTEREA ORGANELOR UMANE ÎN ANIMALE. Japonia a decis să ridice interdicția

Băsescu: Decizia mutării Ambasadei de la Tel Aviv la Ierusalim - efecte capitale în politica externă a României

Demonstrație de aroganță a Carolinei Wozniacki, cu trimitere directă la Simona Halep. Ce a putut să spună daneza

Refuz şocant: Actriţa Natalie Portman nu vrea să îşi ridice premiul din Israel, de 2 milioane de dolari. Care este motivul

LIVE TEXT | Lupta continuă în Liga 4. Comprest - Steaua de la 17:00 și Academia Rapid - Progresul Spartac II, la 19:30. Cum arată clasamentul

Maria Ghiorghiu, previziune cutremurătoare: "Vor declanşa Războiul! Este inevitabil!"

Avicii, probleme grave de sănătate. Vezi cu ce boală a fost diagnosticat şi cum a fost fotografiat în urmă cu două săptămâni

De ce a murit DJ Avicii. Avem rezultatele autopsiei lui Tim Bergling: "După două autopsii, putem confirma..."

Ungaria: Fundațiile lui George Soros își vor închide biroul din Budapesta dar miile de ONG-uri finanțate de el rămân

MANIPULAREA PRIN SEX. OANA ŞI VIOREL LIS, sex tape-ul care face înconjurul internetului. IMAGINI XXX

Decizie de ultimă oră cu privire la serviciul militar obligatoriu! Anunţul făcut de ministrul Apărării

Veste BUNĂ pentru români: încă o zi de sărbătoare naţională. Când se va celebra

Dumnezeu Nu Bate Cu Bota. După aproape 30 de ani bolșevicul Teodor Brateş cel care a difuzat în decembrie 1989, ore întregi la TVR, Diversiunile cu Teroriștii de la care au murit sute de oameni - a fost pus în sfârșit sub sub acuzare

Președintele Ugandei vrea să interzică Sexul Oral. "Gura este ca să mănânci"

VIDEO Obiceiurile fericirii. Călugăr tibetan: "Petrecem surprinzător de puțin timp având grijă de ce contează mai mult"

BRAVO AI STIL ALL STARS 21 APRILIE 2018 LIVE VIDEO KANAL D: Tensiunile ating cote maxime, nimeni nu se aştepta la această eliminare

Ziua Forțelor Terestre. Mihai Fifor anunță achiziții de echipamente noi

Boala de care suferea superstarul Avicii. Cât de grav era afectat de problemele medicale/ Ultima fotografie cu el în viață

Lidia Fecioru a trecut printr-o operaţie cumplită. Primele declaraţii ale bioenergoterapeutului

LIVE TEXT | Lupta continuă în Liga 4. Comprest - Steaua se joacă acum! Academia Rapid - Progresul Spartac II, la 19:30. Cum arată clasamentul

Gorj: Intervenția salvamontiștilor și pompierilor la un accident de rafting în Defileul Jiului

Prima reacție a lui Hagi după ce Lupescu a pierdut categoric alegerile de la FRF. Ce spune Regele despre Răzvan Burleanu

București: Restricții de circulație, pe 21 și 23 aprilie

​​Cafeaua de weekend. Subiecte tari din această săptămnă. Bonus: 10 moduri n care poti ofensa pe cineva, fără să știi. Ct costă să construim Starship Entreprise? 11 lucruri pe care nu le mai vezi azi n avioane

Bancul zilei: Dacă animalele ar vorbi

Creșterea cererii pentru meditații n China l-a făcut miliardar pe un profesor de matematică

Cum a influențat țăranul Anton Caraiman Unirea Basarabiei cu România. Strănepotul său a ajuns acum în prima linie a frontului unionist

Faze tari:A fost emisă bancnota de 0 euro; Tigru siberian, tratat cu celule stem, n Ungaria; Cezar Ouatu și-a adus 4 kg de slană și 10 litri de palincă de la filmările pentru Ie, Romnie

Subiectele zilei:Pro și contra mutării ambasadei Romniei la Ierusalim. Implicații și calcule geopolitice; La 96 de ani și-a mplinit visul de a merge la liceu; Retragerea instituțiilor Soros din Ungaria?

Fotbal: Mohamed Salah a egalat recordul de goluri marcate într-o singură ediție din Premier League

Profesorul decorat de președinte care s-a trezit dator vândut la primărie a câștigat procesul: își va primi banii înapoi

Un bărbat înșela clienții unor RESTAURANTE din București, furându-le de fiecare dată aceeași sumă de bani. Cum proceda

George Butunoiu: Cum m-am făcut de rs la Atheneu

FED CUP. Timea Bacsinszky a plâns la conferinţa de presă. Şi-a amintit de bunici şi de copilăria la Satu Mare

Te-ai cântărit GREŞIT până acum! Cum afli, de fapt, care este greutatea ta REALĂ

Ce trebuie să faceţi dacă sunteţi muşcat de o căpuşă şi sunteţi departe de medic. Iată cât de simplu este tratamentul

Filme porno şi orgii sexuale într-o instituţie publică din Timişoara

Lianoing, portavionul chinez, participă în premieră la un exerciţiu naval, în Pacific

Ziua mondială a creativității și inovației

SIMONA HALEP VIKTORIJA GOLUBIC (ora 12:00) în ROMANIA ELVETIA FED CUP LIVE VIDEO STREAM ONLINE

Clipe de COŞMAR trăite de o familie de români, care a plecat în vacanţă în Egipt: "Îşi pierduse cunoştinţa şi nu mai respira"

Daniel Funeriu despre sponsorii galei n care a fost premiată Olivia Steer: Pot să se spele de păcate dacă finanțează o campanie pro-vaccin

Încă o surpriză pregătită de Florin Segărceanu în echipa de Fed Cup a României, care înfruntă azi Elveția

Restricţii de trafic în Bucureşti, de Ziua Forţelor Terestre. Rute ocolitoare

Cum arătau primele autobuze din istorie. Trase de cai, puteau transporta maxim 18 oameni

Păpuşa Barbie, interzisă de mexicani

Kim Jong-un anunță că Phenianul nu va mai efectua teste balistice sau nucleare/ Reacția lui Donald Trump

Dieta rusească - cum să slăbeşti 30 kg în 2 luni! Află cum fac rusoaicele să rămână frumoase

Armenia: Zeci de mii de manifestanți cer demisia premierului și alegeri anticipate

Accident GRAV în Giurgiu: O persoană a murit şi alte două, printre care un copil, au fost rănite

LIVE SCORE | Concordia Chiajna - FC Voluntari 0-1. Cristescu a nimerit transversala, Bălan a deschis scorul în minutul 2

Preşedintele Franţei, Emmanuel Macron, anunţă că va veni în România

Ce spune un profesor pe Facebook despre copiii puși să defileze în fața premierului Dăncilă: "Un gest profund rușinos de slugărnicie și iresponsabilitate"

Siria: Consiliul de Securitate al ONU s-a reunit în sudul Suediei, în cadru informal

Dragnea MUTĂ AMBASADE....Dragnea: Guvernul a adoptat un memorandum în care se decide începerea procedurii de mutare a ambasadei României de la Tel Aviv la Ierusalim

Reacția Germaniei după ce Coreea de Nord a anunțat că va suspenda testele nucleare și balistice

Accident feroviar în județul Timiș | Un tren de călători în care se aflau 400 de persoane a lovit un TIR. Traficul feroviar, blocat | FOTO

Siria: Experții OIAC au prelevat probe de la Douma, unde la 7 aprilie ar fi avut loc un atac chimic

Gorj: Un bărbat de 42 de ani a murit în urma accidentului la rafting de pe Defileul Jiului

Regina Elisabeta a II-a își petrece a 92-a aniversare cu Shaggy, Tom Jones și Sting

Președintele Academiei Române, Ioan Aurel Pop: Senatul UBB nu a acceptat demisia mea din funcția de rector, se vrea continuitate

Simona Halep, după victoria din FedCup: Am suferit o contractură la picior n game-ul doi, dar o să mă recuperez și o să joc mine

Ciuhodaru, propunere legislativă pentru stimularea prezentării gravidelor la consultațiile prenatale. În ce va consta sprijinul social de care ar putea beneficia acestea

Hunedoara: Un bărbat a murit după ce s-a aruncat de la etajul cinci al Spitalului municipal Hunedoara

Platforma Romnia 100:Coaliția PSD- ALDE se pregătește să transforme Romnia ntr-un paradis penal

Horoscop 22 aprilie 2018. O zi proastă pentru Lei: se ceartă deşi nu au dreptate! Află ce rezervă astrele fiecărei zodii

Irina Begu a "taxat-o" pe Sorana Cîrstea după victoria cu Bacsinszky: "Să nu uităm ceva!"

Sinucidere în spitalul din Hunedoara: un pacient s-a aruncat de la etajul cinci

Michelle Pfeiffer a ținut regim cu supă de roșii pentru rolul dependentei de droguri din "Scarface"

VIITORUL - FCSB (STEAUA) LIVE VIDEO ONLINE STREAM 2018 DIGI SPORT, TELEKOM SPORT, LOOK TV: Derby-ul etapei în Liga 1

Varșovia, potențială gazdă a viitoarei întâlniri între Donald Trump și Kim Jong-Un

Fete de 12 ani, ”testate” de interlopi înainte de a fi trimise la prostituţie

Crimă în Vaslui. O femeie de 40 de ani, ucisă de concubinul său în vârstă de 79 de ani

Patru beneficii ale consumului de miere

Nr. de articole la aceasta sectiune: 2262, afisate in 19 pagini.

ieri 18:38 ȘTIRILE MEDIAFAX