O Nouă Manipulare Progresistă: "Transgen din naștere? Identitatea de gen, din nou sub lupa științei" Ìn realitate aşa zisa "Identitate de Gen" SUB LUPA MANIPULĂRII

Nota Redacției

Să fie clar pentru oricine : sexul e determinat de prezența sau absența cromozomului Y

Combinația X Y înseamnă Băiat

Combinația X X înseamnă Fată

Există într-adevăr cazuri biologice defecte de tipul XXY sau XXX etc, dar acestea sun FOARTE RARE

Restul sunt poveștile și minciunile Rețelei Progresiste. Ce e mai grav e că uneori aceste minciuni şi manipulări sunt prezentate ca "studii ştiințifice"

Manipulare

Un consorțiu format din cinci institute de cercetare din Europa și Statele Unite studiază genomul, setul complet de ADN al unei persoane, pentru a găsi indicii cu privire la faptul dacă persoanele transgen se nasc astfel. Membrii consorțiului sunt Universitatea Vanderbilt Medical Center (Tennessee, SUA), Universitatea George Washington, Spitalul de Copii din Boston, Universitatea Vrije din Amsterdam și Institutul FIMABIS din Malaga, Spania.

Două decenii de cercetare a creierului au oferit indicii privind o origine biologică a faptului de a fi transgen, dar nu concluzii incontestabile, amintește agenția britanică de presă.

Acum, oamenii de știință din consorțiu, sub conducerea dnei Lea Davis, profesor asistent de medicină la Vanderbilt Genetics Institute, din Nashville, SUA, s-au angajat în ceea ce ei numesc cel mai mare studiu de acest gen, căutând o componentă genetică pentru a explica de ce oamenii cărora li s-a atribuit un sex la naștere se identifică atât de persistent cu celălalt, adesea foarte devreme în copilărie.

Cercetătorii au extras ADN din probele de sânge a 10.000 de oameni, dintre care 3.000 transgen (identitate de gen diferită față de sexul biologic) și restul non-transgen sau cisgen (identitatea de gen corespunde cu sexul biologic). Proiectul așteaptă acordarea unei tranșe de finanțare pentru a începe următoarea fază: testarea a aproximativ 3 milioane de markeri, sau variații, în genomul tuturor probelor.

Prin cunoașterea variațiilor pe care le au în comun persoanele transgen și compararea acelor modele cu cele ale subiecților cisgen din studiu, cercetătorii ar putea să înțeleagă ce rol joacă genomul în identitatea de gen.

Cercetările pentru găsirea unor fundamente biologice capătă o nouă relevanță, în condițiile în care în arena politică americană se duce o luptă pentru drepturile transgen.

Una dintre primele măsuri ale noii administrații Trump a fost de a revoca reglementările din școlile publice, instituite în timpul președinției Obama, de a le permite elevilor transgen să folosească toalete de alegere. Săptămâna trecută, președintele Trump a anunțat pe Twitter că intenționează să interzică persoanelor transgen să servească în armată.

Deputații din Texas dezbat un proiect de lege referitor la utilizarea toaletelor publice în funcție de sexul indicat pe certificatul de naștere. Carolina de Nord a abrogat în luna martie o lege similară după un boicot la nivel național ce a costat statul sute de milioane de dolari din afaceri pierdute.

În prezent, singura modalitate de a determina dacă oamenii sunt transgen este ca ei să se identifice ca atare. În timp ce activiștii pentru drepturile civile susțin că acest lucru ar trebui să fie suficient, oamenii de știință fac cercetări în laborator.

Această nouă inițiativă de cercetare a supărat unele persoane transgen. Dacă va fi găsită ''o cauză'', aceasta va duce la propunerea unui ''tratament", care ar putea să deschidă ușa așa-numitelor terapii reparative similare celor care încearcă să-i transforme pe homosexuali în heterosexuali, spun apărătorii drepturilor civile. Alții și-au exprimat îngrijorarea cu privire la drepturile celor care se pot identifica drept trans, dar le lipsește "dovada'' biologică.

Davis a subliniat că studiul ei nu dorește să producă un test genetic pentru persoanele transgen și nici nu ar putea face acest lucru. În schimb, a spus ea, speră că datele vor duce la o mai bună îngrijire pentru persoanele transgen, care se confruntă cu disparități mari de sănătate comparativ cu populația generală.

O treime dintre persoanele transgen au raportat o experiență medicală negativă în anul precedent, cum ar fi hărțuirea verbală, refuzul tratamentului sau necesitatea de a-i învăța pe medici despre îngrijirea persoanelor transgen, potrivit unui amplu sondaj ce a implicat aproape 28.000 de persoane, publicat anul trecut de Centrul național pentru egalitatea transgen.

Aproximativ 40% au încercat să se sinucidă, de aproape nouă ori rata pentru populația generală.

"Putem folosi aceste informații pentru a ajuta la instruirea medicilor și asistentelor medicale pentru a oferi o mai bună îngrijire pacienților trans și de asemenea pentru a contribui la completarea legislației cu privire la egalitatea în drepturi", a spus Davis.

Cercetătorii implicați în noul studiu au solicitat o subvenție din partea Institutului Național de Sănătate din Statele Unite și explorează alte surse de finanțare care să furnizeze suma de 1 milion de dolari necesari pentru finalizarea genotipului, care se așteaptă să dureze până la un an și jumătate.

Până în prezent, cea mai mare parte a cercetării cu privire la originile faptului de a fi transgen s-a axat pe creier. Neurologii au descoperit indicii în structura creierului și în activitatea persoanelor transgen care le disting de subiecții cisgen.

Un studiu efectuat în 1995 a fost condus de neurobiologul olandez Dick Swaab, care a fost printre primii oameni de știință care au descoperit diferențele structurale dintre creierul bărbaților și cel al femeilor. Examinând țesutul cerebral postmortem al unor subiecți transgen, el a descoperit că transsexualii bărbați-femei au grupuri de celule, sau nuclee, care seamănă mai mult cu cele ale creierului unei femei tipice și viceversa.

Activitatea lui Swaab asupra eșantioanelor postmortem s-a bazat doar pe 12 creiere transgen pentru a căror colectare i-au trebuit 25 de ani. Dar munca lui a dat naștere unui nou domeniu de cercetare care astăzi este explorat cu tehnologie avansată de scanare a creierului voluntarilor transgen în viață.

Printre liderii cercetării asupra creierului se numără Ivanka Savic, profesor de neurologie de la Institutul Karolinska din Suedia și profesor invitat la Universitatea California din Los Angeles.

Studiile sale sugerează că bărbații transgen au o conexiune slabă între cele două zone ale creierului care procesează percepția de sine și a propriului trup. Savic a spus că aceste conexiuni par să se îmbunătățească după ce persoana primește tratament cu înlocuire hormonală. Însă nu poate încă trage concluzia că oamenii se nasc transgen. ''Eu cred asta, dar trebuie să o dovedesc'', a spus Savic.

Un număr de alți cercetători, inclusiv geneticieni și neurologi, presupun și ei existența unei componente biologice, care este și ea influențată de creștere.

Dar Paul McHugh, profesor universitar de psihiatrie la Johns Hopkins School of Medicine (Statele Unite), s-a impus ca una dintre principalele voci care combat ipoteza "născut-așa". El încurajează terapia psihiatrică pentru persoanele transgen, în special pentru copii, astfel încât să accepte sexul atribuit la naștere.

McHugh a câștigat susținători în rândul conservatorilor din societate, care au numit persoanele transgen ''contrafăcute".

Anul trecut, el a fost coautor al unei recenzii despre literatura științifică pe această temă, publicată în revista The New Atlantis, ce afirmă că nu există dovezi suficiente care să sugereze că orientarea sexuală și identitatea de gen sunt determinate biologic. Articolul a atras critici din partea a aproape 600 de cadre universitare și clinicieni, care l-au numit înșelător.

Dar McHugh a declarat pentru Reuters că nu a fost ''impresionat'' de criticii săi și a spus că se îndoiește că cercetările suplimentare vor dezvălui o cauză biologică. ''Dacă ar fi fost evident, ar fi găsit-o cu mult timp în urmă'', a conchis el.

În timp ce președintele american, Donald Trump, a făcut să reînvie conflictul dintre valorile conservatoare și liberale în Statele Unite pe tema transgenerității, geneticienii se concentrează pe o cercetare majoră pentru a înțelege secretele identității de gen, scrie joi Reuters.

(Agerpres)

• hai ,treziti-va...orice e OBLIGATORIU e spre MOARTEA ta....   antisistem   2017-08-11 - 10:48

Sa nu uitam :Protest antivaccin OBLIGATORIU duminica 13.08.2017 la ora 15 in Piata Victoriei (Muzeul Antipa).....POTI SA ANUNTI FLUIERULE SI TU ,SA AFLE CAT MAI MULTA LUME.

S-a reactivat la PROTESTELE soroşiste #rezist şi Cioloş de la ONG-ul "Friends of Europe" finanțat de Soros, împreună cu soroşista Prună. Cioloş: "Legile justiţiei, masacrate în Parlament"

S-a reactivat şi progresistul Klemă şi-şi încalcă din nou statutul de Ambasador. Klemm: Slăbirea legislației care permite să aveți un sistem judiciar independent poate expune România la amenințări de peste hotare, inclusiv din partea Rusiei

Directorul, SEX cu profa de matematică în şcoală. Elevii au filmat pe ascuns. VIDEO XXX

SEX TAPE made in Romania: 4 vedete autohtone FILMATE făcând perversităţi VIDEO

Cum a impulsionat Gheorghe Funar industria IT la Cluj. Naționalismul catalogat de progresişti "sălbatic" al "primarului tricolor" a produs, în timp, la Cluj-Napoca un efect BENEFIC neașteptat de progresişti

Marius Turc: "VIDEO Cum arată adevărata fericire la țară. Cei șase copii de la școala din munți și locul pe care iarna l-a transformat în tărâm de poveste"

Preşedintele SUA, Donald Trump îşi bate joc cu mult umor de mișcarea soroşistă #rezist. Donald Trump "Oh, aceşti rezistenți care rezistă. Hillary "a rezistat" şi a pierdut la scor", aluzie la faptul că Hillary s-a prăbuşit la propriu în "rezistența ei"

CASTIGATOR iUmor 2017: Surpriză uriaşă în finala iUmor de duminică, 10 decembrie. Aplauze în picioare! VIDEO

Parlamentul polonez adoptă reforme ale sistemului judiciar, în pofida avertismentelor isterice ale federalistei şi progresistei UE. E absolut necesară protejarea Justiției de infiltrarea şi controlarea ei de către Rețeaua Progresistă.

Prezentatoare TV în sânii goi, după ce a fost trădată de rochie în direct VIDEO

ORGIE în toaleta unui club din România. Totul a fost filmat cu un telefon mobil. VIDEO

TOP 10 cele mai bune ACTRIŢE PORNO din istorie. Sau cum sunt manipulați tinerii de mici FOTO

Ce este de fapt Metoda Monte Carlo (Monte Carlo Tree Search - MCTS) de simulare şi de decizie, utilizată de inteligența artificială Alpha Zero de la Google care a devenit campion mondial la şah

Protest spontan la Casa de Pensii. Ce revendicări au salariații

Cum fac SEX rusoaicele, nemţoaicele sau italiencele. Clipul care a făcut senzaţie pe net VIDEO

VACCINAREA CU FORȚA. Filipine a anunțat că se pregătește pentru "SCENARIUL CEL MAI GROAZNIC" după s-a descoperit că Vaccinul Firmei Sanofi împotriva Febrei Dengue aplicat OBLIGATORIU în școli pe 730.000 de copii, AGRAVEAZĂ BOALA în loc s-o vindece

Progresiştii şi Slugile progresiştilor nu s-au lăsat până nu au băgat Buletinele cu Cip. Toţi românii vor avea cărţi electronice de identitate. Legea a trecut de Senat

Adevărul.ro "Cum au sfârșit liderii-simbol ai Mișcării Legionare: ștrangulați, împușcați sau în sărăcie și anonimat"

Fluierul.ro a avut încă o dată DREPTATE. Federaliștii progresiști din UE nici măcar nu se mai ascund. Martin Schulz vrea înființarea "Statelor Unite ale Europei" în termen de 8 ani. Fluierul.ro face un apel la toți românii să apere statul național român

Noaptea minții. Alina Mungiu Pippidi finanțata lui SOROS cu SUTE DE MII DE EURO ne spune cu tupeu bolșevic că cine NU E CU SOROS e plătit de Ruși. PIPPIDI, chiar ți-ai pierdut şi ultima picătură de bun simț de ai ajuns să scoți asemenea minciuni ORDINARE?

Presa internațională scrie despre protestele din România

Istoria catastrofei feroviare uriașe care a lovit Brăila. Explozia unui tren cu muniție atacat de localnici a ucis 350 de oameni și a distrus un cartier întreg

Franța cere rechemerea unor formule de lapte praf exportate de Lactalis, inclusiv către România

Traian Basescu: Presedintele Iohannis va trimite legile justitiei la Comisia de la Venetia inainte de a le respinge sau promulga

Autoritățile franceze au decis să retragă lapte praf Lactalis și alte produse pentru bebeluși, inclusiv unele destinate exportului în România

Alexandru Arşinel, de pe patul de spital: "Un mic accident şi iată-mă în spital"

Germania: Orice actiuni antisemite sunt un atac asupra tuturor, afirma ministrul justitiei dupa ce au fost arse steagurile ale Israelului in Berlin

Peste 200 de turiști au fost blocați din cauza poleiului în localitatea ieșeană Hadâmbu

O fostă majoretă a făcut SEX cu un elev de 15 ani! Filmul XXX a ajuns pe INTERNET. VIDEO

RIP | 2017 - anul în care formatul MP3 este oficial declarat...mort

Cât de puțin se pricep românii la vinuri. "Noi am avut această cultură, dar a fost distrusă în cinci decenii de comunism"

Opoziția din Venezuela nu are dreptul să participe la alegerile prezidențiale din 2018, anunță Nicolas Maduro

Un an de la alegeri: sute de mii de oameni în stradă, guvern răsturnat și salarii mărite doar pentru parlamentari

Aceste animale au puteri tămăduitoare. La ce ajută hibernarea urşilor şi la ce sunt imune cârtiţele

Iași: Peste 230 de pelerini au rămas blocați în localitatea Hadâmbu, din cauza poleiului

Cum se prepară dulceața de mentă și care sunt beneficiile preparatului pentru sănătate

Cum se prepară o pastramă autentică de capră, după o rețetă străveche din nordul Mehedințiului

CASTIGATOR "iUMOR" 2017: Cine a câştigat marele premiu de 20.000 de Euro

Au făcut sex în restaurantul plin de oameni. Ce a făcut ospătăriţa când i-a văzut VIDEO XXX

Băsescu, despre prezența liderilor opoziției la proteste: Participă pe post de circari. A fost greșeala celor care protestează că s-au înhăitat cu politicienii în piață

Cum prezintă progresiştii-soroşişti de la HotNews că va fi afectată "independența justiției". Dacă nu ești atent să vezi în ce hal te manipulează mai, mai că îți vine să-i crezi...

Traian Basescu: Cei care vorbesc de alegeri anticipate sunt copii

Utile:5 sfaturi de baza pentru ingrijirea parului;Ce durere dispare cu ghimbir?;Cand anunta durerea de spate o problema grava de sanatate

FT: Rezultate promițătoare ale testelor clinice privind un nou tratament anticancer

Rețeta specială a delicioșilor caltaboși moldovenești. Ingredientele care-i deosebesc de preparatele din alte regiuni

Rusia condamnă declarațiile ministrului francez de Externe în privința situației din Siria

Mii de susținători ai lui Mihail Saakașvili au protestat în centrul Kievului împotriva președintelui ucrainean

MANIPULAREA PRIN SEX. IMAGINI EXPLICITE! Mădălina GHENEA, GOALĂ PUȘCĂ în SCENE de SEX SĂLBATIC in serialul "Familia Borgia - Adevar si Frica" | VIDEO 18+

Casa Albă îi acuză pe palestinieni că refuză dialogul

Poluare radioactivă: Rusia evocă ipoteza distrugerii unui satelit drept posibilă cauză a poluării

​Bancul zilei: Doi betivi

Peste 1.000 de oameni au protestat la Timisoara: Craciun fara hoti!

Faze tari:Cum arata masina viitorului, in viziunea unui roman: merge cu aer comprimat, n-are cutie de viteze si nici suspensii;Previziunile autorilor SF care au devenit realitate;Animale despre care nu stiai ca sunt veninoase

DEMISIA. Iohannis: "Mi s-a propus să fiu membru" în organizația condusă de un Bilderberg și finanțată de Soros. "Sunt bucuros să spun că-mi doresc acest lucru"

Un satelit european a detectat o pată de petrol ce ar putea proveni de la avionul EgyptAir prăbușit (ESA)

CITATUL ZILEI

TOPUL celor mai bine plătiți angajați ai ministerelor în anul 2018. Cine sunt bugetarii care primesc peste 10.000 de lei net pe lună

Exerciții militare comune între Tokyo, Washington și Seul

Ce face o femeie cu mâna în chiloți, în metrou, te lasă perplex | VIDEO INTERZIS MINORILOR

Taximetriștii amenință că vor ieși la proteste pentru stoparea transporturilor ilegale de pasageri

Presa internationala: Mii de romani au protestat in strada impotriva modificarii legilor justitiei

Apusul monarhiilor la răsăritul Europei

Zece lucruri bizare despre amazoane. Cât de temute erau cele mai faimoase triburi de femei războinice din lumea antică

Locuințele preistorice spectaculoase ascunse în cotloanele Munților Buzăului. Au fost folosite înainte de creștinism

Brexit: Theresa May anunță "un nou sentiment de optimism" în negocieri

NUMERE LOTO 10 DECEMBRIE: Report la Loto 6 din 49 şi JOKER. REZULTATE pe categorii

CM Handbal (f): Danemarca si Suedia s-au calificat in sferturile Campionatului Mondial de handbal feminin

Qatarul cumpără avioane de luptă din Marea Britanie în valoare de 6,8 miliarde de euro

Președintele Egiptului și liderul Autorității Palestiniene vor discuta despre situația Ierusalimului

Castigatorii Premiului Nobel pentru Pace avertizeaza ca ne aflam sub amenintarea unui conflict nuclear cu Coreea de Nord

Mașină lovită de tren. Șoferul avea o alcoolemie de 0,72 mg/l alcool în aerul expirat

Mașină condusă de un minor, găsită într-un canal cu apă, după ce pasagerii și șoferul au fugit

Suedia și Danermarca s-au calificat între cele mai bune 8 naționale la Campionatul Mondial. Isabelle Gullden: "A fost puțin mai ușor decât ne-am așteptat". "Bella" ar semna imediat pentru o finală Suedia - România

Brexit: Londra nu își va plăti factura în absența unui acord comercial (ministru)

Tăriceanu: Nimeni nu a discutat în arcul guvernamental despre suspendarea președintelui Iohannis

Coreea de Sud, SUA și Japonia desfășoară exerciții militare antirachetă

Ana Maria Calita, primul mesaj pe Facebook după câştigarea iUmor 2017

Zeci de milioane de euro pentru mai multe proiecte de dezvoltare, inclusiv pentru Drumul Apusenilor

Ungaria: Consultarea "antiimigranți" reprezintă un succes, potrivit guvernului de la Budapesta

DOCUMENTAR: In Memoriam Szobi Cseh - 75 de ani de la nașterea celebrului actor și cascador

Trucuri pentru a scăpa de gheața depusă pe parbriz în timpul iernii. Cum poate ajuta nisipul pentru pisici

Varza murată, singurul aliment care conține vitamina B12. Cum recomandă experții să fie consumată

ZILE NAȚIONALE: Burkina Faso

Ce înseamnă dacă te uiţi la ceas la 10.00 pe 10.10?

Coreea de Nord condamnă acțiunea "senilului" Donald Trump în ceea ce privește Ierusalimul

Hans Klemm: Slăbirea legislaţiei poate expune România la ameninţări, inclusiv din partea Rusiei

Benjamin Netanyahu: Palestinienii trebuie să înfrunte realitatea

Ce i-a făcut o blondă din Suceava iubitului ei. Clipul a devenit VIRAL. VIDEO

EFEMERIDE ASTRONOMICE - 11 decembrie

Scrimă: Ana-Maria Popescu a câștigat Grand Prix-ul de spadă de la Doha

FC Botoșani - FCSB, scor 0-3, în etapa a 21-a din Liga 1

HOROSCOP Mariana Cojocaru. Ce ne prevăd astrele până la sfârşitul anului VIDEO

Autoturism căzut într-un canal de alimentare cu apă din Reghin

NYT | Stilul lui Donald Trump: Lupta permanentă pentru a-și impune ideile. Uneori transmite mesaje prin Twitter din pat, spun consilierii

IOHANNIS SI CIOLOS DE CAND LUATI VOI HOTARARI IMPOTRIVA CONSTITUTIEI SI A POPORULUI ROMAN? INSCOP: 80,2% dintre români nu sunt de acord ca refugiații să se stabilească în România

Franta interzice telefoanele mobile in scoli din 2018

Decizia instanţei supreme privind reprimirea Cameliei Bogdan în magistratură, aşteptată luni

Marile evenimente ale veacului XX - pe intelesul copiilor

Imagini cu regele Mihai I, în perioada 2008-2014

Studiu: Rasa umană s-ar afla la limita capacităţilor sale şi va intra, probabil, în declin

Autoritatile franceze au decis sa retraga lapte praf Lactalis si alte produse pentru bebelusi, inclusiv unele destinate exportului in Romania

Acuzată de moartea unei fetițe de cinci ani, doctorița Georgeta Călinescu a fost condamnată, definitiv, la închisoare

Parlamentul se reunește astăzi în ședință solemnă comună pentru comemorarea Regelui Mihai; vor lua parte și președintele Iohannis, principesa Margareta și Patriarhul Daniel

De ce riscăm să ne îngrășăm foarte tare iarna. "Când începe să ne îngrijoreze, recurgem imediat la diete drastice"

Taximetriştii ameninţă cu proteste pentru stoparea transporturilor ilegale de pasageri

Accident cu trei victime, dintre care una inconștientă, după coliziunea între un tir și două autoturisme pe A1

Handbal: Suedia și Danermarca s-au calificat între cele mai bune 8 naționale la Campionatul Mondial

Agenția Germană de Informații trage un semnal de alarmă privind spionajul pe Linkedin venit din China

SUA: Incendiul din California se îndreaptă către așezările pitorești din zona de coastă

Peste 300 de zboruri au fost anulate pe aeroportul din Frankfurt, din cauza zăpezii și a gheții

Instanta suprema decide luni daca fosta judecatoare Camelia Bogdan va fi reprimita in magistratura

Legile justiției | Comisia condusă de Florin Iordache își reia lucrările. Ce proiect intră luni în dezbatere

Macron îl îndeamnă pe Netanyahu să facă "gesturi curajoase" pentru pacea israeliano-palestiniană

Consultare naţională pe tema migraţiei, în Ungaria. Maghiarii au spus NU cotelor obligatorii

Ciudățenii și în Polonia. Beata Szydlo, o conservatoare convinsă, și-a depus demisia din funcția de prim-ministru al Poloniei. A apărut Cenușiul Polonez un fost bancher, care după modelul Tudose-Grindeanu-Stolojan-Isărescu preia funcția de prim-ministru

SĂRBĂTORI RELIGIOASE - 11 decembrie

AMESTEC NERUȘINAT ÎN POLITICA INTERNĂ. Klemm dorește ca multinaționalele străine să-și poată sifona profiturile în continuare. Klemm dupa intalnirea cu Dragnea: Parteneriatului SUA - Romania ar putea fi afectat de noile masuri economice anuntate

Complexul FCSB. Vicecampioana respiră după 3-0 cu FC Botoșani, meci în care a pierdut doi fotbaliști importanți

Nr. de articole la aceasta sectiune: 3041, afisate in 26 pagini.