O Nouă Manipulare Progresistă: "Transgen din naștere? Identitatea de gen, din nou sub lupa științei" Ìn realitate aşa zisa "Identitate de Gen" SUB LUPA MANIPULĂRII

Nota Redacției

Să fie clar pentru oricine : sexul e determinat de prezența sau absența cromozomului Y

Combinația X Y înseamnă Băiat

Combinația X X înseamnă Fată

Există într-adevăr cazuri biologice defecte de tipul XXY sau XXX etc, dar acestea sun FOARTE RARE

Restul sunt poveștile și minciunile Rețelei Progresiste. Ce e mai grav e că uneori aceste minciuni şi manipulări sunt prezentate ca "studii ştiințifice"

Manipulare

Un consorțiu format din cinci institute de cercetare din Europa și Statele Unite studiază genomul, setul complet de ADN al unei persoane, pentru a găsi indicii cu privire la faptul dacă persoanele transgen se nasc astfel. Membrii consorțiului sunt Universitatea Vanderbilt Medical Center (Tennessee, SUA), Universitatea George Washington, Spitalul de Copii din Boston, Universitatea Vrije din Amsterdam și Institutul FIMABIS din Malaga, Spania.

Două decenii de cercetare a creierului au oferit indicii privind o origine biologică a faptului de a fi transgen, dar nu concluzii incontestabile, amintește agenția britanică de presă.

Acum, oamenii de știință din consorțiu, sub conducerea dnei Lea Davis, profesor asistent de medicină la Vanderbilt Genetics Institute, din Nashville, SUA, s-au angajat în ceea ce ei numesc cel mai mare studiu de acest gen, căutând o componentă genetică pentru a explica de ce oamenii cărora li s-a atribuit un sex la naștere se identifică atât de persistent cu celălalt, adesea foarte devreme în copilărie.

Cercetătorii au extras ADN din probele de sânge a 10.000 de oameni, dintre care 3.000 transgen (identitate de gen diferită față de sexul biologic) și restul non-transgen sau cisgen (identitatea de gen corespunde cu sexul biologic). Proiectul așteaptă acordarea unei tranșe de finanțare pentru a începe următoarea fază: testarea a aproximativ 3 milioane de markeri, sau variații, în genomul tuturor probelor.

Prin cunoașterea variațiilor pe care le au în comun persoanele transgen și compararea acelor modele cu cele ale subiecților cisgen din studiu, cercetătorii ar putea să înțeleagă ce rol joacă genomul în identitatea de gen.

Cercetările pentru găsirea unor fundamente biologice capătă o nouă relevanță, în condițiile în care în arena politică americană se duce o luptă pentru drepturile transgen.

Una dintre primele măsuri ale noii administrații Trump a fost de a revoca reglementările din școlile publice, instituite în timpul președinției Obama, de a le permite elevilor transgen să folosească toalete de alegere. Săptămâna trecută, președintele Trump a anunțat pe Twitter că intenționează să interzică persoanelor transgen să servească în armată.

Deputații din Texas dezbat un proiect de lege referitor la utilizarea toaletelor publice în funcție de sexul indicat pe certificatul de naștere. Carolina de Nord a abrogat în luna martie o lege similară după un boicot la nivel național ce a costat statul sute de milioane de dolari din afaceri pierdute.

În prezent, singura modalitate de a determina dacă oamenii sunt transgen este ca ei să se identifice ca atare. În timp ce activiștii pentru drepturile civile susțin că acest lucru ar trebui să fie suficient, oamenii de știință fac cercetări în laborator.

Această nouă inițiativă de cercetare a supărat unele persoane transgen. Dacă va fi găsită ''o cauză'', aceasta va duce la propunerea unui ''tratament", care ar putea să deschidă ușa așa-numitelor terapii reparative similare celor care încearcă să-i transforme pe homosexuali în heterosexuali, spun apărătorii drepturilor civile. Alții și-au exprimat îngrijorarea cu privire la drepturile celor care se pot identifica drept trans, dar le lipsește "dovada'' biologică.

Davis a subliniat că studiul ei nu dorește să producă un test genetic pentru persoanele transgen și nici nu ar putea face acest lucru. În schimb, a spus ea, speră că datele vor duce la o mai bună îngrijire pentru persoanele transgen, care se confruntă cu disparități mari de sănătate comparativ cu populația generală.

O treime dintre persoanele transgen au raportat o experiență medicală negativă în anul precedent, cum ar fi hărțuirea verbală, refuzul tratamentului sau necesitatea de a-i învăța pe medici despre îngrijirea persoanelor transgen, potrivit unui amplu sondaj ce a implicat aproape 28.000 de persoane, publicat anul trecut de Centrul național pentru egalitatea transgen.

Aproximativ 40% au încercat să se sinucidă, de aproape nouă ori rata pentru populația generală.

"Putem folosi aceste informații pentru a ajuta la instruirea medicilor și asistentelor medicale pentru a oferi o mai bună îngrijire pacienților trans și de asemenea pentru a contribui la completarea legislației cu privire la egalitatea în drepturi", a spus Davis.

Cercetătorii implicați în noul studiu au solicitat o subvenție din partea Institutului Național de Sănătate din Statele Unite și explorează alte surse de finanțare care să furnizeze suma de 1 milion de dolari necesari pentru finalizarea genotipului, care se așteaptă să dureze până la un an și jumătate.

Până în prezent, cea mai mare parte a cercetării cu privire la originile faptului de a fi transgen s-a axat pe creier. Neurologii au descoperit indicii în structura creierului și în activitatea persoanelor transgen care le disting de subiecții cisgen.

Un studiu efectuat în 1995 a fost condus de neurobiologul olandez Dick Swaab, care a fost printre primii oameni de știință care au descoperit diferențele structurale dintre creierul bărbaților și cel al femeilor. Examinând țesutul cerebral postmortem al unor subiecți transgen, el a descoperit că transsexualii bărbați-femei au grupuri de celule, sau nuclee, care seamănă mai mult cu cele ale creierului unei femei tipice și viceversa.

Activitatea lui Swaab asupra eșantioanelor postmortem s-a bazat doar pe 12 creiere transgen pentru a căror colectare i-au trebuit 25 de ani. Dar munca lui a dat naștere unui nou domeniu de cercetare care astăzi este explorat cu tehnologie avansată de scanare a creierului voluntarilor transgen în viață.

Printre liderii cercetării asupra creierului se numără Ivanka Savic, profesor de neurologie de la Institutul Karolinska din Suedia și profesor invitat la Universitatea California din Los Angeles.

Studiile sale sugerează că bărbații transgen au o conexiune slabă între cele două zone ale creierului care procesează percepția de sine și a propriului trup. Savic a spus că aceste conexiuni par să se îmbunătățească după ce persoana primește tratament cu înlocuire hormonală. Însă nu poate încă trage concluzia că oamenii se nasc transgen. ''Eu cred asta, dar trebuie să o dovedesc'', a spus Savic.

Un număr de alți cercetători, inclusiv geneticieni și neurologi, presupun și ei existența unei componente biologice, care este și ea influențată de creștere.

Dar Paul McHugh, profesor universitar de psihiatrie la Johns Hopkins School of Medicine (Statele Unite), s-a impus ca una dintre principalele voci care combat ipoteza "născut-așa". El încurajează terapia psihiatrică pentru persoanele transgen, în special pentru copii, astfel încât să accepte sexul atribuit la naștere.

McHugh a câștigat susținători în rândul conservatorilor din societate, care au numit persoanele transgen ''contrafăcute".

Anul trecut, el a fost coautor al unei recenzii despre literatura științifică pe această temă, publicată în revista The New Atlantis, ce afirmă că nu există dovezi suficiente care să sugereze că orientarea sexuală și identitatea de gen sunt determinate biologic. Articolul a atras critici din partea a aproape 600 de cadre universitare și clinicieni, care l-au numit înșelător.

Dar McHugh a declarat pentru Reuters că nu a fost ''impresionat'' de criticii săi și a spus că se îndoiește că cercetările suplimentare vor dezvălui o cauză biologică. ''Dacă ar fi fost evident, ar fi găsit-o cu mult timp în urmă'', a conchis el.

În timp ce președintele american, Donald Trump, a făcut să reînvie conflictul dintre valorile conservatoare și liberale în Statele Unite pe tema transgenerității, geneticienii se concentrează pe o cercetare majoră pentru a înțelege secretele identității de gen, scrie joi Reuters.

(Agerpres)

• hai ,treziti-va...orice e OBLIGATORIU e spre MOARTEA ta....   antisistem   2017-08-11 - 10:48

Sa nu uitam :Protest antivaccin OBLIGATORIU duminica 13.08.2017 la ora 15 in Piata Victoriei (Muzeul Antipa).....POTI SA ANUNTI FLUIERULE SI TU ,SA AFLE CAT MAI MULTA LUME.

Speculanții Internaționali vor să joace la bursă şi banii românilor strânşi pentru pensii...Reprezentanții fondurilor de pensii: Listările companiilor pe bursa românească s-ar face foarte greu fără fondurile de pensii

Spania e hotărâtă să preia controlul complet asupra Cataloniei

Ambasadorul Klemmă tras de urechi de Tăriceanu....Tăriceanu: Mă îngrijorează atitudinea unor ambasadori care au fetișuri și vorbesc numai de corupție

Directorul, SEX cu profa de matematică în şcoală. Elevii au filmat pe ascuns. VIDEO XXX

Cum a câştigat Steaua devenită FCSB 1 milion de euro într-o singură zi. Gigi Becali, reacţie INCREDIBILĂ după Hapoel Beer Sheva - Steaua 1-2 "A intrat un milion de euro în economia României!"

SEX TAPE made in Romania: 4 vedete autohtone FILMATE făcând perversităţi VIDEO

Descoperirea pe Lună a unor peșteri lungi de 50 de km trezește noi speranțe cu privire la posibilitățile omenirii de a coloniza Luna

Asigurare cu Forța chiar dacă n-ai ce mânca. Încă un mod neconstituțional de a băga bani gratis în buzunarele asiguratorilor privați. Constantinescu: Ne gândim ca persoana care plătește impozitul pentru locuință să prezinte dovada existenței poliței PAD

Preot, declaraţii despre femeile care au fost hărţuite sexual. "Dacă taci pentru ca să faci carieră înseamnă că ai consimţit"

Ieșiți din Pilonul II de Pensii și cereți-le șmecherilor să arate un contract ferm cu ce pensie vă dau. Mișa: Românul va decide dacă dorește să rămână la Pilonul II. Cei 2,5% pe care îi reține management-ul, un factor de dezechilibru

ORGIE în toaleta unui club din România. Totul a fost filmat cu un telefon mobil. VIDEO

O fostă majoretă a făcut SEX cu un elev de 15 ani! Filmul XXX a ajuns pe INTERNET. VIDEO

GRECIA. Progresistul internaționalist Tsipras și partidul său neobolșevic Syriza, majoritar în parlament, au dat o lege prin care, începând de la 15 ani fetițele se pot declara băieți și băieții fete, printr-o simplă declarație la primărie

După Iohannis propunerea de modificare a Constituției pentru a Defini Căsătoria ca Uniunea dintre un Bărbat şi o Femeie ține de Fanatismul Religios. Iohannis despre revizuirea Constituției: "Este greșit să mergem pe calea fanatismului religios" - VIDEO

Suntem zilnic EXPUȘI unui fenomen tot mai agresiv: 9 MILIOANE de oameni au murit într-un singur an

TOP 10 cele mai bune ACTRIŢE PORNO din istorie. Sau cum sunt manipulați tinerii de mici FOTO

Senatorul soroşist cu plete și barbă, Mihai Goțiu, îi cere explicații lui Liviu Pop pentru elevii dați afară de la ore pentru că aveau părul lung

Iași: Primul cinematograf de stat de după 1990 va fi inaugurat printr-o expoziție de fotografie și filme prezentate la Cannes

Oamenii lui SOROS din Parlamentul European au organizat Conferința lui Kovesi de la Bruxelles

SOROSIȘTII VOR SĂ CREZE "UN SPAȚIU SCHENGEN" AL ONG-URILOR LUI SOROS. Cum s-au coalizat cei mai activi luptători împotriva Ordonanței 13, după nouă luni de la protestele # rezist. "Creăm un spațiu Schengen al grupurilor civice"

Au făcut sex în restaurantul plin de oameni. Ce a făcut ospătăriţa când i-a văzut VIDEO XXX

Prognoza meteo: vine iarna grea peste România. Cât de frig se anunță și când lovește urgia, cum va fi în ianuarie

Cum fac SEX rusoaicele, nemţoaicele sau italiencele. Clipul care a făcut senzaţie pe net VIDEO

Putin despre arsenalele nucleare, sancțiunile americane, Trump, Catalonia și 'dublele standarde' ale UE

Eleve hărțuite sexual de profesori în școli de top. #MeToo scoate la lumină situații la SNSPA și la Colegiul "Mihai Viteazul"

Roboții unei companii japoneze fac aproape totul

Ungurii Catalonia Visează. Antal Arpad (UDMR): Nu sunt pentru independența Cataloniei, dar ne dorim modelul de autonomie al acesteia

Ce au voie să facă controlorii călătorilor prinși fără bilet. Când pot chema Poliția și când trebuie să-și ceară scuze

I-a pus la punct! Mesajul lui Darren Cahill pentru cei care contestă locul 1 mondial deținut de Simona Halep

Omul care a dus-o pe Simona Halep pe locul 1 mondial nu va fi alături de ea la Singapore. De ce lipsește Andrei Pavel din staff la Turneul Campioanelor

Nu există măriri salariale. Există doar trecerea contribuțiilor multinaționalelor pe spinarea angajaților. Liderul Sanitas: "Ministrul Mișa ne-a spus că nu sunt bani pentru Legea salarizării fără transferul contribuțiilor de la angajator la angajat"

Caru' cu vedete: Vedete din Romania care au fost hartuite sexual; Serban Huidu, acuzat ca isi terorizeaza chiriasii: Ne-a taiat curentul; Cat a fost darul la nunta lui Mutu. Suma uimitoare stransa de proaspetii insuratei.

Neymar, amendat cu un milion de euro pentru evaziune fiscală

Interlopii care au călcat în picioare trei italieni și o tânără au fost condamnați. Scenele de groază din centrul istoric

Cum s-a trăit în România în anii '70- '80? UNII VĂ MINT spunându-vă că s-a trăit permanent prost între anii 1965 - 1989.

FCSB într-un club select al echipelor din Europa. Toate rezultatele de aseară și clasamentele grupelor din Liga Europa

MANIPULAREA PRIN SEX. IMAGINI EXPLICITE! Mădălina GHENEA, GOALĂ PUȘCĂ în SCENE de SEX SĂLBATIC in serialul "Familia Borgia - Adevar si Frica" | VIDEO 18+

Genocidul ascuns: cum au "civilizat" europenii alte popoare, tăind mâini, penisuri și organizând măceluri

Subiectele zilei: De ce a scazut la 50% increderea in Biserica; Curs obligatoriu pentru studenti: cum sa nu mai furi ideile altora; Povestea dramatica a navei romanesti rapite de arabi. Cum au scapat marinarii din Egipt fugind sub o ploaie de gloante

Nervos că a băgat degeaba zeci de milioane de dolari în campania lui Hillary Clinton, SOROS a plătit un studiu ca să afle de ce muncitorii albi din America l-au votat pe Donald Trump președinte. Iată ce-a aflat....

Președintele Federației de Fotbal, acuzat de viol! Campania #metoo scoate la iveală adevăruri cutremurătoare!

In timp ce populația țării moare de foame, România stă pe zăcăminte de 666 de miliarde de euro aproape toate exploatate de firme străine care fac profituri de miliarde de euro. Munții nostri aur poartă, Noi cerşim din poartă-n poartă!

Summitul UE cere o anchetă riguroasă a asasinatului jurnalistei malteze Daphne Caruana Galizia

Putin despre arsenalele nucleare, sanctiunile americane, Trump, Catalonia si 'dublele standarde' ale UE

Doi ani de la moartea polițistului Bogdan Gigină. Dosarul este încă la procurori

Prezentatoare TV în sânii goi, după ce a fost trădată de rochie în direct VIDEO

Aproape trei milioane de americani poartă zilnic asupra lor o armă încărcată

Tăriceanu, atac voalat la adresa ambasadorului SUA: Mă îngrijorează atitudinea unor ambasadori care au "fetișuri" și "vorbesc numai de corupție"

Ce înseamnă dacă te uiţi la ceas la 10.00 pe 10.10?

Vremea va fi în general frumoasă. Maximele ajung și la 25 de grade Celsius. PROGNOZA METEO pentru sfârșitul săptămânii

Rețeaua Progresisto-Globalistă finanțată cu încă 18 miliarde de Soros. Soros a transferat URIAȘA SUMĂ de 18 miliarde de dolari către fundația sa progresistă, Open Society Foundations de unde sunt alimentate ONG-urile progresisto-soroşiste din întreaga lume

Ce face o femeie cu mâna în chiloți, în metrou, te lasă perplex | VIDEO INTERZIS MINORILOR

Vladimir Putin: Sancțiunile SUA au rolul de a scoate Rusia de pe piața energetică a Europei

Viagra strămoșilor noștri. Lista celor mai puternice rețete afrodisiace folosite în trecut pentru stimularea vieții sexuale

Dragostea i-a pus capac! Cine este jucătoarea de tenis de Top 10 WTA care a bifat a zecea înfrângere la rând, după ce s-a îndrăgostit de un coleg din ATP

EFEMERIDE ASTRONOMICE - 20 octombrie

Cea mai mare seră din România, inaugurată în Timiș: Roșiile cresc în coajă de nucă de cocos | GALERIE FOTO

Arma anti-cancer din cămara tuturor românilor

Angela Merkel a cerut tăierea fondurilor europene de aderare destinate Turciei

Bancul zilei: Cum stiu rabinii tot ce face Trump

Faze tari: Cassini a facut o descoperire majora despre inelele lui Saturn; A fost descoperita cea mai veche masina de jucarie din lume; Un baiat de 10 ani a supravietuit in mod miraculos dupa ce a cazut in Cascada Niagara

Istoria rochiei albe de mireasă. Cum se îmbrăcau fecioarele pentru căsătorie în urmă cu 2000 de ani și de când a devenit albul culoarea tradițională

O bucata de piatra din cladirea Parlamentului britanic a cazut peste o masina

HOROSCOP 20 OCTOMBRIE 2017: Apar evenimente neaşteptate, avertizează Urania

Primii deţinuţi liberaţi pe legea recursului compensatoriu: Parcă m-am născut a 15-a oară

Polonia va realiza un canal pentru accesul la Marea Baltică fără trecere prin apele teritoriale ruse

FOTO Au sosit întăriri! Cine o va susține pe Simona Halep la Turneul Campioanelor de la Singapore

Filme porno cu eleve din Iași | Surorile XXX, descoperite de părinți

DESTINAȚII DE WEEKEND - sfârșit de săptămână în București (evenimente culturale)

Un "Logan" german? Mașina cu care Volkswagen și Skoda vor să dea lovitura

Irina Begu cucerește Moscova! S-a calificat în semifinale, după un meci plin de suspans: 6-3, 4-6, 7-5 cu Lapko

CITATUL ZILEI

Cum arată cea mai mare imagine făcută până acum în România, prin combinarea a 1.400 de cadre: "Calculatorul lucra zi și noapte"

#metooCantareata Jennifer Ferguson spune ca a fost violata de presedintele Federatiei Sud-africane de Fotbal, Danny Jordaan, in urma cu 24 de ani

Mii de oameni s-au refugiat din Kirkuk după ce armata irakiană a recucerit regiunea

Rosneft și kurzii irakieni au încheiat un acord pentru exportul de petrol

"Mă gândeam că voi fi titular". Reacția lui Gnohere, după cinci minute de vis în Israel. Se gândește deja la adversarul din primăvara europeană: "Asta mi-ar plăcea!"

VIDEO EXCLUSIV / Diana Cavallioti, scene explicite de amor în "Ana, mon amour". "Nu am niciun fel de implicare emoțională"

Spania începe să-i bage la zdup pe separatiştii care vor destrămarea Spaniei. Doi lideri separatiști catalani reținuți de Înalta Curte de la Madrid

Împăratul Japoniei vrea să abdice. El va lăsa tronul fiului cel mare, Naruhito

Trafic rutier ingreunat din cauza cetii dense pe autostrazile A2 si A4, tronsoanele Cernavoda - Constanta si Ovidiu - Agigea

Darren Cahill despre decizia de a renunta la Simona Halep dupa incidentul de la Miami: A fost greu, dar a fost necesar

Festivalul Național de Teatru se deschide oficial vineri cu spectacolul "Hamlet | Collage"

Accident cu 2 victime în stațiunea Mamaia

Cum se distrau moldovenii în perioada interbelică. Horele și cârciumă erau cele mai populare distracții

Polonia va realiza un canal pentru accesul la Marea Baltica fara trecere prin apele teritoriale ruse

Ingerința electorală, "arma predilectă" a Moscovei (ambasadoarea SUA la ONU)

Liderii UE au căzut de acord să ofere "o susținere mai mare" Italiei pentru activitatea din Libia și să refinanțeze fondul destinat Africii pentru a reduce imigrarea către Europa

H. R. McMaster: Perioada de timp în care criza nord-coreeană poate fi rezolvată diplomatic se scurge rapid

Creșterea temperaturii oceanelor ar afecta diversitatea speciilor marine la nivel mondial (studiu)

Theresa May cere UE să o ajute la promovarea Brexit în Regatul Unit

SĂRBĂTORI RELIGIOASE - 20 octombrie

Putin: Încrederea excesivă în Europa este principala greșeală a Rusiei din ultimii ani

VIDEO 100 de oameni de afaceri americani au dezvăluit ce i ngrijorează cel mai mult la Romnia

Cele mai puternice semne zodiacale şi armele lor secrete. Tu eşti pe listă?

Utile: Ce obiceiuri te imbatranesc prematur; De cate ori pe an ai voie sa iti vopsesti parul ca sa nu faci cancer mamar; Totul despre Demodex Folliculorum, parazitul care provoaca acnee la adulti

Becali, după un nou meci mare în Europa: "Dică e GENIAL! Jos pălăria în fața lui, în fața lui Becali și în fața Stelei". Strategia pentru vânzarea jucătorilor: "Trebuie să îi 'vrăjesc'"

ANDRA, APROAPE GOALĂ! Uite-o CU SÂNII LA VEDERE, înainte să îl cunoască pe Măruță | VIDEO INCENDIAR

Imparatul Japoniei, Akihito, va abdica in 31 martie 2019 (presa)

20 de citate şi proverbe Zen după care să-ţi ghidezi viaţa

Lucrări pe autostrăzile A1 Bucureşti-Piteşti şi A3 Turda-Borş. Se anunţă restricţii pe anumite tronsoane

20 de motive pentru care oamenii fac sex

Inalta Curte dezbate contestatia in anulare depusa de Puiu Popoviciu

Motive pentru care ar trebui sa dormi dezbracată

Cum sa-ti maresti sanii fara operatie! Tutorial video

Presa niponă anunță că împăratul Japoniei ar putea să abdice la 31 martie 2019

Invitându-i la o cină, Jean-Claude Juncker a încercat să atenueze tensiunile cu liderii țărilor Grupului de la Vișegrad

MANIPULAREA PRIN SEX. OANA ŞI VIOREL LIS, sex tape-ul care face înconjurul internetului. IMAGINI XXX

Piedici în vânzarea terenurilor și clădirilor deținute de una dintre cele mai vechi fabrici de confecții din țară

LIVE BLOG | Beer Sheva - FCSB 1-2. Planic cominte henț în careu, nu vede nimeni. Dublă Gnohere în 5 minute! Francezul înscrie la prima atingere și dublează cu capul. Cuenca reduce din diferență cu 3 minute înainte de final

HAPOEL BEER SHEVA - STEAUA FCSB 1-2. Gnohere, "dublă" de un milion de euro GOLURILE VIDEO

Şef de post din judeţul Vâlcea, reţinut pentru luare de mită, abuz în serviciu şi complicitate la furt de lemne

Ministrul Marius Nica: Probabil Romania ar fi avut aproape 100% absorbtie fonduri europene daca nu am fi permis atatea fraude

Atenționare de călătorie MAE: Indonezia - erupții vulcanice în Bali

Rosneft si kurzii irakieni au incheiat un acord pentru exportul de petrol

Rugăciune foarte puternică pentru găsirea sufletului pereche! O spui şi are efect imediat

Ele sunt româncele celebre din sport care au pozat nud / FOTO 18+

Hoţ scăpat din mâini de poliţişti în timp ce încercau să-i pună cătuşele

Nr. de articole la aceasta sectiune: 1479, afisate in 13 pagini.

ieri 18:46 ȘTIRILE MEDIAFAX