Existența Ipoteticei Planete X indicată de calculele matematice

Planeta ipotetică X

Aceasta este o vedere îndepărtată dinspre Planeta Nouă către soare. Obiectul este considerat a fi gazos, similar cu Uranus și Neptun. Lumina fulgerului se aprinde în partea de noapte.

Prezentare generală

Cercetătorii de la Caltech au descoperit dovezi matematice care sugerează că ar putea exista o "planetă X" adânc în sistemul solar. Această planetă ipotetică de dimensiuni Neptun orbitează soarele nostru într-o orbită foarte alungită cu mult peste Pluto. Obiectul, pe care cercetătorii l-au poreclit "Planeta Nouă", ar putea avea o masă de aproximativ 10 ori mai mare decât cea a Pământului și o orbită aproximativ 20 de ori mai departe de soare, în medie, decât de Neptun. Ar putea dura între 10.000 și 20.000 de ani Pământ pentru a face o orbită plină în jurul soarelui.

Anunțul nu înseamnă că există o nouă planetă în sistemul nostru solar. Existența acestei lumi îndepărtate este doar teoretică în acest moment și nu s-au făcut observații directe ale obiectului poreclit. Predicția matematică a unei planete ar putea explica orbitele unice ale unor obiecte mai mici din Beltul Kuiper, o regiune îndepărtată de resturi înghețate care se întinde mult dincolo de orbita lui Neptun. Astronomii caută acum planeta prevăzută.

În profunzime

În ianuarie 2015, astronomii de la Caltech, Konstantin Batygin și Mike Brown, au anunțat noi cercetări care oferă dovezi ale unei planete uriașe care trasează o orbită neobișnuită, alungită în sistemul solar exterior. Predicția se bazează pe modelarea matematică detaliată și pe simulările pe calculator, nu pe observarea directă.

Acest obiect mare ar putea explica orbitele unice ale cel puțin cinci obiecte mai mici descoperite în centura Kuiper îndepărtată.

"Posibilitatea unei noi planete este cu siguranță una interesantă pentru mine ca om de știință planetar și pentru noi toți", a declarat Jim Green, directorul diviziei de științe planetare a NASA. "Aceasta nu este totuși detectarea sau descoperirea unei noi planete. E prea devreme să spunem cu certitudine că există așa-numita Planetă X. Ceea ce vedem este o predicție timpurie bazată pe modelarea din observații limitate. a unui proces care ar putea duce la un rezultat interesant. "

Oamenii de știință de la Caltech consideră că Planeta X poate avea o masă de aproximativ 10 ori mai mare decât cea a Pământului și să aibă o dimensiune similară cu Uranus sau Neptun. Orbita prognozată este de aproximativ 20 de ori mai departe de soarele nostru în medie decât Neptun (care orbitează soarele la o distanță medie de 2,8 miliarde de mile). Ar fi nevoie de această nouă planetă între 10.000 și 20.000 de ani pentru a face o singură orbită în jurul Soarelui (unde Neptun completează o orbită la aproximativ 165 de ani).

Când a fost Descoperită?

Planeta X nu a fost încă descoperită și există o dezbatere în comunitatea științifică despre existența ei. Predicția din 20 ianuarie a revistei astronomice se bazează pe modelarea matematică.

Care îi este numele?

Batygin și Brown și-au poreclit obiectul prezis "Planeta Nouă", dar drepturile de numire actuale ale unui obiect merg la persoana care o descoperă. Numele folosit în timpul vânătorilor anteriori pentru obiectele uriașe, uriașe, nedescoperite dincolo de Neptun, este "Planeta X."

Dacă se găsește lumea prezisă, numele trebuie să fie aprobat de Uniunea Astronomică Internațională. Planeta este numită în mod tradițional pentru zeii romani mitologici.

De ce crede că este acolo?

Astronomii care studiază centura Kuiper au observat că unele dintre planetele pitic și alte obiecte mici, ghețate tind să urmeze orbitele care se strâng împreună. Analizând aceste orbite, echipa de la Caltech a prezis posibilitatea unei planete mari, nedescoperite anterior, să se ascundă mult mai departe de Pluto.

Ei estimează că gravitatea acestei planete potențiale ar putea explica orbitele neobișnuite ale acestor obiecte Kuiper.

Ce urmeaza?

Astronomii, inclusiv Batygin și Brown, vor începe să utilizeze cele mai puternice telescoape din lume pentru a căuta obiectul în orbita sa predicată. Orice obiect care este departe de soare va fi foarte slab și greu de detectat, dar astronomii calculează că ar trebui să fie posibil să îl vedeți folosind telescoapele existente.

"Mi-ar plăcea să o găsesc", spune Brown. "Dar aș fi, de asemenea, foarte fericit dacă cineva a găsit-o. De aceea publicăm această lucrare, sperăm că alți oameni se vor inspira și vor începe să caute".

"Oricând avem o idee interesantă ca aceasta, aplicăm întotdeauna regulile lui Carl Sagan pentru gândirea critică, care includ confirmarea independentă a faptelor, căutarea unor explicații alternative și încurajarea dezbaterilor științifice", a spus Green. "Dacă Planeta X este acolo, o vom găsi împreună, ori vom determina o explicație alternativă a datelor pe care le-am primit până acum.

"Hai să mergem să explorăm."

surse:

Fesenmaier, Kimm, "Cercetătorii de la Caltech găsesc dovezi ale unei adevărate planetă nouă", comunicat de presă, modificat ultima dată la 20 ianuarie 2015

Konstantin Batygin și Michael E. Brown, "Dovezi pentru o planetă gigantică îndepărtată în sistemul solar", Jurnalul astronomic

Green, James, "O nouă planetă în sistemul nostru solar, NASA aruncă o privire ", declarație video, modificată ultima dată 20 ianuarie 2015

Hypothetical Planet X

This is a distant view from Planet Nine back towards the sun. The object is thought to be gaseous, similar to Uranus and Neptune. Hypothetical lightning lights up the night side.

Overview

Caltech researchers have found mathematical evidence suggesting there may be a "Planet X" deep in the solar system. This hypothetical Neptune-sized planet orbits our sun in a highly elongated orbit far beyond Pluto. The object, which the researchers have nicknamed "Planet Nine," could have a mass about 10 times that of Earth and orbit about 20 times farther from the sun on average than Neptune. It may take between 10,000 and 20,000 Earth years to make one full orbit around the sun.

The announcement does not mean there is a new planet in our solar system. The existence of this distant world is only theoretical at this point and no direct observation of the object nicknamed have been made. The mathematical prediction of a planet could explain the unique orbits of some smaller objects in the Kuiper Belt, a distant region of icy debris that extends far beyond the orbit of Neptune. Astronomers are now searching for the predicted planet.

In Depth

In January 2015, Caltech astronomers Konstantin Batygin and Mike Brown announced new research that provides evidence of a giant planet tracing an unusual, elongated orbit in the outer solar system. The prediction is based on detailed mathematical modeling and computer simulations, not direct observation.

This large object could explain the unique orbits of at least five smaller objects discovered in the distant Kuiper Belt.

"The possibility of a new planet is certainly an exciting one for me as a planetary scientist and for all of us," said Jim Green, director of NASA's Planetary Science Division. "This is not, however, the detection or discovery of a new planet. It's too early to say with certainty there's a so-called Planet X. What we're seeing is an early prediction based on modeling from limited observations. It's the start of a process that could lead to an exciting result."

The Caltech scientists believe Planet X may have has a mass about 10 times that of Earth and be similar in size to Uranus or Neptune. The predicted orbit is about 20 times farther from our sun on average than Neptune (which orbits the sun at an average distance of 2.8 billion miles). It would take this new planet between 10,000 and 20,000 years to make just one full orbit around the sun (where Neptune completes an orbit roughly every 165 years).

When was it Discovered?

Planet X has not yet been discovered, and there is debate in the scientific community about whether it exists. The prediction in the Jan. 20 issue of the Astronomical Journal is based on mathematical modeling.

What is its Name?

Batygin and Brown nicknamed their predicted object "Planet Nine," but the actual naming rights of an object go to the person who actually discovers it. The name used during previous hunts for the long suspected giant, undiscovered object beyond Neptune is "Planet X."

If the predicted world is found, the name must be approved by the International Astronomical Union. Planets are traditionally named for mythological Roman gods.

Why Do They Think It's There?

Astronomers studying the Kuiper Belt have noticed some of the dwarf planets and other small, icy objects tend to follow orbits that cluster together. By analyzing these orbits, the Caltech team predicted the possibility that a large, previously undiscovered planet may be hiding far beyond Pluto.

They estimate the gravity of this potential planet might explain the unusual orbits of those Kuiper objects.

What’s Next?

Astronomers, including Batygin and Brown, will begin using the world's most powerful telescopes to search for the object in its predicted orbit. Any object that far away from the sun will be very faint and hard to detect, but astronomers calculate that it should be possible to see it using existing telescopes.

"I would love to find it," says Brown. "But I'd also be perfectly happy if someone else found it. That is why we're publishing this paper. We hope that other people are going to get inspired and start searching."

"Anytime we have an interesting idea like this, we always apply Carl Sagan's rules for critical thinking, which include independent confirmation of the facts, looking for alternate explanations, and encouraging scientific debate," said Green. "If Planet X is out there, we'll find it together. Or we'll determine an alternate explanation for the data that we've received so far.

"Now let's go explore."

Sources:

Fesenmaier, Kimm, "Caltech Researchers Find Evidence of a Real Ninth Planet," press release, last modified January 20, 2015

Konstantin Batygin and Michael E. Brown, "Evidence for a Distant Giant Planet in the Solar System," The Astronomical Journal

Green, James, "A New Planet in our Solar System? NASA Takes a Look," video statement, last modified January 20, 2015

Directorul, SEX cu profa de matematică în şcoală. Elevii au filmat pe ascuns. VIDEO XXX

UEDZI A TRECUT PE PLUS ÎN TOTAL, DUPA 130 DE PARIURI PUSE. Cel mai tare program de Pariuri. Meciurile de AZI si ISTORICUL MECIURILOR din 15 septembrie 2018 alese și pariate de UEDZULA alintat UEDZI, programul de inteligență artificială al Fluierul.ro

Germania: Ministrul de interne din Saxonia propune arestarea solicitanților de azil fără acte de identitate valabile

Prezentatoare TV în sânii goi, după ce a fost trădată de rochie în direct VIDEO

Progresiștii își continuă planul AMESTECULUI ETNIC FORȚAT. Bilderbergul Emmanuel Macron spune că țările UE care refuză migranții ar trebui date afară din Schengen

ORGIE în toaleta unui club din România. Totul a fost filmat cu un telefon mobil. VIDEO

Liviu Pleşoianu, demască fățătnicia și minciunile individului numit Victor Ponta care MINTE așa cum RESPIRĂ! Victor Ponta pe rit vechi înainte de alegeri făcea pe naționalistul și conservatorul, "același" Ponta face azi pe soroșistul-progresist

Trădătorii nu se lasă până nu ne dau resursele naturale care sunt ale noastre 100%, ȘI MAI PE NIMIC.Klaus Iohannis și secretarul pentru Energie al SUA au discutat despre resursele de gaz din Marea Neagră. Oficialul american s-a întâlnit și cu Liviu Dragnea

SEX TAPE made in Romania: 4 vedete autohtone FILMATE făcând perversităţi VIDEO

Analiza Gramaticala - Clasele V - VIII

Doborârea avionului rusesc în Siria: Putin i-a transmis lui Netanyahu că respinge versiunea israeliană

Cele mai bune filme erotice pe care le-ai ratat - Video

Cum fac SEX rusoaicele, nemţoaicele sau italiencele. Clipul care a făcut senzaţie pe net VIDEO

În ciuda promoțiilor oferite de băncile comerciale, dobnzile la depozite rămân real negative. Cu alte cuvinte, pierzi bani depunându-i la bancă. Inflația îți înghite eventualul câștig

Un băiat de 17 ani ESTE OBLIGAT să le arate PENISUL ERECT unor judecători

TOP 10 cele mai bune ACTRIŢE PORNO din istorie. Sau cum sunt manipulați tinerii de mici FOTO

Ştire ÎNGROZITOARE despre Nadia Comăneci. DEZVĂLUIRE-ŞOC făcută de fosta mare GIMNASTĂ

​WTA Wuhan: Simona Halep vs Dominika Cibulkova (n jurul orei 16:00) / Simona, fără set cștigat pe hard n fața slovacei

WSJ: Alunecă din nou Germania către Weimar?

Au făcut sex în restaurantul plin de oameni. Ce a făcut ospătăriţa când i-a văzut VIDEO XXX

UPDATE. BAREMUL DE CORECTARE. EVALUAREA NAȚIONALĂ CLASA VIII. EXAMEN LA LIMBA ROMÂNĂ. Argumentați că Poezia "Ploaia" de Magda Isanos aparține genului liric. Cum arată poezia pe care au avut-o de analizat elevii la Evaluarea Națională la Română.

Întrebarea la care trebuie să răspundă românii la referendumul pentru familia tradițională. Guvernul a decis alocarea a 163,7 milioane de lei pentru scrutinul care se va desfășura pe 6 și 7 octombrie

IN TIMP CE UN ROMAN MUNCESTE O LUNA PENTRU UN SALAR MINIM NET DE 777 lei. Guvernul a aprobat cadrul legal pentru majorarea sumei gratuite acordate unui solicitant de azil: 1.185 lei pentru sezonul rece, si 1.117 de lei pentru sezonul cald.

Liviu Dragnea s-a răzgndit: Nu mai vrea vot final pe Legea Offshore n această săptămnă/ Dezbaterile n Camera Deputaților au fost amnate

Consiliul de Securitate al ONU condamnă atacul comis în orașul iranian Ahvaz

Guvernul italian a aprobat un nou pachet de legi mpotriva imigranților

O fostă majoretă a făcut SEX cu un elev de 15 ani! Filmul XXX a ajuns pe INTERNET. VIDEO

Amenzi de până la 10.000 de lei pentru proprietarii de apartamente care nu respectă legea, începând din 28 septembrie

Cât costă rochia purtată de Halep la petrecerea de la Wuhan!

Ştefan Caramitru, fiul marelui actor, PRIMA REACŢIE după SCANDALUL cu băiatul lui Liviu Dragnea. De la ce a pornit CONFLICTUL

Bancul zilei: De ce va face PSD-ul un nou CEx

Conferință de lansare a Asociației pentru Promovarea Eficienței Energetice în Clădiri - ROENEF

Utile:Uite ce trebuie să faci ca să adormi mai ușor;Ceaiul verde: cum l alegem ca să fie eficient;Nu ignora durerea n zona ficatului! Poate fi semnul acestei boli frecvente

LIVE TEXT | Simona Halep - Dominika Cibulkova, ACUM, în turul al doilea de la Wuhan. Mari probleme pentru liderul mondial: a pierdut primul set la zero și a cerut intervenția medicului

O nouă veste bună pentru Halep la Wuhan! Cine a plecat acasă după partida dintre Wang și Pliskova

DOLIU în presa din ROMÂNIA. Un cunoscut jurnalist A MURIT la doar 43 DE ANI

Ștefan Caramitru: Soția lui Valentin Dragnea ne-a persiflat. Noi am reproșat asocierea cu PSD

Cum se despart zodiile în funcţie de zodie

CCR analizează obiecţia de neconstituţionalitate formulată de şeful statului în legătură cu modificările aduse Legii Curţii de Conturi

Masacru în Iran. Cine și de ce?

​Liga 1: Situația din campionatul intern după Astra Giurgiu vs Gaz Metan Mediaș 3-0 (Rezultate și clasament)

Cofondatorii INSTAGRAM părăsesc conducerea companiei

Trei persoane rănite grav în urma unui accident în județul Harghita

Judecătorii CCR, așteptați să se pronunțe asupra Codului de procedură penală, legii de organizare judiciară și statutului magistraților

Reacția Moscovei la arestarea cetățeanului rus n Norvegia

Brexit: Corbyn cedează teren pentru un al doilea referendum

Cecilia Malmstrom: SUA și UE discută despre un acord comercial, dar negocierile nu au început încă

Daniel Dăianu: 10 ani după Erupție. ncotro ne ndreptăm?

Modric a fost declarat cel mai bun jucător al lumii, fără să fie votat de români. Pe cine au mizat Contra și Săpunaru

VIDEO Primul strat de zăpadă la Arieșeni, în Munții Apuseni. Temperatura a scăzut sub zero grade Celsius

Cât costă rochia purtată de Halep la petrecerea de la Wuhan!

MANIPULAREA PRIN SEX. OANA ŞI VIOREL LIS, sex tape-ul care face înconjurul internetului. IMAGINI XXX

Lista miniştrilor remaniaţi din cabinetul Dăncilă. Cine pleacă din Guvern luna viitoare

Horoscop zilnic MARŢI 25 SEPTEMBRIE 2018. Ce îţi aduce Luna plină în Berbec de azi?

Insula iubirii 2018. A cedat farmecelor, invitaţie în dormitor pentru ispita C: "Avem o cameră sus!". Imagini interzise minorilor

Recorder.ro: Guvernul Romniei finanțează un site ce distribuie propaganda Sputnik

Veste TERIBILĂ pentru ŞOFERII ÎNCEPĂTORI. Se schimbă LEGEA: cât de uşor pot rămâne FĂRĂ PEMIS

Biletul zilei Pariuri1x2.ro: Începem rundele intermediare cu o dublă din Bundesliga şi Serie A

EXCLUSIV | De ce Gigi Becali nu are nimic trecut pe numele său din averea fabuloasă: "Fotbalul de azi e egal cu pușcărie"

Ministrul francez de Externe avertizează că există riscul unui "război perpetuu" în Siria

Elena Udrea, ANUNŢ-BOMBĂ din Costa Rica: "Vin cu Eva Maria în România!"

Mugur Isărescu deschide expoziția ''100 de ani de antreprenoriat în România'', organizată marți la Muzeul BNR

Decesul unui episcop din Vaslui, ANCHETAT după 60 de ani. Acesta a murit în condiții suspecte

PSD s-a răzgândit în privința legii Offshore. Președinte comisie: Forma finală o vom avea săptămâna viitoare

FIFA a desemnat fotbalistul anului 2018. SURPRIZĂ URIAŞĂ!

Ţigara electronică, o alternativă la ţigara clasică. Ultimele studii arată beneficiile dispozitivelor electronice

Theresa May afirmă că nu va renunța la planul său privind Brexit

SĂRBĂTORI RELIGIOASE - 25 septembrie

Prima şedinţă a Comisiei parlamentare de anchetă pentru verificarea posibilei implicări a SPP în activitatea partide politice

Rusia: Opozantul Aleksei Navalnîi trimis în judecată imediat după eliberarea din închisoare

Muzeul narcoticelor ,,Pablo Escobar, nchis de autoritățile columbiene

​Politic Show:​ Ce a vrut să spună Dragnea cnd l-a amenințat voalat pe Tăriceanu. Explicația unei declarații politice;Radu Mihail: Nu vrem să fim ntr-o gubernie și să dea cu biciul n noi un oligarh

Primele temperaturi negative din această toamnă, nregistrate n masivul Ceahlău

CITATUL ZILEI

Harghita: Cinci persoane transportate la spital, în urma unui accident rutier la ieșirea dintr-o benzinărie

Andreea Marin a dezvăluit că are o problema gravă de sănătate. "Am făcut RMN, urmează OPERAŢIA!"

USR: Peste 80 de candidați s-au înscris în cursa internă pentru alegerile europarlamentare

Theresa May va discuta cu Donald Trump, miercuri, la New York, despre comerțul bilateral

Caru' cu vedete:Charles Aznavour s-a ntors pe scenă la 94 de ani;Simona Halep face furori n Asia. Chinezoaicele sunt nnebunite să cumpere rochia pe care a purtat-o la petrecerea de la Wuhan; Dorian Popa va fi coprezentator ntr-o emisiune celebră

Bihor: Dirijorul Cristian Lupeș și Bucharest Festival Orchestra au concertat la Oradea, în turneul 100 x Enescu

ULTIMA ORĂ: Accidentarea lui Alibec, mai gravă decât se credea! Mulțescu a făcut anunțul trist: "E clar! Păcat că îl scoate din circuit. Îmi pare rău de parcă aș fi făcut-o eu"

CCR va dezbate, marți, sesizarea lui Klaus Iohannis privind modificarea Legii Curții de Conturi

Cum facem diferenţa între un copil lenes şi un copil lent. Sfaturi de la psihologul Monica Bolocan

"Nu am vrut să se scrie, dar acesta este motivul". Andrei Pavel, despre motivul încetării colaborării cu Simona Halep

Messi și Ronaldo, depășiți de "Pele" al fotbalului feminin! Capitolul la care Marta i-a învins categoric pe amândoi

LIVE TEXT | Simona Halep - Dominika Cibulkova, ACUM, în turul al doilea de la Wuhan. Liderul mondial revine "din corzi", după un set pierdut la zero și trei intervenții ale medicului

Astra - Gaz Metan 3-0. Giurgiuvenii revin pe locul secund. Medieșenii au terminat meciul în 10

Dezvăluire BOMBĂ despre pensiile din România: Lovitură pentru un milion de români

Fotbal - Liga I: Astra Giurgiu - Gaz Metan Mediaș 3-0

Turişti blocaţi pe munte. Salvamontiştii intervin

Viorel Cataramă: Nu am atacat niciun moment PNL. E o dezinformare. Eu iubesc acest partid

Financial Times: Yanis Varoufakis crede că Google nu ne oferă nimic în schimb

Răsturnare de situație în cazul Elenei Udrea: "Așa a vrut Dumnezeu". Decizia luată de fostul ministru, după fuga în Costa Rica

Atenţionare de la MAE: Vânt puternic, ploi severe şi îngheţ la sol în Ucraina

Fotbal - Premiile 'The Best' FIFA: Belgianul Courtois, ales cel mai bun portar al anului

Principalele modificări și completări n materia insolvenței

Cum să îţi creşti contul din bancă în funcţie de zodie

A treia încercare a Statului Paralel Progresist de a prelua controlul în PSD. Balanța forțelor înainte de votul din CExN: 20 de filiale îl susțin pe Dragnea, iar 13 organizații îi cer demisia. Multe formațiuni județene sunt indecise

Mari emoții pentru Alibec. FOTO | Denis s-a întins pe teren și a cerut schimbarea, după ce a creat faza golului: ce i s-a întâmplat în minutul 75 al meciului Astra - Gaz Metan

Prim-vicepreședintele PNL ,despre europarlamentare: Crin Antonescu și Vasile Blaga, legați ombilical de USL și de tăierea pensiilor

The White Album de la The Beatles va primi o ediție aniversară cu ocazia mplinirii a 50 de ani de la lansarea lui inițială

[P] In IKEA Group, credem ca egalitatea de gen este responsibilitatea fiecaruia dintre noi

Ștefan Birtalan 70 | "Dintr-un om tânăr și înalt, antrenorii mei au reușit să mă facă în 3-4 ani jucător de echipă națională. Cu mine a fost o chestiune de s-a întâmplat"

Satu Mare: Toate focarele de pestă porcină din județ ar putea fi declarate închise după 15 octombrie

Dan Diaconescu, apariţie inedită în centrul Capitalei. Cum a fost surprins fostul om de televiziune de paparazzi VIDEO

Şefa ICCJ: Procurorii care vor lucra la secţia pentru anchetarea magistraţilor trebuie să fie independenţi

Cristian Boureanu are un nou proces cu poliţiştii. Care este ultimul motiv de scandal

Hitler şi Lenin se luptă pentru funcţia de Primar

Olguța Vasilescu se simte ca n emisiunea Big Brother: Sunt absolut convinsă că sunt interceptată n continuare / Cu ct au costat interceptările, cte școli aș fi putut construi n Craiova?

O nouă lovitură pentru Dică! După Momcilovic și Pintilii, încă un jucător de bază s-a accidentat. Două luni OUT

Premieră n Arabia Saudită. O femeie a prezentat știrile de noapte

PNL anunță moțiune simplă împotriva lui Șova. Ministrul Transporturilor, audiat marți în Parlament

Begu, OUT de la Tașkent. Românca era cotată cu prima șansă la câștigarea turneului, dar a fost eliminată în primul tur

Cătălin Cherecheș, primarul orașului Baia Mare, a fost trimis în judecată într-un alt dosar de corupție în care a fost implicat și clubul HCM Baia Mare

ACCIDENT ŞOCANT. Bărbat spulberat cu 108 km pe oră pe pista aeroportului Băneasa. Cum s-a întâmplat totul

Cum boicotează Guvernul credibilitatea Referendumului CpF

Walter Zenga: "Vreau să revin în Serie A!". Ce spune antrenorul despre preluarea băncii lui Inter și cum vede lupta la titlu în Italia

Nr. de articole la aceasta sectiune: 2779, afisate in 24 pagini.

ieri 19:24 ȘTIRILE MEDIAFAX