O Nouă Manipulare Progresistă: "Transgen din naștere? Identitatea de gen, din nou sub lupa științei" Ìn realitate aşa zisa "Identitate de Gen" SUB LUPA MANIPULĂRII

Nota Redacției

Să fie clar pentru oricine : sexul e determinat de prezența sau absența cromozomului Y

Combinația X Y înseamnă Băiat

Combinația X X înseamnă Fată

Există într-adevăr cazuri biologice defecte de tipul XXY sau XXX etc, dar acestea sun FOARTE RARE

Restul sunt poveștile și minciunile Rețelei Progresiste. Ce e mai grav e că uneori aceste minciuni şi manipulări sunt prezentate ca "studii ştiințifice"

Manipulare

Un consorțiu format din cinci institute de cercetare din Europa și Statele Unite studiază genomul, setul complet de ADN al unei persoane, pentru a găsi indicii cu privire la faptul dacă persoanele transgen se nasc astfel. Membrii consorțiului sunt Universitatea Vanderbilt Medical Center (Tennessee, SUA), Universitatea George Washington, Spitalul de Copii din Boston, Universitatea Vrije din Amsterdam și Institutul FIMABIS din Malaga, Spania.

Două decenii de cercetare a creierului au oferit indicii privind o origine biologică a faptului de a fi transgen, dar nu concluzii incontestabile, amintește agenția britanică de presă.

Acum, oamenii de știință din consorțiu, sub conducerea dnei Lea Davis, profesor asistent de medicină la Vanderbilt Genetics Institute, din Nashville, SUA, s-au angajat în ceea ce ei numesc cel mai mare studiu de acest gen, căutând o componentă genetică pentru a explica de ce oamenii cărora li s-a atribuit un sex la naștere se identifică atât de persistent cu celălalt, adesea foarte devreme în copilărie.

Cercetătorii au extras ADN din probele de sânge a 10.000 de oameni, dintre care 3.000 transgen (identitate de gen diferită față de sexul biologic) și restul non-transgen sau cisgen (identitatea de gen corespunde cu sexul biologic). Proiectul așteaptă acordarea unei tranșe de finanțare pentru a începe următoarea fază: testarea a aproximativ 3 milioane de markeri, sau variații, în genomul tuturor probelor.

Prin cunoașterea variațiilor pe care le au în comun persoanele transgen și compararea acelor modele cu cele ale subiecților cisgen din studiu, cercetătorii ar putea să înțeleagă ce rol joacă genomul în identitatea de gen.

Cercetările pentru găsirea unor fundamente biologice capătă o nouă relevanță, în condițiile în care în arena politică americană se duce o luptă pentru drepturile transgen.

Una dintre primele măsuri ale noii administrații Trump a fost de a revoca reglementările din școlile publice, instituite în timpul președinției Obama, de a le permite elevilor transgen să folosească toalete de alegere. Săptămâna trecută, președintele Trump a anunțat pe Twitter că intenționează să interzică persoanelor transgen să servească în armată.

Deputații din Texas dezbat un proiect de lege referitor la utilizarea toaletelor publice în funcție de sexul indicat pe certificatul de naștere. Carolina de Nord a abrogat în luna martie o lege similară după un boicot la nivel național ce a costat statul sute de milioane de dolari din afaceri pierdute.

În prezent, singura modalitate de a determina dacă oamenii sunt transgen este ca ei să se identifice ca atare. În timp ce activiștii pentru drepturile civile susțin că acest lucru ar trebui să fie suficient, oamenii de știință fac cercetări în laborator.

Această nouă inițiativă de cercetare a supărat unele persoane transgen. Dacă va fi găsită ''o cauză'', aceasta va duce la propunerea unui ''tratament", care ar putea să deschidă ușa așa-numitelor terapii reparative similare celor care încearcă să-i transforme pe homosexuali în heterosexuali, spun apărătorii drepturilor civile. Alții și-au exprimat îngrijorarea cu privire la drepturile celor care se pot identifica drept trans, dar le lipsește "dovada'' biologică.

Davis a subliniat că studiul ei nu dorește să producă un test genetic pentru persoanele transgen și nici nu ar putea face acest lucru. În schimb, a spus ea, speră că datele vor duce la o mai bună îngrijire pentru persoanele transgen, care se confruntă cu disparități mari de sănătate comparativ cu populația generală.

O treime dintre persoanele transgen au raportat o experiență medicală negativă în anul precedent, cum ar fi hărțuirea verbală, refuzul tratamentului sau necesitatea de a-i învăța pe medici despre îngrijirea persoanelor transgen, potrivit unui amplu sondaj ce a implicat aproape 28.000 de persoane, publicat anul trecut de Centrul național pentru egalitatea transgen.

Aproximativ 40% au încercat să se sinucidă, de aproape nouă ori rata pentru populația generală.

"Putem folosi aceste informații pentru a ajuta la instruirea medicilor și asistentelor medicale pentru a oferi o mai bună îngrijire pacienților trans și de asemenea pentru a contribui la completarea legislației cu privire la egalitatea în drepturi", a spus Davis.

Cercetătorii implicați în noul studiu au solicitat o subvenție din partea Institutului Național de Sănătate din Statele Unite și explorează alte surse de finanțare care să furnizeze suma de 1 milion de dolari necesari pentru finalizarea genotipului, care se așteaptă să dureze până la un an și jumătate.

Până în prezent, cea mai mare parte a cercetării cu privire la originile faptului de a fi transgen s-a axat pe creier. Neurologii au descoperit indicii în structura creierului și în activitatea persoanelor transgen care le disting de subiecții cisgen.

Un studiu efectuat în 1995 a fost condus de neurobiologul olandez Dick Swaab, care a fost printre primii oameni de știință care au descoperit diferențele structurale dintre creierul bărbaților și cel al femeilor. Examinând țesutul cerebral postmortem al unor subiecți transgen, el a descoperit că transsexualii bărbați-femei au grupuri de celule, sau nuclee, care seamănă mai mult cu cele ale creierului unei femei tipice și viceversa.

Activitatea lui Swaab asupra eșantioanelor postmortem s-a bazat doar pe 12 creiere transgen pentru a căror colectare i-au trebuit 25 de ani. Dar munca lui a dat naștere unui nou domeniu de cercetare care astăzi este explorat cu tehnologie avansată de scanare a creierului voluntarilor transgen în viață.

Printre liderii cercetării asupra creierului se numără Ivanka Savic, profesor de neurologie de la Institutul Karolinska din Suedia și profesor invitat la Universitatea California din Los Angeles.

Studiile sale sugerează că bărbații transgen au o conexiune slabă între cele două zone ale creierului care procesează percepția de sine și a propriului trup. Savic a spus că aceste conexiuni par să se îmbunătățească după ce persoana primește tratament cu înlocuire hormonală. Însă nu poate încă trage concluzia că oamenii se nasc transgen. ''Eu cred asta, dar trebuie să o dovedesc'', a spus Savic.

Un număr de alți cercetători, inclusiv geneticieni și neurologi, presupun și ei existența unei componente biologice, care este și ea influențată de creștere.

Dar Paul McHugh, profesor universitar de psihiatrie la Johns Hopkins School of Medicine (Statele Unite), s-a impus ca una dintre principalele voci care combat ipoteza "născut-așa". El încurajează terapia psihiatrică pentru persoanele transgen, în special pentru copii, astfel încât să accepte sexul atribuit la naștere.

McHugh a câștigat susținători în rândul conservatorilor din societate, care au numit persoanele transgen ''contrafăcute".

Anul trecut, el a fost coautor al unei recenzii despre literatura științifică pe această temă, publicată în revista The New Atlantis, ce afirmă că nu există dovezi suficiente care să sugereze că orientarea sexuală și identitatea de gen sunt determinate biologic. Articolul a atras critici din partea a aproape 600 de cadre universitare și clinicieni, care l-au numit înșelător.

Dar McHugh a declarat pentru Reuters că nu a fost ''impresionat'' de criticii săi și a spus că se îndoiește că cercetările suplimentare vor dezvălui o cauză biologică. ''Dacă ar fi fost evident, ar fi găsit-o cu mult timp în urmă'', a conchis el.

În timp ce președintele american, Donald Trump, a făcut să reînvie conflictul dintre valorile conservatoare și liberale în Statele Unite pe tema transgenerității, geneticienii se concentrează pe o cercetare majoră pentru a înțelege secretele identității de gen, scrie joi Reuters.

(Agerpres)

Europa Națiunilor care se va opune Europei progresisto-neomarxiste a lui Juncker, Merkel și Soros, prinde contur. #europarlamentare2019. Marine Le Pen: "Nu luptăm împotriva Europei, ci împotriva Uniunii Europene care a devenit un sistem totalitar"

România, vândută la hectar. Oficial: 40% din terenurile agricole sunt în posesia străinilor

Consiliul Militar din Sudan a reluat negocierile cu opoziția

Donald Trump: Dacă Iranul vrea o luptă, acela va fi sfârșitul lor oficial

Doar pentru adulţi! Miley Cyrus continuă seria pozelor deocheate. Vedeta, topless într-o revistă FOTO

Manifestația 'Toți pentru Europa', în Piața Victoriei; concerte și mesaje transmise pentru a încuraja participarea la vot

Iran: Garda Revoluționară susține că ''nu îi este frică'' de un război cu SUA

Accident feroviar în zona Gării Bucureștii Noi; nu sunt victime

Bihor: Titlul 'Miss Balkana 2017' a fost câștigat de orădeanca Denisa Hodișan

Lider UDMR despre programul de guvernare: Capitole copy-paste, o colecție de idei adunate

Cum ii merge mintea Textierului. Florin Dumitrescu si Tara te vrea prost, Telefonul nu mai suna, Dac-ai sti pentru Sarmalele reci si Directia aV-a

Luni începe rejudecarea apelului în dosarul în care Alina Bica a fost condamnată la 4 ani de închisoare

BIG BROTHER ÎN MEDICINĂ PENTRU TRATAMENTELE IMPUSE CU FORȚA. Îți dau să înghiți o pastilă electronică prin care te urmăresc 24h din 24 dacă ai luat medicamentele pe care vor să ți le dea. SUA: A fost aprobată comercializarea primei pastile electronice

PMB anunță că încep tratamentele împotriva insectelor și dăunătorilor în București

Abia a împlinit 18 ani și este deja ofertată de 3 site-uri de filme porno. Vezi despre ce vedetă este vorba!

Traian Băsescu: Nu exclud posibilitatea ca Emil Boc să fie candidat al PNL și PMP pentru un nou mandat de primar

Sarmizegetusa colonelului Constantin Zagoriț. Povestea ipotezei controversate despre locul capitalei dacilor

Obiceiul prost de a merge cu spatele al unui panda de la Zoo Berlin ar putea fi vindecat printr-o idilă

[P] Studenții se implică pentru un mediu curat

WOW! Directorul, SEX cu profa de mate în școală. Elevii au fimat pe ascuns. VIDEO XXX

Propaganda progresisto-degenerativă nu ține la femeile daneze. Femeile daneze preferă să fie fluierate sexual pe stradă în semn de admirație, decât să fie "feministe"

Cum explică specialiștii scumpirea cartofilor: Sămânța a fost scumpă și adusă din import

Iran: Rohani a prezentat un buget adaptat sancțiunilor crude ale SUA

Donald Trump "le dă cu Flit" progresiștilor-soroșiști de la UE și de prin alte părți care-l înjură zilnic pe Viktor Orban. Președintele SUA, Donald Trump: "Viktor Orbán a făcut o treabă bună în Ungaria"

Era ca și plecat de la CFR, dar a anunțat că și-a prelungit înțelegerea cu CFR. Surpriza anunțată la finalul partidei cu FCSB

Autoritățile din mai multe state europene cer măsuri împotriva politicilor AliExpress

Arabia Saudită dorește să evite izbucnirea unui război, dar decizia îi revine Iranului- ministru saudit

Cum își explică Teixeira golul cu CFR: "Când am văzut-o m-am gândit doar la asta". Ce spune de prelungirea contractului cu FCSB

Dan Petrescu, mesaj incredibil: "Va fi imposibil să ajungem în grupele Champions League, sunt conștient"

REZULTATE ADMITERE MEDICINA 2018 UMF IASI: Cum ce medii s-a intrat la Universitatea de Medicina si Farmacie "Gr. T. Popa" Iasi

Încă o cruzime progresistă. Părinții lui Vincent Lambert îi cer lui Macron să mențină tratamentul. Medicii au anunțat familia că vor întrerupe tratamentul luni, decizie care-l va ucide pe Lambert

A jucat într-un film XXX, dar era să leșine când și-a cunoscut partenerul. Cine era bărbatul cu care a făcut-o

Gigi Becali a recunoscut că a contactat un antrenor din Liga 1! "Antrenorii mari" care îl sună pe finanțatorul FCSB: "Îmi spun să bem o cafea. Unul dintre ei e foarte mare"

Tenis: Ana Bogdan a pierdut finala turneului ITF de la Saint-Gaudens

STRĂINILOR NU LE PLAC PRODUSELE ROMÂNEȘTI. Asociaţia Marilor Reţele Comerciale din România şi Confederaţia Patronală CONCORDIA au cerut Parlamentului să respingă Legea nr. 321/2009 care obligă hipermarketurile să achiziţioneze 51% produse românești la raft

Dan Petrescu, mesaj descurajator după câștigarea ultimul meci din acest sezon: "Vrem să atacăm grupele Europa League. Va fi imposibil în Champions League"

Nr. de articole la aceasta sectiune: 36, afisate in 1 pagina.