"STUDIU" PROGRESIST: Despre Cum apare viața din Nimic: "La un moment dat, ingredientele necesare formării unor polimeri de RNA au ajuns la concentrații suficiente în lacuri și s-au conectat între ele". De ce nu le "conectați" voi în laborator?

Nota Redacției :

Celula e un supercomputer cu un program (ADN-ul) ultrasofisticat. Un supercomputer capabil să se repare, să evolueze și să producă singur alte supercomputere.

Cât de prost sau cât de parșiv trebuie să fii ca ateu progresist, ca să crezi sau să spui că "a bătut vântul și valurile" și a apărut din senin "așa ceva"?

Crede cineva că pot răsări supercomputere din valuri?

Noul studiu are la bază "cercetări exhaustive și calcule" astrofizice, geologice, chimice și biologice, potrivit cercetătorilor de la Universitatea McMaster din orașul canadian Hamilton, a căror cercetare a fost publicată luni în Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America (PNAS).

Potențialul apariției vieții în acele "mici mări calde" a fost evocat de biologul britanic Charles Darwin, părintele teoriei evoluției speciilor, într-o scrisoare din 1871.

"Dar dacă am putea să concepem că într-o mică mare caldă, în prezența a tot felul de săruri de amoniac și acid fosforic, a luminii, căldurii, electricității etc., un compus proteic s-a format pe cale chimică, pregătit să suporte schimbări încă și mai complexe", scria celebrul savant britanic în acel text.

De atunci, oamenii de știință opun această ipoteză aceleia potrivit căreia apariția vieții pe Terra se datorează puțurilor hidrotermale de pe fundurile oceanelor.

Noul studiu sugerează că prima teorie are un grad mai mare de probabilitate, deoarece un ciclu de tip "perioadă secetoasă — perioadă umedă" a fost necesar pentru a permite conectarea blocurilor moleculare de bază și formarea unor molecule autoreplicante de acid ribonucleic (ARN).

Aceste molecule de ARN constituie primul cod genetic al vieții terestre, apărând înainte de celebrul ADN, potrivit cercetătorilor canadieni.

"Pentru a înțelege originea vieții, trebuie să înțelegem Terra de acum câteva miliarde de ani", a declarat Thomas Henning, cercetător la Institutul Max Planck din Germania.

"Așa cum arată studiul nostru, astronomia a furnizat o parte crucială a răspunsului. Datele despre modul în care Sistemul Solar s-a format au consecințe directe asupra originii vieții de pe Terra", a afirmat același om de știință, citat luni de AFP.

În urmă cu 3,7 miliarde de ani — 4,5 miliarde de ani, planeta noastră era bombardată de meteoriți cu un ritm de 8-11 ori mai mare decât în prezent. Atmosfera de atunci era "dominată de gaze vulcanice și solul era rar, întrucât continentele abia se ridicau de pe fundul oceanului mondial", potrivit acestui studiu.

La un moment dat, ingredientele necesare formării unor polimeri de RNA au ajuns la concentrații suficiente în lacuri și s-au conectat între ele, în timp ce nivelul apei fluctua în funcție de ritmul precipitațiilor, evaporărilor și scurgerilor.

Acele forme primitive de viață au evoluat până la dezvoltarea ADN-ului, considerat "prea complex pentru a fi primul element de viață ce a apărut pe Terra", potrivit explicațiilor oferite de Ralph Pudritz, cercetător la Universitatea McMaster. "Viața a trebuit să înceapă prin altceva, iar acel altceva a fost ARN-ul", a adăugat el.

Citeşte şi Exista viaţă pe Terra în urmă cu 3,95 miliarde de ani?

(RomaniaTv)

Prima imagine cu Gina Alexandra, nora lui Liviu Dragnea, în ziua nunţii FOTO

Donald Trump: Menținerea a 200 de militari în Siria nu reprezintă o anulare a deciziei din decembrie

UE. Vaccinul împotriva hepatitei B: Curtea de Justiție a Uniunii Europene recunoaște legătura între vaccinul Hepatitei B și îmbolnăvirile cu scleroză multiplă

Scrutinul parlamentar din R.Moldova riscă să aibă un rezultat neclar,prelungind criza politică

SUA: Un jandarm al internetului avertizează că au loc atacuri de mare amploare la nivel mondial

Cel mai tare banc cu soacra. Mori de râs dacă nu-l ştii

Premiile Cesar 2019 - Cineastul Jacques Audiard, desemnat cel mai bun regizor

Fault DUR asupra lui Ianis Hagi: "Nu mi-a cerut scuze, îmi râdea în față. Te apuci de fotbal la șase ani și la 20 îți rupe piciorul și te lași" | FOTO

Premiile Cesar 2019 - Alex Lutz, cel mai bun actor în rol principal

Frans Timmermans vrea consolidarea UE și cere protejarea statului de drept

Donald Trump consideră că situația dintre India și Pakistan este "foarte periculoasă"

Șah: Marea maestră Irina Bulmaga, locul 3 la Turneul din Dubai

Gelul-minune care oprește hemoragia în 15 secunde

5 AVANTAJE dacă te masturbezi ZILNIC

Premiile Cesar 2019 - Robert Redford, premiat pentru întreaga carieră

Antonia dă din casă. Artista dezvăluie imagini din intimitate. Doar Velea a mai văzut-o aşa

CE TRANFORMARE! CUM arată LORA ROȘCATĂ! Ție îți place cum îi șade?

Premierul Dăncilă a discutat cu omologul maltez despre cooperarea economică n IT și turism

Augustin Lazăr despre OUG 7/2019: Vom sesiza instituțiile care au abilitatea de a sesiza CCR

Fosta şefă a ANRP Ingrid Mocanu face plângere penală împotriva lui Kovesi în urma apariţiei înregistrărilor cu şefa DNA

Premiile Cesar 2019 - Lea Drucker, cea mai bună actriță în rol principal

Oficial american: Departamentul de Justiție nu va primi săptămâna viitoare raportul lui Mueller

Patricia Kaas: Un spectacol care seamana cu mine, cea de acum

Un bărbat a făcut sex cu o minoră de 12 ani. Fetița este prietenă cu fiica agresorului din Brăila

Presupusa victimă a lui Cristian Pomohaci, declaraţii şocante. "A fost viol. Aveam 13 ani...." FOTO

Cindy Crawford a pozat goală la 51 de ani. FOTO

Premiile Cesar 2019 - "Shoplifters", desemnat cel mai bun film străin

Tatăl acuzat că și-a violat fiica de 240 de ori, apărat chiar de victimă. Ce au decis judecătorii după schimbarea declarației

Ioana Șulea, cel mai bun sportiv din 2016 la Federația Română de Culturism și Fitness

IMAGINI ULUITOARE! Un zoofil din Dâmboviţa, prins în timp ce VIOLA găinile vecinei VIDEO

IMAGINI INCREDIBILE în Sinaia. Gheaţa de sub zăpadă le-a dat bătăi de cap şoferilor VIDEO

A vrut să pozeze artistic, dar a ieşit ceva demn de industria XXX. Rochia mult prea scurtă a trădat-o FOTO

Finlanda: Venitul de bază - bun pentru sănătate, dar fără efect n ceea ce privește găsirea unui loc de muncă (studiu)

SPUNE NU - VACCINĂRII OBLIGATORII. Legea Vaccinării Obligatorii - Încalcă Constituția României. Cele opt vaccinuri care vor fi obligatorii pentru inscrierea copiilor la gradinita/scoala. Scolile vor fi aspru amendate daca nu vor respecta legea

Emisiunea "Mama mea gătește mai bine" debutează la Prima TV VIDEO

Adolescentă de 14 ani violată de 40 de bărbați într-un sat din Thailanda

ASIA EXPRESS, imagini pentru adulţi: Vârciu a dezbrăcat-o pe Daniela Crudu. LIVE VIDEO A1

Frumoasa asta fură meserie de la Busu

Pugilistul Bogdan Dinu va lupta din nou în Statele Unite. DATA meciului

Gică Hagi: Mi se pare un pic exagerat să ai intenție să rupi piciorul unui fotbalist tnăr. Ianis a fost norocos

Laura Vass, GOALĂ ÎN PAT? Uite FOTOGRAFIA CARE I-A ÎNNEBUNIT PE FANI | FOTO ÎN ARTICOL

Prima balenă ucigașă VORBITOARE din lume. O Orcă a fost învățată să "spună" cuvinte umane. Înregistrarea audio este încântătoare - VIDEO/AUDIO

Au fost prinşi în timp ce făceau sex lângă Stadionul "Dan Păltinișanu" FOTO

Trump: Retragerea parțială a trupelor din Coreea de Sud "nu se află pe masă"

Oficial SUA: Statele Unite vor menține sute de militari în Siria

SCANDALOS. Situație Dramatică la Spitalul Județean de Urgență din Tg.Mureș. Cele 115 paturi ale clinicilor medicale au fost reduse la 60. Pacienții cei mai suferinzi, așteaptă zile în șir în Unitate de primire urgențe! să apară un pat ca să fie internați

Dosarul 'Revoluției'/ PÎCCJ a dispus extinderea și efectuarea în continuare a urmăririi penale față de Ion Iliescu

Zonele în care se poate exploata aur aluvionar în România. Care sunt râurile cel mai bogate în prețiosul metal galben

VIDEO | Dunking Devils revin la București! Super show în Băneasa Shopping City, în weekend

Anamaria Prodan, selfie în lenjerie intimă. Dovada sexy că impresara a slăbit 12 kg FOTO

"Catastrofă, dezastru" - simbolul anului 2018 în Japonia. A fost una dintre cele mai folosite ideograme VIDEO

Casting fals pentru actriţe de filme porno. Cum s-au comportat vedetele de filme XXX în faţa camerei ascunse VIDEO

Profesoară din Bucureşti, VEDETA în filme PORNO FOTO

Vedetele din Romania care au ajuns GOALE şi CELEBRE pe site-urile PORNO GALERIE FOTO

Banca Națională? NU: Banca Anti-Națională...Deși știe că creșterea ROBOR duce la accentuarea jecmănirii românilor, BNR prin bugetarul de-o viață ajuns multi-milionar Isărescu, sare la gâtul Guvernului ca să salveze profitul cămătăresc al Băncilor Străine

VAULT 7 Lovitură pentru CIA. Wikileaks a publicat "tone" de documente ale CIA în care dezvăluie cum telefoanele, calculatoarele şi televizoarele au fost transformate în instrumente de ascultare. Și Maşinile sunt controlate. CIA organizează cyberatacuri

O femeie de 51 de ani din județul Prahova a murit din cauza gripei. Numărul deceselor a ajuns la 39

Augustin Lazăr anunță că luni va cere instituțiilor abilitate să sesizeze CCR pe OUG din justiție

Orban: Ar trebui să-i retragem cetățenia română celui care a votat împotriva Laurei Codruța Kovesi

Nr. de articole la aceasta sectiune: 206, afisate in 4 pagini.