O Nouă Manipulare Progresistă: "Transgen din naștere? Identitatea de gen, din nou sub lupa științei" Ìn realitate aşa zisa "Identitate de Gen" SUB LUPA MANIPULĂRII

Nota Redacției

Să fie clar pentru oricine : sexul e determinat de prezența sau absența cromozomului Y

Combinația X Y înseamnă Băiat

Combinația X X înseamnă Fată

Există într-adevăr cazuri biologice defecte de tipul XXY sau XXX etc, dar acestea sun FOARTE RARE

Restul sunt poveștile și minciunile Rețelei Progresiste. Ce e mai grav e că uneori aceste minciuni şi manipulări sunt prezentate ca "studii ştiințifice"

Manipulare

Un consorțiu format din cinci institute de cercetare din Europa și Statele Unite studiază genomul, setul complet de ADN al unei persoane, pentru a găsi indicii cu privire la faptul dacă persoanele transgen se nasc astfel. Membrii consorțiului sunt Universitatea Vanderbilt Medical Center (Tennessee, SUA), Universitatea George Washington, Spitalul de Copii din Boston, Universitatea Vrije din Amsterdam și Institutul FIMABIS din Malaga, Spania.

Două decenii de cercetare a creierului au oferit indicii privind o origine biologică a faptului de a fi transgen, dar nu concluzii incontestabile, amintește agenția britanică de presă.

Acum, oamenii de știință din consorțiu, sub conducerea dnei Lea Davis, profesor asistent de medicină la Vanderbilt Genetics Institute, din Nashville, SUA, s-au angajat în ceea ce ei numesc cel mai mare studiu de acest gen, căutând o componentă genetică pentru a explica de ce oamenii cărora li s-a atribuit un sex la naștere se identifică atât de persistent cu celălalt, adesea foarte devreme în copilărie.

Cercetătorii au extras ADN din probele de sânge a 10.000 de oameni, dintre care 3.000 transgen (identitate de gen diferită față de sexul biologic) și restul non-transgen sau cisgen (identitatea de gen corespunde cu sexul biologic). Proiectul așteaptă acordarea unei tranșe de finanțare pentru a începe următoarea fază: testarea a aproximativ 3 milioane de markeri, sau variații, în genomul tuturor probelor.

Prin cunoașterea variațiilor pe care le au în comun persoanele transgen și compararea acelor modele cu cele ale subiecților cisgen din studiu, cercetătorii ar putea să înțeleagă ce rol joacă genomul în identitatea de gen.

Cercetările pentru găsirea unor fundamente biologice capătă o nouă relevanță, în condițiile în care în arena politică americană se duce o luptă pentru drepturile transgen.

Una dintre primele măsuri ale noii administrații Trump a fost de a revoca reglementările din școlile publice, instituite în timpul președinției Obama, de a le permite elevilor transgen să folosească toalete de alegere. Săptămâna trecută, președintele Trump a anunțat pe Twitter că intenționează să interzică persoanelor transgen să servească în armată.

Deputații din Texas dezbat un proiect de lege referitor la utilizarea toaletelor publice în funcție de sexul indicat pe certificatul de naștere. Carolina de Nord a abrogat în luna martie o lege similară după un boicot la nivel național ce a costat statul sute de milioane de dolari din afaceri pierdute.

În prezent, singura modalitate de a determina dacă oamenii sunt transgen este ca ei să se identifice ca atare. În timp ce activiștii pentru drepturile civile susțin că acest lucru ar trebui să fie suficient, oamenii de știință fac cercetări în laborator.

Această nouă inițiativă de cercetare a supărat unele persoane transgen. Dacă va fi găsită ''o cauză'', aceasta va duce la propunerea unui ''tratament", care ar putea să deschidă ușa așa-numitelor terapii reparative similare celor care încearcă să-i transforme pe homosexuali în heterosexuali, spun apărătorii drepturilor civile. Alții și-au exprimat îngrijorarea cu privire la drepturile celor care se pot identifica drept trans, dar le lipsește "dovada'' biologică.

Davis a subliniat că studiul ei nu dorește să producă un test genetic pentru persoanele transgen și nici nu ar putea face acest lucru. În schimb, a spus ea, speră că datele vor duce la o mai bună îngrijire pentru persoanele transgen, care se confruntă cu disparități mari de sănătate comparativ cu populația generală.

O treime dintre persoanele transgen au raportat o experiență medicală negativă în anul precedent, cum ar fi hărțuirea verbală, refuzul tratamentului sau necesitatea de a-i învăța pe medici despre îngrijirea persoanelor transgen, potrivit unui amplu sondaj ce a implicat aproape 28.000 de persoane, publicat anul trecut de Centrul național pentru egalitatea transgen.

Aproximativ 40% au încercat să se sinucidă, de aproape nouă ori rata pentru populația generală.

"Putem folosi aceste informații pentru a ajuta la instruirea medicilor și asistentelor medicale pentru a oferi o mai bună îngrijire pacienților trans și de asemenea pentru a contribui la completarea legislației cu privire la egalitatea în drepturi", a spus Davis.

Cercetătorii implicați în noul studiu au solicitat o subvenție din partea Institutului Național de Sănătate din Statele Unite și explorează alte surse de finanțare care să furnizeze suma de 1 milion de dolari necesari pentru finalizarea genotipului, care se așteaptă să dureze până la un an și jumătate.

Până în prezent, cea mai mare parte a cercetării cu privire la originile faptului de a fi transgen s-a axat pe creier. Neurologii au descoperit indicii în structura creierului și în activitatea persoanelor transgen care le disting de subiecții cisgen.

Un studiu efectuat în 1995 a fost condus de neurobiologul olandez Dick Swaab, care a fost printre primii oameni de știință care au descoperit diferențele structurale dintre creierul bărbaților și cel al femeilor. Examinând țesutul cerebral postmortem al unor subiecți transgen, el a descoperit că transsexualii bărbați-femei au grupuri de celule, sau nuclee, care seamănă mai mult cu cele ale creierului unei femei tipice și viceversa.

Activitatea lui Swaab asupra eșantioanelor postmortem s-a bazat doar pe 12 creiere transgen pentru a căror colectare i-au trebuit 25 de ani. Dar munca lui a dat naștere unui nou domeniu de cercetare care astăzi este explorat cu tehnologie avansată de scanare a creierului voluntarilor transgen în viață.

Printre liderii cercetării asupra creierului se numără Ivanka Savic, profesor de neurologie de la Institutul Karolinska din Suedia și profesor invitat la Universitatea California din Los Angeles.

Studiile sale sugerează că bărbații transgen au o conexiune slabă între cele două zone ale creierului care procesează percepția de sine și a propriului trup. Savic a spus că aceste conexiuni par să se îmbunătățească după ce persoana primește tratament cu înlocuire hormonală. Însă nu poate încă trage concluzia că oamenii se nasc transgen. ''Eu cred asta, dar trebuie să o dovedesc'', a spus Savic.

Un număr de alți cercetători, inclusiv geneticieni și neurologi, presupun și ei existența unei componente biologice, care este și ea influențată de creștere.

Dar Paul McHugh, profesor universitar de psihiatrie la Johns Hopkins School of Medicine (Statele Unite), s-a impus ca una dintre principalele voci care combat ipoteza "născut-așa". El încurajează terapia psihiatrică pentru persoanele transgen, în special pentru copii, astfel încât să accepte sexul atribuit la naștere.

McHugh a câștigat susținători în rândul conservatorilor din societate, care au numit persoanele transgen ''contrafăcute".

Anul trecut, el a fost coautor al unei recenzii despre literatura științifică pe această temă, publicată în revista The New Atlantis, ce afirmă că nu există dovezi suficiente care să sugereze că orientarea sexuală și identitatea de gen sunt determinate biologic. Articolul a atras critici din partea a aproape 600 de cadre universitare și clinicieni, care l-au numit înșelător.

Dar McHugh a declarat pentru Reuters că nu a fost ''impresionat'' de criticii săi și a spus că se îndoiește că cercetările suplimentare vor dezvălui o cauză biologică. ''Dacă ar fi fost evident, ar fi găsit-o cu mult timp în urmă'', a conchis el.

În timp ce președintele american, Donald Trump, a făcut să reînvie conflictul dintre valorile conservatoare și liberale în Statele Unite pe tema transgenerității, geneticienii se concentrează pe o cercetare majoră pentru a înțelege secretele identității de gen, scrie joi Reuters.

(Agerpres)

Republicăm acest articol după fabricarea de probe false de către procurorii DNA. Iată DOVADA că lupta ÎMPOTRIVA CORUPȚIEI e o MARE MINCIUNĂ și o făcătură soroșiștă. Cum au fost MUȘAMALIZATE MARILE DOSARE DE JAF de ZECI DE MILIARDE din România

FERIȚI-VĂ DE ORICE INGINERII SOCIALE. Ce a schimbat neo-marximul 2.0 numit PROGRESISM față de marxismul clasic implementat de Lenin și Stalin. Popper a inventat și Soros a aplicat INGINERIA SOCIALĂ FRAGMENTARĂ în locul INGINERIEI SOCIALE CENTRALIZATE

UE. Vaccinul împotriva hepatitei B: Curtea de Justiție a Uniunii Europene recunoaște legătura între vaccinul Hepatitei B și îmbolnăvirile cu scleroză multiplă

Frumoasa asta fură meserie de la Busu

O celebră vedetă de la noi, filmată în timpul unei orgii sexuale VIDEO

Analiza Gramaticala - Clasele V - VIII

Simona Halep poate redeveni lider mondial mult mai repede decât se aștepta. "Cheia" se află la Simona: condițiile pe care trebuie să le îndeplinească + scenariul în care trece cu doar un punct peste Naomi Osaka

Pisica Choupette, desemnată moștenitoare a lui Karl Lagerfeld. Ce sumă fabuloasă îi revine felinei

LIVE BLOG | Halep - Tsurenko, în optimi la Dubai, în jurul orei 10:30. Duel-bis: Simona și-a dominat adversara în urmă cu o săptămână. Anunțul făcut de Lesia: "Voi avea un plan exact"

Mircea Drăghici va fi nominalizat de PSD la conducerea AEP

​FOTO Noi informații despre viitorul Terminal 2 al Aeroportului Otopeni: Cum ar putea arăta și cum se va ajunge la el

Tudose: Statul paralel este Dragnea, fiindcă el lucrează pe lângă stat

"A fost manipuată de Lesia Tsurenko". Reacția WTA și L'Equipe după emoțiile din al doilea set al meciului Simonei Halep: "A fost cu spatele la perete, dar s-a calificat în sferturi"

Simona Halep, mulțumiri speciale: "Este o onoare! A fost o plăcere să câștig în fața dumneavoastră". 'Radiografia' succesului cu Țurenko și așteptările de la următoarea adversară

Bancul zilei: Piatra funerară a unui ministru

Microsoft a descoperit atacuri cibernetice inițiate de grupări rusești ce au luat la țintă diverse instituții europene, inclusiv din Romnia

Alexandru Maxim, de neînțeles: "Ceva nu e în ordine cu copilul ăsta"

Tenis: Tiafoe, învins în turul inaugural la Delray Beach; Del Potro, la prima victorie din 2019

Naomi Osaka, eliminată de la turneul de la Dubai: A fost ceva de neînțeles, un dezastru

FOTO | "Ce frumusețe e". Numele "greu" din fotbal care a urmărit din fața TV-ului meciul dintre Simona Halep și Eugenie Bouchard: "Produce mulți bani, așa că..."

Tenis: Simona Halep s-a calificat în sferturi la Dubai (WTA)

O fostă majoretă a făcut SEX cu un elev de 15 ani! Filmul XXX a ajuns pe INTERNET. VIDEO

Fostul lucrător bolșevic în Ministerul de Externe al Regimului Bolșevic condus de Ana Pauker progresistul Mihai Șora face pe deontologul despre decizia Guvernului Grindeanu: "Niciun oac-oac nu i se iartă unui om de Stat"

LIVE BLOG | Halep trage de ea și o învinge din nou pe Tsurenko, în două seturi. Românca s-a calificat în sferturile turneului de la Dubai, după a 10-a victorie pe 2019

O pană de curent afectează zeci de mii de berlinezi

O parte dintre uriașele coloane de la Stonehenge au fost transportate peste 200 km pe uscat, arată o nouă teorie

Comunitatea științifică, cu sufletul la gură! O navă spațială va TRAGE cu gloanțe în spațiu, peste două zile. Succesul misiunii, de importanță crucială | VIDEO

"Prea bătrână pentru a purta un costum". Gwyneth Paltrow se retrage din francizele Marvel

Business report: 4 din 10 romni lucrează legal pe salariu minim; Cum se va calcula ROBOR după noua formulă, dacă va fi implementată

Ministerul de Externe al Republicii Moldova condamnă acțiunile Rusiei în cazul celor doi piloți moldoveni

Dragnea, despre organizarea unui Congres PSD: Cred că e total inoportun să vorbim despre asta acum

Situație hilară: Secția specială pentru anchetarea magistraților a nregistrat o plngere a luju.ro mpotriva lui Timmermans, Vera Jurova și Angela Cristea

Dotarea Armatei cu transportoare blindate Piranha 5 ntrzie. Turela transportorului nu a trecut primele teste - ministrul Apărării

VIDEO Lyon - Barcelona 0-0 / Defensiva lyoneză a fost de netrecut - A șasea remiză consecutivă pentru gazde n acest sezon

Ariana Grande, pe primele trei locuri ale Billboard Hot 100 - o premieră de la Beatles

ProSport Live | CFR, în derivă: Dan Petrescu, înapoi în Liga 1 Betano? Halep joacă împotriva lui Tsurenko la Dubai

Cuc, demisionar la Transporturi în Guvernul Tudose în 2017, propus din nou în funcție în Cabinetul Dăncilă

Cea mai căutată MESERIE din România. Unul din șase angajați câștigă peste 7.000 lei pe lună

ȘTIRILE OREI 12.00

Primăria Sibiu cumpără 10 autobuze de la producătorul romn BMC Truck Bus

Video Mii de oameni au protestat mpotriva antisemitismului n Franța

Dâmbovița: Femeie acuzată că atacă bebeluși pe stradă în Târgoviște; ea a fost internată la Psihiatrie

Tenis: Tsonga, eliminat în primul tur la turneul ATP de la Marsilia

Obligațiunile Elefant Online intră miercuri la tranzacționare pe ATS-ul BVB

Daniel Suciu, propus de PSD la Ministerul Dezvoltării, a împrumutat partidul cu 37.000 lei

​Champions League: Remize albe n meciurile serii: Liverpool vs Bayern Munchen și Lyon vs Barcelona

Mireasa ISIS Shamima Begum se declară puțin șocată de decizia autorităților britanice de a-i retrage cetățenia

Andra Gogan, scene vulgare în faţa unor copii de 12 ani

VIDEO | Un star din La Liga este "fanul" banilor românești. A scos un leu din buzunar în direct: "Nu se poate rupe. E din plastic". Cât are în cont :)

FT: Principalele subiecte de dispută în negocierile comerciale dintre Statele Unite și China

[P] Prețurile imobiliarelor n anul 2019

Tenis: Johanna Larsson a pierdut în primul tur la Budapesta (WTA)

Summitul Kim-Trump ar putea fi găzduit de Casa de oaspeți a guvernului din Hanoi; Kim se pregătește să ia trenul spre Vietnam (surse)

Un al treilea pacient a murit la Institutul Marius Nasta / Zeci de operații amnate din cauza infecțiilor nosocomiale

Kim Jong-Un va călători cu trenul până în Vietnam, unde urmează să se întâlnească cu Donald Trump

Cu el pe teren, Botoșaniul are "un plus de cel puțin 30%"! A fost adus "în orb, după CV" după ce a jucat în Italia și Anglia, iar acum e considerat cel mai valoros jucător din lot. Povestea atacantului care i-a dat interzis în play-off lui Dinamo

Educatoarea din Timișoara acuzată că și-a necat fiica de 4 ani, condamnată la aproape 19 ani de nchisoare

Stirile ProTV: Scandal n Parlament. Deputatul PSD Liviu Pleșoianu, gata să se bată cu un deputat USR

Ce face diferit Simona Halep față de alte jucătoare? "Așa pierzi energie!" Detaliul care îi face fericiți pe fani

Digi Sport: Luptă fantastică n topul WTA. Cnd o poate depăși Halep pe Osaka, dar și cine o amenință pe Simona

Nr. de articole la aceasta sectiune: 1638, afisate in 28 pagini.

ieri 16:08 Dansul lui Zorba