Oamenii de ştiință din SUA încearcă să schimbe pentru prima dată conținutul unei gene din ADN-ul uman, la un pacient uman în viață

OAKLAND, Calif. (AP) Oamenii de știință din SUA încearcă editarea primei genei umane într-un organism uman viu. O asemenea intervenție a mai fost făcută până acum doar în China.

Oamenii de stiinta au incercat pentru prima data editarea unei gene in interiorul corpului uman într-o incercare îndrăzneață de a schimba permanent ADN-ul unei persoane pentru a vindeca o boală.

Experimentul a fost realizat luni, în California, pe pacientul Brian Madeux, în vârstă de 44 de ani. Printr-un tratament de tip IV, el a primit miliarde de copii ale unei gene corective și un instrument genetic care îi va tăia ADN-ul într-un loc precis.

"Este un fel de umilință" de a fi primul pe care s-a testat acest lucru, a declarat Madeux, care are o boală metabolică numită sindromul Hunter. "Sunt dispus să iau acel risc. Să sperăm că mă va ajuta și pe mine și pe ceilalți oameni ".

Semnele de funcționare pot veni într-o lună; testele vor apărea sigur în trei luni.

Dacă are succes, întervenția în ADN-ul nucleului celulelor ar putea da un impuls major noului domeniu de terapie genetică. Oamenii de știință au editat genele oamenilor şi înainte, modificând celulele în laborator celule care sunt apoi returnate pacienților. Există, de asemenea, terapii genetice care nu implică editarea ADN-ului.

Dar aceste metode pot fi folosite numai pentru câteva tipuri de boli. Unele dau rezultate care nu pot dura. Altele furnizează o nouă gena ca o piesă de schimb, dar nu pot controla unde se inserează ea în ADN, provocând probabil o nouă problemă, cum ar fi cancerul.

De data aceasta, inserția genei se întâmplă într-un loc precis în interiorul corpului. Este ca și cum ați trimite un chirurg chirurg în nucleul celulei pentru a plasa noua gena exact în locul potrivit.

"V-am tăiat ADN-ul, l-am deschis, am inserat o genă, am cusut-o înapoi. O reabilitare invizibilă ", a spus dr. Sandy Macrae, președintele Sangamo Therapeutics, compania din California care testează acest lucru pentru două boli metabolice și pentru hemofilie. "Această genă devine parte a ADN-ului vostru și este acolo pentru tot restul vieții voastre".

Acest lucru înseamnă, de asemenea, că ce a fost înainte nu se mai poate întoarce, şi că nu există nici o modalitate de a șterge greșelile pe care le-ar putea cauza această editarea.

"Practic 'Te distrezi cu Mama Natură' (așa îi spun progresiştii Creatorului), și riscurile nu pot fi pe deplin cunoscute, dar studiile ar trebui să avanseze pentru ca acestea sunt boli incurabile", a spus un expert independent, Dr. Eric Topol de la Scripps Translational Science Institute din San Diego .

"Protecțiile sunt în vigoare pentru a asigura siguranța, iar testele pe animale au fost foarte încurajatoare", a declarat Dr. Howard Kaufman, un om de știință de la Boston, care a aprobat studiile de la Institutul Național pentru Sănătate.

El a spus că promisiunea de editare a genei este prea mare pentru a fi ignorată. "Până în prezent nu a existat nici o dovadă că acest lucru va fi periculos", a spus el. "Nu este momentul să vă speriați".

Mai puțin de 10.000 de persoane din întreaga lume au aceste boli metabolice, parțial pentru că mulți mor foarte tineri. Cei în starea Madeux, adică cei cu sindromul Hunter, nu au o gena care face o enzimă care descompune anumiți carbohidrați. Acestea se acumulează în celule și provoacă haos în tot corpul.

Pacienții pot prezenta frecvente răceală și infecții ale urechilor, trăsături faciale distorsionate, pierderea auzului, probleme cardiace, probleme respiratorii, probleme ale pielii și ochilor, defecte ale oaselor și articulațiilor, probleme ale intestinelor și probleme ale creierului și ale gândirii.

"Mulți sunt în scaune cu rotile ... depind de părinți până vor muri", a spus dr. Chester Whitley, expert în genetică al Universității din Minnesota, care intenționează să înscrie pacienți cu aceăsta boală în studii.

Doza săptămânală IV a enzimei dispărute poate ușura unele simptome, dar costă între 100.000 și 400.000 de dolari pe an și nu împiedică afectarea creierului.

Madeux, care locuiește acum lângă Phoenix, este logodit cu o asistentă medicală, Marcie Humphrey. El a cunoscut-o acum 15 ani într-un studiu care a testat această terapie cu enzime la UCSF Benioff Children's Hospital Oakland, unde a avut loc acum experimentul de editare a genei.

Madeux a efectuat 26 de operații pentru hernii, oasele care îi strângeau coloana vertebrală precum și problemele la nivelul urechii, ochilor și vezicii biliare.

"Se pare că am avut o intervenție chirurgicală în fiecare alt an al vieții mele și multe proceduri între ele", a spus el. Anul trecut Madeuax aproape a murit de la un atac de bronșită și de pneumonie. Boala i-a umflat căile respiratorii și "mă înnecam în secrețiile mele, nu puteam să mai respir de tuse."

Madeux are o diplomă de bucătar și a fost proprietar a două restaurante din Utah, a gătit pentru echipele de schi din SUA și pentru celebrități, dar acum nu poate lucra într-o bucătărie sau să facă o plimbare călare pe un cal așa cum obișnuia.

Editorul genetic nu va repara daunele pe care Madeux le-a suferit deja, dar speră că va opri necesitatea tratamentelor enzimatice săptămânale.

Studiile inițiale a acestei terapii vor implica pana la 30 de adulți, pentru a testa siguranta metodei, dar scopul final este de a trata copiii foarte tineri, inainte ca boala să le provoace daune.

CUM FUNCȚIONEAZĂ

Un instrument de editare a genei, numit CRISPR (n.r. inventat de chinezi), a primit multă atenție recent, dar acest studiu a folosit o altă metodă numită cea a nucleozidelor de zinc. Aceste substanțe sunt ca foarfecele moleculare care caută și taie o bucată specifică de ADN.

Terapia are trei părți: noua genă și două proteine "​​de decupaj" de zinc. Instrucțiunile ADN pentru fiecare parte sunt plasate într-un virus care a fost modificat pentru a nu provoca infecții, ci pentru a le transporta în celule. Mii de exemplare din acest virus sunt date pacientului printr-o injecție într-o venă.

Viruşii călătoresc către ficat, unde celulele folosesc instrucțiunile pentru a face "degetele de zinc" și pentru a pregăti gena corectivă. "Degetele de zinc" taie ADN-ul, permițând introducerea genei noi. Noua gena apoi direcționează şi comandă celula spre a face enzima lipsă la pacient.

Numai 1% din celulele hepatice ar trebui corectate pentru a trata cu succes boala, a spus medicul și conducătorul studiului Madeux, Dr. Paul Harmatz de la spitalul Oakland.

"Cât de neagră şi periculoasă este tehnologia? Noi doar învățăm, dar testele de siguranță au fost foarte bune, a spus dr. Carl June, un om de știință al Universității din Pennsylvania, care a efectuat alte activități de terapie genetică, dar nu a fost implicat în acest studiu.

Ce ar putea merge prost

Problemele de siguranță au afectat unele terapii genetice anterioare. Una este îngrijorarea că virusul ar putea provoca un atac imunitar. In 1999, Jesse Gelsinger, in varsta de 18 ani, a murit intr-un studiu de terapie genetica din cauza acestei probleme, dar noile studii folosesc un virus diferit, care s-a dovedit mult mai sigur in alte experimente înșelând sistemul imunitar.

O altă îngrijorare este că inserarea unei noi gene poate avea efecte neprevăzute asupra altor gene. Acest lucru s-a întâmplat cu mulți ani în urmă, când cercetătorii au folosit terapia genetică pentru a vindeca unele cazuri de tulburare a sistemului imunitar, denumită boala "băiatului". Mai mulți pacienți au dezvoltat mai târziu leucemie, deoarece noua genă a fost inserată într-un loc în ADN-ul nativ, unde a activat neintenționat o genă de cancer.

"Când lipiți o bucată de ADN în mod aleatoriu, uneori funcționează bine, uneori nu face nimic și uneori cauzează rău", a spus Hank Greely, bioetician al Universității Stanford. "Avantajul cu editarea genei este că puteți pune gena în locul în care doriți."

În sfârșit, unii se tem că virusul ar putea ajunge în alte locuri, cum ar fi inima, ouăle și sperma, unde ar putea afecta generațiile viitoare. Medicii spun că garanțiile genetice încorporate împiedică terapia să lucreze oriunde, altundeva decât în ficat, ca o sămânță care germinează numai în anumite condiții.

Acest experiment nu este conectat la alte lucrări controversate care sunt dezbătute în prezent cum e încercarea de a edita genele în embrionii umani pentru a preveni bolile înainte de naștere - schimbări care vor fi trecute de la o generație la alta.

Se face istorie în domeniul intervenției omului în ADN-ul uman al unui om viu.

Tratamentul lui Madeux trebuia să se fi întâmplat cu o săptămână mai devreme, dar un mică problemă l-a împiedicat.

El și logodnica lui s-au întors în Arizona, dar nu au revenit la Oakland la timp pentru a doua încercare, deoarece zborul lor de duminică a fost anulat și nu mai erau disponibile locuri până luni, atunci când tratamentul trebuia să aibă loc.

Acum însă Brian Madeux se află cu prietena lui, Marcie Humphrey, la Spitalul de Copii Benioff din Oakland, California.

Cuplul a luat în sfârșit un zbor spre Monterey, California, iar un serviciu de închirieri mașini i-a dus puțin peste 100 de mile nord de Oakland.

Luni a avut perfuzia de trei ore, înconjurat de o jumătate de duzină de medici, asistenți medicali și alții purtând îmbrăcăminte de protecție cap-coadă pentru a reduce riscul de a-i da germeni. Medicul său, Harmatz, a petrecut noaptea la spital pentru a se asigura că pacientul e bine.

"Sunt nervos și emoționat", a spus Madeux, pregătindu-se să părăsească spitalul. "Am asteptat asta toata viața mea, am aşteptat ceva ce mă poate vindeca." - a spus el

(Mediafax)

VA ploua cu migranți redistribuiți direct de progresiștii de la ONU. Ungaria se retrage din proiectul ONU pentru migranți. Cei care ne-au băgat acolo se numesc Cioloș și Iohannis. Ambii progresiști. Dragnea tu ce faci? Ești și tu sluga lor?

CCR: "Persoanele de același sex căsătorite au dreptul de liberă circulație și la ședere în România". Pe baza cărei legi sunt aceste persoane "căsătorite" penibililor? Pe baza unei "legi" care NU EXISTĂ în România!!!!

În Norvegia, Legea Fondului Suveran care a adus peste 1000 de miliarde de $ norvegienilor, e în vigoare, iar la noi CCR a luat-o pe arătură şi a declarat neconstituțională legea Fondului Suveran pe motiv că "nu e de competența Parlamentului"

Propaganda Progresistă-Globalistă în acțiune. New York Times îi ridică osanale lui George Soros care a ținut un discurs la European Council on Foreign Relations, într-un articol care e un adevărat cult al personalității ca pentru marii dictatori bolșevici

Un nou pas al Rețelei Progresiste pentru destrămarea statelor naționale. Cetățenii Români şi din țările UE ar putea primi "cetățenie UE". CE a înregistrat o inițiativă privind înfiintarea "cetățeniei UE"

SEX TAPE made in Romania: 4 vedete autohtone FILMATE făcând perversităţi VIDEO

Directorul, SEX cu profa de matematică în şcoală. Elevii au filmat pe ascuns. VIDEO XXX

Legea Offshore. Lauda lui Dragnea nu e altceva decât Trădare de Țară. Dan Chitic "Am fost trădați în proporție de 65%". Dați-Vă demisia şi plecați căci ați instituit jaful prin lege

Radio Europa Liberă și va relua emisiunile pentru Romnia și Bulgaria

ORGIE în toaleta unui club din România. Totul a fost filmat cu un telefon mobil. VIDEO

Imagini Superclare de la noua optică a telescopului adaptiv de foarte mare rezoluție, VLT

CITATUL ZILEI

Maria Butina, o presupusă agentă de origine rusă,ar fi oferit servicii sexuale pentru a obține un post ntr-o organizație americană pe care o avea n vizor

The Times: n privința Iranului Trump are dreptate, Europa, nu

UBS și-a clonat economistul șef din Elveția

Simona a spus adevărul! Halep, despre motivul real al eliminării de la Wimbledon: "Sinceră să fiu..."

Business report: Guvernul tocmai a tăiat din banii pentru locuințe; Romnia, a patra piață din Europa dominată de companiile low-cost; Cel mai mare jaf din avuția Romniei. Am fi putut construi toate autostrăzile planificate de două ori

Comunicat de presă - Ambasada României în Statele Unite ale Americii

Pe Youtube, clipurile cu copii rămn terenul de joacă al pedofililor

Siria: A început evacuarea a două localități pro-regim asediate

Un britanic a fost găsit vinovat pentru un complot ce viza asasinarea Theresei May

​Caru' cu vedete: Jennifer Lopez: Bărbații sub 33 de ani sunt inutili; Florin Salam s-a lăsat iar de cntat; Cum arată Prima Doamnă a Franței n costum de baie! Brigitte Macron, impecabilă la plajă

Cum să faci detartraj la tine în casă. Iată cum să elimini tartrul şi placa de pe dinţi

Modul n care activiștii fac jocurile pe Google Images/ Căutați idiot și obții poze cu Trump

Horoscop weekend 20-22 iulie 2018. Între două eclipse, trăim misterul Lunii în Scorpion!

Parmezanul e ca tutunul. Cruciada OMS și revolta Italiei

TOP 10 cele mai bune ACTRIŢE PORNO din istorie. Sau cum sunt manipulați tinerii de mici FOTO

Doi români şi-au unit destinele în Marea Britanie, în aceeaşi zi în care au absolvit Facultatea de Medicină

Sănătatea ta: Top 9 cele mai sărate alimente

Prezentatoare TV în sânii goi, după ce a fost trădată de rochie în direct VIDEO

The Guardian: n inima crizei noastre politice se ascund bani obscuri

Turcia: Starea de urgență impusă în urmă cu doi ani a luat sfârșit

"Ținteam mult mai sus. Asta e, medalie de bronz, trebuie să mergem mai departe". Analiza care arată cât de sus e tenisul de masă din România

Horoscop zilnic JOI 19 IULIE 2018. Atenţie, criză la relaţii!

Orban: Visul lui Dragnea de a apărea pe prima copertă a manualelor a eșuat temporar după decizia CCR

Rusia și Siria au construit un centru pentru refugiații care se întorc în Siria

Mureș: Treisprezece răniți după ce un autobuz cu muncitori a luat foc

Accident grav în Caraş-Severin. O ambulanţă a fost implicată

Au făcut sex în restaurantul plin de oameni. Ce a făcut ospătăriţa când i-a văzut VIDEO XXX

Graţiela Gavrilescu: Situaţia de la Bicaz e intolerabilă. Am cerut amenzi maxime

Războiul progresist împotriva Curiozității și a Libertății de Gândire. VIDEO - Uitați-vă în ce hal i-a îndoctrinat rețeaua progresistă pe tinerii din ziua de azi și la ce fanatism au ajuns. Marx, Engels și Lenin aplaudă din morminte

Singuratatea în căsnicie, din perspectiva psihiatrului ortodox

​Subiectele zilei: Suspans pnă n ultima clipă pe ordonanța de amnistie și grațiere. Cum joacă Dragnea, Iohannis și Dăncilă; Comisia de la Veneția despre protocoalele cu SRI; Sextortion, o nouă metodă de nșelătorie a romnilor n mediul online

5 semne ca eşti într-o relaţie unilaterală

Nume de copii: Ce să faci când eşti nehotărât în alegerea numelui copilului

Mihaela Buzărnescu s-a calificat în sferturi la BRD Open. Ce i-a cerut Simonei Halep după meci

Orban nu exclude prelungirea sesiunii extraordinare a Parlamentului pentru o OUG pe legea offshore

ULTIMA ORĂ | Real și prima lovitură de imagine a verii! Presa din Spania face anunțul: starul își caută deja casă în Madrid

Bistrița: Patru răniți grav după ce două mașini s-au ciocnit, apoi una a fost lovită și de tren

Comoara de pe fundul mării: Peste 200 de tone de lingouri în valoare de 112 MILIARDE de dolari în Coreea de Sud

Premierul britanic, în pericol de MOARTE: Theresa May a fost la un pas de a fi DECAPITATĂ

Eliberați-o pe Zehra Dogan. Artista kurdă, scrisoare de mulțumire pentru artistul stradal Banksy

O familie de urși, fotografiată în apropierea Spitalului Județean de Urgență Miercurea Ciuc | FOTO

Cum a inițiat Ministerul Finanțelor o măsură specifică țărilor comuniste: Scăderea forțată a prețului la gaze și plafonarea lui pe mai mulți ani nu sunt posibile ntr-un stat cu piață liberă, membru al UE

Ludovic Orban: Visul lui Dragnea de a apărea pe prima copertă a manualelor a eşuat temporar după decizia CCR

HOROSCOP ZILNIC JOI 19 IULIE 2018: Trebuie să luaţi decizii importante

Populaţia civilă a fost evacuată, se aşteaptă un atac de proporţii în Siria

Şedinţă de Guvern după întâlnirea Dăncilă-Iohannis. Joi este ultima zi în care se mai pot emite ordonanţe de urgenţă

UPDATE: România are medalie de bronz la Campionatele Europene de tenis de masă de la Cluj | Tania Plăian, despre punctul care a adus podiumul: "M-am simțit foarte bine la meci. De fapt, m-am simțit excelent, pentru că am intrat pozitivă"

Cabinetul Dăncilă se reunește în ședință astăzi, în ultima zi a sesiunii extraordinare a Parlamentului

Casa Albă neagă că Trump a spus că Rusia nu mai vizează SUA

Cum arată fişa postului de părinte?

EFEMERIDE ASTRONOMICE - 19 iulie

O văduvă de 70 de ani vrea să se recăsătorească. Dă anunţ la ziar si... Finalul te va face să râzi cu lacrimi

Doi fraţi, cercetaţi pentru că au ucis în bătaie un bărbat care i-a surprins când furau lucernă

Crimă în Brașov: Bărbat, ucis de hoții pe care i-a prins la furat

ADMITERE 2018: Aproape 3.000 de candidați pe cele 1.400 de locuri bugetate scoase la concurs la universitatea de Medicină și Farmacie "Carol Davila"

Organizațiile mafiote italiene folosesc Germania pentru traficul de droguri și arme și spălarea banilor

Boris Johnson îi face reproşuri Theresei May: "Nu este prea târziu pentru a salva Brexitul"

Angela Merkel RENUNŢĂ la vacanţa de vară pentru PRIMA DATĂ. Cancelarul german are probleme

Ludovic Orban: Sunt convins că la întâlnirea Iohannis-Dăncilă s-a discutat despre o posibilă OUG privind amnistia şi graţierea

TURUL FRANŢEI 2018. Schimbare de lider în Munţi Alpi. Fostul tricou galben a ieşit din Top 20 VIDEO

După Vlad Dragomir, alt român se desparte de echipa sa. Unde va juca în sezonul viitor George Pușcaș

VIDEO ​Japonia și UE vor forma cea mai vastă zonă de liber schimb din lume. Ce nseamnă asta pentru economie

BRD BUCHAREST OPEN. Mihaela Buzărnescu s-a calificat în sferturi. "Resimt oboseala. Sunt om, nu robot"

România a câștigat medialia de bronz la CE de tenis de masă de la Cluj! Șipoș a pierdut meciul decisiv cu rusul Katsman, dar tricolorii mici au terminat pe ultima treaptă a podiumului

Dolj: Adolescentul de 16 ani care a provocat un accident de circulație mortal, sub control judiciar

Tânărul din Buzău care şi-a dat foc pe 1 iulie a murit

Poveste adevărată. "Sunt Irina, am 20 de ani şi am facut videochat în..."

Actorii români se implică în iniţiativa civică "Fără penali în funcţii publice"

Mesajul MAI pentru cei care merg la Electric Castle: Dacă răciţi, aveţi "grijă" ce pastile luaţi

Procurorul Marius Vlădoianu susţine că i-a fost oferită achitarea în schimbul unui denunţ împotriva Olguţei Vasilescu

Cristian Buşoi: Sunt acuzat că nu am poziţii împotriva PSD. Aceasta e ori prostie crasă, ori rea intenţie

Un islamist care intenționa să o asasineze pe Theresa May, condamnat în Marea Britanie

Alege o mătură şi decoperă ce fel de VRĂJITOARE eşti!

Ministerul Finanțelor propune plafonarea prețului gazelor din producția internă

Depresie

Mesajul Ministerului de Interne pentru tinerii de la Electric Castle: Dacă răciți, aveți grijă ce pastile luați

Val de căldură în Japonia. Cel puţin opt persoane au murit şi peste 2.000 suferă de insolaţie

Alarmă la Liverpool! Vești teribile pentru Klopp. Fotbalistul care ratează tot sezonul: "Pregătim totul fără el"

Mesajul MAI pentru tinerii de la Electric Castle: Dacă răciți, aveți grijă ce "pastile" luați

Actorii români se implică în inițiativa civică 'Fără penali în funcții publice'

România a câștigat medialia de bronz la CE de juniori de la Cluj! Tricolorii mici încheie competiția pe ultima treapă a podiumului

Accident cumplit în Bistriţa. Două maşini s-au ciocnit, iar una a fost proiectată pe calea ferată unde a fost lovită de un tren

Orban, despre OUG pe amnistie și grațiere: Nu am îndoială că Iohannis i-a atras atenția lui Dăncilă

7 românce au părăsit BRD Open. Care sunt singurele reprezentante rămase în competiție

Anastasija Sevastova a învins-o pe Arantxa Rus și s-a calificat în sferturi la BRD Bucharest Open

Urşii, în vizită la pacienţi. O ursoaică şi trei pui au fost fotografiaţi lângă Spitalul Judeţean din Miercurea Ciuc

EXCLUSIV | Hagi transferă din Liga 2! Viitorul negociază pentru "Pirlo de România". Câți bani oferă "Regele"

Orban: Sunt convins că la întâlnirea Iohannis-Dăncilă s-a discutat despre o posibilă OUG privind amnistia și grațierea

Acord între Comisia Europeană și Macedonia pentru intervenții ale gărzilor de frontieră europene în această țară

Oana Zăvoranu, poziţie de INFARCT la plajă. Cum a fost surprinsă focoasa brunetă FOTO

ULTIMA ORĂ | Mihaela Buzărnescu, criză de nervi în timpul meciului de la București: "Nu mai urla că nu mai poți! Băi, mă asculți!?". Dialog incredibil cu antrenorul

Donald Trump crede că Rusia a sistat acțiunile contra SUA / El susține că este dur față de Moscova

Orban: Visul lui Dragnea de a apărea pe coperta manualelor a eșuat, după decizia CCR

Primăria Bucureşti refuză autorizarea mitingului pus la cale de românii din diaspora pe 10 august. Motivul invocat

Adolescenţii din grota thailandeză povestesc despre salvarea lor

ADMITERE FACULTATE 2018. Aproape 3.000 de candidaţi s-au înscris la UMF "Carol Davila" din Bucureşti

Cum fac SEX rusoaicele, nemţoaicele sau italiencele. Clipul care a făcut senzaţie pe net VIDEO

Americanii se uită cel mai mult la postul conservator FoxNews, RCS şi Telekom le bagă pe gât românilor pe propagandiștii progresişti și globaliști de la CNN, prietenii lui SOROS și a lui Hillary

O fostă majoretă a făcut SEX cu un elev de 15 ani! Filmul XXX a ajuns pe INTERNET. VIDEO

Slovacia a extrădat în Rusia un solicitant de azil, în ciuda protestelor organizațiilor pentru drepturile omului și solicitărilor ONU

Statele Unite, potențialul mare perdant al războiului comercial, potrivit FMI

"Hienă" a ajuns și la Campionatul European de tenis de masă. Cel mai pătimaș fan al lui "U" Cluj a făcut show în Sala Polivalentă

SPECIAL | Csilla Batorfi, campioana prezentă de cinci ori la JO. "A fost istorie! Pentru sportul meu, nu doar pentru mine". Duelul româno-ungar care a animat Germania

Idei de mic dejun: Aperitiv cu somon şi crema de branză

Sesiunea extraordinară a Parlamentului ar urma să se încheie joi. Biroul permanent al Senatului, onvoat prin SMS la ora 18.00

Incapabili să-și plătească impozitele imobiliare, grecii și cedează proprietățile

Ca la noi la nimeni. Statul lui Dragnea e majoritar dar se declară INCAPABIL. Guvernul a aprobat un proiect de OUG care va permite olandezilor de la Damen să conducă Șantierul Naval Mangalia, chiar dacă aceștia sunt acționari minoritari

Nr. de articole la aceasta sectiune: 791, afisate in 7 pagini.

ieri 22:13 Depresie