O Nouă Manipulare Progresistă: "Transgen din naștere? Identitatea de gen, din nou sub lupa științei" Ìn realitate aşa zisa "Identitate de Gen" SUB LUPA MANIPULĂRII

Nota Redacției

Să fie clar pentru oricine : sexul e determinat de prezența sau absența cromozomului Y

Combinația X Y înseamnă Băiat

Combinația X X înseamnă Fată

Există într-adevăr cazuri biologice defecte de tipul XXY sau XXX etc, dar acestea sun FOARTE RARE

Restul sunt poveștile și minciunile Rețelei Progresiste. Ce e mai grav e că uneori aceste minciuni şi manipulări sunt prezentate ca "studii ştiințifice"

Manipulare

Un consorțiu format din cinci institute de cercetare din Europa și Statele Unite studiază genomul, setul complet de ADN al unei persoane, pentru a găsi indicii cu privire la faptul dacă persoanele transgen se nasc astfel. Membrii consorțiului sunt Universitatea Vanderbilt Medical Center (Tennessee, SUA), Universitatea George Washington, Spitalul de Copii din Boston, Universitatea Vrije din Amsterdam și Institutul FIMABIS din Malaga, Spania.

Două decenii de cercetare a creierului au oferit indicii privind o origine biologică a faptului de a fi transgen, dar nu concluzii incontestabile, amintește agenția britanică de presă.

Acum, oamenii de știință din consorțiu, sub conducerea dnei Lea Davis, profesor asistent de medicină la Vanderbilt Genetics Institute, din Nashville, SUA, s-au angajat în ceea ce ei numesc cel mai mare studiu de acest gen, căutând o componentă genetică pentru a explica de ce oamenii cărora li s-a atribuit un sex la naștere se identifică atât de persistent cu celălalt, adesea foarte devreme în copilărie.

Cercetătorii au extras ADN din probele de sânge a 10.000 de oameni, dintre care 3.000 transgen (identitate de gen diferită față de sexul biologic) și restul non-transgen sau cisgen (identitatea de gen corespunde cu sexul biologic). Proiectul așteaptă acordarea unei tranșe de finanțare pentru a începe următoarea fază: testarea a aproximativ 3 milioane de markeri, sau variații, în genomul tuturor probelor.

Prin cunoașterea variațiilor pe care le au în comun persoanele transgen și compararea acelor modele cu cele ale subiecților cisgen din studiu, cercetătorii ar putea să înțeleagă ce rol joacă genomul în identitatea de gen.

Cercetările pentru găsirea unor fundamente biologice capătă o nouă relevanță, în condițiile în care în arena politică americană se duce o luptă pentru drepturile transgen.

Una dintre primele măsuri ale noii administrații Trump a fost de a revoca reglementările din școlile publice, instituite în timpul președinției Obama, de a le permite elevilor transgen să folosească toalete de alegere. Săptămâna trecută, președintele Trump a anunțat pe Twitter că intenționează să interzică persoanelor transgen să servească în armată.

Deputații din Texas dezbat un proiect de lege referitor la utilizarea toaletelor publice în funcție de sexul indicat pe certificatul de naștere. Carolina de Nord a abrogat în luna martie o lege similară după un boicot la nivel național ce a costat statul sute de milioane de dolari din afaceri pierdute.

În prezent, singura modalitate de a determina dacă oamenii sunt transgen este ca ei să se identifice ca atare. În timp ce activiștii pentru drepturile civile susțin că acest lucru ar trebui să fie suficient, oamenii de știință fac cercetări în laborator.

Această nouă inițiativă de cercetare a supărat unele persoane transgen. Dacă va fi găsită ''o cauză'', aceasta va duce la propunerea unui ''tratament", care ar putea să deschidă ușa așa-numitelor terapii reparative similare celor care încearcă să-i transforme pe homosexuali în heterosexuali, spun apărătorii drepturilor civile. Alții și-au exprimat îngrijorarea cu privire la drepturile celor care se pot identifica drept trans, dar le lipsește "dovada'' biologică.

Davis a subliniat că studiul ei nu dorește să producă un test genetic pentru persoanele transgen și nici nu ar putea face acest lucru. În schimb, a spus ea, speră că datele vor duce la o mai bună îngrijire pentru persoanele transgen, care se confruntă cu disparități mari de sănătate comparativ cu populația generală.

O treime dintre persoanele transgen au raportat o experiență medicală negativă în anul precedent, cum ar fi hărțuirea verbală, refuzul tratamentului sau necesitatea de a-i învăța pe medici despre îngrijirea persoanelor transgen, potrivit unui amplu sondaj ce a implicat aproape 28.000 de persoane, publicat anul trecut de Centrul național pentru egalitatea transgen.

Aproximativ 40% au încercat să se sinucidă, de aproape nouă ori rata pentru populația generală.

"Putem folosi aceste informații pentru a ajuta la instruirea medicilor și asistentelor medicale pentru a oferi o mai bună îngrijire pacienților trans și de asemenea pentru a contribui la completarea legislației cu privire la egalitatea în drepturi", a spus Davis.

Cercetătorii implicați în noul studiu au solicitat o subvenție din partea Institutului Național de Sănătate din Statele Unite și explorează alte surse de finanțare care să furnizeze suma de 1 milion de dolari necesari pentru finalizarea genotipului, care se așteaptă să dureze până la un an și jumătate.

Până în prezent, cea mai mare parte a cercetării cu privire la originile faptului de a fi transgen s-a axat pe creier. Neurologii au descoperit indicii în structura creierului și în activitatea persoanelor transgen care le disting de subiecții cisgen.

Un studiu efectuat în 1995 a fost condus de neurobiologul olandez Dick Swaab, care a fost printre primii oameni de știință care au descoperit diferențele structurale dintre creierul bărbaților și cel al femeilor. Examinând țesutul cerebral postmortem al unor subiecți transgen, el a descoperit că transsexualii bărbați-femei au grupuri de celule, sau nuclee, care seamănă mai mult cu cele ale creierului unei femei tipice și viceversa.

Activitatea lui Swaab asupra eșantioanelor postmortem s-a bazat doar pe 12 creiere transgen pentru a căror colectare i-au trebuit 25 de ani. Dar munca lui a dat naștere unui nou domeniu de cercetare care astăzi este explorat cu tehnologie avansată de scanare a creierului voluntarilor transgen în viață.

Printre liderii cercetării asupra creierului se numără Ivanka Savic, profesor de neurologie de la Institutul Karolinska din Suedia și profesor invitat la Universitatea California din Los Angeles.

Studiile sale sugerează că bărbații transgen au o conexiune slabă între cele două zone ale creierului care procesează percepția de sine și a propriului trup. Savic a spus că aceste conexiuni par să se îmbunătățească după ce persoana primește tratament cu înlocuire hormonală. Însă nu poate încă trage concluzia că oamenii se nasc transgen. ''Eu cred asta, dar trebuie să o dovedesc'', a spus Savic.

Un număr de alți cercetători, inclusiv geneticieni și neurologi, presupun și ei existența unei componente biologice, care este și ea influențată de creștere.

Dar Paul McHugh, profesor universitar de psihiatrie la Johns Hopkins School of Medicine (Statele Unite), s-a impus ca una dintre principalele voci care combat ipoteza "născut-așa". El încurajează terapia psihiatrică pentru persoanele transgen, în special pentru copii, astfel încât să accepte sexul atribuit la naștere.

McHugh a câștigat susținători în rândul conservatorilor din societate, care au numit persoanele transgen ''contrafăcute".

Anul trecut, el a fost coautor al unei recenzii despre literatura științifică pe această temă, publicată în revista The New Atlantis, ce afirmă că nu există dovezi suficiente care să sugereze că orientarea sexuală și identitatea de gen sunt determinate biologic. Articolul a atras critici din partea a aproape 600 de cadre universitare și clinicieni, care l-au numit înșelător.

Dar McHugh a declarat pentru Reuters că nu a fost ''impresionat'' de criticii săi și a spus că se îndoiește că cercetările suplimentare vor dezvălui o cauză biologică. ''Dacă ar fi fost evident, ar fi găsit-o cu mult timp în urmă'', a conchis el.

În timp ce președintele american, Donald Trump, a făcut să reînvie conflictul dintre valorile conservatoare și liberale în Statele Unite pe tema transgenerității, geneticienii se concentrează pe o cercetare majoră pentru a înțelege secretele identității de gen, scrie joi Reuters.

(Agerpres)

• hai ,treziti-va...orice e OBLIGATORIU e spre MOARTEA ta....   antisistem   2017-08-11 - 10:48

Sa nu uitam :Protest antivaccin OBLIGATORIU duminica 13.08.2017 la ora 15 in Piata Victoriei (Muzeul Antipa).....POTI SA ANUNTI FLUIERULE SI TU ,SA AFLE CAT MAI MULTA LUME.

1907. Regele Carol I mulțumește Armatei Române că ATRAS ÎN PROPRIUL POPOR şi că A UCIS MII DE ȚĂRANI ROMÂNI. Țăranii români erau indicați ca fiind "primejdia care a amenințat ființa scumpei Noastre țări"

Cum s-a trăit în România în anii '70- '80? UNII VĂ MINT spunându-vă că s-a trăit permanent prost între anii 1965 - 1989.

SOROS-iștii de la #CorupțiaUcide au început să adună activiștii ONG-iști și progresiști în Piața Victoriei, ca să o sprijine pe KOVESI și DNA-ul care a fabricat probe false și a inventat martori ca să bage oameni la ÎNCHISOARE

Ilie Şerbănescu "Cioclii străini sunt pregătiţi (să ne fure Hidroelectrica) Este de ajuns a fi pusă în bursă! ". Cerem PSD-ului și lui DRAGNEA să oprească DE URGENȚĂ VÂNZAREA PE BURSĂ A HIDROELECTRICA și a celorlalte companii de stat

Vuvuzeaua DNA-ului Lodovic Orban: "Ministrul Justiției este avocatul penalilor; lupta pentru o Românie normală continuă".Individul se face că nu vede probele false fabricate de DNA și Martorii Inventați de DNa pentru a băga la închisoare oameni nevinovați

Istorie. 21 februarie 1907 - 21 februarie 2018. 111 ani de la începutul Marii Răscoale Țărănești din 1907. Răscoala din 1907 - Reflectată în Presa Vremii

Istorie. 21 februarie 1907 - 21 februarie 2018. 111 ani de la începutul Marii Răscoale Țărănești din 1907. O pată neagră în exploatarea țărănimii române de către arendaşii evrei, greci şi români şi a unei represiunii sângeroase a guvernului regelui Carol I

Directorul, SEX cu profa de matematică în şcoală. Elevii au filmat pe ascuns. VIDEO XXX

SEX TAPE made in Romania: 4 vedete autohtone FILMATE făcând perversităţi VIDEO

ORGIE în toaleta unui club din România. Totul a fost filmat cu un telefon mobil. VIDEO

Cine e miliardarul Adelson, al 19-lea cel mai bogat om din lume, care vrea să plătească costurile Ambasadei SUA din Israel

Cum vă minte prof.dr.Dorobăţ "La copii sub 6 luni bolnavi înseamnă că nici mama nu a fost vaccinată contra rujeolei, altfel ar fi primit anticorpii protectori de la ea". Realitatea E PE DOS. Mama nu transmite anticorpi TOCMAI pentru că a fost vaccinată

Au făcut sex în restaurantul plin de oameni. Ce a făcut ospătăriţa când i-a văzut VIDEO XXX

SUA cântărește oferta miliardarului Sheldon Adelson de a finanța ambasada SUA din Ierusalim

Prezentatoare TV în sânii goi, după ce a fost trădată de rochie în direct VIDEO

ROMANII AU TALENT 2018 LIVE VIDEO ONLINE 2018 PRO TV: Florin Călinescu izbucneşte în lacrimi în direct

Rețeaua Progresistă se regrupează și încearcă să mușamalizeze abuzurile lui Kovesi. Iohannis susține DNA-ul care a fabricat probe ca să bage oameni la închisoare. Fără să citească Raportul de Revocare, Iohannis spune că nu o va demite pe Kovesi

ISTERIA SOROȘISTĂ A AJUNS LA PAROXISM, după cererea de revocare a lui Kovesi. Ziarele sorosisto-progresiste îl atacă pe Ministrul Justiției, prof. univ. dr. Tudorel Toader. HotNews, Tapalagă: "Ministrul borfașilor în țara condusă oficial de infractori"

REȚEAUA PROGRESISTĂ ÎN ACȚIUNE. 135 de Procurori Progresiști Anonimi din DNA se opun REVOCĂRII LUI KOVESI. Procurorii DNA cer CSM să le fie apărată reputaţia profesională şi independenţa. 135 de procurori dezaprobă cererea de revocare

O fostă majoretă a făcut SEX cu un elev de 15 ani! Filmul XXX a ajuns pe INTERNET. VIDEO

Rețeaua progresistă internațională s-a activat şi ea. Ambasada ultra-progresistului Guvern Olandez moare de grija lui Kovesi. Ambasada Olandei "va urmări îndeaproape următoarele etape ale procedurii"

Cum fac SEX rusoaicele, nemţoaicele sau italiencele. Clipul care a făcut senzaţie pe net VIDEO

CTP-ul, omul care-l pupa-n fund pe Iliescu și FSN-ul în timpul crimelor de la MINERIADE revine cu alte lingușeli scabroase la fundul lui Kovesi. CTP, între DELIR și PUPATUL ÎN FUND. „Kovesi, Nefertiti a României. DNA, singurul lucru viu și adevărat...”

După Liicheanu şi soroșistul Pleşu îi ridică OSANALE lui Kovesi. Dar despre fabricarea de probe false la DNA, ce spui măi "Meditație Transcedentală cu o Lumânare pe Cap"?

Ce face o femeie cu mâna în chiloți, în metrou, te lasă perplex | VIDEO INTERZIS MINORILOR

Cum a fost arestat Soloholmes, cel mai periculos țigan din Craiova anilor '80. "Plecau cu mașinile și tâlhăreau tot ce găseau în cale"

Baschet masculin: România a învins dramatic echipa Croației, scor 58-56, în preliminariile CM 2019

Tudorel Toader - Raportul complet al Ministerului Justiției pentru Revocarea lui KOVESI din funcția de Procuror Șef la DNA. RAPORTUL ESTE DEVASTATOR în ceea ce-o privește pe Kovesi.

Elan Schwartzenberg: Liviu Dragnea dorește să lase senzația că are o relație specială în Israel. Nu are

Caru' cu vedete: Cu ce l-a facut de rusine Bianca Dragusanu pe Victor Slav; De ce a ramas fata lui Elvis Presley saraca lipita; Andrei Stefanescu ii ia locul lui Vj Raru la Matinalul de weekend de la Antena Stars

Ciorbă de varză lipovenească, rețeta veche de secole. Rădăcinoasa care dă preparatului o dulceață deosebită

Cele mai bune filme erotice pe care le-ai ratat - Video

Guvernul Norvegiei a alocat 13 milioane de dolari pentru a dezvolta "Seiful Apocalipsei", menit să protejeze resursele de hrană ale planetei | VIDEO

MANIPULAREA PRIN SEX. IMAGINI EXPLICITE! Mădălina GHENEA, GOALĂ PUȘCĂ în SCENE de SEX SĂLBATIC in serialul "Familia Borgia - Adevar si Frica" | VIDEO 18+

Au sărit Vuvuzelele progresiste-globaliste ca să ne explice cât de bine e ca românii să fie jecmăniți cămătăreşte de bănci. Vuvuzeaua Băncilor Cristian Păun a și fost adus la Hotnews: "Plafonarea dobânzilor este complet în afara mecanismelor de piață"

Comisia Europeană, feuda lui SOROS, reacționează după propunerea ministrului Toader de revocare a şefei DNA: "Urmărim cu atenţie şi îngrijorare ultimele evoluţii" după ce Ministrul Justiției a cerut revocarea şefei instituției unde se fabricau probe false

Ce cadou a primit Simona Halep de la dirigintele ei și care a fost semnificația lui

Mărturia unui angajat al fabricii de trolli din Sankt Petersburg: "Nu mai cred nimic din ceea ce văd pe social media"

O femeie a intrat cu mașina într-o barieră de securitate de la Casa Albă

Iubirea din tinerețe a scriitorului Jean Bart. Povestea de amor interzis întâmplată pe malul râului Borcea

Cotidianul.ro - SRI – Stat în Stat pe banii statului! Aici sunt taxele dumneavoastră!

Business report: Ministrul Transporturilor i-a solicitat constructorului lotului 3 Lugoj-Deva sa decida intr-o saptamana daca poate continua lucrarile; Raport al Registrului Comertului: peste 9.800 de firme infiintate in ianuarie 2018

Soroşista Raluca Prună, fost ministru al Justiție în Guvernul Soros-Cioloş sare şi ea la gâtul lui Tudorel Toader: "Doamna K nu e Mesia, e numai o femeie. Una cât mii de bărbați. Duce o luptă care e a noastră, a tuturor"

Subiectele zilei:Cum il impiedica rivalii lui Dragnea din PSD pe seful formatiunii sa ia puterea absoluta in partid; Panica cleptocratilor; Topul romanilor care pleaca din tara, pe regiuni

Horoscop saptamanal detaliat pentru SAPTAMANA 26 februarie – 4 martie 2018. Cui ii va merge foarte bine si cine primeste vesti rele!

Povestea costumului de baie. Cine a inventat bikini, piesa vestimentară care face și acum furori în lume

Faze tari: Cinematograful unde ruleaza doar filme porno! Proprietarul e un pensionar de 74 de ani; O femeie cu handicap a fost amendata pentru ca a parcat pe un loc rezervat chiar persoanelor cu handicap

Petitie online pentru sustinerea sefei DNA, semnata de aproape 8.000 de persoane: Domnule Iohannis, nu cedati presiunilor, nu o revocati pe Laura Codruta Kovesi!

Schwartzenberg, despre Codruț Marta: Sunt convins că e în viață

VIDEO Povestea aurului de la Cataractele din Voineasa. Trenul-fantomă care ar fi circulat pe Valea Lotrului

Halep, abonată la un jackpot uriaș. Motivul pentru care Simona va juca și într-un picior la Indian Wells

Neymar este deja cel mai bun din lume, crede Pele

Un spital din Damasc a fost atacat cu rachete de către militanți islamiști

Legătura dintre boală și păcat, potrivit preceptelor creștine. De ce-ar îngădui Dumnezeu suferințele copiilor

Cel mai important sfânt din cultul creștin: Ioan Botezătorul, proorocul cu 6 sărbători. Ce cinstim pe 24 februarie

Cum și-au orânduit sașii viața în Ardeal. "Bărbatul și femeia împart fericirea și nenorocirea, dragostea și suferința"

Donald Tusk i-a cerut guvernului din Polonia să combată afirmațiile antisemite din spațiul public

MIREASĂ prinsă de CAVALERUL de ONOARE în timp ce îşi înşela SOŢUL: Cine este BĂRBATUL ăsta? VIDEO

SUA: Sanctiuni americane impotriva Moscovei in urmatoarele saptamani (Steve Mnuchin)

Devis Mangia: Cred că timpul efectiv de joc a fost de 40-42 de minute. În plus, gazonul este un dezastru

Mâncare pentru bebeluşi. Ghidul alimentelor pe grupe de vârstă

O maşină a lovit o barieră de securitate lângă Casa Albă

Cum recunoașteți modelele străvechi de pe IE față de cele inventate recent. Cum recunoști o IE cu modele străvechi românești, de UN KITSCH.

UE se poziționează de partea Ciprului și a Greciei în conflictul cu Turcia privind exploatările de gaze naturale

CITATUL ZILEI

Proiectul de lege pentru oprirea cămătărie bancare al senatorului PNL Daniel Zamfir a trecut de Comisii. Cioclii bancari în frunte cu Isărescu se pregătesc să riposteze

Filme porno cu eleve din Iași | Surorile XXX, descoperite de părinți

Trump: Atitudinea Rusiei și Iranului în Siria este "o rușine"

Elan Schwartzenberg, despre Black Cube: Firma, indusă în eroare. A fost plătită de un grup de afaceriști

Spania: Procentul catalanilor care susțin independența, în scădere (sondaj)

SUA: Sancțiuni americane împotriva Moscovei în următoarele săptămâni (Steve Mnuchin)

Utile:Legume bune in dieta; De ce e bine sa consumi zilnic ulei de peste; Cinci simptome ca ai sistemul imunitar slabit

Tomac: Ministrul Justitiei a facut ce i-au cerut Tariceanu si Dragnea, pentru care a fi la putere inseamna sa aiba sub control toata Justitia

Top 10 bancuri cu tineri căsătoriți. Cum pot fi speriați groaznic doi însurăței în ziua nunții

Echipajul masculin de bob patru, locul 29 după primele două manșe

Ce este tehnologia RSS și pentru ce este utilă consumatorilor de conținut web. Metode de implementare

Vine SFÂRŞITUL LUMII. Norvegienii îşi construiesc Seiful Apocalipsei

Motivată să revină la forma care a consacrat-o. Simona Halep se antrenează puternic la sala de forță

6 lucruri intime pe care fiecare cuplu ar trebui să le încerce. Punctul 2 îl puteţi încerca în weekend

Metodele "auxiliare" de igienă dentară. Cine ar trebui să le folosească neapărat. "Scobitoarea n-are ce să caute în casă"

Filme porno şi orgii sexuale într-o instituţie publică din Timişoara

Soroșiștii-Progresiști din Politică și tovarășii lor de drum, sar în apărarea lui KOVESI și a DNA-ului care a fabricat probe și a inventat martori pentrua băga oameni nevinovați la închisoare.

Donald Tusk: Regimul Assad atacă în mod brutal bărbați, femei și copii nevinovați

ANDRA, APROAPE GOALĂ! Uite-o CU SÂNII LA VEDERE, înainte să îl cunoască pe Măruță | VIDEO INCENDIAR

Maramureș: Bebeluș de patru luni, resuscitat 30 de minute după stop cardio-respirator la piscină

Remiză între Universitatea Craiova și Poli Timișoara, scor 1-1, în Liga 1

O bariera de la Casa Alba a fost lovita de un vehicul condus de o femeie; presedintele Trump se afla in cladire

Remiză pentru Reghecampf în campionatul Emiratelor: Al Wahda - Al Ahli Dubai 0-0

Viktor Orban va cere UE rambursarea cheltuielilor pentru protejarea frontierelor

Indicele Robor la 6 luni a ajuns la 2,42%, cel mai mare nivel din octombrie 2014

Leo Grozavu: Am văzut o atmosferă plăcută, două goluri frumoase; asta trebuie să însemne Liga 1

Klaus Iohannis: Romania va sprijini o eventuala majorare modica a contributiei nationale la bugetul UE

Coltunasi cu carne de pui si ciuperci, cu sos de rosii

12 tipuri de bîrbaţi de care femeile fug

Mangia, supărat pe oamenii care se ocupă de stadionul din Craiova: "Pentru mine e de necrezut. E un dezastru!" Reacția italianului după ce a remizat cu ACS Poli

Zone erogene mai putin cunoscute ale femeilor

Răzvan Simion, anunţ surprinzător despre relaţia Lidia Buble

VIDEO EXCLUSIV | Ion Marin a povestit cum a învins cancerul. "Am rămas mut când am aflat. E o minune să ți se spună, după opt luni, că ești curat!"

Răzvan Burleanu lansează un argument concret în susținerea candidaturii lui, la un nou mandat de președinte FRF

Institutul Elie Wiesel cere autorităţilor să ia măsuri privind interzicerea organizaţiilor şi faptelor cu caracter fascist. "Există nume de străzi şi de organizații care au nume de fasciști şi de legionari"

Donald Tusk: Planurile Marii Britanii pentru Brexit se bazează deocamdată pe o pură iluzie

Alt scandal în Generația de Aur! Anghel Iordănescu îl pune la punct pe Gică Popescu: "Nu are el dreptul să mă ponegrească!"

Prognoza meteo: vreme de coșmar. Gerul arctic lovește România, unde se anunță minus 20 de grade și de când începe să viscolească

Canada, în lacrimi la Jocurile Olimpice de Iarnă. Care este drama pe care o trăiește lumea sportului din Țara Arțarului

EFEMERIDE ASTRONOMICE - 24 februarie

Augustin Lazăr, despre scandalul fabricării probelor la DNA Ploieşti: Trebuie să fim conştienţi de manipulările din spaţiul media

Fazele Lunii şi fertilitatea. Cum să eviţi sarcina sau cum să ramâi însărcinată în funcţie de Lună

Elan Schwartzenberg: Liviu Dragnea nu are niciun fel de relaţii speciale în Israel

Telekom Romania, despre proiectul RO-NET de 85 milioane de euro pentru informatizarea zonelor sarace: Reteaua va acoperi 662 de localitati si vrem sa fie gata in iunie/Procurorii DIICOT nu ne investigheaza pe noi

CS U Craiova se împiedică în prag de play-off! Remiză cu două goluri superbe în Bănie

Succes uriaș pentru naționala de baschet masculin a României, în preliminariile Campionatului Mondial din 2019

Mihai Stoica, dat pe spate: "Cea mai dinamică echipă din Liga 1! Super-tranziție pozitivă, preocupare permanentă pt joc, mișcare continuă". Dezavantajul găsit de MM: "Are, însă, un mare adversar"

Cum ne curățăm mâinile "regulamentar". "O spălare optimă înseamnă cel puțin 20 de secunde"

MESAJE originale şi haioase de Dragobete 2018. Surprinde-ţi jumătatea cu o declaraţie de dragoste inedită

MANIPULAREA PRIN SEX. OANA ŞI VIOREL LIS, sex tape-ul care face înconjurul internetului. IMAGINI XXX

București: Circa 100 de persoane au protestat în fața Guvernului

Horoscop zilnic – SAMBATA 24 februarie 2018. Ce zodii au o zi ciudata si cine se bucura de weekend

Donald Trump avertizează în legătură cu "faza a doua" a măsurilor împotriva Coreei de Nord, după adoptarea celor mai dure sancțiuni

Nr. de articole la aceasta sectiune: 3526, afisate in 30 pagini.

ieri 20:09 ȘTIRILE MEDIAFAX