Oamenii de ştiință din SUA încearcă să schimbe pentru prima dată conținutul unei gene din ADN-ul uman, la un pacient uman în viață

OAKLAND, Calif. (AP) Oamenii de știință din SUA încearcă editarea primei genei umane într-un organism uman viu. O asemenea intervenție a mai fost făcută până acum doar în China.

Oamenii de stiinta au incercat pentru prima data editarea unei gene in interiorul corpului uman într-o incercare îndrăzneață de a schimba permanent ADN-ul unei persoane pentru a vindeca o boală.

Experimentul a fost realizat luni, în California, pe pacientul Brian Madeux, în vârstă de 44 de ani. Printr-un tratament de tip IV, el a primit miliarde de copii ale unei gene corective și un instrument genetic care îi va tăia ADN-ul într-un loc precis.

"Este un fel de umilință" de a fi primul pe care s-a testat acest lucru, a declarat Madeux, care are o boală metabolică numită sindromul Hunter. "Sunt dispus să iau acel risc. Să sperăm că mă va ajuta și pe mine și pe ceilalți oameni ".

Semnele de funcționare pot veni într-o lună; testele vor apărea sigur în trei luni.

Dacă are succes, întervenția în ADN-ul nucleului celulelor ar putea da un impuls major noului domeniu de terapie genetică. Oamenii de știință au editat genele oamenilor şi înainte, modificând celulele în laborator celule care sunt apoi returnate pacienților. Există, de asemenea, terapii genetice care nu implică editarea ADN-ului.

Dar aceste metode pot fi folosite numai pentru câteva tipuri de boli. Unele dau rezultate care nu pot dura. Altele furnizează o nouă gena ca o piesă de schimb, dar nu pot controla unde se inserează ea în ADN, provocând probabil o nouă problemă, cum ar fi cancerul.

De data aceasta, inserția genei se întâmplă într-un loc precis în interiorul corpului. Este ca și cum ați trimite un chirurg chirurg în nucleul celulei pentru a plasa noua gena exact în locul potrivit.

"V-am tăiat ADN-ul, l-am deschis, am inserat o genă, am cusut-o înapoi. O reabilitare invizibilă ", a spus dr. Sandy Macrae, președintele Sangamo Therapeutics, compania din California care testează acest lucru pentru două boli metabolice și pentru hemofilie. "Această genă devine parte a ADN-ului vostru și este acolo pentru tot restul vieții voastre".

Acest lucru înseamnă, de asemenea, că ce a fost înainte nu se mai poate întoarce, şi că nu există nici o modalitate de a șterge greșelile pe care le-ar putea cauza această editarea.

"Practic 'Te distrezi cu Mama Natură' (așa îi spun progresiştii Creatorului), și riscurile nu pot fi pe deplin cunoscute, dar studiile ar trebui să avanseze pentru ca acestea sunt boli incurabile", a spus un expert independent, Dr. Eric Topol de la Scripps Translational Science Institute din San Diego .

"Protecțiile sunt în vigoare pentru a asigura siguranța, iar testele pe animale au fost foarte încurajatoare", a declarat Dr. Howard Kaufman, un om de știință de la Boston, care a aprobat studiile de la Institutul Național pentru Sănătate.

El a spus că promisiunea de editare a genei este prea mare pentru a fi ignorată. "Până în prezent nu a existat nici o dovadă că acest lucru va fi periculos", a spus el. "Nu este momentul să vă speriați".

Mai puțin de 10.000 de persoane din întreaga lume au aceste boli metabolice, parțial pentru că mulți mor foarte tineri. Cei în starea Madeux, adică cei cu sindromul Hunter, nu au o gena care face o enzimă care descompune anumiți carbohidrați. Acestea se acumulează în celule și provoacă haos în tot corpul.

Pacienții pot prezenta frecvente răceală și infecții ale urechilor, trăsături faciale distorsionate, pierderea auzului, probleme cardiace, probleme respiratorii, probleme ale pielii și ochilor, defecte ale oaselor și articulațiilor, probleme ale intestinelor și probleme ale creierului și ale gândirii.

"Mulți sunt în scaune cu rotile ... depind de părinți până vor muri", a spus dr. Chester Whitley, expert în genetică al Universității din Minnesota, care intenționează să înscrie pacienți cu aceăsta boală în studii.

Doza săptămânală IV a enzimei dispărute poate ușura unele simptome, dar costă între 100.000 și 400.000 de dolari pe an și nu împiedică afectarea creierului.

Madeux, care locuiește acum lângă Phoenix, este logodit cu o asistentă medicală, Marcie Humphrey. El a cunoscut-o acum 15 ani într-un studiu care a testat această terapie cu enzime la UCSF Benioff Children's Hospital Oakland, unde a avut loc acum experimentul de editare a genei.

Madeux a efectuat 26 de operații pentru hernii, oasele care îi strângeau coloana vertebrală precum și problemele la nivelul urechii, ochilor și vezicii biliare.

"Se pare că am avut o intervenție chirurgicală în fiecare alt an al vieții mele și multe proceduri între ele", a spus el. Anul trecut Madeuax aproape a murit de la un atac de bronșită și de pneumonie. Boala i-a umflat căile respiratorii și "mă înnecam în secrețiile mele, nu puteam să mai respir de tuse."

Madeux are o diplomă de bucătar și a fost proprietar a două restaurante din Utah, a gătit pentru echipele de schi din SUA și pentru celebrități, dar acum nu poate lucra într-o bucătărie sau să facă o plimbare călare pe un cal așa cum obișnuia.

Editorul genetic nu va repara daunele pe care Madeux le-a suferit deja, dar speră că va opri necesitatea tratamentelor enzimatice săptămânale.

Studiile inițiale a acestei terapii vor implica pana la 30 de adulți, pentru a testa siguranta metodei, dar scopul final este de a trata copiii foarte tineri, inainte ca boala să le provoace daune.

CUM FUNCȚIONEAZĂ

Un instrument de editare a genei, numit CRISPR (n.r. inventat de chinezi), a primit multă atenție recent, dar acest studiu a folosit o altă metodă numită cea a nucleozidelor de zinc. Aceste substanțe sunt ca foarfecele moleculare care caută și taie o bucată specifică de ADN.

Terapia are trei părți: noua genă și două proteine "​​de decupaj" de zinc. Instrucțiunile ADN pentru fiecare parte sunt plasate într-un virus care a fost modificat pentru a nu provoca infecții, ci pentru a le transporta în celule. Mii de exemplare din acest virus sunt date pacientului printr-o injecție într-o venă.

Viruşii călătoresc către ficat, unde celulele folosesc instrucțiunile pentru a face "degetele de zinc" și pentru a pregăti gena corectivă. "Degetele de zinc" taie ADN-ul, permițând introducerea genei noi. Noua gena apoi direcționează şi comandă celula spre a face enzima lipsă la pacient.

Numai 1% din celulele hepatice ar trebui corectate pentru a trata cu succes boala, a spus medicul și conducătorul studiului Madeux, Dr. Paul Harmatz de la spitalul Oakland.

"Cât de neagră şi periculoasă este tehnologia? Noi doar învățăm, dar testele de siguranță au fost foarte bune, a spus dr. Carl June, un om de știință al Universității din Pennsylvania, care a efectuat alte activități de terapie genetică, dar nu a fost implicat în acest studiu.

Ce ar putea merge prost

Problemele de siguranță au afectat unele terapii genetice anterioare. Una este îngrijorarea că virusul ar putea provoca un atac imunitar. In 1999, Jesse Gelsinger, in varsta de 18 ani, a murit intr-un studiu de terapie genetica din cauza acestei probleme, dar noile studii folosesc un virus diferit, care s-a dovedit mult mai sigur in alte experimente înșelând sistemul imunitar.

O altă îngrijorare este că inserarea unei noi gene poate avea efecte neprevăzute asupra altor gene. Acest lucru s-a întâmplat cu mulți ani în urmă, când cercetătorii au folosit terapia genetică pentru a vindeca unele cazuri de tulburare a sistemului imunitar, denumită boala "băiatului". Mai mulți pacienți au dezvoltat mai târziu leucemie, deoarece noua genă a fost inserată într-un loc în ADN-ul nativ, unde a activat neintenționat o genă de cancer.

"Când lipiți o bucată de ADN în mod aleatoriu, uneori funcționează bine, uneori nu face nimic și uneori cauzează rău", a spus Hank Greely, bioetician al Universității Stanford. "Avantajul cu editarea genei este că puteți pune gena în locul în care doriți."

În sfârșit, unii se tem că virusul ar putea ajunge în alte locuri, cum ar fi inima, ouăle și sperma, unde ar putea afecta generațiile viitoare. Medicii spun că garanțiile genetice încorporate împiedică terapia să lucreze oriunde, altundeva decât în ficat, ca o sămânță care germinează numai în anumite condiții.

Acest experiment nu este conectat la alte lucrări controversate care sunt dezbătute în prezent cum e încercarea de a edita genele în embrionii umani pentru a preveni bolile înainte de naștere - schimbări care vor fi trecute de la o generație la alta.

Se face istorie în domeniul intervenției omului în ADN-ul uman al unui om viu.

Tratamentul lui Madeux trebuia să se fi întâmplat cu o săptămână mai devreme, dar un mică problemă l-a împiedicat.

El și logodnica lui s-au întors în Arizona, dar nu au revenit la Oakland la timp pentru a doua încercare, deoarece zborul lor de duminică a fost anulat și nu mai erau disponibile locuri până luni, atunci când tratamentul trebuia să aibă loc.

Acum însă Brian Madeux se află cu prietena lui, Marcie Humphrey, la Spitalul de Copii Benioff din Oakland, California.

Cuplul a luat în sfârșit un zbor spre Monterey, California, iar un serviciu de închirieri mașini i-a dus puțin peste 100 de mile nord de Oakland.

Luni a avut perfuzia de trei ore, înconjurat de o jumătate de duzină de medici, asistenți medicali și alții purtând îmbrăcăminte de protecție cap-coadă pentru a reduce riscul de a-i da germeni. Medicul său, Harmatz, a petrecut noaptea la spital pentru a se asigura că pacientul e bine.

"Sunt nervos și emoționat", a spus Madeux, pregătindu-se să părăsească spitalul. "Am asteptat asta toata viața mea, am aşteptat ceva ce mă poate vindeca." - a spus el

(Mediafax)

Unde scrie în MIORIȚA că BACII au ales să-l omoare "pe cel moldovan" "ca să-i fure oile"? NICĂIERI. Cum a fost înțeleasă denaturat Miorița după DISPARIȚIA Ritualului Jertfei Celui Mai Bun Dintre Noi.

Progresiștii vor să aducă milioane de migranți cu forța prin COTE OBLIGATORII impuse țărilor UE. Liderii UE s-au certat pe cotele obligatorii pentru relocarea refugiaților. Liderii Progresiști vor să aducă milioane de migranți conservatorii se opun

Directorul, SEX cu profa de matematică în şcoală. Elevii au filmat pe ascuns. VIDEO XXX

SEX TAPE made in Romania: 4 vedete autohtone FILMATE făcând perversităţi VIDEO

O fostă majoretă a făcut SEX cu un elev de 15 ani! Filmul XXX a ajuns pe INTERNET. VIDEO

Donald Trump dezvăluie că organizația #rezist, care protestează sub această etichetă și în SUA, și în România, și în Europa, e de fapt o organizație făcută să OBSTRUCȚIONEZE puterea legitim aleasă și spune că rețeaua progresistă se află în spatele ei

112 a ignorat apelul. METROREX demontează MANIPULAREA ORDINARĂ lansată de vuvuzele statului paralel mai ales de Gâdea și de Antena 3 cum că firma de transport și NU poliția ar fi trebuit să asigure SECURITATEA ȘI SIGURANȚA pasagerilor la Metrou

ORGIE în toaleta unui club din România. Totul a fost filmat cu un telefon mobil. VIDEO

NORVEGIA - FRANTA LIVE VIDEO ONLINE TELEKOM SPORT, finala Campionatului Mondial de handbal feminin. LIVE STREAMING

Prezentatoare TV în sânii goi, după ce a fost trădată de rochie în direct VIDEO

TOP 10 cele mai bune ACTRIŢE PORNO din istorie. Sau cum sunt manipulați tinerii de mici FOTO

Cum fac SEX rusoaicele, nemţoaicele sau italiencele. Clipul care a făcut senzaţie pe net VIDEO

DEMISIA. Iohannis: "Mi s-a propus să fiu membru" în organizația condusă de un Bilderberg și finanțată de Soros. "Sunt bucuros să spun că-mi doresc acest lucru"

Decizie judecătorească: Vaccinul produs de firma Glaxo provoaca autism! Vaccinul "Infanrix Hexa”, este un vaccin hexavalent, administrat in primul an de viata, care „protejează” de poliomielita, difterie, tetanos, hepatita B, tusea convulsiva, haemophilius

Cele mai bune filme erotice pe care le-ai ratat - Video

Fete de 12 ani, ”testate” de interlopi înainte de a fi trimise la prostituţie

Ce face o femeie cu mâna în chiloți, în metrou, te lasă perplex | VIDEO INTERZIS MINORILOR

MANIPULAREA PRIN SEX. IMAGINI EXPLICITE! Mădălina GHENEA, GOALĂ PUȘCĂ în SCENE de SEX SĂLBATIC in serialul "Familia Borgia - Adevar si Frica" | VIDEO 18+

Analiza Gramaticala - Clasele V - VIII

Au făcut sex în restaurantul plin de oameni. Ce a făcut ospătăriţa când i-a văzut VIDEO XXX

​Museum of Senses. Pe 8 decembrie, la AFI Cotroceni, se deschide un muzeu al simturilor

Cum e să mori stupid la 25 de ani împinsă sub metrou de o nebună? Criminala de la metrou ar fi încercat să împingă şi o femeie în faţa tramvaiului la Obor după tragedia de la Dristor. Anterior mai împinsese o fată la altă stație de metrou.

Primele analize efectuate de Breakthrough Listen nu indica semne de tehnologie extraterestra pe misteriosul asteroid interstelar Oumuamua venit din al sistem solar. Poate ar trebui sa pună oamenîi emitatoare și receptare pe el

PENIBIL. După ce l-au înjurat timp de mai mulți ani pe PENALUL Tăriceanu - Iohannis și PNL-ul s-au RUGAT de el să facă COALIȚIE cu ei ba chiar SĂ FIE LIDERUL COALIȚIEI "Criteriile de Integritate" o PROSTEALĂ progresistă-soroșistă propagată de Iohannis

VACCINAREA CU FORȚA. Filipine a anunțat că se pregătește pentru "SCENARIUL CEL MAI GROAZNIC" după s-a descoperit că Vaccinul Firmei Sanofi împotriva Febrei Dengue aplicat OBLIGATORIU în școli pe 730.000 de copii, AGRAVEAZĂ BOALA în loc s-o vindece

HOROSCOP 18 DECEMBRIE 2017: Luna Noua influenţează zodiile. Previziunile zilei de luni

Din culisele filmului porno pe care l-a făcut Sexy Brăileanca. "Am filmat cu 3 bărbaţi, am avut nişte ...mari"

Președintele Erdogan cataloghează Israelul drept un stat al ocupației și al terorii: Ierusalimul este capitala Palestinei

Un şofer s-a ales cu DOSAR PENAL după un GEST STUPID. Şi tu ai fi făcut LA FEL

INCREDIBIL. Prof. univ. dr. Corvin Lupu: Dezvaluie planul prin care Ceausescu a fost tradat: "In 1989 depozitele alimentare ale României erau arhipline dar magazinele erau goale și românii nu aveau ce mânca"

Cadou INEDIT primit de Principele Nicolae în faţa Palatului Regal. MANIFEST din 1940

Cine este generalul Gelaledin Nezir, omul care a organizat funerariilor Regelui Mihai

Filme porno şi orgii sexuale într-o instituţie publică din Timişoara

Fostul ofițer SRI Daniel Dragomir a lansat o platformă civică prin care vrea recâștigarea demnității naționale

Cum s-a trăit în România în anii '70- '80? UNII VĂ MINT spunându-vă că s-a trăit permanent prost între anii 1965 - 1989.

MANIPULAREA PRIN SEX. OANA ŞI VIOREL LIS, sex tape-ul care face înconjurul internetului. IMAGINI XXX

LOTO, LOTO 6 DIN 49 17 DECEMBRIE 2017: REZULTATE LOTO 17.12.2017, verifică numerele extrase duminică

Dinastia Basarabilor - a întemeiat şi a condus Țara Românească timp de peste 350 de ani - Basarab I - Domn al Țării Românești 1310 (?) - 1352

"E mereu cu capul în jos. De 12 ani de când sunt în circuit, o dată..." Sorana Cîrstea zugrăvește portretul Șarapovei și lămurește pe toată lumea de ce 'Masha' nu are pe nimeni de partea ei în WTA

Mihai Voropchievici, horoscopul runelor pentru săptămâna 18-24 decembrie. Zodia care stă la mâna Domnului

Explozie într-un bloc de garsoniere, în Câmpulung, Argeș. O persoană a fost rănită

CASTIGATOARE BRAVO AI STIL 2017 sezon 3: Surpriză uriaşă, nimeni nu se aştepta. Juriul avea alta preferată LIVE VIDEO ONLINE

Rugăciune foarte puternică pentru găsirea sufletului pereche! O spui şi are efect imediat

Cele mai populate țări de pe Glob. Care va fi populația Terrei la sfârșitul acestui secol

BOMBĂ. Andreea Esca, apariţie în revista Playboy? FOTO

HOROSCOP: 2018 este anul acestor 3 zodii. Dumnezeu le da totul

Noi acuzații de spionaj industrial la adresa Uber

Statutul Ierusalimului: Manifestație gigantică în Indonezia

ARMATA UE a federaliştilor progresişti de la Bruxelles se pune rapid în mişcare: 25 de state îşi vor dizolva treptat armatele în armata imperiului progresist UE. Juncker: "Este timpul să o trezim pe Frumoasa Adormită a Tratatului de la Lisabona"

CAMERA ASCUNSĂ: Turişti filmaţi pe ascuns în momente de intimitate

ANDRA, APROAPE GOALĂ! Uite-o CU SÂNII LA VEDERE, înainte să îl cunoască pe Măruță | VIDEO INCENDIAR

Pasta din două ingrediente care şterge celulita de pe picioare şi posterior. Femeile din Brazilia îl folosesc şi este marele lor secret

O tânără a împodobit bradul cu bunica ei. Când a văzut ce era în globuri a avut un ŞOC

O tânără de 22 de ani a murit sfâşiată de proprii câini FOTO

FCSB (STEAUA) - VIITORUL LIVE VIDEO ONLINE 2017 DIGI SPORT. LIVE STREAMING ONLINE TELEKOM ultimul derby al anului

Fără milă și fără remușcări! Decizia finală în cazul lui Stanciu: "Asta este viața". Înlocuitorul lui Stanciu a costat de 10 ori mai puțin

Cu toții o știm și o iubim pe FETIȚA ZURLI. CUM ARATĂ în realitate, cum o CHEAMĂ de fapt și ce VÂRSTĂ are | VIDEO

MIREASĂ prinsă de CAVALERUL de ONOARE în timp ce îşi înşela SOŢUL: Cine este BĂRBATUL ăsta? VIDEO

Naşterea acestui bebeluş i-a uimit şi pe doctori: Se întâmplă o dată la 48 milioane de naşteri

SUA: Reforma fiscală, "un cadou de Crăciun" pentru clasa mijlocie (Donald Trump)

Prognoza meteo: ninsorile lovesc România. Cât ține vremea rea, care sunt cele mai afectate regiuni

China ar putea trimite două unități de elită în Siria pentru a lupta alături de forțele președintelui Bashar al-Assad

27.000 de olteni bătură CFR-ul! Liderul a cedat în infernul din Bănie și lupta pentru titlu se dă în trei. Cronica meciului

HOROSCOP 17 DECEMBRIE 2017: Conjunctia Venus-Luna vine cu surprize duminică. PREVIZIUNILE ZILEI

Se dă vina pe acarul Păun. Angajata de la 112 care a preluat apelul fetei atacate în staţia Costin Georgian va fi cercetată de Parchetul Militar. 112 nu stă în operator care nu e de capul lii

Andreea Bălan, ţepuită cu 90.000 DE EURO. Cum a pierdut BANII

ROXANA VANCEA, video necenzurat pe site-urile din întreaga lume. A arătat TOT

Tudorel Toader a discutat cu românul condamnat la pedeapsa cu moartea pentru trafic de droguri în Malaezia

Marius Turc: "VIDEO Cum arată adevărata fericire la țară. Cei șase copii de la școala din munți și locul pe care iarna l-a transformat în tărâm de poveste"

Cele mai afectuoase 4 zodii: fidelitatea și iubirea imensă față de partener, caracteristici definitorii

Tânără de 18 ani descoperită moartă după o orgie sexuală. Ce s-a întâmplat FOTO

De unde vine expresia "nu fi fariseu". Cine erau oamenii pe care Iisus i-a certat că se roagă pe la colțuri ca să-i vadă lumea

Fetiţa unui jandarm mort în accidentul cumplit din Braşov are nevoie urgentă de sânge. Apelul disperat al Jandarmerie

Academia Română a răsplătit performanța în știință și cultură. Un cercetător științific sălăjean, printre premianți

Facebook testează afișarea de reclame în deschiderea clipurilor video

Rețetă: cârnați cu busuioc, coriandru și supa nemțească făcută din ei

Administrația Trump va acuza China de "agresiune economică"

Poetul devenit viral pe Facebook. Cum a reușit să atragă sute de mii de români. "Eu nu iubesc formalismul, iar unora comportamentul meu li se pare o ofensă, o sfidare"

Jandarmii fac apel la public să doneze sânge pentru fetița unui coleg mort în accidentul de la Hărman

Cosmin Olăroiu, de urgenţă pe masa de OPERAŢIE. Diagnostic DUR

Daniel Dragomir, fost ofițer SRI: Sunt opt structuri care fac interceptări și obțin mandate pe siguranță națională

LOTERIA BONURILOR FISCALE 17 DECEMBRIE 2017: Verifică bonul câştigător

Florica Cherecheș a fost aleasă în funcția de președinte al Organizației Femeilor Liberale

Ce înseamnă dacă te uiţi la ceas la 10.00 pe 10.10?

VIDEO | Bye-bye, Darren! Hello, David! Antrenor special pentru Simona Halep

Cine e câștigătorul "Te cunosc de undeva" și transformarea care i-a adus marele premiu VIDEO

Înţelegerea istorică între NATO şi URSS: Cum a fost convins Gorbaciov că Alianţa nu se va extinde în Europa

Cum ar putea arăta Galaxy S9 și S9+

Noul guvern al Austriei dorește ridicarea sancțiunilor europene împotriva Rusiei

3 alimente care au fost redenumite ca să fie cumpărate mai des

Horoscopul dragostei. Cum stai cu dragoste în săptămâna 18-24 decembrie

Ce trebuie să faci în post ca rugăciunile să se împlinească. Sfaturile părintelui Argatu pentru a primi ajutor divin

Povestea doctorului Ion Nanu-Muscel, fost senator și șef al Societății Medicale a spitalelor. O stradă din București îi poartă numele

Motivele pentru care nu ne putem concentra perfect, oricât de mult ne-am strădui. Explicațiile cercetătorilor

​VIDEO Cum functioneaza sistemul digestiv

Au sosit primele oferte pe numele lui Șumudică după ce Kayserispor i-a stabilit prețul de plecare! Anunțul presei din Turcia

Un șofer beat a provocat un accident și a fugit de la locul faptei

Rezultate promiţătoare ale unor teste clinice privind un nou tratament anticancer

Ediție specială Adevărul Live: Actrița Maria Obretin, despre "Umbre", serialul românesc HBO care cucerește Europa

Cum recunoașteți modelele străvechi de pe IE față de cele inventate recent. Cum recunoști o IE cu modele străvechi românești, de UN KITSCH.

Daniel Dragomir, fost ofiţer SRI, face un ANUNŢ-ŞOC. Câte structuri fac interceptări şi obţin mandate pe siguranţă naţională

Cea mai nerușinată vedetă! ÎN SÂNII GOI și CU MÂNA LA "PĂSĂRICĂ", în plină stradă! Cum au reacționat trecătorii | FOTO

Proiect: România va mări de la 20 la 27 de miliarde de euro planul finanțărilor externe de tip "MTN"

Rose McGowan, actrița violată de Harvey Weinstein, către Meryl Streep și alte actrițe care vor purta ținute negre la Globurile de Aur: "Vă detest ipocrizia"

Orban: Un comunist tot un comunist rămâne. Au plâns cu lacrimi de crocodil la catafalcul Regelui Mihai

Sucul celebru care ajută la vindecarea a zeci de boli - E gata în 2 minute, din ingrediente simple

A pus banda adeziva pe camera smartphone-ului, apoi a colorat-o în roşu şi albastru. Vei incerca trucul ăsta imediat

Mars de protest, duminica, fata de modificarea legilor justitiei, inspirat de unul dintre mesajele Regelui Mihai: Se cuvine sa rezistam prezentului si sa ne pregatim viitorul

Prima victimă a Revoluției de la Timișoara a murit sub roțile unui TAB. Era "înarmată" cu două franzele

Camera Deputaţilor a cheltuit într-o lună peste 7 milioane de lei cu indemnizaţiile, diurnele, cazarea şi deplasările parlamentarilor

Care este cea mai ascunsă dorinţă a zodiilor. Scorpionii au cea mai perversă minte

Al șaptelea flashmob în fața sediului PSD Sibiu. De ce au venit oamenii cu genți de voiaj

Peste 1,2 kilograme de droguri confiscate în peste cinci sute de dosare, distruse la un operator autorizat

CITATUL ZILEI

Un satelit european a detectat o pată de petrol ce ar putea proveni de la avionul EgyptAir prăbușit (ESA)

Venezuela: Compania de stat PDSVA și rușii de la Rosneft au semnat o serie de acorduri în domeniul petrolului și gazelor

Pentagonul a derulat un program secret pentru cercetarea O.Z.N-urilor

Nr. de articole la aceasta sectiune: 11493, afisate in 96 pagini.