Existența Ipoteticei Planete X indicată de calculele matematice

Planeta ipotetică X

Aceasta este o vedere îndepărtată dinspre Planeta Nouă către soare. Obiectul este considerat a fi gazos, similar cu Uranus și Neptun. Lumina fulgerului se aprinde în partea de noapte.

Prezentare generală

Cercetătorii de la Caltech au descoperit dovezi matematice care sugerează că ar putea exista o "planetă X" adânc în sistemul solar. Această planetă ipotetică de dimensiuni Neptun orbitează soarele nostru într-o orbită foarte alungită cu mult peste Pluto. Obiectul, pe care cercetătorii l-au poreclit "Planeta Nouă", ar putea avea o masă de aproximativ 10 ori mai mare decât cea a Pământului și o orbită aproximativ 20 de ori mai departe de soare, în medie, decât de Neptun. Ar putea dura între 10.000 și 20.000 de ani Pământ pentru a face o orbită plină în jurul soarelui.

Anunțul nu înseamnă că există o nouă planetă în sistemul nostru solar. Existența acestei lumi îndepărtate este doar teoretică în acest moment și nu s-au făcut observații directe ale obiectului poreclit. Predicția matematică a unei planete ar putea explica orbitele unice ale unor obiecte mai mici din Beltul Kuiper, o regiune îndepărtată de resturi înghețate care se întinde mult dincolo de orbita lui Neptun. Astronomii caută acum planeta prevăzută.

În profunzime

În ianuarie 2015, astronomii de la Caltech, Konstantin Batygin și Mike Brown, au anunțat noi cercetări care oferă dovezi ale unei planete uriașe care trasează o orbită neobișnuită, alungită în sistemul solar exterior. Predicția se bazează pe modelarea matematică detaliată și pe simulările pe calculator, nu pe observarea directă.

Acest obiect mare ar putea explica orbitele unice ale cel puțin cinci obiecte mai mici descoperite în centura Kuiper îndepărtată.

"Posibilitatea unei noi planete este cu siguranță una interesantă pentru mine ca om de știință planetar și pentru noi toți", a declarat Jim Green, directorul diviziei de științe planetare a NASA. "Aceasta nu este totuși detectarea sau descoperirea unei noi planete. E prea devreme să spunem cu certitudine că există așa-numita Planetă X. Ceea ce vedem este o predicție timpurie bazată pe modelarea din observații limitate. a unui proces care ar putea duce la un rezultat interesant. "

Oamenii de știință de la Caltech consideră că Planeta X poate avea o masă de aproximativ 10 ori mai mare decât cea a Pământului și să aibă o dimensiune similară cu Uranus sau Neptun. Orbita prognozată este de aproximativ 20 de ori mai departe de soarele nostru în medie decât Neptun (care orbitează soarele la o distanță medie de 2,8 miliarde de mile). Ar fi nevoie de această nouă planetă între 10.000 și 20.000 de ani pentru a face o singură orbită în jurul Soarelui (unde Neptun completează o orbită la aproximativ 165 de ani).

Când a fost Descoperită?

Planeta X nu a fost încă descoperită și există o dezbatere în comunitatea științifică despre existența ei. Predicția din 20 ianuarie a revistei astronomice se bazează pe modelarea matematică.

Care îi este numele?

Batygin și Brown și-au poreclit obiectul prezis "Planeta Nouă", dar drepturile de numire actuale ale unui obiect merg la persoana care o descoperă. Numele folosit în timpul vânătorilor anteriori pentru obiectele uriașe, uriașe, nedescoperite dincolo de Neptun, este "Planeta X."

Dacă se găsește lumea prezisă, numele trebuie să fie aprobat de Uniunea Astronomică Internațională. Planeta este numită în mod tradițional pentru zeii romani mitologici.

De ce crede că este acolo?

Astronomii care studiază centura Kuiper au observat că unele dintre planetele pitic și alte obiecte mici, ghețate tind să urmeze orbitele care se strâng împreună. Analizând aceste orbite, echipa de la Caltech a prezis posibilitatea unei planete mari, nedescoperite anterior, să se ascundă mult mai departe de Pluto.

Ei estimează că gravitatea acestei planete potențiale ar putea explica orbitele neobișnuite ale acestor obiecte Kuiper.

Ce urmeaza?

Astronomii, inclusiv Batygin și Brown, vor începe să utilizeze cele mai puternice telescoape din lume pentru a căuta obiectul în orbita sa predicată. Orice obiect care este departe de soare va fi foarte slab și greu de detectat, dar astronomii calculează că ar trebui să fie posibil să îl vedeți folosind telescoapele existente.

"Mi-ar plăcea să o găsesc", spune Brown. "Dar aș fi, de asemenea, foarte fericit dacă cineva a găsit-o. De aceea publicăm această lucrare, sperăm că alți oameni se vor inspira și vor începe să caute".

"Oricând avem o idee interesantă ca aceasta, aplicăm întotdeauna regulile lui Carl Sagan pentru gândirea critică, care includ confirmarea independentă a faptelor, căutarea unor explicații alternative și încurajarea dezbaterilor științifice", a spus Green. "Dacă Planeta X este acolo, o vom găsi împreună, ori vom determina o explicație alternativă a datelor pe care le-am primit până acum.

"Hai să mergem să explorăm."

surse:

Fesenmaier, Kimm, "Cercetătorii de la Caltech găsesc dovezi ale unei adevărate planetă nouă", comunicat de presă, modificat ultima dată la 20 ianuarie 2015

Konstantin Batygin și Michael E. Brown, "Dovezi pentru o planetă gigantică îndepărtată în sistemul solar", Jurnalul astronomic

Green, James, "O nouă planetă în sistemul nostru solar, NASA aruncă o privire ", declarație video, modificată ultima dată 20 ianuarie 2015

Hypothetical Planet X

This is a distant view from Planet Nine back towards the sun. The object is thought to be gaseous, similar to Uranus and Neptune. Hypothetical lightning lights up the night side.

Overview

Caltech researchers have found mathematical evidence suggesting there may be a "Planet X" deep in the solar system. This hypothetical Neptune-sized planet orbits our sun in a highly elongated orbit far beyond Pluto. The object, which the researchers have nicknamed "Planet Nine," could have a mass about 10 times that of Earth and orbit about 20 times farther from the sun on average than Neptune. It may take between 10,000 and 20,000 Earth years to make one full orbit around the sun.

The announcement does not mean there is a new planet in our solar system. The existence of this distant world is only theoretical at this point and no direct observation of the object nicknamed have been made. The mathematical prediction of a planet could explain the unique orbits of some smaller objects in the Kuiper Belt, a distant region of icy debris that extends far beyond the orbit of Neptune. Astronomers are now searching for the predicted planet.

In Depth

In January 2015, Caltech astronomers Konstantin Batygin and Mike Brown announced new research that provides evidence of a giant planet tracing an unusual, elongated orbit in the outer solar system. The prediction is based on detailed mathematical modeling and computer simulations, not direct observation.

This large object could explain the unique orbits of at least five smaller objects discovered in the distant Kuiper Belt.

"The possibility of a new planet is certainly an exciting one for me as a planetary scientist and for all of us," said Jim Green, director of NASA's Planetary Science Division. "This is not, however, the detection or discovery of a new planet. It's too early to say with certainty there's a so-called Planet X. What we're seeing is an early prediction based on modeling from limited observations. It's the start of a process that could lead to an exciting result."

The Caltech scientists believe Planet X may have has a mass about 10 times that of Earth and be similar in size to Uranus or Neptune. The predicted orbit is about 20 times farther from our sun on average than Neptune (which orbits the sun at an average distance of 2.8 billion miles). It would take this new planet between 10,000 and 20,000 years to make just one full orbit around the sun (where Neptune completes an orbit roughly every 165 years).

When was it Discovered?

Planet X has not yet been discovered, and there is debate in the scientific community about whether it exists. The prediction in the Jan. 20 issue of the Astronomical Journal is based on mathematical modeling.

What is its Name?

Batygin and Brown nicknamed their predicted object "Planet Nine," but the actual naming rights of an object go to the person who actually discovers it. The name used during previous hunts for the long suspected giant, undiscovered object beyond Neptune is "Planet X."

If the predicted world is found, the name must be approved by the International Astronomical Union. Planets are traditionally named for mythological Roman gods.

Why Do They Think It's There?

Astronomers studying the Kuiper Belt have noticed some of the dwarf planets and other small, icy objects tend to follow orbits that cluster together. By analyzing these orbits, the Caltech team predicted the possibility that a large, previously undiscovered planet may be hiding far beyond Pluto.

They estimate the gravity of this potential planet might explain the unusual orbits of those Kuiper objects.

What’s Next?

Astronomers, including Batygin and Brown, will begin using the world's most powerful telescopes to search for the object in its predicted orbit. Any object that far away from the sun will be very faint and hard to detect, but astronomers calculate that it should be possible to see it using existing telescopes.

"I would love to find it," says Brown. "But I'd also be perfectly happy if someone else found it. That is why we're publishing this paper. We hope that other people are going to get inspired and start searching."

"Anytime we have an interesting idea like this, we always apply Carl Sagan's rules for critical thinking, which include independent confirmation of the facts, looking for alternate explanations, and encouraging scientific debate," said Green. "If Planet X is out there, we'll find it together. Or we'll determine an alternate explanation for the data that we've received so far.

"Now let's go explore."

Sources:

Fesenmaier, Kimm, "Caltech Researchers Find Evidence of a Real Ninth Planet," press release, last modified January 20, 2015

Konstantin Batygin and Michael E. Brown, "Evidence for a Distant Giant Planet in the Solar System," The Astronomical Journal

Green, James, "A New Planet in our Solar System? NASA Takes a Look," video statement, last modified January 20, 2015

VA ploua cu migranți redistribuiți direct de progresiștii de la ONU. Ungaria se retrage din proiectul ONU pentru migranți. Cei care ne-au băgat acolo se numesc Cioloș și Iohannis. Ambii progresiști. Dragnea tu ce faci? Ești și tu sluga lor?

CCR: "Persoanele de același sex căsătorite au dreptul de liberă circulație și la ședere în România". Pe baza cărei legi sunt aceste persoane "căsătorite" penibililor? Pe baza unei "legi" care NU EXISTĂ în România!!!!

În Norvegia, Legea Fondului Suveran care a adus peste 1000 de miliarde de $ norvegienilor, e în vigoare, iar la noi CCR a luat-o pe arătură şi a declarat neconstituțională legea Fondului Suveran pe motiv că "nu e de competența Parlamentului"

Propaganda Progresistă-Globalistă în acțiune. New York Times îi ridică osanale lui George Soros care a ținut un discurs la European Council on Foreign Relations, într-un articol care e un adevărat cult al personalității ca pentru marii dictatori bolșevici

Americanii se uită cel mai mult la postul conservator FoxNews, RCS şi Telekom le bagă pe gât românilor pe propagandiștii progresişti și globaliști de la CNN, prietenii lui SOROS și a lui Hillary

Directorul, SEX cu profa de matematică în şcoală. Elevii au filmat pe ascuns. VIDEO XXX

Legea Offshore. Lauda lui Dragnea nu e altceva decât Trădare de Țară. Dan Chitic "Am fost trădați în proporție de 65%". Dați-Vă demisia şi plecați căci ați instituit jaful prin lege

SEX TAPE made in Romania: 4 vedete autohtone FILMATE făcând perversităţi VIDEO

O căsnicie rea vă poate afecta serios sănătatea dvs., spun oamenii de știință

Ca la noi la nimeni. Statul lui Dragnea e majoritar dar se declară INCAPABIL. Guvernul a aprobat un proiect de OUG care va permite olandezilor de la Damen să conducă Șantierul Naval Mangalia, chiar dacă aceștia sunt acționari minoritari

ORGIE în toaleta unui club din România. Totul a fost filmat cu un telefon mobil. VIDEO

Un nou pas al Rețelei Progresiste pentru destrămarea statelor naționale. Cetățenii Români şi din țările UE ar putea primi "cetățenie UE". CE a înregistrat o inițiativă privind înfiintarea "cetățeniei UE"

Membri organizației European Council on Foreign Relation acolo unde SOROS a ținut recent un discurs. Între timp apartenența lui Iohannis și a lui Macovei a dispărut de pe site-ul organizației. Au rămas din România Pippidi și Dăianu

Progresiştii manipulează din nou într-un mod abject. WSJ: "Doctrina Trump Mai Întâi"

Prezentatoare TV în sânii goi, după ce a fost trădată de rochie în direct VIDEO

Marea Britanie. Theresa May evită înfrângerea cu 3 voturi aruncând Brexitul într-un şi mai mare haos

O fostă majoretă a făcut SEX cu un elev de 15 ani! Filmul XXX a ajuns pe INTERNET. VIDEO

Circa 200 de persoane au protestat în fața Primăriei Bacău pentru că orașul nu are apă de patru zile

TOP 10 cele mai bune ACTRIŢE PORNO din istorie. Sau cum sunt manipulați tinerii de mici FOTO

Cum fac SEX rusoaicele, nemţoaicele sau italiencele. Clipul care a făcut senzaţie pe net VIDEO

Cum s-a trăit în România în anii '70- '80? UNII VĂ MINT spunându-vă că s-a trăit permanent prost între anii 1965 - 1989.

Au făcut sex în restaurantul plin de oameni. Ce a făcut ospătăriţa când i-a văzut VIDEO XXX

Curtea Constituțională ar putea da azi o decizie pe sesizarea privind nerecunoașterea căsătoriilor dintre persoane de același sex

Un jurnalist a fost bătut şi o femeie a fost fugărită de un fost poliţist din Vaslui

Războiul progresist împotriva Curiozității și a Libertății de Gândire. VIDEO - Uitați-vă în ce hal i-a îndoctrinat rețeaua progresistă pe tinerii din ziua de azi și la ce fanatism au ajuns. Marx, Engels și Lenin aplaudă din morminte

HOROSCOP ZILNIC JOI 19 IULIE 2018: Trebuie să luaţi decizii importante

OPRIȚI JAFUL. NORVEGIA. Sistemul de taxare al Petrolului. Norvegienii îi taxează pe cei care le extrag petrolul cu 78%. România e Jefuită Noi îi taxăm cu 19.5% : 3,5% redevențe şi 16% impozitul pe profitul sifonat

Federaliștii din Comisia de la Veneția se pișă pe Parlament, pe CCR și pe Constituția României. Comisia vrea să facă Legile Justiției din România exact pe DOS decât le-a votat Parlamentul legitim ales și pe Dos decât le-a validat Curtea Constituțională

HOROSCOP 19 IULIE 2018: Atenţie la visele din această noapte!

După ce a cunoscut o tânără superbă, pentru acest băiat de bani gata a început COȘMARUL. Totul a durat doi ani, iar acum riscă să petreacă mulți ani în pușcărie. "36 de milioane de dolari?!"

Imagini Superclare de la noua optică a telescopului adaptiv de foarte mare rezoluție, VLT

COD RUTIER 2018: Avertizare pentru şoferii români care merg în Grecia. Parcarea ilegală te lasă fără plăcuţe şi permis

Cei care au panouri fotovoltaice vor putea vinde energie și către vecini. Ce prevede noua lege

Imagini incredibile! Un copil la volan, pe autostradă în România. E singur pe scaun şi intră în depăşire VIDEO

Bătaie ca-n filme la frizerie! De la ce a pornit scandalul VIDEO

Polen crud. 8 beneficii pentru sănătate. Punctul 8 este WOW!

Proiectul inedital cștigătoarei premiului Nobel Malala Yousafzai pentru fetele din Brazilia

Poveste adevărată. "Sunt Irina, am 20 de ani şi am facut videochat în..."

Bătaie ca în filme pe faleza din Costineşti

Gorj: Proiectil cu focosul activ, descoperit la Crasna în timpul unor lucrări de construcție

La US Open se sparge banca! Cele mai mari premii din istoria tenisului. Cât poate câștiga Simona Halep

Transplant de cord la un copil de 15 ani, după prelevarea organelor victimei unui accident rutier

Viktor Orban, premierul ungar acuzat recent de antisemitism, efectuează o vizită în Israel

Ce înseamnă dacă te uiţi la ceas la 10.00 pe 10.10?

Trump minte n legătură cu originile tatălui său. Ce urmărește prin afirmațiile făcute

MANIPULAREA PRIN SEX. OANA ŞI VIOREL LIS, sex tape-ul care face înconjurul internetului. IMAGINI XXX

Donald Trump vine cu o rectificare, după ce a fost criticat aspru. Președintele afirmă că s-a exprimat eronat la conferința de presă cu Putin: Am vrut să spun...

Un imobil de şase etaje s-a prăbuşit în capitală peste o clădire de 4 etaje. Cel puţin trei morţi VIDEO

Liga Europa, rezultat bombă. Levski Sofia a fost eliminată de o echipă din Liechtenstein. Sergiu Buş a ratat un penalty

Trump spune că s-a exprimat greșit la Helsinki și că are încredere în concluzia agențiilor americane privind Rusia

Anul trecut eliminau Viitorul din turul III al Ligii Campionilor, jucau cu Real Madrid și Tottenham în grupe, dar acum au suferit o umilință incredibilă și vor merge în preliminariile Europa League

Decizie judecătorească: Vaccinul produs de firma Glaxo provoaca autism! Vaccinul "Infanrix Hexa”, este un vaccin hexavalent, administrat in primul an de viata, care „protejează” de poliomielita, difterie, tetanos, hepatita B, tusea convulsiva, haemophilius

Au vrut să facă sex ca în filmele porno, dar au comis-o! | VIDEO

Arbitrul Marius Avram scos cu targă de pe teren, la un meci de Europa League. Ce s-a întâmplat la Budapesta

Cele mai bune filme erotice pe care le-ai ratat - Video

Un satelit european a detectat o pată de petrol ce ar putea proveni de la avionul EgyptAir prăbușit (ESA)

Felicitări, sunteți n al treilea Război Mondial. Dilema lui Trump din discuțiile cu aliații din NATO

Simona Halep, imagini inedite postate pe Instagram. În 30 de minute a strâns peste 10.000 de likeuri FOTO

De ce înşală bărbaţii? Punctul 5 e ULUITOR!

ŞOCUL ZILEI. Un fotbalist de la U Craiova a fost condamnat la închisoare cu executare! A bătut două persoane cu o bâtă de baseball

CCR: Legea manualului școlar este neconstituțională în ansamblul său; nu a fost respectată procedura de vot

O nouă tragedie! Elicopter prăbuşit, cinci pasageri au murit pe loc, a şasea este în stare gravă

Anunţ de la Guvern despre plata pensiilor. Toţi pensionarii vor primi documentul prin Poştă în zilele următoare

După Ronaldo, Juventus se pregătește să tranfere încă un jucător important

Răzvan Ciobanu, DETALII ŞOCANTE despre bătaia încasată de la fostul iubit. "Îmi era frică, tremuram şi..."

​VIDEO, FOTO De ce nu au americanii trenuri de mare viteză - Explicația unui paradox al infrastructurii

Horoscop Minerva august şi septembrie 2018: Probleme din cauza geloziei, vizite la medic, dar şi bani cu lopata pentru o zodie

Brigitte Sfăt, MESAJ FABULOS după scandalul EXTRACONJUGAL. Ce spune despre pozele NUD pe care i le trimitea amantului FOTO

REZULTATE TITULARIZARE 2018: Profesori cu note de 2 ar putea prinde catedre în toamnă

Ungaria anunță că se va retrage din pactul ONU pentru migrație

Guvernul Theresei May a evitat la limită o nfrngere n parlament n problema legislației comerciale

Subiectele zilei: Acord comercial gigant, semnat de Uniunea Europeană și Japonia; Discuții din spatele ușilor nchise: Costul Spitalului Regional a urcat amețitor; Romnia va ajunge din urmă Finlanda n doi ani. Vorbiți serios?

CCR dezbate, miercuri, sesizările PNL, USR și ÎCCJ la modificarea Codului de procedură penală

Un agent al Serviciului Secret care a suferit un atac cerebral în timpul vizitei lui Trump în Scoţia a murit

BRD Bucharest Open: Ana Bogdan, eliminată n turul I după un meci de peste trei ore/ Begu, Dulgheru, Ruse, Roșca și Bulgaru, eliminate și ele

CITATUL ZILEI

Cinci morți în urma prăbușirii unui elicopter militar în Coreea de Sud

Adevărul despre ingerinţele Rusiei în campania electorală din SUA a ieşit la iveală. Trump nu a mai putut ascunde faptele

MESAJE ÎNGERI PĂZITORI ZODII pentru săptămâna 18-25 iulie 2018. Ce te preocupă?

Un agent Secret Service care l-a escortat pe Donald Trump în Marea Britanie a murit

Cum s-a redus spectaculos numărul adolescentelor nsărcinate din Marea Britanie: Un studiu arată că tinerii preferă să petreacă timp cu familia, n loc să facă sex

Salariul oferit acum pentru muncă la front office: 2.800 de lei "în mână" lunar

O legendă din Serie A l-a pus pe gânduri pe Cristiano Ronaldo: "Am făcut cea mai mare prostie când am plecat de la Real Madrid"

Bunuri ale afaceristului Sorin Ovidiu Vîntu, scoase la vânzare prin licitaţie de ANAF

​Definitivat 2018 A nceput examenul de definitivare n nvățămnt

PNL: Decizia CCR privind Fondului Suveran de Investiții, o lovitură dură dată planului lui Liviu Dragnea de a pune mâna pe activele de 10 miliarde de euro

Florin Cîțu, PNL: Vâlcov și Teodorovici se folosesc de Centenar pentru a justifica amnistia fiscală

Cher va lansa un album cu piese ale trupei ABBA

Oficial rus: Rusia este pregătită să extindă contractul privind livrarea gazelor prin Ucraina

BNR angajează hackeri pentru a "ataca" sistemele informatice ale băncilor

Întâlnire Klaus Iohannis - Viorica Dăncilă la Palatul Cotroceni

Veste proastă pentru Adrian Mititelu! Căpitanul echipei sale intră după gratii

Sud-africanii celebrează 100 de ani de la nașterea lui Nelson Mandela

Juventus e de neoprit pe piața transferurilor! Negociază cu un jucător care a impresionat la Campionatul Mondial

Un miner a fost surprins de o surpare de pământ la Mina Lupeni

Doi copii români, de 18 şi 11 ani, hoţi de carduri în SUA

Cinci romni, expulzați din Germania pentru că n-au putut demonstra că au o ocupație legală

Cea mai grea roșie din Olt, PREMIATĂ cu bani și o putină cu telemea dintr-o altă regiune a țării

Hunor, despre aministie şi graţiere: Nu cred că în România ar fi momentul să discutăm concret despre aşa ceva

A fost realizat primul transplant pediatric de cord din România, din acest an. Intervenția a durat 6 ore

Minciuna spusă de Trump, după întâlnirea cu REGINA, care a înfuriat Casa Regală britanică. Președintele este acuzat de ignoranță: A preluat tronul acum 65 de ani...

A început întâlnirea Iohannis - Dăncilă, la Cotroceni

Curtea Constituţională dezbate sesizarea privind recunoaşterea căsătoriilor homosexuale

5 curiozităţi amuzante despre fiecare zodie. Ţi se potrivesc descrierile?

Politis: Ortodoxia, Rusia, afacerile și naivitatea cipriotă

Curtea Constituțională dezbate sesizarea despre recunoașterea căsătoriilor homosexuale

Expoziția ''Aurul și argintul antic al României'' va fi vernisată la Szeged

DEFINITIVAT 2018: Subiecte grele la 98 de discipline, emoţii pentru 8900 de profesori

HAARETZ: Lăsați internetul liber. Legea Facebook a Israelului ar administra o lovitură letală libertății de exprimare

FT: Cele cinci zile de carnagiu diplomatic ale lui Trump

Bancul zilei: Șofer impertinent

Oamenii de ştiinţă au descoperit 12 luni care orbitează planeta Jupiter

Horoscop estival: Zodiile care îşi găsesc sufletul pereche până la toamnă

​Definitivat 2018 Aproape 9.000 de profesori susțin miercuri examenul de definitivat

UE trebuie să se reformeze înainte de a se extinde, susține Emmanuel Macron

Fiul judecătorilor din Craiova care a provocat un accident mortal a fost reținut

​VIDEO Romnii sclavi n spălătoriile auto din UK plătesc cu viața pentru salariul minim. Cazul lui Laurențiu

MIREASĂ prinsă de CAVALERUL de ONOARE în timp ce îşi înşela SOŢUL: Cine este BĂRBATUL ăsta? VIDEO

Nr. de articole la aceasta sectiune: 2206, afisate in 19 pagini.

ieri 18:45 ȘTIRILE MEDIAFAX