Oamenii de ştiință din SUA încearcă să schimbe pentru prima dată conținutul unei gene din ADN-ul uman, la un pacient uman în viață

OAKLAND, Calif. (AP) Oamenii de știință din SUA încearcă editarea primei genei umane într-un organism uman viu. O asemenea intervenție a mai fost făcută până acum doar în China.

Oamenii de stiinta au incercat pentru prima data editarea unei gene in interiorul corpului uman într-o incercare îndrăzneață de a schimba permanent ADN-ul unei persoane pentru a vindeca o boală.

Experimentul a fost realizat luni, în California, pe pacientul Brian Madeux, în vârstă de 44 de ani. Printr-un tratament de tip IV, el a primit miliarde de copii ale unei gene corective și un instrument genetic care îi va tăia ADN-ul într-un loc precis.

"Este un fel de umilință" de a fi primul pe care s-a testat acest lucru, a declarat Madeux, care are o boală metabolică numită sindromul Hunter. "Sunt dispus să iau acel risc. Să sperăm că mă va ajuta și pe mine și pe ceilalți oameni ".

Semnele de funcționare pot veni într-o lună; testele vor apărea sigur în trei luni.

Dacă are succes, întervenția în ADN-ul nucleului celulelor ar putea da un impuls major noului domeniu de terapie genetică. Oamenii de știință au editat genele oamenilor şi înainte, modificând celulele în laborator celule care sunt apoi returnate pacienților. Există, de asemenea, terapii genetice care nu implică editarea ADN-ului.

Dar aceste metode pot fi folosite numai pentru câteva tipuri de boli. Unele dau rezultate care nu pot dura. Altele furnizează o nouă gena ca o piesă de schimb, dar nu pot controla unde se inserează ea în ADN, provocând probabil o nouă problemă, cum ar fi cancerul.

De data aceasta, inserția genei se întâmplă într-un loc precis în interiorul corpului. Este ca și cum ați trimite un chirurg chirurg în nucleul celulei pentru a plasa noua gena exact în locul potrivit.

"V-am tăiat ADN-ul, l-am deschis, am inserat o genă, am cusut-o înapoi. O reabilitare invizibilă ", a spus dr. Sandy Macrae, președintele Sangamo Therapeutics, compania din California care testează acest lucru pentru două boli metabolice și pentru hemofilie. "Această genă devine parte a ADN-ului vostru și este acolo pentru tot restul vieții voastre".

Acest lucru înseamnă, de asemenea, că ce a fost înainte nu se mai poate întoarce, şi că nu există nici o modalitate de a șterge greșelile pe care le-ar putea cauza această editarea.

"Practic 'Te distrezi cu Mama Natură' (așa îi spun progresiştii Creatorului), și riscurile nu pot fi pe deplin cunoscute, dar studiile ar trebui să avanseze pentru ca acestea sunt boli incurabile", a spus un expert independent, Dr. Eric Topol de la Scripps Translational Science Institute din San Diego .

"Protecțiile sunt în vigoare pentru a asigura siguranța, iar testele pe animale au fost foarte încurajatoare", a declarat Dr. Howard Kaufman, un om de știință de la Boston, care a aprobat studiile de la Institutul Național pentru Sănătate.

El a spus că promisiunea de editare a genei este prea mare pentru a fi ignorată. "Până în prezent nu a existat nici o dovadă că acest lucru va fi periculos", a spus el. "Nu este momentul să vă speriați".

Mai puțin de 10.000 de persoane din întreaga lume au aceste boli metabolice, parțial pentru că mulți mor foarte tineri. Cei în starea Madeux, adică cei cu sindromul Hunter, nu au o gena care face o enzimă care descompune anumiți carbohidrați. Acestea se acumulează în celule și provoacă haos în tot corpul.

Pacienții pot prezenta frecvente răceală și infecții ale urechilor, trăsături faciale distorsionate, pierderea auzului, probleme cardiace, probleme respiratorii, probleme ale pielii și ochilor, defecte ale oaselor și articulațiilor, probleme ale intestinelor și probleme ale creierului și ale gândirii.

"Mulți sunt în scaune cu rotile ... depind de părinți până vor muri", a spus dr. Chester Whitley, expert în genetică al Universității din Minnesota, care intenționează să înscrie pacienți cu aceăsta boală în studii.

Doza săptămânală IV a enzimei dispărute poate ușura unele simptome, dar costă între 100.000 și 400.000 de dolari pe an și nu împiedică afectarea creierului.

Madeux, care locuiește acum lângă Phoenix, este logodit cu o asistentă medicală, Marcie Humphrey. El a cunoscut-o acum 15 ani într-un studiu care a testat această terapie cu enzime la UCSF Benioff Children's Hospital Oakland, unde a avut loc acum experimentul de editare a genei.

Madeux a efectuat 26 de operații pentru hernii, oasele care îi strângeau coloana vertebrală precum și problemele la nivelul urechii, ochilor și vezicii biliare.

"Se pare că am avut o intervenție chirurgicală în fiecare alt an al vieții mele și multe proceduri între ele", a spus el. Anul trecut Madeuax aproape a murit de la un atac de bronșită și de pneumonie. Boala i-a umflat căile respiratorii și "mă înnecam în secrețiile mele, nu puteam să mai respir de tuse."

Madeux are o diplomă de bucătar și a fost proprietar a două restaurante din Utah, a gătit pentru echipele de schi din SUA și pentru celebrități, dar acum nu poate lucra într-o bucătărie sau să facă o plimbare călare pe un cal așa cum obișnuia.

Editorul genetic nu va repara daunele pe care Madeux le-a suferit deja, dar speră că va opri necesitatea tratamentelor enzimatice săptămânale.

Studiile inițiale a acestei terapii vor implica pana la 30 de adulți, pentru a testa siguranta metodei, dar scopul final este de a trata copiii foarte tineri, inainte ca boala să le provoace daune.

CUM FUNCȚIONEAZĂ

Un instrument de editare a genei, numit CRISPR (n.r. inventat de chinezi), a primit multă atenție recent, dar acest studiu a folosit o altă metodă numită cea a nucleozidelor de zinc. Aceste substanțe sunt ca foarfecele moleculare care caută și taie o bucată specifică de ADN.

Terapia are trei părți: noua genă și două proteine "​​de decupaj" de zinc. Instrucțiunile ADN pentru fiecare parte sunt plasate într-un virus care a fost modificat pentru a nu provoca infecții, ci pentru a le transporta în celule. Mii de exemplare din acest virus sunt date pacientului printr-o injecție într-o venă.

Viruşii călătoresc către ficat, unde celulele folosesc instrucțiunile pentru a face "degetele de zinc" și pentru a pregăti gena corectivă. "Degetele de zinc" taie ADN-ul, permițând introducerea genei noi. Noua gena apoi direcționează şi comandă celula spre a face enzima lipsă la pacient.

Numai 1% din celulele hepatice ar trebui corectate pentru a trata cu succes boala, a spus medicul și conducătorul studiului Madeux, Dr. Paul Harmatz de la spitalul Oakland.

"Cât de neagră şi periculoasă este tehnologia? Noi doar învățăm, dar testele de siguranță au fost foarte bune, a spus dr. Carl June, un om de știință al Universității din Pennsylvania, care a efectuat alte activități de terapie genetică, dar nu a fost implicat în acest studiu.

Ce ar putea merge prost

Problemele de siguranță au afectat unele terapii genetice anterioare. Una este îngrijorarea că virusul ar putea provoca un atac imunitar. In 1999, Jesse Gelsinger, in varsta de 18 ani, a murit intr-un studiu de terapie genetica din cauza acestei probleme, dar noile studii folosesc un virus diferit, care s-a dovedit mult mai sigur in alte experimente înșelând sistemul imunitar.

O altă îngrijorare este că inserarea unei noi gene poate avea efecte neprevăzute asupra altor gene. Acest lucru s-a întâmplat cu mulți ani în urmă, când cercetătorii au folosit terapia genetică pentru a vindeca unele cazuri de tulburare a sistemului imunitar, denumită boala "băiatului". Mai mulți pacienți au dezvoltat mai târziu leucemie, deoarece noua genă a fost inserată într-un loc în ADN-ul nativ, unde a activat neintenționat o genă de cancer.

"Când lipiți o bucată de ADN în mod aleatoriu, uneori funcționează bine, uneori nu face nimic și uneori cauzează rău", a spus Hank Greely, bioetician al Universității Stanford. "Avantajul cu editarea genei este că puteți pune gena în locul în care doriți."

În sfârșit, unii se tem că virusul ar putea ajunge în alte locuri, cum ar fi inima, ouăle și sperma, unde ar putea afecta generațiile viitoare. Medicii spun că garanțiile genetice încorporate împiedică terapia să lucreze oriunde, altundeva decât în ficat, ca o sămânță care germinează numai în anumite condiții.

Acest experiment nu este conectat la alte lucrări controversate care sunt dezbătute în prezent cum e încercarea de a edita genele în embrionii umani pentru a preveni bolile înainte de naștere - schimbări care vor fi trecute de la o generație la alta.

Se face istorie în domeniul intervenției omului în ADN-ul uman al unui om viu.

Tratamentul lui Madeux trebuia să se fi întâmplat cu o săptămână mai devreme, dar un mică problemă l-a împiedicat.

El și logodnica lui s-au întors în Arizona, dar nu au revenit la Oakland la timp pentru a doua încercare, deoarece zborul lor de duminică a fost anulat și nu mai erau disponibile locuri până luni, atunci când tratamentul trebuia să aibă loc.

Acum însă Brian Madeux se află cu prietena lui, Marcie Humphrey, la Spitalul de Copii Benioff din Oakland, California.

Cuplul a luat în sfârșit un zbor spre Monterey, California, iar un serviciu de închirieri mașini i-a dus puțin peste 100 de mile nord de Oakland.

Luni a avut perfuzia de trei ore, înconjurat de o jumătate de duzină de medici, asistenți medicali și alții purtând îmbrăcăminte de protecție cap-coadă pentru a reduce riscul de a-i da germeni. Medicul său, Harmatz, a petrecut noaptea la spital pentru a se asigura că pacientul e bine.

"Sunt nervos și emoționat", a spus Madeux, pregătindu-se să părăsească spitalul. "Am asteptat asta toata viața mea, am aşteptat ceva ce mă poate vindeca." - a spus el

(Mediafax)

Directorul, SEX cu profa de matematică în şcoală. Elevii au filmat pe ascuns. VIDEO XXX

SEX TAPE made in Romania: 4 vedete autohtone FILMATE făcând perversităţi VIDEO

Il Giornale: Care sunt legăturile dintre jurnalistul care l-a atacat pe ministrul Savona și Soros?

Papahagi declară cu fanatism că dorește cu ARDOARE Dispariția României. Papahagi: "Îmi doresc cu ardoare Statele Unite ale Europei." Ți-ai dat arama pe față IUDĂ a neamului românesc. Cum să vrei dispariția propriei tale țări?

Cele mai bune filme erotice pe care le-ai ratat - Video

Statele Unite au impus sancțiuni unei miliții-cheie a regimului iranian

Scriitoarea nord-irlandeză Anna Burns a câștigat Man Booker Prize 2018

​VIDEO Dialogul n engleză Dăncilă - Erdogan. Turcii au publicat imaginile cu sunet, Romnia fără

Utile: BRCA1 și BRCA2, genele cancerului de sn. Cum știm că este nevoie să ne facem testul genetic?; Condimentul care te scapă de problemele digestive; Floarea banală care tratează bolile renale și hepatita

Faze tari: Descoperirea unei bărci vikinge extrem de rare a intrigat arheologii; Cum și-a prins soția infidelă pe Google ct căuta o destinație de vacanță; Dolofan și gol: Aceasta este cea mai clară reconstrucție a marelui dinozaur T-rex.

Trump susține că mărturia fostului său avocat Michael Cohen împotriva sa este "total falsă"

TOP 10 cele mai bune ACTRIŢE PORNO din istorie. Sau cum sunt manipulați tinerii de mici FOTO

Ianis face apel la calm: "Am reușit doar o calificare, momentan!". Hagi junior și golul superb marcat din lovitură liberă, planurile pentru Euro și un mesaj pentru Cosmin Contra

Pe intelesul tuturor: OUG 92 de modificare a legilor justitiei

Închisoarea Guantanamo va rămâne deschisă timp de cel puțin 25 de ani (amiral american)

Un avion de luptă s-a prăbușit în Ucraina, cei doi piloți ai aeronavei fiind uciși

Studiile de gen vor fi eliminate din universitățile ungare, a decis Viktor Orban

Penibil. Ambasada SUA își pune și îsi răspunde singură la intrebări. Sau îi servesc întrebările cheie pe tavă, alții care NU EXISTĂ. Ceea ce este cam același lucru. Totul regizat ca să dea senzația "de întâmplare".

Știrile TVR: Noile uniforme ale militarilor romni din Afganistan se decolorează ușor, se scămoșează repede și intră la apă

Turcia deţine înregistrări cu momentele în care jurnalistul Jamal Khashoggi este torturat şi ucis. Acesta îşi activase iPhone-ul

Fotbal: România s-a calificat la Campionatul European Under-21 din 2019, după 4-0 cu Liechtenstein

Cel puțin 29 de morți și sute de dispăruți în urma uraganului Michael, în Florida

SUA oferă 10 milioane de dolari recompensă pentru arestarea liderului unui cartel de droguri din Mexic

GALERIE FOTO | A curs șampania! Tricolorii mici au oprit interviul lui Rădoi și au făcut spectacol în fața camerelor TV: "Sunt mândru, fără ei n-aș fi reușit!"

Pippa Middleton, sora mai mică a ducesei de Cambridge, a născut un băiețel

Washingtonul oferă 10 milioane de dolari pentru arestarea unui șef de cartel mexican

Presa greacă: Fuga creierelor scufundă economiile regionale ale Europei ca Romnia și Bulgaria

EFEMERIDE ASTRONOMICE - 17 octombrie

Prezentatoare TV în sânii goi, după ce a fost trădată de rochie în direct VIDEO

O ADOLESCENTĂ de 16 ani a murit în timp ce vizita o CASĂ BÂNTUITĂ. Ce s-a întâmplat FOTO

Copiii infractori sunt educați la Centrul "Micul Delincvent" din Târgu Frumos

Progresiştii violenți nu vor s-o lase pe Marine Le Pen, să vorbească la mitingurile electorale. Poliția a folosit apărată gaze lacrimogene împotriva agitatorilor violenți de extremă stângă

ORGIE în toaleta unui club din România. Totul a fost filmat cu un telefon mobil. VIDEO

Partidul "Multinaționala" nu plăteşte impozite. Nicolae Bădălău preşedinte executiv PSD: "Pregătim o nouă formulă de plată a impozitului şi sperăm ca multinaţionalele, şi asta deranjează, să plătească impozitul în România"

DOCUMENTAR: 25 de ani de la moartea prozatoarei și pianistei Cella Delavrancea

Franța: Un preot a fost ucis într-o biserică tăindu-i-se gâtul cu un cuțit. Alte 5 persoane au fost luate ostatici. un alt ostatic a fost rănit grav. Hollande: Atacatorii de la biserică, adepți ai organizației jihadiste Statul Islamic

Au făcut sex în restaurantul plin de oameni. Ce a făcut ospătăriţa când i-a văzut VIDEO XXX

NOI MESAJE de la ÎNGERII PĂZITORI ZODII pentru 17-24 octombrie 2018. Află pentru ce!

România - Liechtenstien 4-0. Echipa națională U21 s-a calificat la EURO 2019

Statele Unite impun noi sancțiuni împotriva Iranului. Sunt vizate companii și bănci

Cătălin ​Predoiu,după ordonanța pe legile Justiției: Tudorel Toader a nchis practic DNA

Brașov: Două persoane, rănite după ce ambulanța a intrat în șanț; șoferul avea o alcoolemie de 0,97 mg/l

România, la EURO 2019! Cu cine se vor lupta tricolorii la turneul final: echipele calificate + cine merge la baraj. Toate informațiile despre Campionatul European din Italia și San Marino

7 aşteptări la care trebuie să renunţi. Nimeni nu este obligat să facă aceste lucruri în locul tău

Ministrul Agriculturii: Din peste 8.100 de gospodării afectate de pesta porcină, peste 7.400 au primit despăgubiri

Vlad Alexandrescu, USR: E momentul să se adopte o lege a parteneriatului civil. Beneficiare ar fi şi foarte multe cupluri heterosexuale

"Sindromul" Fecioara Maria: Virgine, dar au nascut! Afla cum s-a petrecut "minunea"

România a încheiat Campionatele Europene de box pentru juniori din Rusia cu patru medalii: două de argint și două de bronz

Daea: Am apelat la stimularea găsirii de cadavre de porci şi oferim peste 100 de lei celor care anunţă autorităţile

Man și Pușcaș, interviu de senzație la dublu, după calificarea la Euro: "O seară magnifică, cea mai frumoasă performanță din carieră! Nu mergem la Euro să facem act de prezență"

Liniște, vorbește căpitanul Ionuț Radu: "Învățam istoria la școală, dar azi am scris-o"

Hagi, jovial după calificarea tineretului la Euro: "Suntem fericiți, ei ne vor scoate în stradă!". "Regele" a comentat și golul superb marcat de Ianis, din lovitură liberă

Daea: Străinii nu dețin 40% din terenurile agricole, legislația va fi modificată

Fotbal: Franța a fost ''cea mai echilibrată'' echipă de la CM 2018 (raport FIFA)

Glume pe rețelele de socializare după calificarea Madagascarului la CAN: Felicitări Regelui Julien!

SĂRBĂTORI RELIGIOASE - 17 octombrie

POSTAREA cu care Andreea BĂNICĂ i-a FĂCUT pe fani să se gândească la FILME PORNO SADO-MASO. Uite CUM ARATĂ!

08:00 - UPDATE12: TRUMP E PREŞEDINTE. DUMNEZEU SĂ AJUTE AMERICA ŞI ODATĂ CU EA PE NOI TOȚI. SUA ALEGERI 2016. Trump a câştigat Pennsylvannia, Wisconsin, Iowa, Florida, Ohio, North Carolina şi Georgia, Hillary a câştigat Colorado şi Nevada

DESTINAȚII DE WEEKEND - sfârșit de săptămână în București (evenimente culturale)

ZILE NAȚIONALE: Africa de Sud

Gabriela Cristea va naşte sub pază strictă. De ce îi este frică vedetei TV

După ce și-a bătut joc de referendumul Pentru FAMILIE, PSD-ul execută ordinele de la Bruxelles. Ministrul PSD delegat pentru Afaceri Europene, progresistul Negrescu: "Va fi depusă în Parlament, săptămâna viitoare, o lege privind parteneriatul civil"

Progresiştii Soroşişti îşi bat joc de legile României. Primul DOCUMENT OFICIAL ILEGAL legat de "egalitatea SOROŞISTĂ de GEN" din România. "Părinte 1" şi "Părinte 2" înlocuiesc MAMA şi TATA

Cele două surori de 17 şi 13 ani, dispărute ieri, au fost găsite moarte. Rudele sunt sigure ca au fost violate FOTO

Povestea lui Adrian Marţian, românul care are afaceri de sute de milioane de euro în Spania. Din ce scoate banii

CIOCOII VECHI SI NOI. RUSINE ! Astea sunt o parte dintre persoanele de la care Guvernul SOROS vrea sa ia taxe 8 milioane de lei vechi pe an de la fiecare. Aproximativ 1.200 de persoane fără adăpost, cazate în centrele de protecție socială din Capitală

Filme porno şi orgii sexuale într-o instituţie publică din Timişoara

Un bărbat avea SÂNGELE GALBEN din cauza a ce mânca. Iată GREŞEALA pe care o fac mulţi dintre noi

Argentinienii au votat pentru tehnocrații neoliberali și s-au trezit mai săraci cu 30%. Oamenii cer acum creșterea salariilor în primul rand al salariului minim. Va suna cunoscut?

1547 Habsburgii se temeau de Unirea Maramuresului cu Moldova "Fiindcă cea mai mare parte dintre locuitorii comitatului Maramureș sunt români, și se potrivesc cu moldovenii la limbă, la religie și la obiceiuri, există pericolul sa intre pe furiș în Moldova"

Cezara Dafinescu: "Am fost şi soţie, şi amantă"

Seful Casei Nationale de Sanatate "cere", desigur pus de cineva, ca si in URGENTE, Cardul de Sănătate, sa devina obligatoriu.Sau cum devine Sistemul de Sanatate al Romaniei dintr-un bun national intr-o afacere a Asiguratorilor Privati Internationali

Ana-Maria Brânză, Ana și Maria Boldor se îndreaptă spre rugby în cadrul campaniei "Aleargă de ziua ta!"

Scenarii posibile în cazul manifestațiilor prodemocrație din Hong Kong - VIDEO, GALERIE FOTO

Capra cu trei iezi, versiunea franceză. Mai tare decât orice banc vei auzi astăzi

Mugurel Isărescu șeful vânătorilor din România cel care le-a pus gând rău ciobanilor și câinilor ciobănești - prins cu mâța-n sac. EXCLUSIV BNR, prinsă cu probleme legale de către Curtea de Conturi. Ce a descoperit instituția de control

SAUL ALINSKY mentorul lui Hillary Clinton avea un mare cult pentru LUCIFER: "PRIMUL RADICAL cunoscut omului care s-a răzvrătit împotriva 'Establishmentului' și a făcut-o atât de eficient încât el cel puțin și-a câștigat propriul regat, a fost LUCIFER".

Analiza Evolutiei Intentiilor de vot in urma rezultatelor de la Europarlamentare

Prin redeventele mici, amanarea cresterii salariului minim, taxarea celor fara venit, etc... Guvernul Liberal de azi FACE EXACT LA FEL CA SI guvernele liberale din perioada interbelica. Constantin TĂNASE, „Nu-s parale!".

Bancul zilei: Cnd soțul tău devine brusc foarte pasional

CITATUL ZILEI

Filme porno cu eleve din Iași | Surorile XXX, descoperite de părinți

Orban, despre modificările aduse legilor justiţiei: Lucrăm la o scrisoare de informare către Comisia de la Veneţia

Daea: Banii pe care trebuiau să-i primească fermierii ca restanţe din 2016 nu au legătură cu subvenţiile actuale

BREAKING NEWS: Performanţă uriaşă! Echipa naţională U21 a României s-a calificat la EURO 2019

Olt: Un bărbat din Bărăști, găsit mort pe câmp, unde ar fi dat foc vegetației uscate

Salman Khan, GEST SUPERB pentru Iulia Vântur. Toată INDIA vorbeşte despre ASTA

Vâlcea: Finanțare de peste 40 de milioane de lei pentru modernizarea spitalului din filmul "Mere roșii"

VIDEO Incident de securitate n apropierea ambasadei Israelului din Turcia

PARANOIA ÎN FRANȚA. Primarul orașului Beziers din Franța este acuzat "de incitare la ură" pentru că a spus că "populația de imigranți înlocuiește populația autohtonă". În Franța cică e interzis să faci statistici pe bază de etnie şi de credințe religioase

CCR a admis parțial sesizarea lui Iohannis asupra modificării Legii privind Statutul aleșilor locali

Iulia Albu a luat-o la ochi pe Raluca Zenga. "Nu, nu un sfârc, un smârc!"

Ambasadorul rus Valeri Kuzmin: Romnia a devenit un furnizor de destabilizare, din cauza rachetelor de la Deveselu / n domeniul dialogului politic, relațiile sunt destul de modeste, dar nu din vina Rusiei

România, la EURO 2019! Toate informațiile despre Campionatul European din Italia și San Marino. Echipele calificate la turneul final + cine se luptă la baraj

Primul Congres al Pro România, duminică, la Romexpo

Un tablou n care Donald Trump stă la masă cu alți foști președinți americani, printre care Lincoln și Reagan, expus la Casa Albă

Senatorii USR au părăsit plenul Senatului în semn de protest pentru suplimentarea ordinii de zi

ASSMB: A început programul "Testarea genetică la cancerul de sân în stadii incipiente"

O ambulanță condusă de un șofer beat a fost implicată într-un accident. Asistenta și pacientul din vehicul au fost răniți

România - Lituania s-ar putea juca fără spectatori. UEFA a anunțat deschiderea unei proceduri disciplinare

Exact când trebuie! GALERIE FOTO | Ianis, gol superb din lovitură liberă, chiar sub privirile "Regelui" Hagi și ale surorii sale. Hagi jr. e monitorizat atent de un club mare din Spania

EXCLUSIV | Dănuț Lupu și o realitate tristă: "În România, la juniori, antrenorii nu-i mai lasă pe copii să dribleze". Plus TOP 3 fotbaliști care pot decide un meci

Calificarea la Euro le rotunjește conturile! FRF a promis o primă consistentă pentru jucătorii și staff-ul naționalei U21

LIVE BLOG | Mergem la EURO 2019! România U21 - Liechtenstein U21, de la 21:00. Echipa de start aleasă de Rădoi: Ivan și Pușcaș, titulari. Schimbare de ultim moment în apărare. Ionel Ganea laudă tricolorii mici

FRANTA - GERMANIA 0-1 LIVE VIDEO ONLINE STREAMING în Liga Naţiunilor 2018: Meciul serii!

Incident de securitate în apropierea ambasadei Israelului din Turcia. Un bărbat a distrus cu TRACTORUL mai multe vehicule | VIDEO

Schismă în ortodoxie: Preşedintele Republicii Moldova propune organizarea unui Sinod la Chişinău

Golul fabulos înscris de Ianis Hagi l-a făcut pe Răzvan Marin să pună mâna pe telefon. Ce a tastat mijlocașul lui Standard Liege

Ucraina: Un avion Suhoi Su-27 s-a prăbusit n timpul unui exercițiu. Cei doi piloți de la bord au murit

Comisia Europeană: România ocupă ultimele locuri la majoritatea indicatorilor urmăriţi în Monitorul educaţiei şi formării

Putin își freacă palmele după Cupa Mondială. Rusia a încasat o sumă astronomică de pe urma turneului final

România, la EURO 2019! Toate informațiile despre Campionatul European din Italia și San Marino. Echipele calificate la turneul final înainte de ultima etapă a preliminariilor: cu ce "coloși" vom juca

Sindicatul Sanitas cere reducerea vrstei de pensionare pentru angajații serviciilor medicale de urgență

USR a părăsit plenul Senatului ca protest la lipsa cvorumului. Claudiu Manda: A fost cvorum pentru dezbatere

Predoiu: Prin ordonanţa publicată astăzi, ministrul Toader a închis practic DNA

Câți români au peste 10.000 de lei în contul de Pilonul II de pensii. Asociație: Foarte mulți cred că au mai puțin sau deloc

Suma URIAȘĂ câștigată de economia Rusiei ca urmare a găzduirii Campionatului Mondial

LIVE BLOG | Mergem la EURO 2019! România U21 - Liechtenstein U21, de la 21:00. Gafa comisă de UEFA și remediată de FRF. Echipa de start aleasă de Rădoi: Ivan și Pușcaș, titulari. Oaspeții mizează pe un sistem riscant

Nr. de articole la aceasta sectiune: 464, afisate in 4 pagini.

ieri 19:15 ȘTIRILE MEDIAFAX