O Nouă Manipulare Progresistă: "Transgen din naștere? Identitatea de gen, din nou sub lupa științei" Ìn realitate aşa zisa "Identitate de Gen" SUB LUPA MANIPULĂRII

Nota Redacției

Să fie clar pentru oricine : sexul e determinat de prezența sau absența cromozomului Y

Combinația X Y înseamnă Băiat

Combinația X X înseamnă Fată

Există într-adevăr cazuri biologice defecte de tipul XXY sau XXX etc, dar acestea sun FOARTE RARE

Restul sunt poveștile și minciunile Rețelei Progresiste. Ce e mai grav e că uneori aceste minciuni şi manipulări sunt prezentate ca "studii ştiințifice"

Manipulare

Un consorțiu format din cinci institute de cercetare din Europa și Statele Unite studiază genomul, setul complet de ADN al unei persoane, pentru a găsi indicii cu privire la faptul dacă persoanele transgen se nasc astfel. Membrii consorțiului sunt Universitatea Vanderbilt Medical Center (Tennessee, SUA), Universitatea George Washington, Spitalul de Copii din Boston, Universitatea Vrije din Amsterdam și Institutul FIMABIS din Malaga, Spania.

Două decenii de cercetare a creierului au oferit indicii privind o origine biologică a faptului de a fi transgen, dar nu concluzii incontestabile, amintește agenția britanică de presă.

Acum, oamenii de știință din consorțiu, sub conducerea dnei Lea Davis, profesor asistent de medicină la Vanderbilt Genetics Institute, din Nashville, SUA, s-au angajat în ceea ce ei numesc cel mai mare studiu de acest gen, căutând o componentă genetică pentru a explica de ce oamenii cărora li s-a atribuit un sex la naștere se identifică atât de persistent cu celălalt, adesea foarte devreme în copilărie.

Cercetătorii au extras ADN din probele de sânge a 10.000 de oameni, dintre care 3.000 transgen (identitate de gen diferită față de sexul biologic) și restul non-transgen sau cisgen (identitatea de gen corespunde cu sexul biologic). Proiectul așteaptă acordarea unei tranșe de finanțare pentru a începe următoarea fază: testarea a aproximativ 3 milioane de markeri, sau variații, în genomul tuturor probelor.

Prin cunoașterea variațiilor pe care le au în comun persoanele transgen și compararea acelor modele cu cele ale subiecților cisgen din studiu, cercetătorii ar putea să înțeleagă ce rol joacă genomul în identitatea de gen.

Cercetările pentru găsirea unor fundamente biologice capătă o nouă relevanță, în condițiile în care în arena politică americană se duce o luptă pentru drepturile transgen.

Una dintre primele măsuri ale noii administrații Trump a fost de a revoca reglementările din școlile publice, instituite în timpul președinției Obama, de a le permite elevilor transgen să folosească toalete de alegere. Săptămâna trecută, președintele Trump a anunțat pe Twitter că intenționează să interzică persoanelor transgen să servească în armată.

Deputații din Texas dezbat un proiect de lege referitor la utilizarea toaletelor publice în funcție de sexul indicat pe certificatul de naștere. Carolina de Nord a abrogat în luna martie o lege similară după un boicot la nivel național ce a costat statul sute de milioane de dolari din afaceri pierdute.

În prezent, singura modalitate de a determina dacă oamenii sunt transgen este ca ei să se identifice ca atare. În timp ce activiștii pentru drepturile civile susțin că acest lucru ar trebui să fie suficient, oamenii de știință fac cercetări în laborator.

Această nouă inițiativă de cercetare a supărat unele persoane transgen. Dacă va fi găsită ''o cauză'', aceasta va duce la propunerea unui ''tratament", care ar putea să deschidă ușa așa-numitelor terapii reparative similare celor care încearcă să-i transforme pe homosexuali în heterosexuali, spun apărătorii drepturilor civile. Alții și-au exprimat îngrijorarea cu privire la drepturile celor care se pot identifica drept trans, dar le lipsește "dovada'' biologică.

Davis a subliniat că studiul ei nu dorește să producă un test genetic pentru persoanele transgen și nici nu ar putea face acest lucru. În schimb, a spus ea, speră că datele vor duce la o mai bună îngrijire pentru persoanele transgen, care se confruntă cu disparități mari de sănătate comparativ cu populația generală.

O treime dintre persoanele transgen au raportat o experiență medicală negativă în anul precedent, cum ar fi hărțuirea verbală, refuzul tratamentului sau necesitatea de a-i învăța pe medici despre îngrijirea persoanelor transgen, potrivit unui amplu sondaj ce a implicat aproape 28.000 de persoane, publicat anul trecut de Centrul național pentru egalitatea transgen.

Aproximativ 40% au încercat să se sinucidă, de aproape nouă ori rata pentru populația generală.

"Putem folosi aceste informații pentru a ajuta la instruirea medicilor și asistentelor medicale pentru a oferi o mai bună îngrijire pacienților trans și de asemenea pentru a contribui la completarea legislației cu privire la egalitatea în drepturi", a spus Davis.

Cercetătorii implicați în noul studiu au solicitat o subvenție din partea Institutului Național de Sănătate din Statele Unite și explorează alte surse de finanțare care să furnizeze suma de 1 milion de dolari necesari pentru finalizarea genotipului, care se așteaptă să dureze până la un an și jumătate.

Până în prezent, cea mai mare parte a cercetării cu privire la originile faptului de a fi transgen s-a axat pe creier. Neurologii au descoperit indicii în structura creierului și în activitatea persoanelor transgen care le disting de subiecții cisgen.

Un studiu efectuat în 1995 a fost condus de neurobiologul olandez Dick Swaab, care a fost printre primii oameni de știință care au descoperit diferențele structurale dintre creierul bărbaților și cel al femeilor. Examinând țesutul cerebral postmortem al unor subiecți transgen, el a descoperit că transsexualii bărbați-femei au grupuri de celule, sau nuclee, care seamănă mai mult cu cele ale creierului unei femei tipice și viceversa.

Activitatea lui Swaab asupra eșantioanelor postmortem s-a bazat doar pe 12 creiere transgen pentru a căror colectare i-au trebuit 25 de ani. Dar munca lui a dat naștere unui nou domeniu de cercetare care astăzi este explorat cu tehnologie avansată de scanare a creierului voluntarilor transgen în viață.

Printre liderii cercetării asupra creierului se numără Ivanka Savic, profesor de neurologie de la Institutul Karolinska din Suedia și profesor invitat la Universitatea California din Los Angeles.

Studiile sale sugerează că bărbații transgen au o conexiune slabă între cele două zone ale creierului care procesează percepția de sine și a propriului trup. Savic a spus că aceste conexiuni par să se îmbunătățească după ce persoana primește tratament cu înlocuire hormonală. Însă nu poate încă trage concluzia că oamenii se nasc transgen. ''Eu cred asta, dar trebuie să o dovedesc'', a spus Savic.

Un număr de alți cercetători, inclusiv geneticieni și neurologi, presupun și ei existența unei componente biologice, care este și ea influențată de creștere.

Dar Paul McHugh, profesor universitar de psihiatrie la Johns Hopkins School of Medicine (Statele Unite), s-a impus ca una dintre principalele voci care combat ipoteza "născut-așa". El încurajează terapia psihiatrică pentru persoanele transgen, în special pentru copii, astfel încât să accepte sexul atribuit la naștere.

McHugh a câștigat susținători în rândul conservatorilor din societate, care au numit persoanele transgen ''contrafăcute".

Anul trecut, el a fost coautor al unei recenzii despre literatura științifică pe această temă, publicată în revista The New Atlantis, ce afirmă că nu există dovezi suficiente care să sugereze că orientarea sexuală și identitatea de gen sunt determinate biologic. Articolul a atras critici din partea a aproape 600 de cadre universitare și clinicieni, care l-au numit înșelător.

Dar McHugh a declarat pentru Reuters că nu a fost ''impresionat'' de criticii săi și a spus că se îndoiește că cercetările suplimentare vor dezvălui o cauză biologică. ''Dacă ar fi fost evident, ar fi găsit-o cu mult timp în urmă'', a conchis el.

În timp ce președintele american, Donald Trump, a făcut să reînvie conflictul dintre valorile conservatoare și liberale în Statele Unite pe tema transgenerității, geneticienii se concentrează pe o cercetare majoră pentru a înțelege secretele identității de gen, scrie joi Reuters.

(Agerpres)

• hai ,treziti-va...orice e OBLIGATORIU e spre MOARTEA ta....   antisistem   2017-08-11 - 10:48

Sa nu uitam :Protest antivaccin OBLIGATORIU duminica 13.08.2017 la ora 15 in Piata Victoriei (Muzeul Antipa).....POTI SA ANUNTI FLUIERULE SI TU ,SA AFLE CAT MAI MULTA LUME.

SEX TAPE made in Romania: 4 vedete autohtone FILMATE făcând perversităţi VIDEO

Directorul, SEX cu profa de matematică în şcoală. Elevii au filmat pe ascuns. VIDEO XXX

Presa n diagonală: Nu vă atingeți de bogați, Măsuri șoc...: presa franceză e divizată după alocuțiunea lui Macron

Norvegia a surclasat Olanda. Cum se poate dezumfla de tot Ungaria înaintea partidei cu România. Toate CALCULELE tricolorelor înaintea unui meci istoric. Cel mai important lucru, naționala își are soarta în propriile mâini!

TOP 10 cele mai bune ACTRIŢE PORNO din istorie. Sau cum sunt manipulați tinerii de mici FOTO

Horoscopul zilei pentru MIERCURI 12 DECEMBRIE 2018. Gata, Mercur e în Săgetător!

Atac armat la Strasbourg: Este al treilea incident din acest an în Franța clasificat oficial drept act terorist

MAE: Pnă n acest moment, nu sunt confirmate victime de cetățenie romnă la Strasbourg

A venit primăvara pe Anfield! Salah o duce pe Liverpool în optimile Ligii Campionilor după un meci interzis cardiacilor

Atac armat la Strasbourg: Adunarea Națională a Franței își exprimă solidaritatea cu victimele

MAE: Până în prezent nu sunt confirmate victime de cetățenie română în urma atacului din Strasbourg

Canada: Directorul financiar Huawei, Meng Wanzhou, eliberată pe cauțiune

ORGIE în toaleta unui club din România. Totul a fost filmat cu un telefon mobil. VIDEO

Atac armat la Strasbourg: Președintele Macron s-a alăturat celulei de criză de la sediul Ministerului de Interne

​Caru' cu vedete: ​Primele imagini cu Carmen Minune nsărcinată; James Bond sufera de alcoolism cronic. Cum s-a ajuns la asta; Mel B a ajuns de urgență la spital cu coastele rupte! Operația a durat 3 ore

MAE: Până în acest moment nu sunt confirmate victime de cetățenie română în urma atentatului de la Strasbourg

Brexit: Ce poate spera May să obțină n incursiunea ei pe continent?

LIVE BLOG Liga Campionilor | Liverpool - Napoli 1-0. Alisson l-a salvat pe Klopp în prelungiri. Tottenham a remizat pe Camp Nou și a trimis Inter în Europa League. Rezultatele de marți + echipele calificate/eliminate

Atac armat la Strasbourg: Theresa May se declară 'șocată'

Atac armat la Strasbourg: Franța trece la nivelul 'urgență atentat' (ministrul Castaner)

LIVE BLOG Liga Campionilor | Liverpool - Napoli 1-0. Alisson l-a salvat pe Klopp în prelungiri. Tottenham a remizat pe Camp Nou și a trimis Inter în Europa League. Echipele calificate/eliminate

​Politic show: ​PSD cere majorarea pensiilor speciale ale foștilor parlamentari; Nențelegeri n coaliția de la guvernare, din cauza ordonanțelor privind Codurile penale; CTP: Alianța Vestului nu va mai fi a Vestului, iar Dragnea o va bloca

Lucian Bute, ANUNŢ FABULOS din CANADA. Fericire maximă pentru fostul campion mondial FOTO

Schimb de focuri la Strasbourg: Președintele Emmanuel Macron îl trimite la fața locului pe ministrul de interne

Educatie pozitiva: Cand disciplina se face cu dragoste

Atac armat la Strasbourg: Eurodeputați romni blocați n Parlamentul European din cauza atacului armat

Eurodeputați români, blocați în Parlamentul European din cauza atacului armat din Strasbourg

Atac armat la Strasbourg: Sesiunea plenară a PE va continua restul săptămânii (Tajani)

Champions League: Liverpool și Tottenham, calificate n optimi, Borussia Dortmund cștigă grupa (Rezultatele serii)

CE Handbal (f): Norvegia spulberă Olanda, scor 29-16, revine n cursa pentru semifinale, nsă depinde de jocul rezultatelor

LEGEA PENSIILOR a fost votată în Comisia de Muncă. Ce se întâmplă cu punctul de pensie şi vârsta de pensionare

LIVERPOOL - NAPOLI 1-0 în Champions League. "Cormoranii" merg în optimile de finală!

Theresa May s-a declarat șocată de atacul de la Strasbourg

LIVE BLOG Liga Campionilor | Liverpool - Napoli 1-0. Alisson l-a salvat pe Klopp în prelungiri. Tottenham a trimis Inter în Europa League. Rezultatele de marți + echipele calificate/eliminate

Viorica Dăncilă, după atacul armat de la Strasbourg: Gândurile mele se îndreaptă către victime și familiile lor

Septuagenari arestați la bordul unui vas de croazieră pentru trafic de droguri

CHAMPIONS LEAGUE. Rezultatele şi marcatorii meciurilor de MARŢI

Tenis: Simona Halep - Sper ca într-o zi să câștig și un titlu de Grand Slam la dublu mixt

Cele mai crude semne ale zodiacului. Ai grijă cum te porţi cu ele

Atac armat la Strasbourg: Președintele CE, Jean-Claude Juncker, condamnă atacul

VIDEO India se pregătește pentru una dintre cele mai scumpe nunți din lume

LIVE BLOG Liga Campionilor | Liverpool - Napoli se joacă ACUM. Final tensionat pe Anfield. PSG se impune pe "Marakana". Barcelona - Tottenham 1-1. Rezultatele complete și echipele calificate/eliminate

Simona Halep și Marius Copil, desemnați cei mai buni jucători de tenis ai României în 2018

Faze tari: Romn oprit de poliție pentru că mergea noaptea cu un televizor n brațe. Reacția lui; Bărbatul ăsta trăiește luni de zile numai cu aer și lumină; Un adolescent virgin a cștigat un bilet la un festival de sex folosind cardul tatălui său

Utile: Ce afecțiuni grave pot anunța transpirațiile nocturne; Poftă de dulce? Iată ce ți transmite organismul; Bicarbonatul de sodiu - efecte negative asupra organismului

Cum fac SEX rusoaicele, nemţoaicele sau italiencele. Clipul care a făcut senzaţie pe net VIDEO

BREAKING: Incident armat în orașul francez Strasbourg, în apropierea Târgului de Crăciun: Cel puțin un mort și șase răniți | VIDEO

Şedinţă la guvern pentru adoptarea monedei euro

LIVE BLOG Liga Campionilor | Liverpool - Napoli se joacă ACUM. S-a deschis scorul în PSG - Steaua Roșie. Gol de senzație pe Camp Nou. Inter - PSV 0-1. Rezultatele complete și echipele calificate/eliminate

Europarlamentari români, blocaţi în sediul Parlamentului European din Strasbourg din cauza atacului armat

VIDEO Imagini uluitoare filmate in timpul examenului auto. Politistul ii pune sa opreasca pe interzis, iar un elev sare la bataie

Stirile ProTV: ​Ucrainenii și abandonează rablele n Romnia. Cum cștigă mii de euro din această afacere

ROMÂNIA - SPANIA LIVE VIDEO ONLINE STREAMING TVR HD: meci crucial la CE de handbal feminin

Suceava: Grădiniță cu focar de meningită, amendată de DSP pentru supraaglomerare

Dilema: Cat costa o pereche de parinti?

Anamaria Prodan, acuzată că şi-a ajutat fiica să ajungă pe podiumul de modă de la Milano. Reacţie VIOLENTĂ

Misterul literei X din palma ta. Afla ce semnifica

Canotajul și-a prezentat colecția de campioni 2018. Ionela Livia Cozmiuc și Gianina Elena Beleagă - sportivele anului

Salată de pui cu maioneză

Corporate report: Tesla preia fabrici abandonate și le repopulează. Panasonic transferă cartierul general european de la Londra la Amsterdam. Volkswagen și apără președintele

Bărbia dublă te dezavantajează? Iată 7 exerciţii pentru a scăpa de ea

Ambros Martin a intrat în focurile "finalei" cu Ungaria: "Nu ne gândim la Paris, ci doar la jocul cu Ungaria. Trebuie să facem o treabă foarte bună pentru a câștiga". Gândurile selecționerului după meciul cu Spania

32 de persoane, dintre care 22 de copii, evacuate din cauza unui incendiu la un bloc în Bucecea, Botoşani

Cozonac pufos: Retete de cozonaci gustosi pentru Craciun

Bătaie la un liceu din Capitală, din cauza geloziei. Un băiat a ajuns la spital în stare gravă

Franța: 'Schimb de focuri în centrul Strasbourgului', primăria îndeamnă locuitorii să rămână acasă

Daniela Crudu suferă de o BOALĂ TERIBILĂ. Ce a ajuns să facă ZI DE ZI

Cum să faci sex de 8 ori pe săptămână

LIVE BLOG Liga Campionilor | Liverpool - Napoli se joacă ACUM. Gafă uriașă pe Anfield. Neymar a înscris pe "Marakana". Inter - PSV 0-1. Rezultatele complete și echipele calificate/eliminate

Sorin Ovidiu Vintu: Escrocii de Elan Schwartzenberg, Cozmin Gusa si Maricel Pacurariu nu au detinut niciodata Realitatea / Replica lui Schwartzenberg: Sper sa moara acasa

Marius Copil, între superlativele anului 2018 în tenisul masculin. La ce categorie a prins Top 5-ul arădeanul

Avertisment de la seismologi: Pregătiţi-vă de un mare cutremur!

LIVE BLOG | Spania - România 25-27. Vamos! Suntem la un punct de semifinale. Neagu&Co s-au impus după un început dificil

VICTORIE: România - Spania, 27-25 la Campionatul European de handbal

​DOCUMENT Romnia PFA: Lipsa de joburi i-au mpins pe romni să lucreze pe cont propriu

LIVE BLOG Liga Campionilor | Galatasaray - FC Porto și Schalke - Lokomotiv Moscova se joacă ACUM! S-a deschis scorul în Turcia. Luptă la "baionetă" în Grupa C: Napoli, PSG și LIverpool își joacă sezonul european!

Senate Chairman: Coalition Did Not Discuss Criminal Codes Decree

Companiile chineze amenință să pedepsească angajații prinși cu produse Apple

SELFIE între SÂNI. Imagini sexy cu tinere care s-au fotografiat singure cu bustul la vedere FOTO

Spaniolii de la AS, cuvinte uriașe pentru naționala României: "Bestia se trezise". Ce scrie presa din Spania, după ce ibericii au visat o repriză

Primăria Capitalei demarează programul de finanţare pentru 200 de startup-uri. Granturi de câte 50.000 de euro

Elisabeta Lipă despre situația sportului romnesc: Suntem ca un copil cu părinții divorțați, avem nevoie de finanțare la 1 ianuarie 2019

Donald Tusk a avut discuții "sincere" cu Theresa May, dar nu știe cum UE poate ajuta Marea Britanie

12 DECEMBRIE. Semnificaţia spirituală a PORTALULUI 12.12. Meditaţie specială pentru această zi

Zeci de persoane, evacuate din cauza unui incendiu care a izbucnit într-un bloc din Botoșani

LIVE BLOG Liga Campionilor | Liverpool - Napoli se joacă ACUM. S-a deschis scorul în PSG - Steaua Roșie. Gol de senzație pe Camp Nou. Rezultatele complete și echipele calificate/eliminate

Botoșani: 32 de persoane, dintre care 22 de copii, evacuate din cauza unui incendiu la un bloc din Bucecea

Oradea își adună generațiile în bazin pentru un meci de polo caritabil

Doi cosmonauţi ruşi au ieşit în spaţiu pentru a inspecta orificiul descoperit pe Staţia Spaţială Internaţională

Ludovic Orban: PNL va depune până la sfârşitul acestei săptămâni moţiune de cenzură împotriva Guvernului Dăncilă

CĂLĂUZIRE ZILNICĂ Arhanghelul Mihail. Pe ZODII, pentru MIERCURI 12 DECEMBRIE 2018. Mesajul şi rugăciunea zilei pentru TINE!

O nouă asociere în România, după apariția Alianței Vestului: A fost anunțată Provincia Transilvania de Nord

Judecătoarea Camelia Bogdan: Noi nu mai avem sistem de drept în România

LIVE BLOG Liga Campionilor | Luptă la "baionetă" în Grupa C: Napoli, PSG și LIverpool își joacă sezonul european! Calculele hârtiei și programul zilei, cu Barcelona - Tottenham și Inter - PSV, de la 21:45, meciuri cu miză mare

LIVE BLOG Liga Campionilor | Liverpool - Napoli se joacă ACUM. PSG înfruntă Steaua Roșie pe "Marakana". Messi e rezervă cu Tottenham. Rezultatele complete și echipele calificate/eliminate

n Egipt, vestele galbene pot fi vndute doar cu acordul poliției

FERIȚI-VĂ DE ORICE INGINERII SOCIALE. Ce a schimbat neo-marximul 2.0 numit PROGRESISM față de marxismul clasic implementat de Lenin și Stalin. Popper a inventat și Soros a aplicat INGINERIA SOCIALĂ FRAGMENTARĂ în locul INGINERIEI SOCIALE CENTRALIZATE

EXCLUSIV | Omul "coborât" de pe coperta revistelor de fitness a decretat: "Cristiano Ronaldo poate să facă și 10.000 de abdomene pe zi, e vrăjeală!". Ce trebuie să faci pentru a arăta ca starul lui Juventus

Ministerul Finanțelor a atras marți 251,5 milioane de euro de la bănci, la un randament de 0,95% pe an

Romnii sunt ultimii n Europa n topul participării la cursuri de formare profesională. Cine e pe primul loc

Un consumator din Bucureşti a obţinut o reducere de aproape 39.000 de euro a sumei de rambursat, în urma negocierii cu banca

O femeie din Teleorman a abandonat doi bebeluși, în frig, pe stradă. Cine este mama acestora

Comisia pentru muncă a Camerei Deputaților, raport de admitere pentru Legea pensiilor

Un tânăr a fost mai bun decât Darren Cahill. Cine i-a suflat trofeul pentru 'antrenorul anului' în WTA mentorului Simonei Halep: "Nu am cuvinte și am și roșit!"

Topul orașelor europene cu cei mai mulți IT-iști. Pe ce loc se află Bucureștiul

Sebastian Ghiţă, noi dezvăluiri despre extrădarea lui Nicolae Popa: "Şi eu, şi Poliţia Română spunem adevărul"

(P) Săptămâna decisivă în Cupele Europene! Cine merge mai departe?

Constitutional Court Postpones Decision On Parliament-Public Ministry Protocol Judicial Conflict

ROMANIA SPANIA (ora 19:00) TVR LIVE STREAM ONLINE VIDEO CAMPIONATUL EUROPEAN HANDBAL FEMININ

Legea pensiilor. Opoziţia forţează creşterea pensiilor cu 70% de la 1 ianuarie 2019

Jamal Khashoggi, printre jurnaliștii desemnați "persoana anului 2018" de revista Time

DNA spune că nu a colaborat cu SRI în dosarul Belina. Serviciul ar fi oferit sprijin pentru Tel Drum

Deputaţii britanici supun la vot acordul pentru Brexit

Atac armat la Strasbourg: Emmanuel Macron a exprimat solidaritatea 'întregii națiuni' (mesaj pe Twitter)

VIDEO Romnia a selecționat membrii echipei naționale de FIFA: 4 gameri ne vor reprezenta n competiții internaționale

Anchetă la un cămin de vârstnici din Focșani. Angajații sunt acuzați că fac ceva SCANDALOS

Carmen Minune este gravidă. INCREDIBIL: cine este TATĂL COPILULUI

Gina Pistol s-a dat de gol! Mesaj de dor pentru Smiley FOTO

Nr. de articole la aceasta sectiune: 657, afisate in 6 pagini.